1 Ноември, 2018 11:03 5 689 13

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai - 1

Индийският производител Tata Motors представи първият си модел, изпълнен в новия стил на марката Impact 2.0. Кросоувърът се нарича Harrier и се прави на адаптираната платформа D8 от Land Rover Discovery Sport.

Платформата получава ново име Omega Arc (Optimal Modular Efficient Global Advanced), но съхранява независимото окачване, напречното разположение на двигателя и 4х4 предаването през муфа.

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai

Двигателят е само един. Той е дизелов и е заимстван от Fiat. По-конкретно става дума за 2.0 Kryotec, в основата на който лежи блок Fiat Multijet II. Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките.

Индийският кросоувър може да бъде оборудван, както с механична скоростна кутия, така и с автоматична трансмисия. Последната е шестстепенна и е дело на корейците от Hyundai. За контрол на тягата отговаря системата Terrain Response от Land Rover.

С други думи се е получил един добре изглеждащ автомобилен Франкенщайн. Продажбите му стартират от следващата година, но компанията вече приема поръчки срещу депозит от 30 000 рупии (360 евро).

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вижся

    7 9 Отговор
    идеална рецепта за тия квадратните пластмасовите дето камионите за разделно събиране си ги взимат всеки път
  • 2 Ала бала

    5 21 Отговор
    Тея намерили от къде части да взимат :D:D:D те ТАТА са "здрави" така или иначе, сега с тея компоненти направо не ми се мисли паахаха
  • 3 Електрошок

    8 2 Отговор
    "Двигателят е само един"
    А стига бе!!!!
  • 4 Втора ръка

    12 2 Отговор
    Новото си е ново!
  • 5 ТМВ

    32 1 Отговор
    До коментар#2 А бе шматка кой измисли системата jtd Комънрейл..И след това други производители я взаимстваха от Фиат! Не чуваш ли как старите дизелови двигатели на Фолксваген и Ауди тракат като трактори!
  • 6 Ровър

    26 0 Отговор
    Тата е собственик на Ленд Роувър и Ягуар,така че....,..
  • 7 sotko

    15 0 Отговор
    не е зле, сигурно моторчето е хубаво щом са го избрали от супермасов производител

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Велика България

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "sotko":

    Ами добро е моторчето. Имам такова в бравото 2.0 multijet 165 к.с. и вече е на 400 хил. км, и за сега се държи доста добре. А колицата си се кара- по около 50хил на година. Доволен съм!!!
  • 9 киро

    6 0 Отговор
    Нищо чудно не виждам. Всичко марки са така. Двигатели и трансмисии всичко е каша между марките
  • 10 АLFA Q4

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "sotko":

    НЕ СИГУРНО, ЩОМ ГО МОНТИРАТ НА ЕДНА КАМАРА МАРКИ АВТОМОБИЛИ
  • 11 Бай Тошо

    3 5 Отговор
    "Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките. "-Това е се едно да кажеш "а ти знаеш ли че моята кола има гуми, даже с джанти".
  • 12 АLFA Q4

    8 0 Отговор
    ОСВЕН ВСИЧКО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е МНОГО ЕЛАСТИЧЕН И С МНОГО ДОБЪР РЕСУР,,,И Е ДОСТА БЕЗПРОБЛЕМЕН
  • 13 някой си

    0 0 Отговор
    T.e. тюрлю гювеч!