24 Ноември, 2018 10:30 48 759 52

10-те най-надеждни коли в света

  • автомобили-
  • класации-
  • надеждност
10-те най-надеждни коли в света - 1

В Германия с рейтингите за надеждност на автомобили се занимават основно две компании Dekra и TUV, а статистика за повредите в автомобилите води и немския автомобилен клуб ADAC.

В САЩ независимата организация Consumer Reports вече 80 години прави статистика за повредите в автомобилите, като тя се базира на мнения на потребители. Още едно популярно изследване прави агенцията J.D. Power. Отскоро и в Русия има подобна класация, която се организира от CarPrice.

Любопитното е, че определянето на най-надеждни автомобили при всички класации често пъти са различни, което зависи от методиката, пазарите и още редица други обстоятелства. Ние обаче решихме да ви покажем 10-те модела, които най-често присъстват в челните места на всички от гореизброените класации. Вижте кои са те.

Audi A1

10-те най-надеждни коли в света


Най-малкият модел на Audi е лидер в няколко от класациите за надеждност. При Dekra е на първо място, ADAC му дава 5.9 повреди на 1000 автомобила, а в рейтинга на TUV малката кола е сред най-добрите 4-5 годишни екземпляри.

Audi A6

10-те най-надеждни коли в света


Става дума за модела А6 (C7), който трета година поред е лидер в рейтинга на Decra за автомобили с пробег до 150 000 км. Според ADAC повредите са 5.4 на 1000 коли - второ място, а TUV го класира първи при 4-5 годишните коли.

Honda CR-V

10-те най-надеждни коли в света


Това SUV е в десетката на автомобилите, които безпроблемно достигат 300 000 километра без сериозен ремонт. Consumer Reports определя CR-V за лидер в сегмента, а TUV го поставя на трето място при 6-7 годишните екземпляри. Първото поколение на модела пък е определено за най-надеждният употребяван автомобил в Русия.

Lexus RX

10-те най-надеждни коли в света


J.D. Power счита, че това е най-безпроблемният премиум кросоувър, а Consumer Reports определя самата марка като най-надеждната през последните две години. В Русия, класацията на Car Price показва, че RX заема втората позиция.

Mercedes-Benz B-Klasse

10-те най-надеждни коли в света


Немският компактен ван се оказва без съществени недостатъци и заема първо място в тазгодишната класация на Dekra при еднообемните автомобили. TUV също оценяват високо автомобила в категорията си 4-5 годишни коли. Само в 3.9% от случаите тази кола се нуждае от ремонт до петата си година.

Mercedes-Benz GLK

10-те най-надеждни коли в света


Този кросоувър е най-надеждната кола за 2017-а според TUV въобще, а през тази година запазва лидерската си позиция, но само в своя клас. J.D. Power също определя SUV-то за най-надеждното в класа на премиум компактните кросоувъри. Consumer Reports пък намества новото поколение GLC в десетката за най-надеждни автомобили.

Porsche 911

10-те най-надеждни коли в света


Това е може би най-титулуваната кола сред всички класации по света. TUV му дава първото място трета година подред, а J.D. Power го определя за най-качествената нова кола. В класациите на Dekra, 911 винаги е сред лидерите.

Smart ForTwo

10-те най-надеждни коли в света


Анализаторите от руския CarPrice считат Smart ForTwo за най-надеждната компактна кола на вторичния пазар. Става дума за автомобили, произведени през периода 1998 - 2003 година, като следващото поколение е класирано на трето място. През 2016 пък J.D. Power го определя като върховното супер мини.

Toyota Camry

10-те най-надеждни коли в света


Camry вече не се продава в Европа и отсъства от немските и британски класации. В САЩ и в Русия обаче тази кола продължава да е на страхотна почит. При J.D. Power, Camry е лидер и при новите, и при употребяваните автомобили, а Consumer Reports я определя като най-добрата кола с пробег от 300 000 километра.

Toyota Prius

10-те най-надеждни коли в света


Consumer Reports включва Toyota Prius в рейтингите за най-безпроблемен автомобил, като хибрида заема последно място в десетката. J.D. Power обаче казва, че Prius е най-надеждният употребяван автомобил в компактния клас. TUV класира японската хибридна кола на второ място при употребяваните автомобил на възраст 6-9 години.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    134 42 Отговор
    Е що нема кьораво беенве бе ???

    Коментиран от #3, #15, #45

  • 2 Гошо

    51 171 Отговор
    Естествено, че VAG доминират-всеизвестно е високото качество на продукцията на Volkswagen AG

    Коментиран от #42

  • 3 Он с КоОлото

    63 9 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    И Питаш !!!!!!!!! нИ тъ е срам
  • 4 майтап

    102 13 Отговор
    на това смартче кое му е надеждното ? в статистиката трябва да влезе и волвото колко години подред печелят награда за най надежден автомобил и сега ги няма в статистиката малко порнографска реклама ми се струва тая статия.
  • 5 Перник

    59 7 Отговор
    Три немски и две японски марки, бих казал обичайните. Това според тюв, ако правят класиране в щатите от немските остава само поршето
  • 6 Само ауди

    23 81 Отговор
    Алди е трепачааа новия световен лидеррр ауди и останалите муахахахаха

    Коментиран от #14

  • 7 toyota

    89 9 Отговор
    Измислица!! Мерцедес б клас надежден хаха.Най трошливата кола която съм карал.

    Коментиран от #8, #22

  • 8 майтап

    40 6 Отговор

    До коментар #7 от "toyota":

    тука има двусмислица на думата НАДЕЖДЕН.
    1.надежден като стабилност на пътя.
    2.надежден при катастрофа.
    3.надежден от към повреди.
    за коя надеждност е статистиката никой не знае.

    Коментиран от #44, #51

  • 9 Порно

    83 1 Отговор
    За у нас е важна класацията за надеждност след 10 години
  • 10 Petko

    37 1 Отговор
    Това класиране да не би да е до изтичане на гаранцията.

    Коментиран от #26

  • 11 асддса

    32 2 Отговор
    Още не мога да разбера защо един модел от марката е от най-надеждните, а други които се сглобяват на същото място със същите части и като механика и електроника са идентични не е надежден ?
  • 12 Мемфис

    8 39 Отговор
    Абе лизачи, какво само ни навирате руските нотации за автомобили, които те никога не могат да направят!
    Това не е класация за алкохолизъм!

    Коментиран от #23

  • 13 Джак

    46 2 Отговор
    Свърши се отдавна с надеждните коли. Отдавна не ги правят. Това сега е консуматорска работа.
  • 14 селянин 1

    38 5 Отговор

    До коментар #6 от "Само ауди":

    Тоти е трепач..три модела с/у вагените,най-добрия хибрид,,Prius,,20 год.на пазара..12 милиона хибриди,без щепсел,21 век сме..а ваг не моот да напраат един свестен хибрид с алуминиево окачване.А,,Camry,,и,,Lexus,,са царете в двете най големи САЩ и Россия.
  • 15 Не черпят

    18 3 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Тия класации се сътворяват по софрите на счетоводителите- тия съвременни производители на автомобилите
  • 16 Дамм

    11 3 Отговор
    Това класация за най-не продаваните автомобили в Европа ли е?
    Че така, като гледам трябва да има връзка между не се продава, следователно няма как да се счупи.
  • 17 Stoich

    13 1 Отговор
    За надеждност на автомобил би било правилно класацията да е за коли, които се ползват като служебни и въртят минимум по 10000 км на месец.
  • 18 Димов

    16 6 Отговор
    Ама как?! Ами Тесла? Що са я изпуснали? Ааа сетих се, първата такава ще направи 150к км след 20г, че нали за това време ще е прекарала поне 2г на зарядно.
  • 19 Петкан Дивака

    9 2 Отговор
    Щоооо няма бмв бее баааа тъй ма е ядд, аз на вмзто разчитах..

    Коментиран от #37

  • 20 vasik atanasova

    2 6 Отговор
    браво РАДО разбираш от коли
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 никси

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "toyota":

    да не се бьркаш сьс старата а класа няма ни що общо сновата а и бе класа
  • 23 никси

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Мемфис":

    ти па кьде виде руски автомобили у тая класация маи ти си алкохолик и неси изтрезнял още когато ние започнем да произвеждаме автомобили тогава имаш думата ясе замисли малко
  • 24 Шурея на баджанака

    13 1 Отговор
    Немската класация на немските коли.....
  • 25 гошо

    8 8 Отговор
    фалшификация,точно тоя сложен хибрид да най-надежден и нечуплив.плаща се яко за тия класации ,нито една подобна класация не е била реална до момента
  • 26 путина

    18 1 Отговор

    До коментар #10 от "Petko":

    До 150 000км после почват проблемите и нямат край, на ауди а1 1,4 тфси ако се скъса верига и я смениш, следва проблем с буталата , след тях пукаш целия блок на мотора, после като го смениш вече е наред за 150 000км и пак така

    Коментиран от #28

  • 27 Анонимен

    12 0 Отговор
    Една дачия няма. Сигурно много се чупят щом ги карат всички фирми като служебни.
  • 28 125

    4 18 Отговор

    До коментар #26 от "путина":

    Че кой нормален човек кара кола над 150 000? Тоеа да не е класация за клошари!?
  • 29 Sliven

    15 0 Отговор
    Комшията през три къщи има Ланчия Капа,аз не си падам по италианските коли но той я кара вече 15 години безпроблемно.
    В момента е над 360 хил. км., двигателя е бензин 2.0 146к.с и няма грам ръжда!
    И моя стар Мерджан върви но от всякъде ръждяса..
    Така че хич не вярвам на тези класации....
  • 30 Телето

    5 1 Отговор
    Имам ML 320 бензин 2000год.имам го от 10г на 700000км гори 15газ и литър масло на 5000км,незнам дали е добре, но аз съм доволен и пак ще си взема SUV на Мерцедес.
  • 31 да се факат

    14 2 Отговор
    ПЛАТЕНИ Класации за хора, които не искат да мислят и да виждат. Значи според световната класация на първо място шеста поредна година няма кьорав шваб, а тук някви фолксвагини, е ясно е че VW са акционер в Декра ама пък чак толкова да сме тъпи че да им се вържем не вярвам . Лексус, Тойота , Хонда, ...Мерцедес....тия пробити аудита изобщо не са там , а911 толкова ги карат, че за 5 години са по на 30 хил км. Нека да снатат на по 2-300000 хил. пък тогава да видите за кви боклуци става на въпрос... То лагери то цилиндри, бутала, глави......всичко е за смяна при тия лайняни боксерни мотори.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 гощо

    2 0 Отговор
    Всяка седмица различна класация! Тази поне се препокрива с едмата от преди и то по отнощение на АУДИ. В онази първите 5 места бяха за Ауди. На следващата седмица подобна класация обяви Порше за най-най. Чакаме следващата седмица да видим ко шИ кажЪт тцтцтцтцт
  • 34 ЖИГУЛИ

    6 1 Отговор
    ТО ЯСНО Е КАЗАНО ДО 5-6 ГОДИНИ ТОЕСТ В РАМКИТЕ НА ГАРАНЦИЯТА.ПОСЛЕ ОСТАВА ПОРШЕТО ХОНДАТА И ТОЙОТАТА.
  • 35 Гост

    3 6 Отговор
    Защо не споменават дори ВОЛВО ?? Има ли по здрава кола ? Питам ????????
  • 36 Тодор

    6 1 Отговор
    Имам Приус3 от 2009г. нов закупен и до сега около 300 000км и има сменяни задни наклатки, амортисьори на за задната врата на багажника и предна ляа кручка и това е, изключително здрав автомобил
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 хонгелдон

    3 0 Отговор
    имам чувството че тия класации се правят от хора с психическо разтройство.....примесено с наркотична кома. абе вие въобще не сте У ЦЕНТЪРА

    Коментиран от #43

  • 39 Петльо

    1 0 Отговор
    Която фирма колкото си плати, такова място заема. Пък нашите драскачи нито стотинка не вземат, но все си пишат. Може обаче и да бъркам?!?
  • 40 Петльо

    1 0 Отговор
    Която фирма колкото си плати, такова място заема. Пък нашите драскачи нито стотинка не вземат, но все си пишат. Може обаче и да бъркам?!?
  • 41 Алфа Ромео

    10 0 Отговор
    Японците са оценени при тежки пътни и атмосферни условия от руснаците, това трябва да е достатъчно да разбереш кои са надеждните автомобили.
  • 42 Алфа Ромео

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Ха-ха, веселяк си, оправи ми настроението!
  • 43 Петльо

    4 0 Отговор

    До коментар #38 от "хонгелдон":

    Бащата на Иванчо му се кара. '' Знаеш ли какво ми каза едно птиченце, че дружиш с лоши хора и употребявате наркотици". Пък Иванчо му отвръща.''Тате, ти говориш с птичките, пък за мен казваш, че вземам наркотици.''
  • 44 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "майтап":

    Когато се каже надеждност това значи "техническа надеждност", тоест малко повреди, за стабилност става въпрос когато се каже "пътно поведение", за катастрофа когато се каже "пасивна безопасност", прост ли си или се правиш на прост.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Docenta

    0 0 Отговор
    Adac е най корумпираната институция в Германия,дори германците не им вярват.Скоро имаше скандал в Германия ,че Фолксваген са плащали на ADAC за да манипулира тестовете в тяхна полза
  • 47 Умният

    1 0 Отговор
    През последните години няма произведена читава европейска кола!
  • 48 Димитър

    2 0 Отговор
    Mercedes w124 ?
  • 49 Mitsubishi

    2 0 Отговор
    Ами аз имам Мицубиши АСХ и е на 270 000 км дизел, никакъв сервиз и поддръжка. Сменял сам само предните дискове щото се износиха от каране. Сега си взех Еклипс Кросс бензинка, CVT кутия, за 3 месеца имам 28000км и е пушка колата, само дето още не се е разработила и гори повечко. АСХ пак си го карам и е супер. Така че японските коли просто нямат конкуренция, и Хонда съм имал Сивик на 680 000 км катастрофирах и я дадох за скрап и то на ход си отиде. Жената има Тойота Корола и също никакви проблеми досега вече 8 години. И Субару и то е много здраво примерно Трибека е страшна, също Мазда, Сузуки, Нисан и Дайхацу. Само с Нисан брат ми имаше малко проблеми със Мураното но като цяло са добри. Най малко или никакви проблеми не ми е създавала единствено Мицубишитата , вече четири поредни само Мицубиши карам и са много здрави и като окачване и като двигатели. Железни са и Паджеротата. 7 поредни победители на Париж-Дакар просто нямат конкуренция в този сегмент, но в България има едни изказвания че видиш ли японските коли били с много скъпи части. Алоо масленния ми филтър 8лв, накладки предни около 65лв, въздушния филтър около 11лв , горивния филтър около 15 лв, кое му е скъпо за кола на около 4 години говоря. Пазарджик за други части не пиша щото не се чупят и затова не им знам цените. Само японско и нищо друго..... Дотук с коментарите, който не вярва да си купи и покара 1 месец не повече и ще разбере.
  • 50 Mitsubishi

    2 0 Отговор
    Ами аз имам Мицубиши АСХ и е на 270 000 км дизел, никакъв сервиз и поддръжка. Сменял сам само предните дискове щото се износиха от каране. Сега си взех Еклипс Кросс бензинка, CVT кутия, за 3 месеца имам 28000км и е пушка колата, само дето още не се е разработила и гори повечко. АСХ пак си го карам и е супер. Така че японските коли просто нямат конкуренция, и Хонда съм имал Сивик на 680 000 км катастрофирах и я дадох за скрап и то на ход си отиде. Жената има Тойота Корола и също никакви проблеми досега вече 8 години. И Субару и то е много здраво примерно Трибека е страшна, също Мазда, Сузуки, Нисан и Дайхацу. Само с Нисан брат ми имаше малко проблеми със Мураното но като цяло са добри. Най малко или никакви проблеми не ми е създавала единствено Мицубишитата , вече четири поредни само Мицубиши карам и са много здрави и като окачване и като двигатели. Железни са и Паджеротата. 7 поредни победители на Париж-Дакар просто нямат конкуренция в този сегмент, но в България има едни изказвания че видиш ли японските коли били с много скъпи части. Алоо масленния ми филтър 8лв, накладки предни около 65лв, въздушния филтър около 11лв , горивния филтър около 15 лв, кое му е скъпо за кола на около 4 години говоря. Пазарджик за други части не пиша щото не се чупят и затова не им знам цените. Само японско и нищо друго..... Дотук с коментарите, който не вярва да си купи и покара 1 месец не повече и ще разбере.
  • 51 Опел Астра

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "майтап":

    Надеждност от към повреди за максимално изминати километри.
  • 52 Боже

    0 0 Отговор
    Махнете това грозно и отвратително смартче бе и сложете поне два модела на БМВ бе глупаци