4 484 30

Най-големият Hyundai: Официално

Радослав Славчев

На автомобилния салон в Лос Анжелис беше представен официално новият Hyundai Palisade. Най-големият кросоувър на марката ще започне да се продава през лятото на 2019 година и ще се конкурира с големи кросоувъри като Toyota Highlander, Honda Pilot и Mazda CX-9.

Hyundai Palisade може да се разглежда като наследник на модела ix55. Той е осезаемо по-голям от Santa Fe. Дължината му е 4981 мм, широчината - 1976 мм, а междуосието - 2900 мм. В дизайнерско отношение се откриват елементи от Santa Fe, но като цяло Palisade е с доста по-мускулест външен вид.

В салона могат да се съберат осем човека на три реда, като и най-задните седалка са комфортни и разполагат дори с регулировки на облегалките. Креслата на втория ред пък са оборудвани с подгряване и вентилация, а предните седалки са огромни и според корейците предлагат уникален комфорт.

В по-скъпите модификации е предвиден виртуален приборен панел и огромен 10.9-инчов сензорен екран. Вместо скоростен лост са монтирани елегантни бутони. Всички версии са оборудвани с адаптивен круиз контрол, който е с функция за полуавтономно управление, системи за превантивно спиране и много други системи за безопасност.

Най-големият Hyundai разполага с V-образен шестцилиндров бензинов двигател. Работният му обем е 3.8 литра, а максималната мощност - 292 конски сили. Този мотор работи съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия, която може да предава момента (според модификацията), както само на предните, така и на четирите колела.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • сектант
    Отговор
    1 11:11  29.11.18
    е кое му е голямото на това една дачия lodgy е 7 местна и мога да си взема 5 такива лоджита като се счупи едната да я хвърля и да подкарам следващата... дачия е марката

    Коментиран от #3, #7, #14

  • Марио
    Отговор
    2 11:19  29.11.18
    На мен ми харесва.Красив е.Браво на Хюндай.Дали ще се продава в Европа?Мисля, че ще има успех, ако не е много по-скъп от Santa fe.
  • Само Дъстър
    Отговор
    3 11:21  29.11.18

    До коментар #1 от "сектант":

    Дъстера пък е по-проходим от тая корейска кошница.

    Коментиран от #5, #12

  • А ТАКА
    Отговор
    4 11:23  29.11.18
    Май някой изкопира Санг Йонг ХЛВ

  • сектант
    Отговор
    5 11:24  29.11.18

    До коментар #3 от "Само Дъстър":

    а така колега - дачия на три морета!
  • AUDI
    Отговор
    6 11:26  29.11.18
    добре че го няма за Европа. Стига с тия кораби , не знам кой им каза на тия всичките, че SUV-тата трябва да са повече от леките коли и всяко второ нещо наречено кола вече е СУВ или crosover... апа корейките...по-добре да си стоят там

    Коментиран от #8

  • Просто гост
    Отговор
    7 11:37  29.11.18

    До коментар #1 от "сектант":

    Уникално чувство за хумор имаш.
  • гост
    Отговор
    8 11:45  29.11.18

    До коментар #6 от "AUDI":

    Ти карал ли си голям среден или голям сув, за да изказваш мнение какви били? Аз минах от среден клас лимузина лифтбек на сред клас сув. Колата харчеше 7-9 бензин, а сув 8-9 бензин, макар че е с двойна мощност, 4х4 и 300кг. отгоре. Отгоре на това е много по-практичен, проходим и висок, цената на резервни части е същата, цената на покупка е пренебрежимо по-голяма, към 10%. Та опитай, карай, виж му плюсовете и защо стават толкова предпочитани, и тогава коментирай кое било глупаво и кое не, защото и аз си мислех, че е глупаво да караш такъв туч вместо малолитражка, заради разход, сигурност и лекота, но не е точно така.

    Коментиран от #9, #11

  • AUDI
    Отговор
    9 11:48  29.11.18

    До коментар #8 от "гост":

    Значи..ако разбирам правилно караш нещо от сорта на X-trail , Sportage и тн. лошо няма ОК. Аз говоря за наистина параходите , които са по 6 метра.среден клас сув е дълъг колкото А4 примерно. Ок има плюсове - пресечен терен , сняг а у.. колко пъти в годината?
  • параход
    Отговор
    10 13:26  29.11.18
    Dacia Lodgy е такова невероятно недоразумение, че въобще не бива да се коментира. Когато ходих да я тествам, сина от 10 опита не успя да си затвори вратата нито веднъж, аз успявах всеки втори път. Задната и седалка е тип пейка, каквито имаше във Волгата навремето. А за да си регулираш шофъорската седалка на височина , трябва да слезеш от нея. Цялото чудо за 35хиляди с космическите екстри навигация с карта за ИЗточна Европа (за останалата част не се предлага), камера за заден ход и подгряване на седалки. Отстъпка не се прави по голяма от 2%(700лв). Нито е евтина, нито става за нещо
  • сектант
    Отговор
    11 16:31  29.11.18

    До коментар #8 от "гост":

    а ти дори стъпвал ли си в чисто нов модел дачия лоджи да те погали лукса?

    Коментиран от #25

  • Марио
    Отговор
    12 16:50  29.11.18

    До коментар #3 от "Само Дъстър":

    Луд ли си.Къде сравнява тоя скапан дъстър, дето скърца и е 90 коня и струва 20 хиляди и по-малко чисто нов с този хюндай,дето е 5 класа по-висока от него и струва над 100 хиляди лева.Ти добре ли си???Май не.Това,че караш дачия и не можеш да си позволиш такава кола като този хюндай, който си е само за много добре финансово хора си е твой проблем.Не изибивай комплекси и не говори глупости.Дори не си се качвал в по-висок клас автовобил

    Коментиран от #13, #20

  • сектант
    Отговор
    13 16:54  29.11.18

    До коментар #12 от "Марио":

    че кое и е високия клас на тая повдигната елантра от ок супер малшанс такси

    Коментиран от #15

  • агент
    Отговор
    14 16:55  29.11.18

    До коментар #1 от "сектант":

    Дачия е номер едно и спортното им подразделение РЕНО! Имам Дачия и Рено за уикенда - магистрална бегачка с която наказвам наред по МАГИСТРАЛАТА!

    Коментиран от #16, #26

  • Марио
    Отговор
    15 16:58  29.11.18

    До коментар #13 от "сектант":

    Това доколко разбирам ще е от класа на q7 или малко под него.Какво сравнява с елантра(кола среден клас,която е евтина и чиято цел е най много да се продава за служебни или такси или просто за градска кола)Ставаш смешен.Я сподели каква кола имаш и колко преди това си сменил и изобщо качвал ли си се в подобни коли.Правиш се на разбирач, а всъщност за 10 години сигурно най-много 2 коли си сменил и то съм сигурен, че са евтини и стари.Така че си мълчи.

    Коментиран от #17

  • Марио
    Отговор
    16 17:02  29.11.18

    До коментар #14 от "агент":

    Вие луди ли сте.Дачия и Рено.Всичко пластмаса.Трака.Мегана набира все едно е Камаз и на всичкото отгоре не са и от най-здравите.Какво говориш.Каква дачия.Това са евтини коли с цел служебни или просто да се привличат бедни,неразбиращи от коли клиенти.Какво ми ги хвалите.Какво искате от коли, които струват 10 хиляди лева чисто нови Но не е важно колко струват.Аз карах меган,защото ми се наложи 1 седмица като заместващ автомобил.Няма такъв кафез.Нито върви ,нито е удобно, нито качество има.
  • сектант
    Отговор
    17 17:08  29.11.18

    До коментар #15 от "Марио":

    аз карах бмв 5та серия е60, но много се чупеше и го смених за дачия лоджи и сега мисля да си взема най новия дачия сандеро степуей или дачия дъстър, която е много по проходима от тоя автобус

    Коментиран от #18

  • Марио
    Отговор
    18 17:17  29.11.18

    До коментар #17 от "сектант":

    Да да сигурен съм, че нацията е проходима.Те половината са с предно, тия с 4х4 са пълен провал и надуват и буксуват навсякъде.
  • Любезния лос
    Отговор
    19 17:23  29.11.18
    С тази кола корейците се целят в американския, руския и азиатските пазари. Поне нов мнение този мотор е малко слаб за теглото на колата. Слагат го на Санта Фе/ Соренто но Палисейда ще е доста по- тежък. На Genesis G90 слагат един битурбо шестак с 365 коня, това е по- добрия избор.
  • Само Дъстър
    Отговор
    20 17:26  29.11.18

    До коментар #12 от "Марио":

    Аве момче в гаража имах дачия 1300 още от 1994 това ми беше първата кола карах я 22 години и още е здрава !! Купиха ми я за 5000 лева от Дачия за да я откарат в музей на Дачия в брашов , сега е там да и се радват хората, отделно ми направиха 15% отстъпка на Дачиа Дъстер и той сега 2ра година без грешка върви,живот и здраве след 30тина години и той ще е в някой музей ЗДРАВ и без грешка , тоя Хюндай след 20 години освен за скрап за нищо друго няма да става така че хич не ми ги хвали ! !

    Коментиран от #27

  • сектант
    Отговор
    21 17:37  29.11.18
    ами да много ясно, разумен си, знаеш какво да си купиш дори вчера изпънах тия новите им 0.9 мотори и съм много доволен на магистралата залепям лявата лента и бой

    Коментиран от #23

  • Марио
    Отговор
    22 17:57  29.11.18
    Пожелавам ви да си карате дачиите.Щом ни харесват и сте давали.Живи и здрави да си ги карате
  • Агент
    Отговор
    23 19:30  29.11.18

    До коментар #21 от "сектант":

    0.9 моторите са ПО БЪР КВА НЕ ! Моя е на олиото е такъв с чип направо на светофара като го изрежа ми троши врата и си бия главата в облегалата. Пълна лудост! А на магистралата лява лента 200 нищо ги няма и тия с поршета разни гледат и се чудят какво става!

    Коментиран от #29

  • Ачко
    Отговор
    24 20:16  29.11.18
    Копирано от БМВ!
  • Антон 1
    Отговор
    25 22:08  29.11.18

    До коментар #11 от "сектант":

    “Да те погали лукса “ в този случай , звучи толкова примамващо , като “Да те пори Пищова “!:):):):):):)
  • Антон 1
    Отговор
    26 22:10  29.11.18

    До коментар #14 от "агент":

    Наказваш само себе си ! Моля те ,пожали се !:)

  • Антон 1
    Отговор
    27 22:13  29.11.18

    До коментар #20 от "Само Дъстър":

    15. % правят на всеки ! Лъжеш значи !;)
  • гощо
    Отговор
    28 08:03  30.11.18
    Хюндай вербуваха двама водещи инжинери преди години.Един от Ауди и един от БМВ. Това почва да дава резУлтати. Познвам човек работещ тук в Хюндай който твърди,че масово се копира от Ауди а вече и от БМВ.Там било само копи пейсТ няма мисъл тяхна.
  • Цеко
    Отговор
    29 08:14  30.11.18

    До коментар #23 от "Агент":

    Ти си бил значи, едвам прибрах Поршето в дясна лента, мина к'ат матор бря.:)
  • сектант
    Отговор
    30 15:18  01.12.18
    не бе не тойаз бях, ти ли беше с gt3ката?

Напиши коментар:


Публикувай