9 651 59

Audi e-tron GT съблече камуфлажа

Георги Касабов

Италианският сайт IlSole24ore се добра до снимки и информация за Audi e-tron GT часове преди официалното представяне на електромобила на изложението в Лос Анджелис. Досега немците криеха своя конкурент на Tesla Model S под маскировка, за да запазят външността му в изненада.

Според IlSole24ore e-tron GT е дълъг 4.96 и широк 1.96 метра - приблизително колкото A7 Sportback. Моделът е съвместен проект на Audi Sport и Porsche и е построен на платформата на Taycan.

Електромобилът ще разполага с малко по-ниска мощност от цуфенхаузенския си братовчед, но въпреки това 590 к.с. обещават ураганна динамика. Капацитетът на акумулаторния блок ще позволява изминаването на 500 км с едно зареждане.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кибика
    Отговор
    1 20:16  28.11.18
    Красота!

    Коментиран от #2

  • Ryty
    Отговор
    2 20:19  28.11.18

    До коментар #1 от "Кибика":

    Няма две мнения
  • асддса
    Отговор
    3 20:22  28.11.18
    Батко теслата не ряпи а направо к***ц да яде. Я погледни как се прави дизайн на интериор и екстериор.

    Коментиран от #25

  • госта
    Отговор
    4 20:29  28.11.18
    Преди време бях ви споделил.че немеца няма да си остави магарето в калта ама нали.Тесла феновете много знаещи сега им е мъка та мъка.Прекрасен дизайн.Абе арна си е колата.Нищо лично с поздрави!

    Коментиран от #26


  • 4х4
    Отговор
    5 20:38  28.11.18
    На галено - АЙШЕ (от Ауди и Порше)....Ма нема значение, колата е готина.
  • Кристална топка
    Отговор
    6 20:39  28.11.18
    Не мога да си изкривя душата и да кажа, че аудито не ми харесва. Пожелавам им успех. Колкото повече електрички се купуват толкова по-добре!
  • onq pod konq
    Отговор
    7 20:48  28.11.18
    Ами ако я пуснат с кожен салон веднага ша прежиля Ристе за нея.
  • Хасан
    Отговор
    8 20:57  28.11.18
    Като продам тутуна и я купувам. Козичките много ще я харесат.
  • Мюмюн
    Отговор
    9 21:00  28.11.18
    Веднага я сменям с мойто беенвеее.
  • покажи на тия хора, как се прави
    Отговор
    10 21:03  28.11.18
    Време е някой да размаже наглата друсана мутричка на Свет Илон хаха
  • ВИП АМГ
    Отговор
    11 21:06  28.11.18
    кенеф
  • гост
    Отговор
    12 21:06  28.11.18
    Не се интересувам много от електричките,за това някой ще ме светне ли колко е живота на самите батерии

    Коментиран от #14, #29

  • Касандра май беше права
    Отговор
    13 21:06  28.11.18
    Taycan-ът ми харесва повече с изчистените си линии. Нямам пари за такива коли, но ако имах, щях да дам разликата за Porsche-то. Първо бих си взел Tesla, както всеки почитател на електрическите автомобили. VAG имат същия проблем като GM. GM в момента можеха да са недостижим лидер при електрическите коли, но убиха EV1. Това е причината да не продават Bolt-а достатъчно, въпреки че можеш да си го купиш веднага за 35К, a в същото време хората се редят и чакат Model 3, който още не се продава за 35К. VAG излъгаха с вредните емисии от автомобилите, не бяха единствени, но тях първи хванаха. Хората, които искат електрически коли, не им вярват. Това не означава, че ще загинат, но трудно ще стигнат Tesla. Според мен VAG няма да стигнат, ако Tesla си завърши 2020г. фабриката в Невада, 2024г. в Шанхай, и до 2020г. започнат европейските фабрики. Тогава ще им стане лошо на европейските производители, като изключим консорциума около Renault.
  • Тройчо
    Отговор
    14 21:10  28.11.18

    До коментар #12 от "гост":

    А колко е животът на ДВГ? Ако няма сериозна фабрична грешка, могат да изкарат достатъчно, за да ти писне и да си купиш нова.
  • Radara
    Отговор
    15 21:11  28.11.18
    Няма спор това е едно много красиво обещание, което щяло да се случи някъде към 2020та но по вероятно 22ра година. Но евентуално ще се продава масово към 2025та. и няма да е точно това а нещо около него. :)
  • лупи
    Отговор
    16 21:11  28.11.18
    Ауди е основана преди 109 години,а Теслата преди само 15год....Опита си казва думата.
  • арогантен
    Отговор
    17 21:12  28.11.18
    Тесла да се скрие в някой граж и да не си показва носа повече. Ауди е супер яко. Браво.
  • Weee
    Отговор
    18 21:29  28.11.18
    Немците доказват винаги че са номер 1 в автомобилостроенето.
  • Tribal
    Отговор
    19 21:34  28.11.18
    Колата е супер но няма една необходима екстра.Трябва да сложат един гръмотвод на покрива.Като изпише low battery,да се надява човек да тресне светкавица и да напълни резервоара.
  • О.Р.
    Отговор
    20 21:39  28.11.18
    Не е много грозно
  • Kolibri
    Отговор
    21 21:40  28.11.18
    немеца си е немец
  • Roadster
    Отговор
    22 21:45  28.11.18
    Германофили направо във възторг от..... дизайн. Първо това е само прототип, а от опит знаем, че серийния модел винаги е по-семпъл и не толкова радикален и ефектен. Но дори и това да пуснат, ок, добре изглежда. Но изпускате важното - характеристиките на протопит евентуално пуснат след няколко години са като на съществуващите сега на пазара модели на Тесла, че даже и по лоши. Като дизайн Тесла S е на 6 години! А когато евентуално това поредно ЩЕ на Ауди бъде пуснато, тогава ще си има работа със Tesla Roadster планиран за 2020 г. Само че при него говорим за 1000 (хиляда) км. пробег с едно зареждане от 200 kWh батерия, 1000 (хиляда) к.с., 10 000 (десет хиляди) Nm въртящ момент към пътя, скорост над 400 км/ч, ускорение под 2 сек. Иначе нищо против, фен съм на електричките и съответно на принципа - колкото повече модели и конкуренция, толкова по-добре. А Илънчо може да даде на доказаните в света дизайнери да му направят интериор/екстериор, но Ауди на кой ще даде да му направи технологията?

    Коментиран от #28

  • Антон
    Отговор
    23 21:57  28.11.18
    Вижте го това ауди и го сравнете с теслата. Едното правено от дизайнери другото от аматьори по дизайн. Когато и порше, мерц, бмв се включат в борбата за пазар на ел.коли ще стане много трудно дори невъзможно за теслата. Да не говорим че и пежо, рено и ситроен също ги бива в дизайна, италианците си ги знаеме. Теслата честно прилича на корейска, китайска или японска жълтурка, безлична, незапомняща се, скучна. Кола която няма с какво да те грабне

    Коментиран от #49

  • 24 22:07  28.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    25 23:00  28.11.18

    До коментар #3 от "асддса":

    Брейййй , много радост , много нещо !! По полека , че после да не е голям рев , хахах !!! Ако си пропуснал , това се "очаква" НЕ ПО-РАНО от 2020 г , а най-вероятно след 2022 !!! Джипчето дето трябваше вече да е продало десетина хиляди го отложиха за догодина ама като гледам и то ще е за 2020 , пък после Поршето , пък това я му дойде ред до 2025 , я не , както върви !! А пък като пуснат Поршето и Тесла го бие като маче в дирек на старт и на пробег , това може и за 2030 да го отложат , хахах !!
  • гост
    Отговор
    26 23:18  28.11.18

    До коментар #4 от "госта":

    Това "магаре" за пенсионери не в калта , ами в моргата да го оставиш , все тая !!! Това даже Модел 3 няма да бие , да не говорим за С или Роадстер !! Пък да не говорим , че докато влезе реално в продажба , даже корейците ще имат по-добри показатели , а за Тесла не могат даже да мечтаят , колкото и да сънуваш "великите немци" , хахах !!
  • bibendum
    Отговор
    27 23:33  28.11.18
    Ей, големи спецове сте бре. Един не забеляза къде са дръжките на вратите.

    Коментиран от #34

  • Бачо Киро
    Отговор
    28 23:46  28.11.18

    До коментар #22 от "Roadster":

    Искаш да кажеш, че баш ФВ АГ няма кой да и направи технологиите? Баш те? Ти идиот ли си или малоумен? Никога не съм вярвал, че ще седна да защитавам ФВ АГ, понеже не мога да слушам простотиите на голфаджиите, но да дрънкаш такива тъпотии е просто страшна работа... Когато ФВ почне да ги прави, ще е в правилното време, с правилните печалби и на правилното ниво. ФВ не е Тесла и не работи на загуба, нито чака на правителството на САЩ да им плаща загубите... Тесла да направят кола първо, която да завърши поне една обиколка на Нюрбургринг, че под пълно натоварване не окряква и 10 мили, та после да ни баламосва с 1000 коня, 10000нм и 0-100 под 2 секунди за средностатистическия Джо... Че и 1000км пробег... Не, че 0-100 под 2 секунди е неизпълнимо, но серийна кола с гуми за такива изпълнения за всеки ден, че и ще дига над 400... Много обещания на хартия... Виж един вейрон след колко минути му заминават гумите с 400, да гадаем ли колко минути ще държат на Тесла и колко преди това ше са изключили батериите? Разбираш ли колко абсурдни числа са нахвърляли в една тенджера и всички очакват колата дето може всичко? Междувременно би било добре да ги направят да работят поне на - 5/-10 без проблеми, че направо са станали смешни особено с модел 3...

    Коментиран от #58

  • Бачо Киро
    Отговор
    29 23:59  28.11.18

    До коментар #12 от "гост":

    Статистиката показва, че при Tesla Model S примерно, батерията губи под 15% за 250 000 км, което си е много добре. Има разни отклонения, но те са нормални - при ДВГ също има такива. Та откъм батерии не е зле работата, но откъм издръжливост под пълно натоварване е зле. Тесла ентусиастите се оплакват доста, няма и 10 мили е... С други думи колата е бърза в ускорение, но толкова... За писта не става или продължителен кеф по завои , а много хора биха желали да правят повече от обикновено пътуване. Когато рекламират една кола чрез сравнение със суперколи заради ускорението, нормално е хората да сравняват и останалото...
  • сектант
    Отговор
    30 00:01  29.11.18
    Илюзия за дисотописти. Дачия докер е за реалистъа
  • Варненец
    Отговор
    31 06:19  29.11.18
    Седалките са платнени,за да може да достигне и цената на Тесла-та. на дизайн я бие многократно,ама цената...
  • Бс Кс
    Отговор
    32 06:48  29.11.18
    Дано и другите модели тръгнат в подобна посока на екстериорния дизайн (малко по-заоблени линии), че с тея ръбове както са се насочили в последно време някои моделчета почнаха да стават грозновати
  • 33 06:59  29.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Лимонад
    Отговор
    34 07:16  29.11.18

    До коментар #27 от "bibendum":

    Баце, ние само гледаме, че тавана е направен под наклон, като тръгнеш и да се изкъпа снега сам зад тебе. По точно - “ако тръгнеш”. Иначе - още не съм чул къде ще си правят батериите... нямат план за зарядни станции и т.н. Да не стане така че и цената накрая ще е по голяма от на а7 и че живота ще е по кратък... аз Ауди за 35к долара и сега не виждам в каталога им почти. Който може да извади 200к за тая кола едва ли толкоз го интересува екологията на колата му...
  • drum
    Отговор
    35 07:39  29.11.18
    Супер е електричката но цената и ще е супер
  • незнайко
    Отговор
    36 07:41  29.11.18
    Отзад, отприд почти навсякъде е с визия на Порше. Това не е лошо разбира се защото това е идеалната, аеродинамична конструкция !!!
  • гощо
    Отговор
    37 07:45  29.11.18
    Кой нормален човек би предпочел Тесла пред тази красота на АУДИ?!?! Винаги съм твърдял,че Тесла е пълен ташак и почнат ли немските производители да наблягат на електричарките с тях е свършрно.Никой не би избрал Тесла пред АУДИ,БМВ или Мерцедес. Дори и пред WV.
  • Да да
    Отговор
    38 08:11  29.11.18
    Чакаме да стигнат 5000 бройки произведени и продадени за седмица! Под седмица разбирайте седем дни, а не седем месеца или години! И хърватите направиха як електромобил, но май не продават много от него!
  • Батериите
    Отговор
    39 08:17  29.11.18
    Толкова ли не разбрахте, че при електричките най-важното са батериите? Каквото може батерията, само толкова може автомобила. Да сте чули Audi да разработва собствени батерии? Няма и да чуете. Следователно колкото и да се възхищавате на дизайна на това Ауди, като технически характеристики ще се равнява на средностатистическия електромобил. Тесла сами разработват батериите си, следователно мога да ги проектират за конкретен модел. Пропускате важната подробност, че говорите за ринга и първото поколение батерии на Тесла, които са разработени от panasonic. Тесла модел S и Х все още се произвеждат с тях. При обновяването На моделите им, ще сложат от новите батерии собствена разработка и тогава ще видим кон боб яде ли.

    Коментиран от #40, #45, #55

  • фффацсса
    Отговор
    40 09:04  29.11.18

    До коментар #39 от "Батериите":

    Освен батериите, важен е и софтуера. А там никакви ги няма германците с тяхната политика софтуерен инженер да взима колкото социалната помощ на семейство сирийци с 5 деца. И не става само да извикаш от щатите 1,2,5 или 50 програмиста - трябва цялата фирма да са топ за да бият Тесла, а това просто няма как да стане в Германия.
  • 5000км
    Отговор
    41 09:06  29.11.18
    500 км може да мине, ако се движи с 80км/ч само.
  • Кхъ
    Отговор
    42 09:08  29.11.18
    Дядо ми казваше как навремето всички се сравнявали с Форд. Помня преди години как всички се сравняваха с Мерцедес и БМВ. Днес всички се сравняват с Тесла.
  • Българин
    Отговор
    43 09:11  29.11.18
    Яко е няма какво лошо да се каже.Жалко че никога няма да можем да си го позволим.
  • АLFA Q4
    Отговор
    44 09:26  29.11.18
    Тия ВАГ не могат да правят коли … По-добро от руско и японско няма !
  • Айде бе
    Отговор
    45 09:40  29.11.18

    До коментар #39 от "Батериите":

    Айде бе Тесла разработвала батерии това от кого го чу а??? Тесла произвеждат те нищо не разработват освен някакъв софтуер който може би се пише от Индийци.

    Коментиран от #47

  • гост
    Отговор
    46 09:46  29.11.18
    Много красиво, няма спор. Хем елегантни линии, хем агресивни и ръбести, браво за външен и вътрешен дизайн. Зависи на каква цена ще го предложат, но ако е към 70-80х.долара ще прави сериозна конкуренция на американците.
  • Батериите
    Отговор
    47 12:05  29.11.18

    До коментар #45 от "Айде бе":

    Аналитиците на банка UBS съвместно с автомобилни експерти изследва цените и възможностите на водещите производители. По време на експеримента са сравнени параметрите на акумулаторните батерии на G Chem, Samsung SDI, Contemporary Amperex Technology (CATL), както и на батериите на Panasonic, произвеждани в гигафабриката на Tesla в Невада. Сравнителният анализ показа, че акумулаторните батерии на Gigafactory са с от 1 до 20% по-икономични в сравнение с най-близките аналози на LG Chem. Financial Times съобщи, че цената на един киловатчас на батериите на Tesla струва $111. Оборудваният с подобни батерии електромобил е с $2800 по-евтин, отколкото електромобила с батерии на LG Chem. В рейтинга на USB, след Tesla и LG Chem се нарежда Samsung SDI, а CATL е на последното четвърто място. Въпреки различните показатели, именно тези четири производителя към 2025 година ще заемат 70% от пазара. Според аналитиците, през 2020-2021 година цената на батериите ще намалее с 10%.
  • Батериите
    Отговор
    48 12:06  29.11.18
    Неотдавна Мъск заяви, че към края на тази година Tesla ще намали разходите за производство на акумулаторните блокове до $100 на киловатчас. За тази цел непрекъснато се правят нови изследвания, променя се дизайна на батериите и се променят производствените процеси. Gigafactory 1 работи денонощно, като всяка минута от конвейера слизат по два акумулаторни блока. Седмичното производство достига 5 000 екземпляра. Gigafactory 1 вече произвежда повече батерии от всички други производители взети заедно. С производството на акумулаторните батерии за електромобилите на Илън Мъск се занимава японската компания Panasonic. Но именно Tesla разработва дизайна на елементите и ръководи всички етапи на производството. Преди построяването на Gigafactory 1, Мъск взимаше батериите от Азия, при 30% по-висока цена. През следващите 2-3 години разходите по производството на акумулаторните батерии осезателно ще намалеят. Причината е, че Panasonic измисли как да намали използването на кобалт в електродите на литиевойонните батерии с 10%.
  • съселянин 1
    Отговор
    49 12:27  29.11.18

    До коментар #23 от "Антон":

    Антошка,при ваг всичко е в бъдеще време,при тях винаги присъства частичката,,ЩЕ,,тва се напрайме,онова ше напрайме..ама след 700 дни.езък че купихте що завод из Е.С.и не моо да излезете от него.
  • Никой
    Отговор
    50 12:48  29.11.18
    Изглежда страхотно. Пожелавам успех на Ауди, колкото повече конкуренция, толкова по-добре. Това че ВАГ имат повече ресурс и възможности е ясно.

    Коментиран от #51

  • гост
    Отговор
    51 14:53  29.11.18

    До коментар #50 от "Никой":

    Е точно това не е ясно , ама много !!! И няма скоро да се изясни , щото "ресурсните" нещо не им стигат ресурсите даже за проба , хахахах !!
  • Гледна точка
    Отговор
    52 15:13  29.11.18
    Порше купи част от Rimac (компания, която разработва батерии), порше е част от VAG групата, първия им опит ще е успешен, но нищо впечатляващо на фона на тесла(защото започнаха доста по рано), но следващите им модели ще се усъвършенстват и ще има конкурент на КОЛИТЕ на тесла, но не и на тяхната инфраструктура(станции за зареждане, безжичната връзка с колите, които произвеждат и приложение на батериите в различни други места). Всеки има право на свое мнение, което да е различно с мнението и гледната точка на друг, но това не означава, че всичко друго е грешно. Има разлика между несъгласие и сляпо незачитане на мнението на човека срещу теб. Поздрави.

    Коментиран от #53, #54

  • гост
    Отговор
    53 15:22  29.11.18

    До коментар #52 от "Гледна точка":

    Верно ли , почнали по-рано , хахха ! Аз пък доколкото си спомням първия електромобил в Европа е проектиран и произведен именно от Фердинанд Порше преди стотина години !!! И сега наследниците му ще взимат акъл от хърватин , започнал преди десетина години в гараж !!! Голем ресурс , голем капацитет , хахахах !!!
  • гост
    Отговор
    54 15:38  29.11.18

    До коментар #52 от "Гледна точка":

    Чакай , че тоя бисер съм го изтървал !! Значи Римак , дето я има 5 коли на година , я няма , "раработвала" батерии , хахахаххах !!! И сигурно ще ги произвежда "бутиково" в единични бройки по "индивидуална" поръчка !!! Що не вземат от Порше направо да се прекръстят на Римак Порше , че като гледам скоро ще са по-редки от еднорозите , хахах !!
  • Кольо Камиона
    Отговор
    55 16:34  29.11.18

    До коментар #39 от "Батериите":

    Прав е колегата, при Тесла не само батериите, но и софтуеъра е на високо ниво, а към тях мога да добавя и инвертора и ел. мотора. Има на какво да се учат при сглобката на каросерията, тъй като поточната им линия е далеч от оптимална.

    Коментиран от #56, #57


  • гост
    Отговор
    56 18:11  29.11.18

    До коментар #55 от "Кольо Камиона":

    Шасито на Тесла е най-здравото и най-добре сметнатото в съвременното автомобилостроене , доказано от всички официални краштестове от всички тестващи органи с максимално възможните оценки !! Също така никой никъде след 6 години производство и вече повече от половин милион продадени автомобила не се е оплакал от фабрични слабости в задвижването и надеждността !! Напротив , вече има един куп автомобили , навъртели пробег , след който всеки ДВГ е най-малкото за основен ремонт , а Тесла дава показатели на нов автомобил !! За разни дреболии като неравни фуги или лош дизайн (ама според тях) , се хващат хора , не можещи да преживеят явното безсилие на любимците си дори да настигнат , камо ли да надминат Тесла !! И това на снимките ще си остане поредния несбъднат "убиец" , докато Тесла съвсем реално убива продажбите им засега в САЩ и ЕС , а скоро в цял свят !!

    Коментиран от #59

  • Батериите
    Отговор
    57 07:10  30.11.18

    До коментар #55 от "Кольо Камиона":

    Вероятно си прав за софтуера, но не подценявайте ВАГ! Това е нещо с което са си имали работа и имат опит. Освен това се купува с пари еднократно, а след това този разход се разпределя между всички произведени автомобили. Колкото повече автомобили произведат, толкова този разход ще намалява и себестойността на автомобила ще пада. При батериите е точно обратното. Капацитета за производството им е ограничен на този етап. Колкото повече батерии си поръчат в краткосрочен план, толкова по-висока цена ще им искат, защото ще се появи дефицит, а пазарния принцип за ограничаване на дефицита е вдигане на цените. Колкото повечеелектрически автомобили желаят да произведат от WAG, толкова по-голяма става себестойността им. Тесла отново ги изигра, защото при тях е обратното, защото мислят няколко хода напред и сами си проектират и произвеждат батериите. Така освен технологично предимство, имат и ценово предимство. Колкото повече автомобили произвеждат двете компании, ножицата на разлика в цените ще се отваря все повече. ВАГ нямат полезен ход в краткосрочен план.
  • Roadster
    Отговор
    58 01:53  01.12.18

    До коментар #28 от "Бачо Киро":

    Явно си сляп фен на немските возила и си са засегнал яко, затова си го избил на обиди. От написаното става ясно и че въобще не се интересуваш от електромобилите и не си наясно с много неща в тая сфера, кой къде се намира и какво може. Ако искаш се ограмоти, ако пък искаш продължавай с илюзиите.
  • Кольо Камиона
    Отговор
    59 05:21  02.12.18

    До коментар #56 от "гост":

    Винаги когато пиша за Тесла се опитвам да разгранича и коментирам поотделно технологичните и финансовите аспекти. Може би не съм се изразил правилно по-горе. Това което искам да кажа за шасито и каросерията на Тесла е не че не са добри, а че са скъпи за производство. На краш тестовете се представят повече от отлично и са тежки и здрави, пример за това което на английски се нарича “overdesigned and overbuilt”. По опитен с поточните линии производител би оптимизирал и използвал 1-2 компонента там където Тесла използва 5-6 компонента и би премахнал излишен материал там където е в повече за да намали себестойността и цената, или за да увеличи печалбата. В момента про Тесла въпросите не са свързани с технологията а със способността ѝ устойчиво да генерира печалби, така че това би и се отразило добре.

Напиши коментар:


Публикувай