4 622 13

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai
Радослав Славчев

Индийският производител Tata Motors представи първият си модел, изпълнен в новия стил на марката Impact 2.0. Кросоувърът се нарича Harrier и се прави на адаптираната платформа D8 от Land Rover Discovery Sport.

Платформата получава ново име Omega Arc (Optimal Modular Efficient Global Advanced), но съхранява независимото окачване, напречното разположение на двигателя и 4х4 предаването през муфа.

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai

Двигателят е само един. Той е дизелов и е заимстван от Fiat. По-конкретно става дума за 2.0 Kryotec, в основата на който лежи блок Fiat Multijet II. Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките.

Индийският кросоувър може да бъде оборудван, както с механична скоростна кутия, така и с автоматична трансмисия. Последната е шестстепенна и е дело на корейците от Hyundai. За контрол на тягата отговаря системата Terrain Response от Land Rover.

С други думи се е получил един добре изглеждащ автомобилен Франкенщайн. Продажбите му стартират от следващата година, но компанията вече приема поръчки срещу депозит от 30 000 рупии (360 евро).

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • вижся
    Отговор
    1 11:10  01.11.18
    идеална рецепта за тия квадратните пластмасовите дето камионите за разделно събиране си ги взимат всеки път
  • Ала бала
    Отговор
    2 11:23  01.11.18
    Тея намерили от къде части да взимат :D:D:D те ТАТА са "здрави" така или иначе, сега с тея компоненти направо не ми се мисли паахаха
  • Електрошок
    Отговор
    3 11:29  01.11.18
    "Двигателят е само един" А стига бе!!!!
  • Втора ръка
    Отговор
    4 11:40  01.11.18
    Новото си е ново!

  • ТМВ
    Отговор
    5 12:48  01.11.18
    До коментар#2 А бе шматка кой измисли системата jtd Комънрейл..И след това други производители я взаимстваха от Фиат! Не чуваш ли как старите дизелови двигатели на Фолксваген и Ауди тракат като трактори!
  • Ровър
    Отговор
    6 12:48  01.11.18
    Тата е собственик на Ленд Роувър и Ягуар,така че....,..
  • sotko
    Отговор
    7 13:47  01.11.18
    не е зле, сигурно моторчето е хубаво щом са го избрали от супермасов производител

    Коментиран от #8, #10

  • Велика България
    Отговор
    8 22:42  01.11.18

    До коментар #7 от "sotko":

    Ами добро е моторчето. Имам такова в бравото 2.0 multijet 165 к.с. и вече е на 400 хил. км, и за сега се държи доста добре. А колицата си се кара- по около 50хил на година. Доволен съм!!!
  • киро
    Отговор
    9 23:14  01.11.18
    Нищо чудно не виждам. Всичко марки са така. Двигатели и трансмисии всичко е каша между марките
  • АLFA Q4
    Отговор
    10 00:03  02.11.18

    До коментар #7 от "sotko":

    НЕ СИГУРНО, ЩОМ ГО МОНТИРАТ НА ЕДНА КАМАРА МАРКИ АВТОМОБИЛИ
  • Бай Тошо
    Отговор
    11 08:03  02.11.18
    "Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките. "-Това е се едно да кажеш "а ти знаеш ли че моята кола има гуми, даже с джанти".
  • АLFA Q4
    Отговор
    12 08:14  02.11.18
    ОСВЕН ВСИЧКО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е МНОГО ЕЛАСТИЧЕН И С МНОГО ДОБЪР РЕСУР,,,И Е ДОСТА БЕЗПРОБЛЕМЕН
  • някой си
    Отговор
    13 02:45  04.11.18
    T.e. тюрлю гювеч!

Напиши коментар:


Публикувай