Членът на управителния съвет на Volkswagen Юрген Щакман разкри информация за първата електрическа кола на марката от новата моделна линия I.D. Поръчките на новия хечбек, който най-вероятно ще получи името Neo, ще започнат от пролетта на следващата година, а цената му ще е съпоставима с тази на дизелов Golf.
Щакман публикува няколко поста в Twitter, в които разказва, че клиентите ще могат да избират автомобили от сайта на компанията, като още там ще посочват модел, цвят и желания пакет от опции. Любопитното е, че услугата е подобна на тази, която предлага Tesla, като в САЩ новите електромобили ще могат да се доставят директно на посочен адрес.
Въпросният нов автомобил VW I.D. Neo ще се предлага в няколко модификации, които ще са с батерии с различен капаците. Последният ще варира от 48 до 111 киловат часа, а максималният пробег (по цикъла WLTP) на топ версията ще е 550 километра. Цената ще е колкото на дизелов Golf - около 24 000 евро.
Постепенно семейството от нови електрически автомобили на VW, което се нарича I.D., ще се увеличи с още модели. Целта на Volkswagen е през 2020 година да продаде 150 000 електромобила с индекс I.D. Обемът на "зелените" Volkswagen-и ще нарасне до 550 000 на годишна база, като за целта в модернизирането на заводите ще бъдат инвестирани шест милиарда евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Марто
Коментиран от #21
10:48 10.12.2018
3 перничанин
Коментиран от #16
10:49 10.12.2018
4 сектант
Коментиран от #5
10:50 10.12.2018
5 Антон 1
До коментар #4 от "сектант":
Ти си коня под прикритие ,наши ?:):):):):)Коментиран от #12
10:51 10.12.2018
6 Golfa 5
10:52 10.12.2018
7 лъжи лъжи
10:52 10.12.2018
8 куртщрасе
10:55 10.12.2018
9 Зорлем
Коментиран от #10
11:02 10.12.2018
10 Антиелектрика
До коментар #9 от "Зорлем":
Нали трябва да си запълнят квотата от статии за електромобили. То вече няма медия без предаване за "зелени" технологии или колонка за "комсомолска гордост". И този всичко това "напълно" безплатно и безкористно. Това какъв е този електрически VW, каква мощност има, за 48 или 100 kW батерия ли е цената, са все леки подробности, важното е 30% от статиите да са съобразени с решението на вождовете на ЕС за електрификация.Коментиран от #15
11:41 10.12.2018
11 Зорлем
11:44 10.12.2018
12 Чоко и Боко
До коментар #5 от "Антон 1":
Тоя използва още 55 имена като драскач.11:48 10.12.2018
13 гост
11:49 10.12.2018
14 Driving pleasure
13:12 10.12.2018
15 Объркан си, както винаги
До коментар #10 от "Антиелектрика":
Вождовете на ЕС, са просто последователи които са 10 години назад и започнаха да се притесняват напълно основателно за това. Курсът към електрическа мобилност се задава от Америка и най-вече Китай, като е спорно кои са по-напред в технологиите и производството. Останалите просто се опитват да ги настигнат, но няма да им се получи, дори срещу тях да тичат. Вождовете просто казват на самозабравилите се европейски автомобилни производители, нещо което се вижда дори от слепец. Това че ако продължават в същия дух, ще отидат в историята само след една петилетка и ще бъдат изкупени от китайците за без пари, както Tesla купува заводите на general motors в момента.Коментиран от #19
13:15 10.12.2018
16 Chukan Kirilov
До коментар #3 от "перничанин":
И какво да не би да няма? Алуминият е материал, а винкелът е профил. Много хора, които работят с тях ги знаят, но явно ти не!13:37 10.12.2018
17 Jack Bauer
15:01 10.12.2018
18 гост
16:25 10.12.2018
19 Димов
До коментар #15 от "Объркан си, както винаги":
" Това че ако продължават в същия дух, ще отидат в историята само след една петилетка" Абе, аз разбирам ЕВ да бяха половината коли в света - да се пънете така. Барем четвърт да бяха. А то - на една ЕВ кола се падат 300 двг коли. Това са мижавите ~0.33% от автомобилите в света. Капка в морето. Нещо, дето е 300 пъти по-малко от двг, тръгнало да се заканва. Все едно, на един човек 1.80м да му се заканва една миризливка 9мм. Тя освен да смърди друго не може да направи. Смешна работа. Жалка направо.Коментиран от #20
22:01 10.12.2018
20 Правиш ли разлика
До коментар #19 от "Димов":
Ако от утре не се произвежда дори 1 автомобил с ДВГ, а само електромобили, поне 15 години ДВГ ще са повече. Ако обаче догодина немските компании продадат с 50 % по-малко автомобили, ги пиши фалирали. Твърде вероятно е и 30% да ги съборят. Това имам предвид да отидат в историята. Все някой ще ги купи, като Волво, но вече нищо няма да е същото.Коментиран от #28
23:11 10.12.2018
21 джеф безос спийкинг
До коментар #2 от "Марто":
Да ве, ама нямаш пари и ще караш голф 1, така да знаеш.07:11 11.12.2018
22 Зорлем
Коментиран от #24, #25
07:11 11.12.2018
23 Зорлем
07:13 11.12.2018
24 Вервай си
До коментар #22 от "Зорлем":
Ами сигурно не можеш да си го обясниш, защото същите тези електропили и тогава не са вярвали в хибридите, защото това е едно недоразумение. Че ще навлезнат масово разправяха същите онези антиелектрици, които все още вярват във водородния двигател на ДВГ, реактивния двигател в автомобилите, дядо Коледа и мармотите които завиват шоколадите в станиол. Самият аз още преди 40 години мечтаех да карам някога електромобил, но допреди пет години си мислех, че няма да им дойде времето докато съм жив, въпреки че още преди 10 години разправяха как правителствата ще подпомагат развитието им и по вестниците пишеше како още 2020 година масово ще се карат електромобили. Абсурдното в случая е, че вие се плашите от масовата електрификация, а всички електрофили знаем, че дори през 2030 година, по пътищата ще се движат над 90% ДВГ и дори тогава да забранят тяхното производство, през 2040 година все още над 50% от автомобилите по улиците ще са с ДВГ. Така че не се притеснявай за автосервиза и масларницата си. Бензинджийницата и тя ще върви. Да му мислят само производителите на петрол. Те са доста чувствителни дори при 5% в спад в производството, а първи ще се електрифицират точно тези които пътуват с най-много и харчат най-много гориво.Коментиран от #27
07:59 11.12.2018
25 Антиелектрика
До коментар #22 от "Зорлем":
Ужас, сега ще фалираме, защото миксерите нямат ходова част и летят с електрически реактивни двигатели :))) Аз пък явно съм голям карък, защото до сега не ми се е налагало да ремонтирам двигател, а все по ходовата част са се повреждали елементи. Пък и колко лошо е да се гори водород - мани бегай.Коментиран от #26
09:17 11.12.2018
26 Мармот
До коментар #25 от "Антиелектрика":
Отново сънуваш мармоти които завиват шоколада в станиол.09:22 11.12.2018
27 Зорлем
До коментар #24 от "Вервай си":
А не знам. Разберете се с "гост-хахаха" и другите, които навсякъде пръскат еуфорични полюции коя държава кога щяла да забранява ДВГ-тата и как всички съвсем скоро ще заживеем в свят изпълнен само с птички и пчелички.10:01 11.12.2018
28 Димов
До коментар #20 от "Правиш ли разлика":
Ако, мако.... нали знаеш за акото. Въобще не ме притеснява това, че нямало да бъде същото. Такава е същността на прогреса - да променя. Притесняваме това, че може да стане по-зле. И не е електрификацията причината, заради която не вярвам в електричките, а това, че тя ще е розовият параван, зад който индустрията ще замърсява още по-жестоко, докато обслужва същата тази електрификация. Но производителите на ЕВ разчитат на географското разделение между двете. Суровини ще се добиват и замърсяват надалеч, а тук ще се карат непушещи коли. Долно лицемерие.10:47 11.12.2018