Дъщерното дружество на Daimler, носещо названието Deutsche Accumotive възнамерява да удвои броя на служителите си и той да достигне 1 000 до края на годината. Идеята на ръководството на Daimler е по най-бързия начин да стартира втората фабрика за производство на батерии в Германия.
Първото съоръжение вече е произвело повече от 200 000 акумулаторни блока, предназначени за BEV, PHEV и HEV системите на компанията, които обслужват различните електрифицирани автомобили с емблемите Mercedes-Benz и Smart.
От пролетта на 2019 година втората фабрика ще започне да произвежда нови 80-киловатови батерии за Mercedes-Benz EQC. Самият EQC ще влезе в производство в средата на 2019-а, тъй като батериите трябва първо да бъдат изпратени до завода в Бремен (също в Германия). Първият изцяло електрически SUV на Daimler беше представен тази есен в Париж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Радо Славчев
14:02 08.11.2018
2 Преиграно
Коментиран от #4, #5, #8
14:02 08.11.2018
3 ПИНДОС
14:05 08.11.2018
4 асддса
До коментар #2 от "Преиграно":
Дори така а е, пак не е колкото бензина. ТЕЦ не е единственият източник на енергия, а и ще минат години докато електромобилите заменят повечето автомобили с двигател14:06 08.11.2018
5 гост
До коментар #2 от "Преиграно":
В Китай е така. Но и там, и в другите страни има устойчиво развитие на зелените енергии и те взимат все по-голям дял в целия микс. Например в Германия са стигнали до 30% от цялата енергия, всеки може в рамките на 4-6седмици да получи фотоволтаици на покрива и да произвежда ток, дори там има вече червени панели, които не променят облика на исторически или знакови сгради и облика на селцето/града не се променя. У нас ЕРП тотално отказват присъединяване на мижави мощности, как да стане? Само централите на нашите хора биват пускани в експлоатация и се оказва, че произвеждат повече от потенциално възможното, нали, магия само у нас се прави. Та Китай имат и строят огромни централи, Панда Пауър, навсякъде по света строят смислени и устойчиви централи, у нас Догана развива ТЕЦ.Коментиран от #6
14:09 08.11.2018
6 гост
До коментар #5 от "гост":
Да допълня само, че за 2030г. планът за Германия е 60% от микса. Затова плащат от 20 до 30 евроцента на киловат, за да се стимулира развитието на енергията и никой не мрънка за цента на тока, защото знае за какво се прави, има планове, има цели, има резултати. У нас е 20ст. и всеки мрънка, че му било скъпо вместо да се замисли как да си намали сметката, никой нен казва къде отиват парите от тока, от таксите за пренос, какво се развива, за какво се дават пари, колко процента е дела на ВЕИ и нас и какви са целите. Знае се само, че Доган си купил ТЕЦ, който не работи, но държавата му плаща милиони, а Доган го купил без деклариран доход.14:19 08.11.2018
7 гост
Коментиран от #10
15:39 08.11.2018
8 Германците бързали?
До коментар #2 от "Преиграно":
Как ще избързват германците, като са закъснели? Ако имаха електромобили и интелигентни мрежи, нямаше цената на тока да стига до отрицателни стойности, но въпреки това да няма кой да я ползва, та се налага да плащат на съседните държави да им ползват енергията. Вятърът и слънцето не са постоянни източници и вече са изградени пределните мощности, които може да поеме системата без акумулиращи системи. Електромобилите от своя страна са перфектните акумулиращи системи, защото се нуждаят средно от зареждане един път в седмицата, батериите им могат да поемат както много голяма енергия така и много голяма мощност.Коментиран от #9
15:51 08.11.2018
9 Язе
До коментар #8 от "Германците бързали?":
Уау,един път седмично се зареждала ел.кола!Това сериозно ли е?Явно собственика разчита на градски транспорт.Коментиран от #15
17:48 08.11.2018
10 Язе
До коментар #7 от "гост":
"И като добавиш два пъти по-малко място от S и X и много по-лоша динамика , направо ще е "разбивач" по продажби"Да разбирам,че вече си карал този МБ или кристалната топка ти казва всичко това?Коментиран от #16
17:51 08.11.2018
11 гост
Коментиран от #12
18:54 08.11.2018
12 Зорлем
До коментар #11 от "гост":
Е, де, е, де, ти се уе! Цитирам, "... през деня, когато производството на ток е високо, а потреблението малко...". С това си изказване току-що задраска цялата концепция на дневната и нощната тарифа и разликата в цените им. То бива да плямпаш/пишеш небивалици и утопии, ама айде от време на време да се усещаме и да правим справки с реалността, а?20:26 08.11.2018
13 дсадса
Коментиран от #14
23:09 08.11.2018
14 АLFA Q4
До коментар #13 от "дсадса":
ТАКА Е АМА КАКВО ОБЩО ИМА С ТЕМАТА И ТАЗИ ГРОЗОТИЯ НА.СНИМКАТА00:06 09.11.2018
15 Германците бързали?
До коментар #9 от "Язе":
Ако автомобилът изминава 500 км с едно зареждане, а а годишният пробег е 15 хиляди километра, ще сметнеш ли колко зареждания са това? Според мен са 30 пъти, но надали някой ще чака батерията му да падне до нула и да я зареди до 100%. Годината има 52 седмици. Ако го обърнем в проценти, всеки ден трябва да дозареждаш 8% от капацитета на батерията за да я поддържаш с един и същ заряд. Дали ще зареждаш всеки ден 8% или през 5 дни по 40%, А защо не през 10 дни по 80%. С други думи може да зареждаш когато има излишна енергия и цената е близка до нулата, А да пропуснеш цяла седмица, когато цената е висока. В най-лошия случай, когато батерията ти падне на двайсетина процента, ще заредиш за следващите ден-два на по-висока цена, докато духне вятър или пекне слънце.Коментиран от #17
09:16 09.11.2018
16 гост
До коментар #10 от "Язе":
Интересно що трябва да съм "карал" тоя "Бенц" , та да видя обявените му размери и да знам , че Тесла С е 5+2 с два багажника , а Тесла Х , която би трябвало да е прекия конкурент си е пълноразмерни 7 места и 2 багажника , които и при 7 човека имат по-голям обем от тоя с 5 !!! Ти как ги мериш , по "немски премиум е най-добър " , хахахах ?? Щото хората обикновено ги мерят с метър !!Коментиран от #18
09:28 09.11.2018
17 Зорлем
До коментар #15 от "Германците бързали?":
Ех, откога те чакаме да дойдеш да обясниш пак за "средните" стойности на производство, потребление, приходи, разходи и т.н.! Аз пък за пореден път да ти обърна внимание, че усредняването е похват само на счетоводителите (дори и да се самоафишират като "икономисти"!) и няма място в "живия живот". Защото средно погледнато напоследък валежите в Европа примерно са около нормата, но дребната подробност е, че в Италия се издавиха, докато в София не е валяло повече от 3 месеца вече. Така че тези хубави сметки за средния пробег, средния разход, средния капацитет и другите "средни" работи можеш спокойно да си ги... занесеш някъде "по средата".Коментиран от #19
10:43 09.11.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Зор ми е да мисля
До коментар #17 от "Зорлем":
Ами как няма да говоря за средни стойности, като именно акумулирането на енергия може да осредни производството на седмична база. Погледни каква лудница е добивът на енергия от слънце и вятър в Германия погледнато от ъгъла на среднодневна база: https://www.energy-charts.de/energy.htm?source=solar-wind&period=daily&year=2018Както се вижда от графиката, в една седмица ЕДИНИЯТ ДЕН има добив от 50 гигаватчаса, а ДРУГ ДЕН 940 гигаватчаса (колкото АЕЦ Козлодуй произвежда за 20 ДНИ!)
Хайде сега да погледнем какво се случва в СРЕДНО седмичен план? https://www.energy-charts.de/energy.htm?source=solar-wind&period=weekly&year=2018
За цялата 2018 година, минимумът е 1,5 тераватчаса седмично, а максимумът 4 тераватчаса. Няма седмица, през която само слънцето и вятърът да не могат да осигурят пробегът на 45 милиона електромобила. Единствено е необходима смарт енергийна система, която да управлява зареждането на електромобилите тогава когато има излишък, а да ги изключва когато има недостиг.
17:57 09.11.2018