3 676 23

Нов рекорд на "Най-добрия път в света"

Георги Касабов

Subaru WRX STI Type RA постави рекорд за най-бързо изминаване на Трансфъгърашкото шосе в Румъния, известно като "Най-добрия път в света". Пилотът Марк Хигинс е преодолял 84-километровия път, който свързва Влахия и Трансилвания през Карпатите, за 40 мин. и 58.08 секунди.

Трансфъгърашкото шосе има 688 завоя, 70 от които се вземат на първа предавка. Пътят се отличава с огромни денивелации и в най-високата си точка преминава на 2 километра надморска височина. По време на предизвикателството шосето е било затворено, но заради атмосферните условия рекордът е бил постигнат чак на четвъртия опит.

Марк Хигинс и неговото Subaru WRX STI Type RA с 600 к.с. държат рекорда на легендарното 60-километрово трасе на о-в Ман с време 17 мин. и 49.75 сек. Британският пилот и любимата му кола могат да се похвалят и с 6 мин. и 57.5 сек. на "Нюрбургринг".



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Класика
    Отговор
    1 16:22  29.10.18
    Субару винаги са били класа!

    Коментиран от #8

  • Перър
    Отговор
    2 16:32  29.10.18
    Да дадът резултата и когато има движение по пътя и спазва забраните да видим разликата.

    Коментиран от #3

  • Бачо Киро
    Отговор
    3 16:35  29.10.18

    До коментар #2 от "Перър":

    Всъщност би било интересна мярка за сравнение.
  • Чеп
    Отговор
    4 17:08  29.10.18
    С ауди то ще го направя с 3 минути по бързо.Шумен - Варна 20 мин.

    Коментиран от #5, #11, #15


  • konski tqgi
    Отговор
    5 17:17  29.10.18

    До коментар #4 от "Чеп":

    onq s konq че те счупи с бе ен вето, аматьор

    Коментиран от #6

  • Димов
    Отговор
    6 17:59  29.10.18

    До коментар #5 от "konski tqgi":

    Кога най-сетне ще го видим прехваленото му беемве?

    Коментиран от #7

  • Маке
    Отговор
    7 18:05  29.10.18

    До коментар #6 от "Димов":

    Аааа onq s konq.Он сега му сменя летните гуми с чисто нови зимни.

    Коментиран от #23

  • Гост
    Отговор
    8 18:32  29.10.18

    До коментар #1 от "Класика":

    Отдавна вече не са. И аз карам Субару, ама от рали-икони станаха джендърски, комерсиални и невзрачни колици. Това Субару не е стоково, а стоковото не е мърдало 20 години от онези 300 к.с. който навремето бяха много, а сега са средна категория.

    Коментиран от #9

  • Класик
    Отговор
    9 20:57  29.10.18

    До коментар #8 от "Гост":

    Не съм много съгласен. Всяка марка има върхов модел както в случая sti,wrx. Все едно да караш bmw 2.0 и да кажеш,че не струва при положение,че M-ката е на светлинни години.

    Коментиран от #10

  • Гост
    Отговор
    10 21:18  29.10.18

    До коментар #9 от "Класик":

    Аз не карам асматичен 2 литров боксер с 150 к.с., а карам 2,5 турбо бензин с почти двойно повече коне. Точно този двигател слагаха на WRX STI, но с различна турбина. И точно защото карам такова Субару не мога да приема факта, че спряха WRX STI и го държаха 20 години все 300 к.с.

    Коментиран от #14

  • kick
    Отговор
    11 21:32  29.10.18

    До коментар #4 от "Чеп":

    Варна-Шумен съм го минавал за 22мин с голф 2 гти през 97г когато магистралата свърваше между Каспичан и Нови Пазар, сега с РР спорт 4,2 веднъж го направих за 12мин, като може да се свали още поне 1мин

    Коментиран от #12

  • 12 21:35  29.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • калкулатора
    Отговор
    13 21:43  29.10.18
    Шумен- Варна Гугъл го дава 88 км. Кажи му 75 от табела до табела. Тоя който го е взел за 12 мин е развил около 375 км/ч средна скорост! Относно голфа гти за 22 мин- поне 225 средна скорост! Мислете преди да пишете глупости. Излагате се.

    Коментиран от #16, #18

  • МSux
    Отговор
    14 22:26  29.10.18

    До коментар #10 от "Гост":

    НЕ съм фен на японските коли, но ти не можеш да разбереш, че японските спортни коли са много добре балансирани и са доста по-леки от немските им конкуренти и когато добавиш малко тунинг стават изродски. За това хората се кефят на Ево и STI..... Evolution 8 RS тежи 1250 кг. като го направиш от 300 на 500 коня, на това тегло не можеш да си представиш за какво идва реч.

    Коментиран от #20

  • АLFA Q4
    Отговор
    15 22:50  29.10.18

    До коментар #4 от "Чеп":

    С АУДИТО ЩЕ СЕ СЧУПИ НАЙ КЪСНО НА ЧЕТВЪРТИЯ ЗАВОЙ ТУК Е.САМО ЗА КОЛИ БЕЕЕЕ
  • 16 22:51  29.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Това казвам
    Отговор
    17 22:52  29.10.18
    300к.с за ежедневна кола е предостатъчно да не говорим за баланса и стабилността която има тази кола мисля,че е достатъчно 300к.с :)

    Коментиран от #21

  • Хаха
    Отговор
    18 01:40  30.10.18

    До коментар #13 от "калкулатора":

    Откъде толкова акъл в тия лумпени,не могат да разделат две числа :-)
  • Бакша
    Отговор
    19 05:14  30.10.18
    А с тахито да не разправям Аз майстора на краткия разказ

  • Гост
    Отговор
    20 09:25  30.10.18

    До коментар #14 от "МSux":

    А ти не може да разбереш, че едно е стоково, а съвсем друго тунинговано. Субару остана само с едно BRZ, което в голямата си част е Тойота.
  • Гост
    Отговор
    21 09:28  30.10.18

    До коментар #17 от "Това казвам":

    И коя е тази ежедневна кола на Субару към момента с 300 к. с.??? Беше каквото беше, вече правят само коли под 200 к. с. с вариатори, ориентирани към затлъстели лелки от САЩ и Канада.
  • Вихъра
    Отговор
    22 10:21  30.10.18
    По моделната гама можем да съдим за даден производител в какво състояние е към момента. Марки като Мицубиши и Субару с по 4-5 модела тъпчат от 20 години на едно място. Не правят инвестиции, не произвеждат нищо интересно и стават все по-скучни марки. Вижте новите модели на другите марки, та те корейските производители отдавна ги задминаха, защото заложиха на европейската визия на моделите си и обновяват гамата доста по-често. Да не говорим за водещите европейски марки. Колко нови Мицубиши или Субару сте виждали на улиците напоследък?? Това е пазарната икономика, вече има доста по-добри предложения на пазара.
  • оня с коня
    Отговор
    23 13:46  01.11.18

    До коментар #7 от "Маке":

    ба ша сменям зимъска в обора седи на топло

Напиши коментар:


Публикувай