2 Ноември, 2018 09:48 4 707 15

Два Mustang-а по български

  • mustang-
  • тунинг-
  • тапицерия-
  • автомобил-
  • vilner
Два Mustang-а по български - 1

Новият проект на Vilner Garage всъщност е съставен от два компонента: два автомобила, базирани на 2015 Ford Mustang GT Convertible. Концепцията им обаче е доста различна. Идеята на българското тапицерското ателие е да демонстрира различните степени на персонализация в един автомобил, както и да се покаже как малки промени по интериора преобразяват коренно колата.

За разлика от сравнително стандартното оборудване и материали в стоковите версии на Mustang, тук не е пестено нито от скъпа естествена кожа, нито от висококачествена и технологична алкантара. С тях са покрити почти всички груби пластмаси, в различна степен при двете коли, като особено забележителен мотив е избродираното лого Mustang, галопиращо по корите на вратите и стелките.

Два Mustang-а по български

Воланите и при двата проекта са произведения на изкуството, сами по себе си. Два типа кожа при обръча, алкантара за средната част и централен маркер в най-горната точка. При единия Mustang GT кормилото е декорирано с V лого в син фон в долната част, докато при другия, мотивът със състезателните ивици от екстериора е продължен по седалките и дори по самия волан.

Самите автомобили са производство 2015-а и 2016-а, и двата са във версия кабриолет и са оборудвани с 5-литрови V-образни осемцилиндрови двигатели. Мощността е 418 конски сили, а максималният въртящ момент - 530 Нм. Последният се предава на задната ос през шестстепенна автоматична трансмисия.

Два Mustang-а по български


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    18 0 Отговор
    Добро е направено!
  • 2 Гост

    17 0 Отговор
    Добре е, в стила на мускулестите коли, браво! Бих карал с кеф една от тях! ;)
  • 3 Мустанга цепеше мрака но през 1969 г

    7 16 Отговор
    Мустангът беше перфектният символ на свобода, скорост и секс, но през 1969-70 г. Тогава легендарният Бос 302 цепеше мрака, а супер маниашките 428 Кобрадежт и 429 направо разбиваха конкуренцията. Но това беше преди 49 години!!! Сега е време за нови, чисти технологии, и Мустанга трябва да бъде електрически!

    Коментиран от #4

  • 4 Антон

    5 9 Отговор

    До коментар #3 от "Мустанга цепеше мрака но през 1969 г":

    Какви електрички , какво тролеи те гонят! Никоя електричка не може да ти достави удоволствието от гърленото боботене на V8 в комбинация със спортното усещане което получаваш в купето. Бях се засилил да си купувам ел.кола за града, миналия месец карах тестова i3 и после няколко дни нисан лииф новия. Еми не стават, бих ги определил като коли детски играчки, а онова американското недоразумение въобще не искам да го споменавам. Ама то джендъри които си мислят че бъдещето е дошло колкото искаш.....

    Коментиран от #5, #15

  • 5 Мустанга цепеше мрака но през 1969 г

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Антоне, гърленото боботене го разбирам много добре, но първи при новите коли не е толково отчетливо, колкото при старите класики, второ не сме 1970 г. Ако си в САЩ така да си забелязал, колко урагани ги праскат, суши, горски пожари, торнада, и напоследък нещата се засилват вследствие на глобалното затопляне причинено от гореното на изкопаеми горива. Ако не си гласувал за Тръмп тия неща трябва да са ти ясни. За какво ми е кефа от боботенето на V8, ако колата и къщата ми са заляти от поредния тъп ураган. Не ги ли проумявате тия неща, толкова са прости!

    Коментиран от #8

  • 6 1984

    8 1 Отговор
    Планетата Земя може без хората, ама хората не могат без планетата Земя!
    Все повече индивиди го забравят този факт!!!
  • 7 1984

    5 1 Отговор
    Планетата Земя може без хората, ама хората не могат без планетата Земя!
    Все повече индивиди го забравят този факт!!!
  • 8 Антон

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Мустанга цепеше мрака но през 1969 г":

    Леле, абе не сме прости ама сме реалисти! Знаеш ли контейнеровоза от китай , прекосил целия световен океан, и донесъл новите ти маратонки, тв-то, и всичко останало което ползваш, колко емисии е изхвърлил само за един преход, и само един контейнеровоз, а те са всеки ден по много. Дори крема за лице който ползва жена ти съдържа нефт , добива на който е замърсил достатъчно много природата. Цъкаш на пластмасова клавиатура, а знаеш ли че всичките пластмаси, които са във водите, отделят микроскопични частити, които биват поглъщани от рибите, които частици ти изяждаш ядейки риба и пиейки вода. Всъщност като сте такива радетели за екология, защо не напуснете града и не отидете в гората. Направете си еко стопанство, пийте вода от сондаж, децата ти цял ден на чист въздух, ти с жена ти гледайте животни, обгрижвайте ги, хранете ги еко, после пийте еко млякото им и така. Толквова ли сте прости че не се сещате как да пазите природата. Наистина те питам : ТОЛКОВА ЛИ СИ ПРОСТ ЧЕ НИ СИ ЗАПОЧНАЛ ДА ЖИВЕЕШ ЕКО. Като го направиш това нещо, тогава ела във форума да си пишеш еко джендърските брътсежи!!!

    Коментиран от #9

  • 9 Мустанга цепеше мрака но през 1969 г

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Прав си за вредата от корабните превози и за използването на петролни продукти навсякъде. Но не мога да влия на тези неща, тъй като не съм милиардер, президент или друг голям фактор. Обаче, е факт, че транспорта допринася за 20% от световните вредни емисии. И това, което лично аз мога и правя е да не карам V8, защото хем пазя природата, хем пестя гориво. Иначе с кеф бих карал V8, ако нямахме глобално затопляне и бяхме 1970 г. В същото време съвременните батерии на Тесла могат да се зареждат с чиста енергия от ВЕЦ, соларни или вятърни източници, а батериите издържат доказано над 400 хил. км пробег.
  • 10 1234

    4 3 Отговор
    А защо никой не задава въпроса, колко вредни емисии се отделят в атмосферата при производството на батерията за един "еко" автомобил? Ако някой се поинтересува малко ще разбере, че тези автомобили са по-вредни от който и да е стар дизел без да са изминали и един километър дори!

    Коментиран от #11

  • 11 Мустанга цепешe мрака но през 1969 г

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "1234":

    Да, производството на батерии не е безвредно, но като се тегли чертата е по-малко вредно от производството на автомобил с ДВГ и неговата експлоатация. Скоро ще има и батерии, които са изключително дълготрайни.
  • 12 Дан

    3 0 Отговор
    Шивачеството не е тунинг. По логиката на Вилнер и всички които наричат това - "тунинг", баба ми е супер велик тунинг майстор защото може да шие доста добре.
  • 13 Дан

    3 1 Отговор
    Какъв проект е това? Проект в автомобилния свят (поне в Англия и Япония) означава огромна промяна на даден автомобил - Двигател, ходова част, екстериор, интериор. Промяна на тапицерията в интериора е толкова тунинг проект, колкото е и смяна на маслото.

    Коментиран от #14

  • 14 АLFA Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дан":

    ВСЯКО НЕЩО ПО АВТОМОБИЛА КОЕТО НЕ Е СТАНДАРТНО ОБОРУДВАНЕ,,Е ТУНИНГ
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.