3 227 8

"Елитна" версия за морално остарялото Mitsubishi Pajero Sport

Радослав Славчев

Тайландското подразделение на Mitsubishi Motors представи вариант на Mitsubishi Pajero Sport, който е наречен Elite Edition. Версията се отличава с черно-бяла окраска на каросерията и с кожен салон.

това е една от последните версии на сегашното Pajero Sport, защото моделът трябва да бъде обновен съвсем скоро. Измененията са с цел още малко да се задържи интересът към настоящата генерация и всъщност измененията съвсем не са много.

Чисто козметичните промени са свързани с нова радиаторна решетка, допълнителни псевдо защити в долната част на броните, черни лети джанти и по-голямо лого на модела. Рейлингът, задният спойлер и покривът на бялата Elite Edition са решени в черно.

Mitsubishi Pajero Sport и пикапа L200 са съплатформеници и се правят основно в Тайланд. Единственият двигател, предлагащ се в Тайланд е 2.4-литров дизел с мощност 181 конски сили.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • AUDI
    Отговор
    1 10:25  30.11.18
    Едно време бяха тези марка... сега от 15ина години нищо не са изкарвали като хората. Даже ЕВО 10 е пълен шит. Това е елитно колко Dacia Duster
  • onq s konq
    Отговор
    2 10:26  30.11.18
    Исключително грозно мицибуши
  • фжр
    Отговор
    3 10:32  30.11.18
    Хубавото на версията"Спорт" е, че го направиха само със Супер Селект и вече няма версия с Парт Тайм, но иначе си продължава да е покрито Л200 и затова се купува от всички, които смятат тази кола да не се продава, а да остава за лов и бачкане. Чудно ми е с тея луксозни салони, дали тайландците въобще разбират същността на модела...
  • сектант
    Отговор
    4 12:30  30.11.18
    Нито е по-красиво от най-новия Дъстър, нито е по-проходимо.

    Коментиран от #5


  • Гаст
    Отговор
    5 13:07  30.11.18

    До коментар #4 от "сектант":

    Super Select не е по-проходимо от Дъстър? Айде бе. Блокира два диференцияла и на бавни с този дизел може да пълзи по места, дето Дъстър и със засилка не може да ги мине. Да не говорим, колко по-държливо е на тормоз извън пътя, заради здравото окачване и шасито от това Сандеро на кокили. Предимството на Дъстър е цената. Всичко друго е недостатък. Това един от малкото останали истински офроудъри.

    Коментиран от #6

  • Великан
    Отговор
    6 14:04  30.11.18

    До коментар #5 от "Гаст":

    Не струвате, избрал съм нов български автомобил с китайски произход. Това е истината евтино и надеждно - няма дъстъри , няма паджеро къси дълги бази, г класи и подобия. Истината е в поднебесната империя. Евтино, по-здраво от немските конкуренти, и по-луксозно от дъстъра. По надеждност се доближава до високопроходимите автомобили на тойота. Единствено ландкрузер V8 e по-проходим, но стената е по-динамична и по -бързо ускорява. Бие и го и на максимална скорост. Ъгълът на атака е огромен и катери дюни на мръсна газ без да боксува. Купето е поцинковано и морската вода не му действа корозионно. По тази причина се използва по големите марини да дърпа яхтите. Всичко това се доказа след тестовете в мароканската пустиня и после на океанския бряг. Всички специализирани медии го признаха само вие спорите безмислено.

    Коментиран от #7

  • Ввв
    Отговор
    7 19:56  30.11.18

    До коментар #6 от "Великан":

    Хаповете и лягай

    Коментиран от #8

  • Гост
    Отговор
    8 23:12  01.12.18

    До коментар #7 от "Ввв":

    Не само той ,и сектанта трябва да си ги взема по редовно. А даже и да удвоят дозата! За по сигурно в троен размер тези хапчета!:)))

Напиши коментар:


Публикувай