4 393 13

Новата Tata: шаси от Land Rover, дизел от Fiat и трансмисия от Hyundai

Радослав Славчев

Индийският производител Tata Motors представи първият си модел, изпълнен в новия стил на марката Impact 2.0. Кросоувърът се нарича Harrier и се прави на адаптираната платформа D8 от Land Rover Discovery Sport.

Платформата получава ново име Omega Arc (Optimal Modular Efficient Global Advanced), но съхранява независимото окачване, напречното разположение на двигателя и 4х4 предаването през муфа.

Двигателят е само един. Той е дизелов и е заимстван от Fiat. По-конкретно става дума за 2.0 Kryotec, в основата на който лежи блок Fiat Multijet II. Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките.

Индийският кросоувър може да бъде оборудван, както с механична скоростна кутия, така и с автоматична трансмисия. Последната е шестстепенна и е дело на корейците от Hyundai. За контрол на тягата отговаря системата Terrain Response от Land Rover.

С други думи се е получил един добре изглеждащ автомобилен Франкенщайн. Продажбите му стартират от следващата година, но компанията вече приема поръчки срещу депозит от 30 000 рупии (360 евро).



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • вижся
    Отговор
    1 11:10  01.11.18
    идеална рецепта за тия квадратните пластмасовите дето камионите за разделно събиране си ги взимат всеки път
  • Ала бала
    Отговор
    2 11:23  01.11.18
    Тея намерили от къде части да взимат :D:D:D те ТАТА са "здрави" така или иначе, сега с тея компоненти направо не ми се мисли паахаха
  • Електрошок
    Отговор
    3 11:29  01.11.18
    "Двигателят е само един" А стига бе!!!!
  • Втора ръка
    Отговор
    4 11:40  01.11.18
    Новото си е ново!

  • ТМВ
    Отговор
    5 12:48  01.11.18
    До коментар#2 А бе шматка кой измисли системата jtd Комънрейл..И след това други производители я взаимстваха от Фиат! Не чуваш ли как старите дизелови двигатели на Фолксваген и Ауди тракат като трактори!
  • Ровър
    Отговор
    6 12:48  01.11.18
    Тата е собственик на Ленд Роувър и Ягуар,така че....,..
  • sotko
    Отговор
    7 13:47  01.11.18
    не е зле, сигурно моторчето е хубаво щом са го избрали от супермасов производител

    Коментиран от #8, #10

  • Велика България
    Отговор
    8 22:42  01.11.18

    До коментар #7 от "sotko":

    Ами добро е моторчето. Имам такова в бравото 2.0 multijet 165 к.с. и вече е на 400 хил. км, и за сега се държи доста добре. А колицата си се кара- по около 50хил на година. Доволен съм!!!
  • киро
    Отговор
    9 23:14  01.11.18
    Нищо чудно не виждам. Всичко марки са така. Двигатели и трансмисии всичко е каша между марките
  • АLFA Q4
    Отговор
    10 00:03  02.11.18

    До коментар #7 от "sotko":

    НЕ СИГУРНО, ЩОМ ГО МОНТИРАТ НА ЕДНА КАМАРА МАРКИ АВТОМОБИЛИ
  • Бай Тошо
    Отговор
    11 08:03  02.11.18
    "Моторът е с турбокомпресор с изменяема геометрия на лопатките. "-Това е се едно да кажеш "а ти знаеш ли че моята кола има гуми, даже с джанти".
  • АLFA Q4
    Отговор
    12 08:14  02.11.18
    ОСВЕН ВСИЧКО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е МНОГО ЕЛАСТИЧЕН И С МНОГО ДОБЪР РЕСУР,,,И Е ДОСТА БЕЗПРОБЛЕМЕН
  • някой си
    Отговор
    13 02:45  04.11.18
    T.e. тюрлю гювеч!

Напиши коментар:


Публикувай