20 278 60

Трошливото естонско BMW било тест кола

Георги Касабов

Злополучното BMW 750i, което се прочу покрай дългия списък с дефекти, изписан по вратите в знак на отчаяние от естонския му собственик, не е закупено ново. Преди да бъде продадена, лимузината е била използвана като демонстрационна кола и е навъртяла 12 000 км в ръцете на различни шофьори, разказва статия в сайта Auto Geenius.

Заради амортизацията от естонското представителство на BMW са направили отстъпка от цената. Разстроеният от постоянни проблеми купувач е платил за "седмѝцата" €122 700 вместо €173 000, а всички изредени в черния списък неизправности са отстранени в рамките на гаранцията.

От естонския дилър на BMW Inchcape Eesti са изразили готовност да откупят обратно колата, но той не се съгласил, тъй като предложената сума от €67 500 му се сторила обидно ниска. Той искал поне €85 000, за да можел да добави още €40 000 и да си купи друг тест автомобил от същия модел, само че с дизелов двигател с цена €117 800.

Представител на Inchcape Eesti не отрича, че BMW-то е дефектирало неестествено често и собственикът е оставал без кола за дълги периоди от време, докато текат ремонтите. Наред с това обаче от сервиза твърдят, че той нерядко се оплаквал от звуци и шумове, чийто източник бил труден за идентифициране, и смятат поне част от тях за продукт на въображението му.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • арогантен
    Отговор
    1 13:04  10.11.18
    Всичко е такъв трошляк, независимо от марката. Направиха ги , да им трепериш постоянно и да се чудиш , дали ще те закара до София или Варна без да се развали по пътя.

    Коментиран от #21, #47

  • асддса
    Отговор
    2 13:12  10.11.18
    Аааа, такава била работата. Ако не беше такава цената щеше да кара 3-ка най-много. А на всичкото отгоре са му я оправили безплатно и иска да му върнат всичките пари, въпреки че я е карал години ?

    Коментиран от #3, #8, #38

  • гост
    Отговор
    3 13:17  10.11.18

    До коментар #2 от "асддса":

    А ти сигурно си пресметнал , че 3-ката като е три пъти по-евтина , значи е три пъти по-здрава , а ??? И че проблема е в първите 12 000 км ?? Ако ги "прескочиш" , после нямаш ниииикакви проблеми , хахахах !!!
  • Христо
    Отговор
    4 13:22  10.11.18
    Тея стават смешни в опитите си да се оправдаят. Било се амортизирало за 12000км пробег щот го карали различни хора. С моя стил на каране тея 12000км са навъртяни за 3 месеца... Значи ли че трябва да го хвърля на първата година, защото въртя по 60000км и си карам мъжката? Скоро очакваме да смъкнат гаранцията на 6 месеца или 10 000км

    Коментиран от #15, #39, #44


  • Маке
    Отговор
    5 13:30  10.11.18
    Абре на първата снимка май е onq s konq.

    Коментиран от #33, #50

  • Никой
    Отговор
    6 13:31  10.11.18
    Демонстрационна кола никога, независимо от каква година и какъв модел. Тук става въпрос за кола, давана на журналисти за тестове за ускорение и т.н. Отстъпката от цената е напълно оправдана, самите производители препоръчват да се кара леко първите 10 000км и да не се издевателства над колата. Спомням си че имаше новина и за човека купил тестовото М3, карано в Топ Гиър. Как така само на такива хора им се случва. Като искаш да си тарикат и да спестиш от нова кола ще си ядеш попарата.

    Коментиран от #16, #41, #49, #51

  • 112
    Отговор
    7 13:33  10.11.18
    Няма значение че е бил тестов автомобил, толкова дефекти са недопустими.
  • Go Go
    Отговор
    8 13:48  10.11.18

    До коментар #2 от "асддса":

    Въпреки това нормално ли е на 50 к да смениш двигател? Те трябва 12000 км да са го карали на 2ра

    Коментиран от #17

  • Брокер на 10% комисия
    Отговор
    9 13:55  10.11.18
    БМВ отдавна е компрометирана марка, особено в БЪлгария, където се кара предимно от мутри, батки, чалгари и техните любовници. Спомнете си статия в този сайт за това как в Китай осъдиха БМВ, защото при покупката на БМВ на части цената скача в 50 пъти - качеството е ниско и се разчита предимно на сервизни ремонти от фенове на марката, които биха премълчали унижението от честите ремонти! Реално всяка една част е завишена 50 пъти спрямо стойността на колата и подобна политика на изнудване не се хареса на азиатците, но пък в България си процъфрява!!! (Азис и Кондьо знаят защо) Аз не мога да си представя БГБатка с татуси и златни зъби да си усили чалгата в някое Волво, Субару или Хонда - просто тези марки се приемат за признак на интелект според проучванията в повечето страни, където са правили анкета по образование. Няма как доценти, професори и кандидати на науките да предпочетат "чалгарката", единствено Ауди имаха висок % от немските автомобили .

    Коментиран от #11, #19, #31, #42

  • Ники
    Отговор
    10 13:59  10.11.18
    Познавам няколко човека дето имат такива вече са на по 30 - 40 хиляди км , никой нищо не е сменял , на жена ми и купих кола демонстрационна от Германия само че от мерцедес на 9000 км и той не е мръднал ... вече Година и половина ( да чукнем да дърво ) Истината е , че просто някой път може да попаднеш на кофти кола , не се знае на тая кола какво и се е случило там преди това , някой долъри ги разцепват ползват ги за лични , напрао се гаврят с тех и после ги нпродават за почти нови ... не може да си вадиш изводи така ...

    Коментиран от #18

  • Гоуст
    Отговор
    11 14:04  10.11.18

    До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":

    Така е ама след БМВ по простаци, Ауди е веднага след тях. Много селяндури се накачириха по аудита
  • бмв
    Отговор
    12 14:24  10.11.18
    Последните истински коли са до 2000г.
  • Никола Данчев
    Отговор
    13 14:26  10.11.18
    Кара грешната марка автомобил.
  • Лексус е истината
    Отговор
    14 16:13  10.11.18
    Тоя е некъв психар,след всичко това да иска пак да си купи БМВ и то ДИЗЕЛ??!!?? Луд за връзване. Гледам има парици- да си купи един Лексус и ще забрави кво е тва сервиз. Ама луди колкото щеш
  • Те така те
    Отговор
    15 16:22  10.11.18

    До коментар #4 от "Христо":

    60 000 на година може да се въртят само по работа. Аз още не знам лична кола с такъв пробег на година и то в БГ. А пък за служебна кола да вземеш 7 ма серия 5 литра бензин, малко пресилено ,дори за най-богатите фирми. И аз карам по 60 ,дори 70 000 стигам на година, служебно. Шкодичка Октавия дизел са ми дали. Ако по лични нужди правиш 60 000 на година, сигур си единствения у БГ. Па мое и да ни кажеш ,кво правиш та минаваш 60 000 по лични дела

    Коментиран от #30, #32

  • Японеца
    Отговор
    16 16:45  10.11.18

    До коментар #6 от "Никой":

    Това да не е Москвич с ограничител на газта, тъпак 60-ти набор!сега колите са фабрично разработени!
  • асддса
    Отговор
    17 16:51  10.11.18

    До коментар #8 от "Go Go":

    Не съм казал че е нормално. То не е, рядко се случва. Те продават по над 2 милиона коли на година, ако всички се чупиха отдавна да са фалирали. Винаги ще има дефекти при производство и някакъв процент ще са дефектни. Това е за всеки един продукт. А и тестовите коли от нови се карат на пистата на представянето и им дават газ яко. Всеки сулю и пулю на който я дадат го прави това.езспорен факт е че тестовите автомобили се чупят повече, разрови се в интернет и виж че хората имат проблеми с тях. Я карай 12 000км с пълна газ навсякъде с твоята кола и виж дали няма да се счупи ? На състезателните коли защо им правят основен ремонт след 2-3 състезания ? Колкото повече натискаш газта, толкова повече се износват компонентите.
  • Субару
    Отговор
    18 16:53  10.11.18

    До коментар #10 от "Ники":

    Ти май познаваш половината българи с бенвето 750, смешник! Няколко такива висят в сервиза на бенве!
  • Бат Ваньо
    Отговор
    19 17:17  10.11.18

    До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":

    Много правилно го каза бате👌🤣
  • Антон
    Отговор
    20 17:36  10.11.18
    Същите коли се продават и в нашите премиум авто къщи - топ модели били тестови, изложбени, уачствали в разни мероприятия. После некой скъперник отива и я къпува ужким на страшна далавера. и се започва реване какъв трошляк е колата. Последното такова събитие на което ходих беше на АМГ - почти цялата им моделна гама. Това нещо продължи 3 дни, като колите се караха на мръсна газ от сутрин още със студено масло до края на деня. Отива първата група от 20 човека и кара 1 час, после следвщаата група и т.н. Така 3 дни. На полигона мирише на гуми, феродо и какво ли още не. Като свърши това нещо, си събират шатрите и в следваща държава. Колите ужким на малко км., но разгембени от караме, минали през тях по стотици хора. И точно когато двг е съвсем ново и производителя е дал инструкции да не се тръгва рязко, спира рязко и т.н. А то точно обратното. После ганя го купува това нешо, спира пред блока амг-то и почва да реве какви трошляци са новите коли. А другите кълват и викат по-добро от 20 год. горублянска талига нема.

    Коментиран от #26, #43

  • бмв
    Отговор
    21 18:03  10.11.18

    До коментар #1 от "арогантен":

    Ама наистина ли не разбрахте ,че тоя е фен на марката и иска БМВ на добра цена!
  • 22 18:09  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • глухи
    Отговор
    23 18:21  10.11.18
    Между ушите. Шофьорите винаги чуват шумове и усещат повече от мързеливите механици, особено ако карат колата дълго време, всичко необичайно се забелязва и най-много едно "абе карай си я". Нали като се счупи не е от техния джоб и ще им се изръсиш после повече.
  • БАШ МАЙСТОРА
    Отговор
    24 18:29  10.11.18
    ПРАВЯ ИНО И РАЗВАЛЯМ ТРИ.. ИНАЧЕ ОСТАВЯМ БЕЗ РАБОТА....
  • 25 18:48  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • АLFA Q4
    Отговор
    26 20:34  10.11.18

    До коментар #20 от "Антон":

    МА КВО ПАК ПОЧНАХТЕ ДА ВИЕТЕ С ТЕЯ НЕМСКИ КАСКИ НАЛИ ВСЕ СА ПРЕМИУМИ И ИЗКАРВАТ ПО ЕДИН МИЛИОН И ОТГОРЕ СА КВО ВИЕТЕ ЗА 10 000 КИЛОМЕТРА
  • Хаха
    Отговор
    27 20:57  10.11.18
    Боклучарски Менте-волан, Перцедез и Фолксвайщен винаги се развалят когато са произведени след 2001 г. Френските, италианските и Форд вършат добра работа, а за азиатските да не говорим.
  • Ким
    Отговор
    28 20:57  10.11.18
    Аз си карам 728 /96г. модел и нямам грижи. Живея в Германия . Тук сменят по нови 7ци за стари като моята. Какво да кажа повече!!!
  • Пламен
    Отговор
    29 21:17  10.11.18
    Ко каза ко? Ким! Ви хайсе ду? Бите айне фото!
  • 30 22:57  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • кондьо
    Отговор
    31 23:34  10.11.18

    До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":

    Кондьо кара Ауди, Азис кара Мерцедес, повечето лекари и банкери карат БМВ , много хора с пари също. Качествотона частите е занижено както и на всички авто мобили в днешно време с цел печалба. В Германия тези седмици за две три години навъртат по 300 000 км, без особено да се напрягат но това са дизеловите предимно, двигателя 4.4 битурбо бензин е с директно впръскване на бензина и като всички такива двигатели е капризен на гориво, чупи дюзи и надира цилиндри, резултат е ясен. Имаше съвсем скоро случай на Ауди А5 на 50 000 км също за смяна на двигател , бензин с директна инжекция, в Китай имаше случай с S класа .
  • Шофьор
    Отговор
    32 23:42  10.11.18

    До коментар #15 от "Те така те":

    Има,има много.Ама ти на село няма как да знаеш.Хората си ходят на екскурзии в чужбина,и къде ли не.На работа ходят.Ама при положение че повечето в България правят по 5-10 Хил км годишно,няма как да го проумеете.
  • оня без коня
    Отговор
    33 23:52  10.11.18

    До коментар #5 от "Маке":

    Бе ти къф си бе? Това е коня на "оня с коня".

    Коментиран от #45

  • оня без коня
    Отговор
    34 23:57  10.11.18
    А бе Касабов,ти ква кола имаш? Не те бъзикам,напротив - пишеш интересни работи.
  • БМВ боклуци
    Отговор
    35 01:28  11.11.18
    Не виждам от какво се оплаква. 12 000 км са е доста километри за бмв. Очаквах да се чупи още на първите 500-500 км .
  • Чичката
    Отговор
    36 07:06  11.11.18
    Купих си фолсваген поло 96 година, за доставка на пици. Карам полото вече четири години. Шест дни в седмицата по десет часа на ден. Само градско. Смених няколко чифта гуми, масло, филтри, спирачки. Абе консумативи. Това бмв е нещо сбъркано
  • дадас
    Отговор
    37 09:09  11.11.18
    Оправданието на дилъра по-скоро влошава ситуацията. 12 000 км в ръцете на тестови шофьори е нищо. Пак не е редно да дефектира така. А оправданието, че всичко е отстранено още по време на гаранцията не знам как да го тълкувам, то си е задължение на дилъра. И не прави колата по-здрава. Тотален боклук е.
  • Й8179роко
    Отговор
    38 09:12  11.11.18

    До коментар #2 от "асддса":

    Абе ти чуваш ли се? Плащаш за кола на 12 000км една маса пари, караш я още 50 000 и ти предлагат едва половината от сумата, която си платил за капак на всичките мизерии, които ти е създавала. И това според теб е ок? Ти наясно ли си колко пари за 120 000 евро и какви неща можеш да си купиш с тях?
  • ЛилирАтидиДи
    Отговор
    39 09:14  11.11.18

    До коментар #4 от "Христо":

    Братле, разкажи ни какъв си мъжкар и как ги меташ по улиците другите джигити. Кажи ми супер интересно ми е да, мъжкарю мъжки.
  • crazypavel
    Отговор
    40 09:15  11.11.18
    Работя за коли под наем и държим колите до 45 000 км единствено гуми акумулатори чистачки спирачки се износват това БМВ си е било трошляк по-рождение още с свалянето от кораба на 2 км започва теста няма такова разработване няколко си километра колегите са ми най-големите айвани само доналдси им дай и да се гонят.
  • ииоо
    Отговор
    41 09:17  11.11.18

    До коментар #6 от "Никой":

    Смятай какво инженерство е било за да се скапе за 12 000 км колата. На мен ми звучи като купчина извинения.
  • Кляра
    Отговор
    42 09:19  11.11.18

    До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":

    Пиша ти минус за пошлото изказване за Ауди. Ауди е най-чалгарската кола. Карат я само и екслклузивно прости хора с комплекси.
  • Кларанет
    Отговор
    43 09:22  11.11.18

    До коментар #20 от "Антон":

    Нали осъзнаваш колко смешно звучи да ми обясняваш както 3-4 дни каране на чисто нова кола я е счупило и после е нормално да очакваме да и се прецака двигателя? Ти доматите с колците ли мислиш, че ги ядем?

    Коментиран от #57

  • хахахах
    Отговор
    44 09:28  11.11.18

    До коментар #4 от "Христо":

    12хил.км даже е срамно да го кажат под 350км на ден не падам хахаха и то градско по тяхната логика тая баварка трябва да я карам само по празници дано издържи година пълни глупости
  • Маке
    Отговор
    45 09:41  11.11.18

    До коментар #33 от "оня без коня":

    Ааа ти си бил оня с магарето.
  • Невиждан мазохист
    Отговор
    46 09:53  11.11.18
    Иска пак бмв,ама дизел,те на тва му се вика прос човек
  • Антон 1
    Отговор
    47 11:10  11.11.18

    До коментар #1 от "арогантен":

    Абсолютно !
  • Townboy
    Отговор
    48 11:12  11.11.18
    Дори и така да е за 12 000 км БМВ да се превърне в трошляк означава че е изработено с качеството на Дачия. 173 000€ за Дачия с изглед на БМВ. Суетата е направила концерните толково богати.
  • Куха кратуна
    Отговор
    49 13:04  11.11.18

    До коментар #6 от "Никой":

    Никъде не пише, че са я давали на журналисти и правено шоу с тях. В повечето случаи демонстрационният автомобил е да се повозят потенциални клиенти, за да усетят качествата, а не да им се показва по картинки. Сиреч не може да се твърди, че е издевателствано над колата, а е съвсем друго нещо, че 12хил км за такъв голям мотор в лек автомобил са просто нищо, но при БееНвето явно означават съсипия
  • Оня с Коня
    Отговор
    50 13:10  11.11.18

    До коментар #5 от "Маке":

    Не ,,братчед'' тоя с коня седи мнооооого по-високо в хранителната верига , а за да правиш подобни коментари явно си лично запознат с КОНЯ интимно при това ... Дано ти е харесало .... !?!? , ник-нейма е избран умишленно с цел такива ОлигоооофренИ като теб да пишат глупостите си. Форума м/у другото е създаден с цел да си помагаме (кой с каквото може) и съм помогнал на много хора къде лично къде косвенно , все пак не мога да съм на 100 места по едно и също време. Тук ще се по* вече просто не знам колко пъти го писах , с автомобили се занимавам от над 30 години като съм извървял пътя от автомивката през маслар , обикновен монтьор , диагностик, началник смяна (тогава се работеше на 2 смени) и на края станах по съвременно казано мениджър на целият сервиз , като в това число влизаха 3 склада за авточасти, 4 магазина, кафе-барче (гола-вода) ресторант в който се хранеше всичко живо около него (митница технополис летище + няколко спедиторски фирми) в момента имам собствен сервиз с 5 човека персонал които никога, повтарям НИКОГА не са оставяни без заплата и така наречените премии по празниците и коледните надбавки + 13 заплата. Това ест. си е лично моя политика на работа и отношение, разбрал съм с годините ,че ако искаш бизнеса ти да върви никога не трябва да се гъбаркаш с хората които ти вадят хляба , за това и си ги гледам като ,,квачка'' добри майстори останаха единици а без тях няма сервиз или каквото и да е...

    Коментиран от #53

  • НМИ
    Отговор
    51 15:40  11.11.18

    До коментар #6 от "Никой":

    Абе ти на процент от бмв ли си? Всяка нова кола, независимо от марката, преди 100 000 км не би трябвало да създава проблеми. В редки случаи е нормално да дефектира по някоя част. Но толкова много ремонти и то още на около 60 000 км е просто жалко и няма извинение.
  • Онзий
    Отговор
    52 16:39  11.11.18
    НА снимката е модел 4*4 с кон.А на българки на емблемата е написано Бърка Масло Вода.
  • Маке
    Отговор
    53 17:57  11.11.18

    До коментар #50 от "Оня с Коня":

    Не съм ти никъв брадчед бе хлапе.А по години и стаж занимавал се с автомобили има много да ме гониш.Ходил си прав под масата когато съм карал автомобил.А кви отношение имам с коня ти най-добре знаеш защото ти си коня представящ с 100 нима като не даваш думата на никой по форумите.Никой не е длъжен да ти чете глупостите.А това.че се гъбаркам с коня е за да стане майтап.Разбра ли сега момче....

    Коментиран от #55

  • Гммммм
    Отговор
    54 19:19  11.11.18
    За съжаление и дженеръл мотърс са същите боклуци. Всички автоматици на Опел и Шевролет (предимно Каптива) чупят скорстна кутия преди 70 хил км и на 100-110 хил двигател. Просто не издържа материала, от който са направени и кожусите/блоковете им се пръскат :(
  • 101
    Отговор
    55 20:47  11.11.18

    До коментар #53 от "Маке":

    Колега тия куци коне по форумите са направо на селски седянки.Тоя от Варна който ни говори намеко много скоро ще си намери майстора.
  • SkyT'Hunter
    Отговор
    56 21:07  11.11.18
    Къде го измисли това за Каптивата?! Аз карам моята вече 10г. Взета нова от магазина. 320 000км, нито двигател съм правил, нито скоростна кутия. Само че сменям масло на 80 000км на автоматика, а не доливам, както пише в книжката. Биаледки и задна дясна лагер- главина съм смунял само, което е чудо по нашите пътища!

  • Антон
    Отговор
    57 22:27  11.11.18

    До коментар #43 от "Кларанет":

    А ти карал ли си нова кола от магазина, та се изказваш толкова уверено. Да, разбира се че на нова кола карана 2-3-4 дни на мръсна газ няма нищо да й стане. Само че има едно НО. Производителя е написал в инструкциите на колата: първите 2000 км, без лаунч контроли, без резки потегляния, по възможност без резки спирания, недей да вдигаш повече от примерно 3000 оборота, недей да караш с над 200 и т.н. В случая за който говоря на колите беше причинено всичко всичко това с изключение на високата скорост. Е какво очакваш после? Ако иам човек възможност или нова кола или такава върната от първи собсъвеник на 1-2-3 год. с ясна история. Другото е таралеж в гащите.
  • Като гост
    Отговор
    58 22:59  11.11.18
    Когато искаш 173000 евро за това "БИЖУ" нямаш оправдание за такива повреди.
  • ВАГ
    Отговор
    59 23:39  11.11.18
    За какво е цялата патардия като бай Естонеца пак иска да си вземе БМВ и пак 7ца и пак тестов ?!!!
  • гощо
    Отговор
    60 08:40  13.11.18
    След 2000-2002г колите станаха боклуци. Има много малко изключения но като цяло.........Аз лично съм си копувал демонстрациона кола на която направиха отстъпка и си я карах 7г без проблем.Не беше БМВ. Най доброто БМВ е продаденото по принцип. Хубави коли,дават емоция но капризни,много капризни.

Напиши коментар:


Публикувай