16 Ноември, 2018 13:36 16 243 47

Баварска "тройка" с разход 1.7 на 100

  • bmw-
  • 3er-
  • g20-
  • 330e-
  • хибрид

BMW представи официално хибридната версия на новата трета серия G20. Модификацията 330e има 2.0-литров бензинов турбодвигател и електрическо задвижване eDrive, може да измине до 60 км само на ток и харчи само 1.7 л/100 км в смесен цикъл.

Четирицилиндровият бензинов агрегат на BMW 330e развива 184 к.с., към които интегрираният в осемстепенния автомат електромотор добавя още 68. Системната мощност на силовата установка е 252 к.с., а въртящият момент - 420 Нм.

Хибридната "тройка" вдига 100 км/ч точно за 6 секунди. Максималната скорост е 230 км/ч, но при движение само на ток ограничителят сработва още при 140 км/ч.

В режим Sport се активира функцията XtraBoost, която увеличава мощността с 41 к.с. Тя работи дори при минимален заряд в акумулаторния блок с капацитет 12 кВтч и кикдаун.

BMW 330e е снабдено със система за усилване на звука в салона и функция за звуково предупреждение за пешеходци при движение на електричество. За хибрида са достъпни и същите екстри като при обикновените "тройки" - адаптивно окачване, кормилна уредба с променливо предавателно число, M-спирачки и разширен списък от електронни асистенти. Стандартното оборудване включва също автономно отопление и охлаждане на салона.

Продажбите започват следващото лято.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    83 61 Отговор
    "...разход 1.7 на 100", но масло! Кенеф!

    Коментиран от #5, #13, #17, #34, #40

  • 2 боцмана

    67 44 Отговор
    1,7 на сто ама не разбрах за масло ли става въпрос.

    Коментиран от #4

  • 3 Авто спеца

    27 13 Отговор
    Това при скоростот 60 км. h!! Ако се настъпи с тия 250 к.с доообре 1,7 л. на 100!
  • 4 гост

    74 6 Отговор

    До коментар #2 от "боцмана":

    Пак да повторя "методиката" за хибриди , ако някой е пропуснал !!! Колата е със 100% предварително заредена от мрежата батерия !! Първо се кара градско , само на ток , където с рекурперацията от честото спиране за 30-тина км се разходва около 30% от батерията , после извънградско с ДО 90 км/ч , вече батерията свършва и се минава на бензин и по нататък последните 30-тина км се карат на бензин с ДО 130 км.ч на автопилот с икономичен режим !! Оттам нататък всичко е по старому , следващите км са си с познатия разход 5,6,7 и т.н. !!!! Това е "тайната " на всички хибриди , без изключение !!
  • 5 До 1 и 2

    36 28 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Гроздето е горчиво, ама много...

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    41 24 Отговор

    До коментар #5 от "До 1 и 2":

    Не е въпросът дали е горчиво или не! Това е самата истина! Иди и виж в сервизите на БМВ за какво иде реч! Да оставим настрана факта, че никога не са били в челната петица на най-надеждните автомобили, а цената им е безбожна! Е, кое от това не е вярно?!

    Коментиран от #24

  • 7 голфове

    14 19 Отговор
    Не стига,че хората измислят екологични автомобили на ток, а и с нисък разход за ВАС и вашите деца,вие ги плюете...Ами хейтъри,това е бъдещето.Хибридни автомобили.

    Коментиран от #11

  • 8 Иванчо l-ви

    22 4 Отговор
    Лукойла ще фалира бе хора
  • 9 Hah

    25 22 Отговор
    Немски кенефи пак лъжат хората като ваг групата
  • 10 гост

    34 9 Отговор
    Разправяйте ги тези приказки на децата. Всеки шофьор знае, че няма как да стане това. Даже в Англия вече негодуват сериозно, понеже закупените хибриди на корпоративни акаунти не намаляват консумацията на гориво и оттам не водят до желан резултат, макар че по книжки разходите са им изключително ниски, реалността показва, че са на ниво на стандартните коли, при БМВ даже бяха и отгоре. Смешници.
  • 11 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #7 от "голфове":

    Бъдещето е на ток , а не на измамата наречена "хибрид" !!! И даже не е бъдеще , а настояще в някои държави по на запад от нас !!
  • 12 dsadas

    20 4 Отговор
    Толкова ли не можете да разберете че ако тази кола я карам сутрин и вечер по 10 км. до работа и обратно това разстояние ще го изминавам само на електричество. Ако карам извънградско ще се включи двигателя и там са вече по-различни нещата.
  • 13 Млади келеши

    13 14 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Това само си гу чувал някъде или караш стара каруца на 20 години и над 300000?
    Аз карам от 5 години ф30 и до сега масло не съм доливал!
    Е то зависи и от шофй ора ...
  • 14 Цецо Келеша

    7 3 Отговор
    Драйвинг плежъра и Антиелектриката нищо не казват за тая тройка, харесват ли я, не ли? Според мен не е супер зле и може да пести бая гориво. Значи зареждаш от слънце и вятър, в града караш чисто до работа и обратно, на дълъг път гориш бензин.
  • 15 Новоти 3

    7 3 Отговор
    1,7 ама на място в движение 7 с ток 8 на сто
  • 16 Morgoth

    16 1 Отговор
    Супер е колата, само не лъжете толкова здраво за тези 1.7, защото това може да е разхода за първите 50км, когато основно ще бъде на ток и то, ако не я настъпваш и то, ако не ползваш климатик. Следващите 50км разхода ще е като за нормален хибрид и то от по-мощните.
  • 17 Антон 1

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Що ? Ти какво шофираш ? :)
    Сигурен съм ,че не е кенеф !:)

    Коментиран от #19, #26

  • 18 Дддддд

    3 9 Отговор
    До коментар 6
    Колега то няма грозде става въпрос за кенеф!!!!!!
  • 19 Гост

    18 14 Отговор

    До коментар #17 от "Антон 1":

    БМВ и точно защото имам преки наблюдения върху тази марка! Чисто нова, на 20 000 км. хвърли турбина! На 140 000 - скорости! Още да изброявам ли?! Доволен ли си?! Единствено и само куха репутация! Имах Тойота Камри, никакви проблеми, макар че бе на доста годинки! Японските са в пъти по-добри, за значително по-малко пари!

    Коментиран от #20, #21, #38

  • 20 Антон 1

    9 4 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Извинявай тогава !
    Сигурно си го продал и никога повече БМВ ?
  • 21 Гост

    8 8 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    На това което пишеш може да повярва само някой който не е имал БМВ. Съмнявам се и ти да си вярваш.
  • 22 Електрошок

    4 1 Отговор
    Пълни глупости!Просто трябва да кажат колко гори на 100км бензин и колко квч на батерия за 100км.Хибридният режим е различен и всеки може да си направи сметката.
  • 23 Кума Лиса

    7 3 Отговор
    Ако си направите аритметиката, излиза че този дву кубиков двигател работи при разход под пет на сто. Евала! Дали не лъжат!?
  • 24 Зорлем

    7 5 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Може да не са начело в класациите за надеждност, но последните години все обявавят рекордно продажби и приходи. По подобен начин така любимата ти Тесла Х има ужасни оценки за надеждност и качество в Consumer Reports, но пак там почти всички клиенти изразяват готовност пак да си я купят. С две думи, не подценявай човешката глупост, или по-скоро не надценявай способностите на хората да взимат рационални решения.
  • 25 Сашо

    21 3 Отговор
    Абе засега не виждам нещо по-добро от кола на газ.
  • 26 Гост 5

    10 7 Отговор

    До коментар #17 от "Антон 1":

    Имал дъртата Тойота ,ама има и наблюдения над ново БМВ .И си мислят ,че някой им вярва на свободните съчинения. И не отговори какъв дърт дрегел кара.
  • 27 Перник

    12 7 Отговор
    И 1700 посещения в сервизите на БМВ до 15000км. Честито на печелившите.
  • 28 Gordy

    5 2 Отговор
    Дали за 40км ще зареди батерията, щото ако не, разхода ще скочи рязко

    Коментиран от #31

  • 29 Японеца

    10 4 Отговор
    Кенефа трябва да харчи 4.3/100 и първите 100км има 60км на батерия и като ги усредним става 1.7/100!
    След това нормален разход.
    Това ТОЙОТА С 10г. ОПИТ постига 3.5!
    Да ходите да си завирате Бърка Масло и Вода у онова место.
    МАРКЕТИНГОВИ МОШЕНИЦИ.
  • 30 Бат.Влад

    2 0 Отговор
    ДРЪН. ДРЪН 4.6 е ИСТИНАТА
  • 31 Да бе

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "Gordy":

    То защото батерията докато се зарежда не харчи гориво и не вдига разхода? Пестене има само ако батерията се зарежда от контакта или пък не спускаш наклон ти ползваш регенеративно спиране.
  • 32 Егати кефа

    8 1 Отговор
    Като чета заглавието, излиза че като ида до морето, за 400 километра този автомобил ще изгори седем литра гориво и 20 лв ще ми стигнат за пътни.
  • 33 onq s konq

    10 4 Отговор
    Моито арчи по-малко кога се строши и комшията ме дръпа
  • 34 БМВ 330

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Защо винаги,когато не можете да си позволите нещо го оплювате!?Ами карайте си китайските и корейските пластмаси!

    Коментиран от #36, #37

  • 35 БМВ 330

    1 3 Отговор
    БМВ ми е в кръвта не мога и ден без да си ги покарам....
  • 36 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "БМВ 330":

    Искаш да кажеш , че в любимото ти БМВ има по-малко пластмаса или че пластмасата от БМВ всъщност не е пластмаса , а "имитация" на пластмаса , хахах !!
  • 37 Да да

    6 3 Отговор

    До коментар #34 от "БМВ 330":

    Ама ние точно БМВ ли не можем да си позволим? Явно можем Волво,Мерцедес,Тойота или някаква Вагина,но точно БМВ не можем! Или не искаме? Много хора карат коли в пъти по-скъпи от недуразумението Бъркащо Масло и Вода! И кое точно БМВ не можем да си позволим - тройка или осмица? Как ти звучи скъсана верига на Х6 и ремонт за 20 000 лв.,понеже собственика реши че на БМВ няма как да се скъса верига на 80 000 км.и кара почти до 100 000! В същото време масовите им модели с конструкция на камион (отпред двигател,задно задвижване) харчат поне с 15 % повече от нормалните коли и имат много мощни нагреватели на задното стъкло! Последната екстра е нагревател на местата за бутане,разположен в багажника! С кеф да си купиш такъв кенеф!

    Коментиран от #39

  • 38 John Doe

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Много сте ми интересни и забавни като започнете да обяснявате как нам коя си кола на нам колко си километри хвърлила турбина и скоростна кутия. На ясно ли сте, че най-вече турбините са част която се поръчва на външен производител за даденият мотор и в 90% от случаите тази въпросна турбина се монтира на още десетки двигатели на други марки автомобили. При скоростните кутии е малко по-различно, но също са готови разработени кутии на други производители. А да не говорим, че BMW са с може би едни от най надеждните скоростни кутии. Специално ръчните им скоростни кутии са способни да издържат зверски натоварвания, автоматите са си капризни, но и те не са лоши. Ония болни глави в щатите надуват N54-ки със автомати на по 700-800 коня и си ги карат без никакви грижи.
  • 39 John Doe

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "Да да":

    A ти колко BMW-та си притежавал, карал и поддържал. Да мотора е отпред силно изнесен обаче зад задната ос - кормилната рейка е пред двигателя и има перфектно разпределение на масата между предна и задна ос - нещо с което много малко автомобили биха могли да се похвалят. Разхода - аз лично съм имал 3 бмв-та - 1.7 tds - градски разход 6.5/7, 318ci 143кс. 2.0- градски разход под 10/100 (посочи ми някой автомобил със сходни показатели на мотор с предно предаване с по-нисък разход) и 323 - 2.5 170кс. 12/13 на 100 . Изказвайте мнението си когато можете да го подкрепите и не показвайте, какви сте коне с капаци. Няма лошо да не харесваш дадена марка автомобили, но без да си се докосвал до тях да изказвап мнения, чул не дочул е доста ограничено и комплексарско. В крайна сметка ако бяха толкова лоши коли колкото са според теб нямаше толкова години да са все на върха на автомобилостроенето. Аз примерно не харесвам Ауди, и какво от това, и те както и мерцедес са на тоя същият връх, така че хайде моля ви се бъдете малко по реални в изказванията си, че е леко смешно.

    Коментиран от #42

  • 40 Hxs

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Добре казано братле!
  • 41 незнайко

    2 1 Отговор
    След тези 100 километра трябва да спре и да зареди батериите.
    В противен случай, следващите 100 километра ще бъдат с разход 10/100 бензин !!!
  • 42 селянин 1

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "John Doe":

    На старецо 25 годишна,,Карина,,-90 к.с.2.0 тд.харчи по малко нафта от 1,7 бмв-6,3 у градо..сино има 1,8,,Valvematik,,147 k.s.-оди от,,изгрев,,до,,надежда,,под 9 литра,бензин.А я карам ,,Авенсис,,2,2 D-cat-177 к.с.-2010 год.градско-8,извън-6 литра,тираджиска нафта от,,Actros,,автомобилите са с предно- и са на,,TOYOTA,,само дека карам тиро е мерджан-железо..ама у леките само-джапан.
  • 43 laudata

    2 4 Отговор
    Гроздето е кисело.Карайте си хондите които дори абс нямат и се радвайте на ръждата.
  • 44 Рр86

    2 2 Отговор
    Доверих се на приятел и го купих от него (исках Мерцедес) преди години Е60 530D и вече минах повече от 100 000 км с него без проблеми и ремонти, като подчертавам я обслужвам само със скъпи оригинални части масла и филтри ( примерно масло 30 лв /лит). Комшията ми има същото и 2 пъти основен ремонт на мотора за по 10000лв защото не го поддържа (масло за 10лв/лит). Разхода ми е 9,5 градско и 6,5 извънградско и съм с тунинг на мотора на почти 250к.с.... не съм фен на марката, но съм много доволен от колата и следващата мисля да е същата марка
  • 45 Окал

    1 0 Отговор
    Щом си ок да плащаш скъпо за да се придвижваш от точка А до точка Б твоя воля. За българите трябва нещо по-надеждно и евтино за поддръжка като тойота.
  • 46 Jack Bauer

    0 0 Отговор
    Гори 1.7л. масло на 100 км и то когато е в електрически режим.
  • 47 Bat Sande

    0 0 Отговор
    Разход 1.7 (масло) само когато не работи и го дърпат! Друг вариант няма!