3 729 16

Аматьори, правещи се на професионалисти: Последствията

Радослав Славчев

Пистата "Нюрбургринг" в Германия отдавна се е превърнала в еталон за качествата и бързината на даден автомобил. Там тестове правят, както почти всички автомобилни компании, така и по нея може да изпробва възможностите си всеки желаещ. Т.нар. "отворени дни" са за онези непрофесионални шофьори, които искат да изпробват автомобилите си на писта. Не всички обаче се справят с предизвикателствата, които отправя пистата, наречена "Зеления ад". Вижте една интересна компилация от катастрофи, които са се случили на "Нюрбургринг" през 2018 година.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Даммммм
    Отговор
    1 16:08  23.11.18
    Идиоти има по целият свят..

    Коментиран от #14

  • Моамар
    Отговор
    2 16:09  23.11.18
    Дрифтът като "явление" е виновен за голяма част от катастрофите и много погубени животи, защото младежите се опитват да копират на пътя елементи които НИТО СА ПОЛЕЗНИ В ЕКСТРЕМНИ СИТУАЦИИ, НИТО МОГАТ ДА ПРИСЪСТВАТ В ЕВЕНТУАЛНО СПОРТНО КАРАНЕ, аз бих забранил Дрифт сбирките като МНОГО ЛОШ ПРИМЕР ЗА МЛАДЕЖИТЕ

    Коментиран от #13

  • Контролиран дрифт
    Отговор
    3 16:40  23.11.18
    Контролираният дрифт може да бъде много полезен и да ти спаси живота в определени ситуации. Лошото е, че трябва да си абсолютно хладнокръвен и спокоен, за да контролираш дрифта, а точно в тези инфарктни ситуации, спокойствието е последното за което си мислиш. Трябва да си правил контролиран дрифт хиляди пъти, за да си придобил мускулна памет, за да направиш всичко подсъзнателно без да мислиш, защото обикновено всичко става по-бързо отколкото можеш да си го помислиш. Лошото е, че младежите не правят контролирани дрифтове, а просто въртят гуми да вдигат пушек.

    Коментиран от #5, #6, #7

  • Димов
    Отговор
    4 17:08  23.11.18
    Ето какво става, когато джендър с кат Б1, се качи на кола с ръчни скорости.

  • driver
    Отговор
    5 17:11  23.11.18

    До коментар #3 от "Контролиран дрифт":

    "Лошото е, че младежите не правят контролирани дрифтове, а просто въртят гуми да вдигат пушек. " - Toчно !
  • ггггг
    Отговор
    6 17:13  23.11.18

    До коментар #3 от "Контролиран дрифт":

    + 1
  • Моамар
    Отговор
    7 19:11  23.11.18

    До коментар #3 от "Контролиран дрифт":

    Искаш да кажеш че дрифтът не е лоша култура, просто младежите трябва да го научат перфектно и да не го правят на пътя ?
  • ЕКСПЕРТА
    Отговор
    8 19:51  23.11.18
    ЗЕЛЕНИЯ АД
  • ЕКСПЕРТА
    Отговор
    9 19:59  23.11.18
    ТРЯБВА ОЩЕ ТАКИВА ПИСТИ, ЗАГУБЕНЯЦИТЕ ДА СИ ТРОШАТ КОЛИТЕ
  • Никой
    Отговор
    10 21:09  23.11.18
    Всички им сипвате на тези хора, ама истината е че са отишли на писта да си направят кефа, а вие злобеете пред мониторите. Няма угодия вашето, като искам да дрифтя и да карам бързо ще отида на такава писта и няма да се пречкам по улиците като вас. Работата е там, че в България почти нямаме такъв вариант и се трепем по улиците.
  • Никой
    Отговор
    11 21:13  23.11.18
    Всеки започва от някъде. Да се подиграваш на хора, които катастрофират на писта е като да се подиграваш на дебелак във фитнеса. Като сте такива професионалисти и моралисти изобщо какво правите в тая секция? Бас ловя, че повечето от вас ще оплескат гащите ако отидат на Нюрбургринг.
  • коки
    Отговор
    12 00:32  24.11.18
    Не знам германския асфалт какъв е,но германската мантинела е желязна,като пружина връща колите обратно на асфалта без да се огъне даже,бате Бойко да взима пример
  • Дан
    Отговор
    13 13:12  25.11.18

    До коментар #2 от "Моамар":

    Не съм фен на дрифт културата и на тези с БМВ-тата които се въртят с 20км/ч. и си мислят, че са богове зад волана, но си в грешка относно дрифтът. Истинския дрифт е полезен както в екстремни ситуации, така и при спортно каране. Погледай малко рали да видиш, че при по-лоши условия на почти всеки завой са с вратите напред. Най-бързия начин да се вземе един обратен завой е с контролирано приплъзване (дрифт). На тесен планински път (Tōge в Япония), най-бързия начин за преминаване на по-острите завои е чрез дрифт.
  • Дан
    Отговор
    14 13:13  25.11.18

    До коментар #1 от "Даммммм":

    Защо да са идиоти? Защото си имат хоби и правят това което харесват без да застрашават животът на себе си и на другите около тях ли?
  • Дан
    Отговор
    15 13:15  25.11.18
    Всеки професионалист е бил аматьор някога. Дори професионалистите правят грешки.
  • haha
    Отговор
    16 21:02  25.11.18
    теа са будали onq s konq дрифти в гаража с беенвето на трупчета оти е най-хитър безопасно ефтино после прави монтаж на компютъра на писта и селските силиконки са негови

Напиши коментар:


Публикувай