BMW представи официално хибридната версия на новата трета серия G20. Модификацията 330e има 2.0-литров бензинов турбодвигател и електрическо задвижване eDrive, може да измине до 60 км само на ток и харчи само 1.7 л/100 км в смесен цикъл.
Четирицилиндровият бензинов агрегат на BMW 330e развива 184 к.с., към които интегрираният в осемстепенния автомат електромотор добавя още 68. Системната мощност на силовата установка е 252 к.с., а въртящият момент - 420 Нм.
Хибридната "тройка" вдига 100 км/ч точно за 6 секунди. Максималната скорост е 230 км/ч, но при движение само на ток ограничителят сработва още при 140 км/ч.
В режим Sport се активира функцията XtraBoost, която увеличава мощността с 41 к.с. Тя работи дори при минимален заряд в акумулаторния блок с капацитет 12 кВтч и кикдаун.
BMW 330e е снабдено със система за усилване на звука в салона и функция за звуково предупреждение за пешеходци при движение на електричество. За хибрида са достъпни и същите екстри като при обикновените "тройки" - адаптивно окачване, кормилна уредба с променливо предавателно число, M-спирачки и разширен списък от електронни асистенти. Стандартното оборудване включва също автономно отопление и охлаждане на салона.
Продажбите започват следващото лято.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #5, #13, #17, #34, #40
13:41 16.11.2018
2 боцмана
Коментиран от #4
13:41 16.11.2018
3 Авто спеца
13:43 16.11.2018
4 гост
До коментар #2 от "боцмана":
Пак да повторя "методиката" за хибриди , ако някой е пропуснал !!! Колата е със 100% предварително заредена от мрежата батерия !! Първо се кара градско , само на ток , където с рекурперацията от честото спиране за 30-тина км се разходва около 30% от батерията , после извънградско с ДО 90 км/ч , вече батерията свършва и се минава на бензин и по нататък последните 30-тина км се карат на бензин с ДО 130 км.ч на автопилот с икономичен режим !! Оттам нататък всичко е по старому , следващите км са си с познатия разход 5,6,7 и т.н. !!!! Това е "тайната " на всички хибриди , без изключение !!13:51 16.11.2018
5 До 1 и 2
До коментар #1 от "Гост":
Гроздето е горчиво, ама много...Коментиран от #6
13:58 16.11.2018
6 Гост
До коментар #5 от "До 1 и 2":
Не е въпросът дали е горчиво или не! Това е самата истина! Иди и виж в сервизите на БМВ за какво иде реч! Да оставим настрана факта, че никога не са били в челната петица на най-надеждните автомобили, а цената им е безбожна! Е, кое от това не е вярно?!Коментиран от #24
14:05 16.11.2018
7 голфове
Коментиран от #11
14:08 16.11.2018
8 Иванчо l-ви
14:13 16.11.2018
9 Hah
14:31 16.11.2018
10 гост
14:46 16.11.2018
11 гост
До коментар #7 от "голфове":
Бъдещето е на ток , а не на измамата наречена "хибрид" !!! И даже не е бъдеще , а настояще в някои държави по на запад от нас !!14:47 16.11.2018
12 dsadas
15:16 16.11.2018
13 Млади келеши
До коментар #1 от "Гост":
Това само си гу чувал някъде или караш стара каруца на 20 години и над 300000?Аз карам от 5 години ф30 и до сега масло не съм доливал!
Е то зависи и от шофй ора ...
15:41 16.11.2018
14 Цецо Келеша
15:50 16.11.2018
15 Новоти 3
15:52 16.11.2018
16 Morgoth
16:00 16.11.2018
17 Антон 1
До коментар #1 от "Гост":
Що ? Ти какво шофираш ? :)Сигурен съм ,че не е кенеф !:)
Коментиран от #19, #26
16:00 16.11.2018
18 Дддддд
Колега то няма грозде става въпрос за кенеф!!!!!!
16:13 16.11.2018
19 Гост
До коментар #17 от "Антон 1":
БМВ и точно защото имам преки наблюдения върху тази марка! Чисто нова, на 20 000 км. хвърли турбина! На 140 000 - скорости! Още да изброявам ли?! Доволен ли си?! Единствено и само куха репутация! Имах Тойота Камри, никакви проблеми, макар че бе на доста годинки! Японските са в пъти по-добри, за значително по-малко пари!Коментиран от #20, #21, #38
16:14 16.11.2018
20 Антон 1
До коментар #19 от "Гост":
Извинявай тогава !Сигурно си го продал и никога повече БМВ ?
16:25 16.11.2018
21 Гост
До коментар #19 от "Гост":
На това което пишеш може да повярва само някой който не е имал БМВ. Съмнявам се и ти да си вярваш.16:41 16.11.2018
22 Електрошок
16:44 16.11.2018
23 Кума Лиса
16:53 16.11.2018
24 Зорлем
До коментар #6 от "Гост":
Може да не са начело в класациите за надеждност, но последните години все обявавят рекордно продажби и приходи. По подобен начин така любимата ти Тесла Х има ужасни оценки за надеждност и качество в Consumer Reports, но пак там почти всички клиенти изразяват готовност пак да си я купят. С две думи, не подценявай човешката глупост, или по-скоро не надценявай способностите на хората да взимат рационални решения.16:53 16.11.2018
25 Сашо
17:14 16.11.2018
26 Гост 5
До коментар #17 от "Антон 1":
Имал дъртата Тойота ,ама има и наблюдения над ново БМВ .И си мислят ,че някой им вярва на свободните съчинения. И не отговори какъв дърт дрегел кара.17:23 16.11.2018
27 Перник
19:24 16.11.2018
28 Gordy
Коментиран от #31
19:43 16.11.2018
29 Японеца
След това нормален разход.
Това ТОЙОТА С 10г. ОПИТ постига 3.5!
Да ходите да си завирате Бърка Масло и Вода у онова место.
МАРКЕТИНГОВИ МОШЕНИЦИ.
20:11 16.11.2018
30 Бат.Влад
21:40 16.11.2018
31 Да бе
До коментар #28 от "Gordy":
То защото батерията докато се зарежда не харчи гориво и не вдига разхода? Пестене има само ако батерията се зарежда от контакта или пък не спускаш наклон ти ползваш регенеративно спиране.21:47 16.11.2018
32 Егати кефа
21:49 16.11.2018
33 onq s konq
21:56 16.11.2018
34 БМВ 330
До коментар #1 от "Гост":
Защо винаги,когато не можете да си позволите нещо го оплювате!?Ами карайте си китайските и корейските пластмаси!Коментиран от #36, #37
10:08 17.11.2018
35 БМВ 330
10:14 17.11.2018
36 гост
До коментар #34 от "БМВ 330":
Искаш да кажеш , че в любимото ти БМВ има по-малко пластмаса или че пластмасата от БМВ всъщност не е пластмаса , а "имитация" на пластмаса , хахах !!10:53 17.11.2018
37 Да да
До коментар #34 от "БМВ 330":
Ама ние точно БМВ ли не можем да си позволим? Явно можем Волво,Мерцедес,Тойота или някаква Вагина,но точно БМВ не можем! Или не искаме? Много хора карат коли в пъти по-скъпи от недуразумението Бъркащо Масло и Вода! И кое точно БМВ не можем да си позволим - тройка или осмица? Как ти звучи скъсана верига на Х6 и ремонт за 20 000 лв.,понеже собственика реши че на БМВ няма как да се скъса верига на 80 000 км.и кара почти до 100 000! В същото време масовите им модели с конструкция на камион (отпред двигател,задно задвижване) харчат поне с 15 % повече от нормалните коли и имат много мощни нагреватели на задното стъкло! Последната екстра е нагревател на местата за бутане,разположен в багажника! С кеф да си купиш такъв кенеф!Коментиран от #39
11:46 17.11.2018
38 John Doe
До коментар #19 от "Гост":
Много сте ми интересни и забавни като започнете да обяснявате как нам коя си кола на нам колко си километри хвърлила турбина и скоростна кутия. На ясно ли сте, че най-вече турбините са част която се поръчва на външен производител за даденият мотор и в 90% от случаите тази въпросна турбина се монтира на още десетки двигатели на други марки автомобили. При скоростните кутии е малко по-различно, но също са готови разработени кутии на други производители. А да не говорим, че BMW са с може би едни от най надеждните скоростни кутии. Специално ръчните им скоростни кутии са способни да издържат зверски натоварвания, автоматите са си капризни, но и те не са лоши. Ония болни глави в щатите надуват N54-ки със автомати на по 700-800 коня и си ги карат без никакви грижи.14:26 17.11.2018
39 John Doe
До коментар #37 от "Да да":
A ти колко BMW-та си притежавал, карал и поддържал. Да мотора е отпред силно изнесен обаче зад задната ос - кормилната рейка е пред двигателя и има перфектно разпределение на масата между предна и задна ос - нещо с което много малко автомобили биха могли да се похвалят. Разхода - аз лично съм имал 3 бмв-та - 1.7 tds - градски разход 6.5/7, 318ci 143кс. 2.0- градски разход под 10/100 (посочи ми някой автомобил със сходни показатели на мотор с предно предаване с по-нисък разход) и 323 - 2.5 170кс. 12/13 на 100 . Изказвайте мнението си когато можете да го подкрепите и не показвайте, какви сте коне с капаци. Няма лошо да не харесваш дадена марка автомобили, но без да си се докосвал до тях да изказвап мнения, чул не дочул е доста ограничено и комплексарско. В крайна сметка ако бяха толкова лоши коли колкото са според теб нямаше толкова години да са все на върха на автомобилостроенето. Аз примерно не харесвам Ауди, и какво от това, и те както и мерцедес са на тоя същият връх, така че хайде моля ви се бъдете малко по реални в изказванията си, че е леко смешно.Коментиран от #42
14:39 17.11.2018
40 Hxs
До коментар #1 от "Гост":
Добре казано братле!15:24 17.11.2018
41 незнайко
В противен случай, следващите 100 километра ще бъдат с разход 10/100 бензин !!!
15:40 17.11.2018
42 селянин 1
До коментар #39 от "John Doe":
На старецо 25 годишна,,Карина,,-90 к.с.2.0 тд.харчи по малко нафта от 1,7 бмв-6,3 у градо..сино има 1,8,,Valvematik,,147 k.s.-оди от,,изгрев,,до,,надежда,,под 9 литра,бензин.А я карам ,,Авенсис,,2,2 D-cat-177 к.с.-2010 год.градско-8,извън-6 литра,тираджиска нафта от,,Actros,,автомобилите са с предно- и са на,,TOYOTA,,само дека карам тиро е мерджан-железо..ама у леките само-джапан.20:22 17.11.2018
43 laudata
20:37 17.11.2018
44 Рр86
22:54 17.11.2018
45 Окал
09:51 18.11.2018
46 Jack Bauer
10:42 19.11.2018
47 Bat Sande
16:23 20.11.2018