17 796 65

У нас се продава една интересна бегачка

Радослав Славчев

Става въпрос за относително достъпен и икономичен автомобил, който е сравнително нов и в него има достатъчно ентусиазъм, за да е бърз на всеки светофар. Освен това е удобен за дълъг път, но само ако не сте повече от двама души. У нас подобни коли се появяват доста рядко на вторичния пазар, но в момента в mobile-то има една такава обява, която привлече вниманието ни.

По-конкретно, това е Honda Integra Type R - кола, митологична за JDM феновете и това не е случайно. Това купе с предно предаване е истинска бегачка. Type R е силно олекотен вариант с по-добри спирачки, по-твърдо окачване и по-мощен двигател. В стоковия си вариант, 1,8-литровия VTEC произвежда 190 к.с.

Integra Type R е известна и като една от най-добре завиващите коли с предно предаване, като това от една страна се дължи на ниското тегло, а от друга – на диференциала с ограничено приплъзване. Сервото на волана отчита не само на скоростта на колата, но и на оборотите на двигателя и резултатът е изумителен. Също като факта, както вече споменахме, че в момента има една на вторичния пазар в България и то в приличен бюджет. Можете да разгледате предложението ТУК.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Марто
    Отговор
    1 18:56  29.11.18
    Уникална кола е това, а тази от обявата не изглежда зле, но има какво да се желае още. а съжаление, наистина са много редки не само у нас, а и в цяла Европа

    Коментиран от #51

  • АЛОООООО
    Отговор
    2 19:06  29.11.18
    180ps

    Коментиран от #4

  • Перник
    Отговор
    3 19:13  29.11.18
    Един от истинските автомобили, не напразно за 20г. му искат 12000лв.
  • Разбирача
    Отговор
    4 19:29  29.11.18

    До коментар #2 от "АЛОООООО":

    190кончета ама атмосферни е туй е интересното

  • Гост
    Отговор
    5 19:56  29.11.18
    Преди 20 години може и да е била бегачка с 180 к.с. и ускорение за 7 секунди от 0 до 100 км/ч. Обаче да и искат 12 бона, аре нема нужда. За тези пари могат да се купят доста по-бързи автомобили, дори и с 4х4.

    Коментиран от #10

  • Боян
    Отговор
    6 19:58  29.11.18
    1.8 втек 190коня, правя ги трудни за рисуване..пампаерСи ;):)))
  • Змей
    Отговор
    7 20:11  29.11.18
    С тоя гнилоч ,най-много на ваденка да стане. Ако ще и 5000 коня да има.
  • YAMAHA
    Отговор
    8 20:12  29.11.18
    Нищо особено, за врето си е била атракция, но сега половината коли по пътищата са с подобни характеристики. Тогава японците все още правеха хубави коли, не като сегашните, кич и пластмаса.

    Коментиран от #12, #37

  • Антон
    Отговор
    9 20:22  29.11.18
    Бегачка с предно.... мани мани оризарска работа. А който ми ги хвали тези коли да отива и да си купува една.Ама нещо балъчета няма.

    Коментиран от #17

  • Дан
    Отговор
    10 20:26  29.11.18

    До коментар #5 от "Гост":

    Този автомобил до ден днешен е първенец по пистите в неговия клас. 12 бона е евтино за запазен екземпляр с ляв волан.

    Коментиран от #11, #16

  • kompi
    Отговор
    11 20:48  29.11.18

    До коментар #10 от "Дан":

    Evala
  • Дан
    Отговор
    12 20:51  29.11.18

    До коментар #8 от "YAMAHA":

    Или въобще не разбираш от автомобили и характеристики или живееш близо до някоя писта, че да твърдиш, че половината коли по пътищата са с подобни характеристики. Тегло 1125кг. - по-ниско от на всеки съвременен хот хеч, железен 1.8-литров двигател който е произведение на изкуството с прекъсвач на 8900 оборота. Перфектно балансиран автомобил с много приятен звук, истински директно и натурално усещане в завоите и управление. НЯМА друг такъв автомобил, поради това държат такива високи цени.

    Коментиран от #29

  • 13 21:22  29.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • BMWPower
    Отговор
    14 21:35  29.11.18
    Фен на BMW, но няма как да отрека тази японска икона. П.С. Хейтърчетата със злобните коментари да слагат пръста където си знаят и да заспиват, утре трябва да палят яриса за работа...
  • Хмм
    Отговор
    15 21:52  29.11.18
    Рекламна статия в сайт, на обява от друг сайт на някакъв 20 годишен кошник и 20 положителни коментара нещо намирисва тая работа

    Коментиран от #36

  • Гост
    Отговор
    16 22:01  29.11.18

    До коментар #10 от "Дан":

    Какъв първенец и какви писти сънуваш? Ако за теб ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди е нещо епохално, то за мен е доста несериозно. За тези пари се продават C32 AMG с 354 к.с. и ускорение с цяла секунда и половина под това на Хондата, пък ти вярвай колко велика е тази смешна Хонда!

    Коментиран от #18, #20, #22

  • Obey the law
    Отговор
    17 22:12  29.11.18

    До коментар #9 от "Антон":

    Имаш ли си по-добра работа, от колкото да си губиш времето тук и да се държиш като някакъв трол и да чоплиш семки.

    Коментиран от #19

  • Дан
    Отговор
    18 22:27  29.11.18

    До коментар #16 от "Гост":

    Не говоря за вървеж на права отсечка. Става дума за нещо много по-истинско и значимо. C32 е много яка кола, особено за толкова малко пари, но не е толкова забавна за каране и на тесен планински път, или на по-тясна писта с повечко завои би останала много назад спрямо лекички автомобили с къси кутии и твърдо настроени шасита като тази Хонда.

    Коментиран от #21

  • Антон
    Отговор
    19 22:28  29.11.18

    До коментар #17 от "Obey the law":

    А ти не си ли го губиш тука времето. Ходете си купувайте по една такава кола като ви харесва. Ама съм сигурен че всичките които бълват суперлативи за този кошник карат съвсем друг автомобил. Купувайте като е толкова добро купувайте и се върнете да пишете лични впечатления.
  • Дан
    Отговор
    20 22:34  29.11.18

    До коментар #16 от "Гост":

    В цивилизованите държави на много писти се провеждат пистови дни и какви ли не други събития на които всеки със своя личен автомобил може да отиде и да завърти няколко обиколки. На повечето от тези събития, DC2 имат най-добри времена сред автомобилите с предно предаване, с леки модификации са и по-бързи от някои по-мощни автомобили с 4х4 и задно.
  • Гост
    Отговор
    21 22:37  29.11.18

    До коментар #18 от "Дан":

    Искаш да кажеш, че кола със задно и 354 к.с. правена от AMG, е по-малко интересна за каране от кола с предно и 180 к.с.??? Ти сериозно ли го мислиш това? Пък и в статията става дума за каране по цивилната пътна мрежа и дърпане на светофари. За мен лично колата не е лоша, но е незаслужено скъпа и за тези пари бих избрал Mercedes С32 AMG или Jaguar S-type R.

    Коментиран от #33, #53

  • Дан
    Отговор
    22 22:38  29.11.18

    До коментар #16 от "Гост":

    Примерно на пистата Tsukuba, стокова Integra DC2 е наравно с Порше 911 (964) Carrera, въпреки, че Поршето е със задно и има 50 коня отгоре.

    Коментиран от #23

  • Гост
    Отговор
    23 22:46  29.11.18

    До коментар #22 от "Дан":

    За тази цел и на тази цена си има Subaru Impreza WRX STI с 4х4 и 300 к.с. Или викаш и Субару е скучно за каране?
  • Honda
    Отговор
    24 23:03  29.11.18
    Honda държи цена, и има защо, например една 10 годишна мазда е два пъти по евтина от 10 годишна хонда
  • Нема кво
    Отговор
    25 23:36  29.11.18
    Начи пичове само ше ви кажем аз съм си прост пешеходец и нищо не разбирам не! Но японците не веднъж насраха подчертавам НЕ ВЕДНЪЖ германци французи и т.н и са се доказали (хейтвайте) но този автомобил би доставил доста по голямо удоволствие на един човек който знае защо е зад волана и има усет... За разлика от новите там чи..ий пластмасови и последно едва ли някой от тях ще издържи на 10 % от това което държи тоя мотор тука говорим за 9000 обр а не клио или мегане или т.н с 6500 :д нека разбирачите започнат сега!
  • SoichiroHonda
    Отговор
    26 00:02  30.11.18
    Още веднъж феновете на немските марки се доказаха колко са тъпи с тези коментари по надолу Как може да сравниш интегра тайп р с ц32 амг това са съвсем различни коли амг то бил по бърз не знам си какво ИНТЕРГРАТА НА ВСЯКА ПИСТА ЩЕ ИЗЯДЕ ТАЗ НЕМСКА КОЧИНА

    Коментиран от #34

  • електроваг
    Отговор
    27 00:04  30.11.18
    Ще го търся с електрокарчето по светофарите.
  • ЕКСПЕРТА
    Отговор
    28 02:16  30.11.18
    ПРЕДНО ЗАДВИЖВАНЕ ЗА СПОРТНА КОЛА ,НЕЩО НЕ СЕ ВРЪЗВА
  • ЕКСПЕРТА
    Отговор
    29 02:19  30.11.18

    До коментар #12 от "Дан":

    ТАКА ,ТАКА ЗАБРАВИ ДА КАЖЕШ И С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ ХАХАХА
  • ЕКСПЕРТА
    Отговор
    30 02:28  30.11.18
    СЛАБ 2 НА КРАШ ТЕСТА .СОРИ ДА ОТИВА ЗА СКРАБ.ТОВА СИ Е ПОДВИЖЕН КОВЧЕГ
  • Mnk
    Отговор
    31 06:34  30.11.18
    Тук пълно със състезатели бре. . Един 200 коня му малко, другия 350. С това ли сте велики бре. И накрая дърто димящо нафтово бемвенце илингилфетка а 1000 лв . :) Колкото до горната кола, който има пари и е луд, дава за дъртата ламарина. Хора всякакви.

    Коментиран от #32

  • Путьо
    Отговор
    32 06:58  30.11.18

    До коментар #31 от "Mnk":

    Купи си Дания и като си една по душа си гледай еснафщинста.
  • Антон
    Отговор
    33 07:58  30.11.18

    До коментар #21 от "Гост":

    Не им обръщай внимание. Този същия с ник ДАН в статията за сааб от преди няколко дни обясняваше че сааб имали по -добри междинни ускорения от 911 турбо! Ти си прави изводите с какво спориш.

    Коментиран от #59

  • Гост
    Отговор
    34 08:15  30.11.18

    До коментар #26 от "SoichiroHonda":

    Трудно е човек да бъде по-тъп от теб! AMG е еталон, но не ме слагай при феновете на немски автомобили - карам Субару с турбобензин, което ще направи смешна великата ти Хонда! Ако ще давам толкова пари за Хонда, то със сигурност ще е за Legend, защото е единствената Хонда, която е супер отвсякъде!
  • ДедоВиЯ
    Отговор
    35 08:38  30.11.18
    Язе понеже не връим се дръпаме на "писта" Дракон, а си шофираме бързичко, но под сносен комфорт, не виждам как ша си навръ изнежения дърт г.з в те тая ризонова сапунеркова джапанка?! Ама моля Ви, има къде-къде по шукаритетни и комфортни каручки в те този клас! Па макар и с 50 коня по-лабави.
  • Alfa Romeo 159 TI
    Отговор
    36 09:03  30.11.18

    До коментар #15 от "Хмм":

    Баш, баш, хахахаааа, баш! Имаш+ от мен
  • YAMAHA
    Отговор
    37 09:11  30.11.18

    До коментар #8 от "YAMAHA":

    Не пиши с моя Ник глупости колата е добра нищо че е стара а по новия модел с продалговатите фарове е още по добър и красив и е на голям почит от Българи и Румънци в Кипър
  • Русенец
    Отговор
    38 09:23  30.11.18
    Японците изкарват мощност, като вдигнат оборотите. Само че така се вдига и разхода. Немеца успява да го направи това при по-ниски обороти, което му дава хем повече пауър, хем икономичност.

    Коментиран от #40

  • Потник
    Отговор
    39 09:28  30.11.18
    Много здрав автомобил!!!
  • 40 10:01  30.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димов
    Отговор
    41 10:35  30.11.18

    До коментар #40 от "Александър Томов":

    Nе - макс ефективна мощност; pe - макс ефективно налягане; Vr - работен обем на мотора (в литри); ne - обороти при макс ефективна мощност; t - тактност; Ne=pe x Vr x ne / (30 x t). Това е формулата за определяне мощността на мотора и както виждаш, тя зависи пряко от оборотите му. Не обиждай човека, като си нямаш хал-хабер. Бързо си проличава кой е 15 годишен.
  • Антон
    Отговор
    42 10:45  30.11.18

    До коментар #40 от "Александър Томов":

    Хехе, ще ме разсмееш. В момента хонда имат един спортен модел нсх, с цена около 200 хил евро, в европа не се продава официално. На американския пазар от началото на 2018 до сега са продали около 500 бройки. За справка само порше са продали над 6000 911 за същия период. Та сигурно онези са глупави а вие с бракувания нов внос от горубляне и части от автоморгата сте умни.
  • 43 10:47  30.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димов
    Отговор
    44 10:49  30.11.18

    До коментар #40 от "Александър Томов":

    Оборотите са един от факторите, които влияят пряко на разхода на гориво. С повишаване на оборотите се повишава средната бутална скорост. С нея се повишава налягането на механичните загуби. Това води до понижаване на механичният КПД, което повишава разхода. Ето ти малко нагледни лекции, за първокурсници: http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp13/4/4-5.pdf както и това: https://www.tetradka.bg/files/files/1314796780-mashini_tetradka-36doc.doc
  • Антон
    Отговор
    45 10:56  30.11.18

    До коментар #40 от "Александър Томов":

    Според сайта: https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife, въпросната хонда върти 1 обиколка за 8.43 мин. и е на 321 място. Преди нея като времена са корса опц, рено меган спорт, шкода октавия, некви голфове мк, леон купра, аудо тт, форд фокус ст. и много много други без да броим резачките на доказалите се немски, италиансли и английски топ фирми. Избрах цитираните защото се срещат и у нас. Толкова за великите хонда.

    Коментиран от #48

  • ванката
    Отговор
    46 13:22  30.11.18
    вие защо подстрекавате малките дрисльовци че тази кола може да скъса всеки на всеки светофар??? това не е ли подтикване към престъпление или щом не е с бмв не е нали ???

    Коментиран от #55

  • Боян
    Отговор
    47 14:35  30.11.18
    Антоне ти нали разнасяш наляво и надясно че имаш ГТР, ако е така защо постоянно си против японските автомобили, да си беше купил Порше?? Всяка публикация твоя ник Ти трябва да имаш психично разстройство да клепиш всеки ден хонди, нисани, лексуси, само немско признаваш и утре се качваш в нисана, тряя си мазохист, сигурно температура вдигаш после..Всеки кара ккаквото му сърце иска, аз съм фен на японеца и никога няма да призная немеца, най-малкото че и хора не са немците-мръсни шваби дървари бмв мерцедес порше чупи са не върви и кат влзеш за 1 масло махат мотора барбар с кутиятаа арре чао

    Коментиран от #50, #54

  • Перник
    Отговор
    48 15:58  30.11.18

    До коментар #45 от "Антон":

    Хаха, като гледа настоящи класации и Хонди би ли казал коя е най-бързата кола с предно на Ринга? Благодаря предварително.

    Коментиран от #49

  • Боян
    Отговор
    49 16:16  30.11.18

    До коментар #48 от "Перник":

    махаи го тоя е аутист ;)
  • Inspektora
    Отговор
    50 17:58  30.11.18

    До коментар #47 от "Боян":

    Той има и порше, мерцедес АМГ, ауди R20, BMW X30 и т.н.
  • Очото
    Отговор
    51 18:10  30.11.18

    До коментар #1 от "Марто":

    Интеграта е страхотна, но къде ще я караш?, Нашите пътища не са за спортни коли, а за СУВ.
  • Цецо
    Отговор
    52 18:12  30.11.18
    Кочина
  • Майката
    Отговор
    53 18:58  30.11.18

    До коментар #21 от "Гост":

    Ти не можа едни конски сили да запомниш 190к.с. не 180

    Коментиран от #57

  • Хаха
    Отговор
    54 19:02  30.11.18

    До коментар #47 от "Боян":

    👍👍👍👍👍
  • Пурко
    Отговор
    55 19:12  30.11.18

    До коментар #46 от "ванката":

    Като го дръпне на светофара къде ще отиде, на следващия светофар пак заедно Никва файда
  • Иванов
    Отговор
    56 19:26  30.11.18
    Не за първи път чета рекламна статия, но за първи път чета рекламни коментари. Съгласен съм, че колата на външен вид е хубава, но я сметнете за 20 години на колко километра е, а и под боята колко ръжда и гнило има.
  • Гост
    Отговор
    57 19:35  30.11.18

    До коментар #53 от "Майката":

    Какво има да помня, като официалните данни са, че тази Хонда е с 180 к.с. Пък разликата до 190 к.с. са 6% - страшна работа. Моята пък е повече ;)
  • Великан
    Отговор
    58 20:42  30.11.18
    За същите пари може да си купите грейт уол. По-нова, по-надеждна, по-луксозна, с повече екстри и най-вече по-мощна , по -бърза , по-динамична. Всичко и е по. проходим сув, който реже три литровите дизели на ауди и бмв. Г класата в изпълнение V8 е осезаемо по-бавна от грейта, въпреки повечето коне в полза на гегата. Единствено ер ес 7 ме дърпа на дълго, но от кръстовище до кръстовище вървим наравно. Правя ластик на новото ем 3, но то след 150 ме дърпа. Все пак автомобила ми е с друго предназначение - високо проходим бърз и луксозен сув. Ползва се активно по италинските марини и дърпа яхтите на сух док, тъй като е с поцинковано купе и морската вода не му действа коризионно. Знам че предпочитате стари японски и немски коли, но кой от тях може да предложи всичко описано от мен на такава цена. Колата без особена подготовка може да участва в пустинни ралита, където ще се докаже като боец. Всички значими медии с авто насоченост отдадоха значимото на грейта и писаха отличен по всички показатели. Аз им се доверих и не сбърках. Имам си и теглич.
  • Дан
    Отговор
    59 21:37  30.11.18

    До коментар #33 от "Антон":

    Казах ти, че не го казвам аз, а просто цитирам един от най-респектираните авто журналисти В СВЕТА!
  • Аведа
    Отговор
    60 23:41  30.11.18
    Колата е уникаална! Който не е запознат,дa поразтърси за историята на интегра и успехите и.Така ще разбере защо този модел е един от легендарните на марката и света се отнася с голям респект към него! Няма автомобилен ценител,състезател или човек който е с богат опит при спортните автомбили,който да е шофирал интегра тайп р и да не е изумен от уникалното и усещане на олдскуул спортен автомобил което придава. Ако не беше така,нямаше да са ценени и скъпи навсякъде по света.В Германия хубав тайп р интегра е около 10-15к. Евро средна цена,като стигат и до 20-30к. зависимост от пробега и състоянието. Тези коли са и завинаги ще бъдат легендарни спортни колички от 90тте. Като цените им ще прдължават да скачат само на горе.Това е автомобил с колекционерска стойност и кварталните джигити никога няма да разберат смисъла. Не опира до това,че не е 500 коня и че не е на задно..факторите и целта при подобни автомобили са съвсеем различни.

    Коментиран от #61, #62

  • Боян
    Отговор
    61 07:57  01.12.18

    До коментар #60 от "Аведа":

    Един умен човек! Респект 👽

  • Гост
    Отговор
    62 10:47  01.12.18

    До коментар #60 от "Аведа":

    Е, мерси за определението, но е доста нелепо да изкарваш тази Хонда колекционерска кола, а мен квартален джигит. Явно обявата е твоя и се чудиш каква простия за напишеш, за да оправдаеш нереалната цена. Ти за балъци ли ни вземаш, та пишеш подобни лъжи как в Германия читава такава Хонда била 15 000 евро, а имало и за 20-30 000? Една бърза справка показва, че НАЙ-СКЪПАТА е 16 000 евро, защото е 408 к.с. - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=11&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false Колекционерска стойност и Хонда с 180 к.с. от 1998 г - хахахахахахаха Извинявай, но по-голяма простотия не бях чел скоро!
  • 488
    Отговор
    63 11:18  02.12.18
    тази кола ходих да я гледам преди 3 години на горубляне. Няма как да е друга. Беше в 9/10 кондиция, мърлявщината на италианеца си пролича само по зимния регенерат с която беше обута. Не се разбрахме тогава за цената, не искаше да свали под 10. После чух ,че родила биелен болт, а пък отварян мотор по нашите ширини не бих платил, ако да се кълнат че е направен по книга. Фен съм, но еп3 тайп р е повече кола за по-малко пари а статута ,ако някой робува на тея неща е същия
  • незнайко
    Отговор
    64 11:22  02.12.18
    Много малко са коментиращите, които обръщат внимание, че това е АТМОСФЕРЕН двигател. Останалите правят безумни сравнения с коли които имат турбинирани мотори !!!

    Коментиран от #65

  • Гост
    Отговор
    65 17:34  02.12.18

    До коментар #64 от "незнайко":

    И какво като е атмосферен двигател? Ти качвал ли си се на турбомотор с над 300 к.с. да видиш какво се казва мощ? Апропо, М3 на Е46 е атмосферен и може да се намери за същите пари като тази Хонда. Има няколко модела на Хонда, които си заслужават, но за мен точно тази не е сред тях!

Напиши коментар:


Публикувай