Last news in Fakti

12 Ноември, 2018 16:21 4 498 54

Urus срещу Model X, AMG G63 и SVR

  • lamborghini-
  • tesla-
  • mercedes-amg-
  • range rover-
  • urus-
  • model x-
  • g63-
  • svr-
  • драг-
  • състезание

САЩ, Италия, Германия и Великобритания мерят сили в драг състезание между едни най-мощните всъдеходи на планетата, организирано от CarWow. На старта на 402-метровата отсечка застават Tesla Model X, Lamborghini Urus, Mercedes-AMG G63 и Range Rover Sport SVR.

Фаворит със 773 к.с. и 1 072 Нм от нула оборота е електрическият Model X P100D, който ускорява до 100 км/ч за 2.9 сек. Lamborghini Urus има 4.0-литров V8 с два турбокомпресора и мощност 650 к.с. и 3.6 сек. след старта вече лети със 100 км/ч.

Двигател със същата конфигурация и кубатура като на "ламбото" има новият Mercedes-AMG G63, който обаче разполага с по-скромните 571 к.с. Най-скромен като възможности и цена е Range Rover Sport SVR, чийто 5.0-литров V8 генерира 565 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Само Дъстър

    15 23 Отговор
    Уруса разказа играта на този тромав германски Г клас , японците винаги са били по-бързи ... теслата не я коментирам тя е на ток , а това британското грозилище и коментар не заслуважа.

    Коментиран от #4, #7, #39

  • 2 Зорлем

    15 5 Отговор
    И победител в категория "Безсмисленост" е.... филмът "Драг състезание със СУВ-ове с ниско профилни гуми". Честито на печелившите!

    Коментиран от #10

  • 3 Owen Wilson

    5 4 Отговор
    Тази неоново зелената кола е много сладка
  • 4 любопитен

    23 1 Отговор

    До коментар #1 от "Само Дъстър":

    Къде видя японци?

    Коментиран от #5, #6

  • 5 баси живота

    3 13 Отговор

    До коментар #4 от "любопитен":

    Японците са навсякъде!!! с гадните си "автомобили" и всякакъв вид стока , съсипаха ни
  • 6 Само Дъстър

    3 18 Отговор

    До коментар #4 от "любопитен":

    Уруса е на японска платформа т.е е "Японец"

    Коментиран от #8, #13

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Тошко

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "Само Дъстър":

    Ламборджини, собственост на ВАГ с японска платформа! хахаха
    На кое? шасито ли, или проекта е техен и са го преотстъпили??
  • 9 Антиелектрика

    10 6 Отговор
    Уаууу, електричката с 773 к.с. бие по ускорение Ламбо с 650 к.с. Ама много "коректно" сравнение.

    Коментиран от #11

  • 10 гост

    9 9 Отговор

    До коментар #2 от "Зорлем":

    Еми за твое и на дружинката най-голямо съжаление , единственото "упражнение" което се практикува в ежедневието от собствениците на такива коли , та не почвай с "писти" и "проходимост" , щото 90% от пазара на "пълноприводни" е на такива и тия всичките са ПО-СКЪПИ от Тесла !!! И Тесла е най-смислената от всичките , щото не жертва нито разход , нито надеждност , нито ресурс !!

    Коментиран от #20

  • 11 гост

    6 7 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Ми кво чака "Ламбото" та не прави по-мощно ?? Или може би тогава цените ще станат прекалено отблъскващи , да не говорим за "проклетите" емисии , хахахах !!!

    Коментиран от #12

  • 12 Антиелектрика

    11 6 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Емисии само у еврогейско. Хората ако искат да си правят колите над 700 к.с. си вземат един дръгел за 10-на хиляди долара и за още 50 000$ я правят чудовище с над 1000 к.с. и сметката за Тесла и бързина, пак ти става крива. На, гледай и реви: https://www.youtube.com/watch?v=TktKkmLZAPM А и е пълно с такива клипове. Тесла не може да тунинговаш и к.с. повече, докато и най-умрелия джип може да го направиш 2000 к.с. за парите на Х модела

    Коментиран от #14, #22, #23, #46

  • 13 любопитен

    17 1 Отговор

    До коментар #6 от "Само Дъстър":

    Уруса е на платформа Фолгсваген MLB evo! Търси японското на задната седалка, евентуално някоя гейша!
  • 14 DARK

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Хъхъ ето те пак :D Я ги питай тия с тунингованите 1000+ коня колко 10 000км минават преди ребилд :D

    Коментиран от #15

  • 15 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "DARK":

    Мъхъ, я да питам теб - ти колко коли с над 1000 к.с. си имал? А колко такива старта ще направиш с Теслата? Я пак ни кажи как нямало акциз на тока в закона - хахахаххаха

    Коментиран от #18

  • 16 Coupé

    1 1 Отговор
    Шествието на изродите
  • 17 tarikat

    6 6 Отговор
    тъпата електричка поне на външен вид да докарваше...
  • 18 DARK

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    С много много с над 200 5000+ коня съм се пускал :D
    Оооо очевидно не си си свършил домашното с акциза за тока :D
    Битовите потребители не подлежат на акцизна ставка за потребена ел. енергия. Пак ти казвам кажи на мама да ти даде фактурата от ЧЕЗ , ЕVN или там на кого сте и ще видиш секцията акциз майка ти плаща 0.00лв.

    Коментиран от #19

  • 19 Антиелектрика

    3 6 Отговор

    До коментар #18 от "DARK":

    Пускал си се май само по пързалката?! Пък нали ти казах, че твоята майка друго каза, ама пусто не влиза и и не влиза в главата ти: "Чл. 2. На облагане с акциз подлежат:
    1. алкохолът и алкохолните напитки;
    2. тютюневите изделия;
    3. (доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) енергийните продукти и ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ЕНЕРГИЯ". "Чл. 4. По смисъла на този закон: ..........51. (нова - ДВ, бр. 54 от 2012 г., в сила от 17.07.2012 г.) "Битови нужди" е потреблението на електрическа енергия, втечнен нефтен газ (LPG) или природен газ от физическо лице за ДОМАКИНСТВОТО МУ." Та ако успееш да си купиш газ за колата без акциз, ще успееш да си зареждаш и колата без акциз - хахахаха Много обичам да се забавлявам с хора, които са боси като обикновени запалянковци на миксери :)))))))))))))))))))))))))))

    Коментиран от #27

  • 20 Язе

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Тесла най-смислена????За какво?Някой ти гледа емисии.След два такива старта и в бокса да се охлади.....и на зареждащата естествено.Хахахахаха
  • 21 123

    1 1 Отговор
    За мен по би била интересна една гонка между Тесла, Вейрон и супер хибридното Ферари! Те са барометър за Тесла, а не тези 'слаботелесни' суперкари. А и между нас, три такива старта на Теслата, и след това Голф ще я тупа...., ако има ток да запали, де!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Тунинг

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Кой те излъга че електрическите не могат да се тунинговат? Кой ти пречи да сложиш още един два двигателя, които струват като нови 700 долара и тежат 30-40 кг? Горе-долу една конска сила струва два долара. Дори няма да ти се налага да слагаш допълнително охлаждане на батерията, защото един Drag се прави за секунди и тя няма време да загрее. А какво ти пречи да смениш и батерията или да добавиш още батерии? Да не говорим че на електрическите им подобряват ускорението и поведението на писта по интернет със софтуерен ъпдейт, както си стоят паркирани някъде.

    Коментиран от #24, #25, #26

  • 24 123

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Тунинг":

    Ееее колега, както се казва, 'изби рибата с този коментар😉 То ако можеше така да се слагат двигатели, батерии и какво ли още не, ехей, пей сърце. Това да не е Лего бе пич? Я като си почнал, да сложим и в Урус-а още един двигател в багажника, един в жабата, малък, за града, и за капак едно турбо под задните седалки...., па да видим Теслата тогава!

    Коментиран от #36

  • 25 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Тунинг":

    Бухахахахахахаххахахаха Е не, не мога повече, ще падна от смях. Ох, благодаря, че ви има. Колегата обаче много добре ти е казал, че си избил рибата с този коментар. Ами давай, направи го да видим как ще тунинговаш Тесла. Я направо си глоби една в гаража - хахахаххаха
  • 26 Бебо Абексиев

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Тунинг":

    Френдче, кефя ти се, да прав си, електрическите коли могат да се тунинговат и ДВГ не може да се сравнява с тях на ДРАГ. Но колегите или не знаят или се правят, че не разбират.
  • 27 DARK

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Добре добре си го извадил закона аре скролни още малко надолу :)

    Чл. 34а. (Нов - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., изм. - ДВ, бр. 106 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г., изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Акцизната ставка върху електрическата енергия с код по КН 2716, с изключение на случаите по ал. 2, е 2,00 лв. за мегаватчас.

    (2) (Изм. - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) Акцизната ставка върху електрическата енергия с код по КН 2716 за потребители на електрическа енергия за битови нужди е 0 лв. за мегаватчас.

    Защо некой да ми продава ? Да ходя да им се редя на тока за 3-на цена на зарядната станция? Да не съм балъче като тебе :D

    Коментиран от #28, #29

  • 28 Акциз

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "DARK":

    Ей ама то голяма набутвация била с този акциз. Цели 2лв. на мегаватчас. За година един електромобил се нуждае от 3 мегаватчаса. Значи за 15 хиляди километра ще трябва да плати непосилната такса от 6 лв за акциз! Това никой няма да може да си го позволи според антиелектрика и ще откаже поне 90% от хората решили да си купят електромобил! Само зомбираните електрофили ще решат семейния си бюджет от тази колосална сума, само да за да задоволят фанатизмът си.

    Коментиран от #31

  • 29 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "DARK":

    О, чакай забравих, че ти си баровец и само балъците ще зареждат на зарядните станции - хахахахахаха. То е хубаво и малко да се мисли де. Значи ще дадеш 4 бона за фотоволтаик, за да си мислиш, че не си балък и ще пътуваш с миксера максимум на 100 км от къщата си, че като ти свърши точеца да бягаш до вас да зареждаш? Ти верно си най-големия балък на света ако го вярваш това.

    Коментиран от #30

  • 30 Фотоволтаик?

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Ти у вас на фотоволтаици ли си светиш? От фотоволтаици ли си зареждаш телефона? А лаптопа? Един електромобил може да се зарежда точно както си зареждаш телефона от най-обикновен контакт. От онези за които акцизът е 0 лв, ако толкова те притесняват 6 лв акциз на година и не можеш да си го позволиш.

    Коментиран от #32

  • 31 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Акциз":

    Въх, не думай. Че ти едно време нямаше акциз на горивата, ама сега има. Или викаш то няма как някой да вдигне акциза на електроенергията и държавата ще се лоши от 10 млрд в името на миксерите ако станат масови? Ама нали парите щели да дойдат от намалените разходи за здраве, нищо че учени доказа как миксерите отделят 5% повече ФПЧ. Опс, тези учени не могат да се сравняват с теб, героят на Марвил - хахахаха
  • 32 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Фотоволтаик?":

    Аха, от контакта сега. Брей, тези които правят зарядни, ще вземат да фалират, а толкова ги обичахте. Апропо, токът ти у вас няма нужда да му слагат акциз, просто ще го направят левче като в Германия. Или викаш и това не е проблем за теб - хахахаха

    Коментиран от #33

  • 33 Фотоволтаик

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Разбира се че това не е проблем на средностатистическият германец. проблеми на балъците които не искат да се сложат фотоволтаици и плащат тази цена. Средностатистическият Германец с фотоволтаик на покрива плаща по-малко за ток, ако въобще плати нещо, отколкото средностатистическия българин. Средностатистическият германски производител, купува електроенергията много по-евтино отколкото българския си колега. Цените на електроенергията в Германия са толкова ниски че е най-големият износител на ток в региона и дори АЕЦ Козлодуй не може да бие тези цени. Системата там е или си слагаш фотоволтаик или плащаш като поп. Познай умните хора кое от двете избират?

    Коментиран от #34

  • 34 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Фотоволтаик":

    Ти верно се вземаш много на сериозно, щом се сравняваш с германците индустриалци,докато тролиш по цял ден в нета за БАЕПС. Никой не те е спрял да си сложиш фотоволтаик или да си купиш Тесла, но май само плямпаш за забрани и субсидии.

    Коментиран от #35

  • 35 Фотоволтаик

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Трябва да съм абсолютно ненормален за да си сложа фотоволтаик при цена на тока от контакта12 стотинки. Като се вдигнат цените на тока тогава ще си сложа.

    Коментиран от #38

  • 36 Тунинг

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "123":

    Повярвай ми много по-лесно е да сложиш още един двигател на електромобил, отколкото да добавиш коне на бензинов автомобил. Най-малкото не ти трябват скоростни кутии и съединители, които да трябва да понесат това натоварване. Потърси е в интернет white Zombie. Това си е е бензинов автомобил на който на който още преди десет години му бяха изкормили карантиите и му бяха сложили литиево йонни батерии и електродвигател, което му позволяваше да ускорява до 100 за под две секунди. Май е същото за което говори антиелектрика - купуване на евтин автомобил и тунинговането му. Със сигурност тунинга е много по-лесен и по-евтин, а резултатите много по-дълготрайни без нужда от ремонти.

    Коментиран от #37

  • 37 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Тунинг":

    Абе ти някога виждал ли си електромобил на живо? Нямал бил скоростна кутия, направо изби раците, не само рибата. А това, че само батерията тези един тон и струва почти 100 бона, май си го пропуснал, а? А за инвентор и софтуерното му управление случайно да си чувал? Било лесно - хахахаха. Толкова налудничево мнение не бях чел скоро. Я дай линк на най-бързия миксер, за да ти дам линк на ДВГ с 3 пъти по-висока скорост.

    Коментиран от #41

  • 38 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Фотоволтаик":

    Че не си ли? Хм, доста приличаш на такъв - хахахаха
  • 39 гощо

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Само Дъстър":

    Какви японци бе?!?!? ЛамборДЖини е това или по известно като ЛамборГини. Те са част от ВАГ групата.Японци нямат място в подобни премервания.А що се отнася до G-класата я взимам пред другите таралясници които освен всичко са и грозни тцтцтцтцтцт.Сега си карай старото Рено и не се обаждай в подобни стати.

    Коментиран от #40

  • 40 Само Дъстър

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "гощо":

    Старо старо ама реното пак е по-добре от грозната квадратна Г класа
  • 41 Тунинг

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    Пак ли ще ми даваш да чета за реактивни двигатели? Този номер се изтърка вече. Няма кой да ти се върже.

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Тунинг":

    Нали говориш за рекорди, за тунинг и за драг? То на теб няма кой да ти се върже на простотиите, докато аз давам официални данни за рекорди и мощност. Щял да си сложи електромотор и батерийка и хоп - стана за смях пред всички :))))))))

    Коментиран от #44

  • 44 Кой стана за смях?

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Абе ти въобще Изгледа ли клипа? Кой стана за смях? Въобще не ме пращай да гледам клипове за автомобили с реактивни двигатели, ами вземи дай някой линк за стандартни автомобили по пътищата закупени от магазина. Автомобили с които можеш да идеш до морето, а не създадени с единствената цел да опразнят резервоара за един старт. Правиш ли разлика между двете? Ти изкара всеки гаражен майстор, по-добър и по-умен от инженерите на Lamborghini и AMG? Според тебе всеки един гаражен майстор може да направи по-добър автомобил от тях. Всъщност знаеш ли кои са Lamborghini и AMG, да се подиграваш с тях, като ги сравняваш с гаражни майстори. Поинтересувай се и ще се засрамиш. Стига си чел за автомобили с ракетни двигатели. Стъпи малко на земята. След като от Ламборджини и AMG не могат да направят конкурент на Тесла, следователно проблема не е в инженерите, а в технологията която са избрали. Интересно защо не са избрали ракетен двигател както ги съветваш? Може би и от тебе по-малко разбират? Вече, натъртвам на вече, технологиите на електромобилите са по-добри в някои отношения отколкото буталните, натъртвам буталните двигатели. Всичко вече е въпрос на цена. С този темп, без да се откриват нови технологии за батерии, до четири-пет години електромобилите ще станат и по-леки от бензиновите, така че дори на писта ще се справят по-добре. И не ми говори за кристални топки, защото както виждаш, всичко което съм ти казал се случва по-бързо отколкото дори аз съм предположил. Доколко

    Коментиран от #48

  • 45 Бъди мъж Поне веднъж

    0 0 Отговор
    Доколкото те познавам, дори Ти знаеш че това ще се случи, но понеже си "мъж на място" и никога не казваш това което мислиш в прав текст, защото ще те хванат в лъжа по-късно, няма да отречеш че това ще се случи, а отново ще заговориш за кристални топки. Хайде ако имаш топки кажи, че това няма да се случи. 1.Че електромобилите никога няма да станат по-леки от бензиновите автомобили. 2 че електромобилите никога няма да станат по-евтини от бензиновите автомобили. 3.Че винаги буталните двигатели ще са по-бързи от електрическите. Застани и го кажи в прав текст без да увърташ. А дано ,ама надали.

    Коментиран от #47

  • 46 Можеш, можеш

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    "Тесла не може да тунинговаш и к.с. повече..."


    Само ти така си мислиш. На Тесла можеш да добавяш коне дори с update по интернет.

    "Дpyгo интepecнo нoвoвъвeдeниe в Моdеl 3 Реrfоrmаnсе e peжимът Тrасk Моdе. ĸoйтo Теѕlа зaпoчнa дa тecтвa в нaчaлoтo нa лятoтo. Πpoмeнeн e фъpмyepa нa eлeĸтpoмoбилa и ceгa e възмoжнo yвeличeниeтo нa мoщнocттa и нa двaтa двигaтeля в peaлнo вpeмe зa пocтигaнe нa мaĸcимaлнa пpoизвoдитeлнocт. Toecт, ceгa e възмoжeн дpифт c Моdеl 3. Теѕlа пpeдyпpeждaвa, чe нoвият peжим тpябвa дa ce изпoлзвa caмo нa cъcтeзaтeлни пиcти.

    Вижте повече:https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/tesla-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B0-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-model-s-%D0%B8-model-x-%D0%B8-%D0%B2%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5-%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8-297721.html

    Коментиран от #49

  • 47 Безумие

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Бъди мъж Поне веднъж":

    Без да съм му адвокат да ползваш ВИНАГИ/НИКОГА е проява на фенщина и ма....мие. Ти можеш ли да кажеш за след 2050 примерно обратното???
  • 48 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Кой стана за смях?":

    Хайде пак прочети мнението ми и после вземи мерки по спешност за лечение на дислексията ти. Имам по-важни неща, а и ме чакат едни мадами за оправяне, така че аз се оттеглям от тази статия - хахахаха
  • 49 Безумие

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Можеш, можеш":

    Ти винаги ли си бил тилкова ограничен колкото сега ???
    https://www.tesla.com/blog/how-track-mode-works
    Ето ти как работи Трак режима няма нищо общо с общата мощност на автомобила а е векторно управление на тягата, ако изобщо знаеш какво е това де???
    Тоест това няма нищо общо с драга така да ти го кажа на прост език където така много се гордеете. Чакаме трак мода на ринга да видим до колко работи :))).

    Коментиран от #51

  • 50 Виждал съм но няма

    0 0 Отговор
    Имало един SUV на JEEP дето се говори че понавървява. Някой да има повече информация ?? Мисля че trackhawk беше модела или се лъжа .. 🤔
  • 51 Колко пък да съм ограничен

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Безумие":

    Tesla Model S P100D е колата с най-бързо ускорение до 100 км/ч, която може да си купите в момента, но нов софтуерен ъпдейт на компанията я прави дори още по-голям звяр на пътя.

    Ъпдейтът добавя т.нар. Ludicrous Plus режим, който е надстройка над съществуващия Ludicrous mode. Когато го активирате, Model S P100D ускорява за 2.4 секунди и може да измине четвърт миля за 10.6 секунди.

    Сред промените, които правят това възможно, е увеличаването на температурата на батерията до 50С, както и 33 ДОПЪЛНИТЕЛНИ конски сили в пиковия момент. Активирането на режима идва с предупреждението, че той води до по-бързо износване на мотора, батерията и скоростната кутия.

    Предстоящата Faraday Future FF 91 трябва да ускорява за 2.39 секунди, но се очаква на пазара едва догодина.

    https://www.kaldata.com/it-новини/автомобили/ludicrous-plus-на-tesla-ускорява-до-100-кмч-за-по-малко-от-2-5-с-235225.html

    Както виждаш Тесла правеше това още отпреди две години. 33 коня с update по интернет. Хайде сега кажи кой е ограничения от нас двамата? В интернет е пълно с примери за хора които са тунинговали Тесла да стане по-бърза.

    Коментиран от #52, #53

  • 52 Безумие

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Колко пък да съм ограничен":

    Първо говореше за трак мода което ти обясних какво е.
    Второ Ludicrousв Moda е нищо друго а просто чипосване което се прави за ДВГ във всеки гараж!!!!
    Увеличаването на мощността не е кой знае колко много и е за сметка на други неща. Няма как да сравняваш такава кола със истинските драгстери. В края на краищата опираме до това за какво се купува една кола ако има баня вътре и машинка за постригване по-добра ли ще бъде колата????
  • 53 Безумие

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Колко пък да съм ограничен":

    А и забравих чакаме трак мода на ринга да видим резултата в края на краищата?!?!?!?!?!?
  • 54 Поживьом увидим

    1 0 Отговор
    И какво ще стане, ако Tesla model 3 бие BMW 3 на пистата. Зорлем, антиелектрика, driving pleasure и компания ще си промените ли мнението за електричките? Ама кажете сега, преди да са се пробвали? Защото съм сигурен, че ако направи по-добро време, ще измислите хиляди причини, заради които да не признаете постижението, точно както направихте при съревнованието на четвърт миля, което от 100 години има едни и същи правила и не са променени заради Тесла. Накрая от всичко ще остане да признавате само 24 часа льо Ман.