26 Декември, 2018 12:15 8 481 50

Най-уникалният Nissan

  • nissan-
  • gt-r
Най-уникалният Nissan - 1

Първият Nissan с наименование GT-R се появява на бял свят през 1969 година, като индексът е прикачен към модела Skyline. Наточената версия на Nissan Skyline се произвежда до 1977-а, а името GT-R е съживено през 1989 със Skyline R32.

Най-уникалният Nissan

Още преди това обаче тези автомобили получават прозвището Годзила. През 2007 година на салона в Токио се състоя завръщането на чудовището. Тогава японците показаха уникален автомобил, наречен просто Nissan GT-R.

Най-уникалният Nissan

Новата Годзила има агрегат с два турбокмпресора, който е перфектно сработен с роботизирана шестстепенна трансмисия с два съединителя. Благодарение на системата ATTESA E-TS (Advanced Total Traction Engineering System for All Electronic Torque Split) въртящият момент се предава по презумция към задния мост.

Най-уникалният Nissan

В зависимост от пътните условия обаче той може да бъде прехвърлен до 50% към предните колела, като действието може да се наблюдава на дисплея. От 2008-а до днес автомобилът счупи доста рекорди, а мощността му нарасна от 480 до 600 конски сили в последната версия GT-R Nismo. Сега сме в очакване на новата генерация.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 CL500

    63 5 Отговор
    Поредната статия, в която няма нищо ново, а само някаква обща ретроспекция на модела. Статия, чиято единствена цел е отново да 'разлае кучетата' и да събира коментари и хейт...

    Коментиран от #6

  • 2 селянин 1

    22 9 Отговор
    На дизайн,форма,цена и двигател..също търсене и износ на други континенти започващи с,,А,,е по добро от Порше..

    Коментиран от #11

  • 3 Раздатка

    31 1 Отговор
    В духа на Коледа, има хубави немски и хубави впонски автомобили, весели празници на всички фенове, обичам ви, всичко добро!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Охридски

    20 7 Отговор
    Няма по- и най-уникален. Или е уникален или не е уникален. Това прилагателно е биномно и не подлежи на градация!!!
  • 6 Японеца

    20 14 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    А в Мерцедес от 20г нещо ново?Макларън им забрани да ползват името и всяка Тесла ви чупи измислените данни!Мерцедес винаги е бил маркетингова скъпа лъжа!

    Коментиран от #7, #26

  • 7 CL500

    15 8 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Абе японец ли си, какъв си, но аз за разлика от теб работя с японци. И като е ставало дума за коли, като им покажа моята 10 годишна и ми почват да ръмжат с тяхните възклицания. Да не мислиш, че на тях не им е ясно кое какво е, колко и защо струва еди колко си... Но това е друга тема... Коментарът ми не беше насочен, че Нисан нищо не правели, а че авторът от нямане какво да пише или неумение да намери нещо ново, ни подхвърля претоплена статия без нищо ново, само и само да получи ей тези коментари като твоя - хейт и отново старите спорове във форума :-)

    Коментиран от #12

  • 8 селянин 1

    21 10 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    ..И от към безопасност и сигурност,е по доброо от Порше..тия от ваг дадоха луди пари,на дъщерята на Пол Уокър,да не ги съди,за кончината му,поради недостатъци в конструкцията,довела до неговата смърт..изгаря като факел заради алуминиев резервоар,под седалките на пътниците..сложен там заради по добър баланс..смешковци от ваг.

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Антон

    8 19 Отговор

    До коментар #8 от "селянин 1":

    С цел икономия нисмото вдига предница при високи скорости, в резултат колата отлита от пътя. Има го документирано. На същото място на което нисмото отлепя и което отлепяне завършва със смъртен случай, няколко поршета минават на същото място като залепнали за пътя. Пишете в тубата нисмо краш нюргбургринг и гледайте. От нисан знаят но нищо не са направили. И каквото и да си говорим всеки човек от дете мечтае да се качи на порше, никой не мечтае за евтиния заместител на порше. На мен ми е скъпо да имам две спортни поршета и по тази причина едната ми кола е гтр. Всеки който има преки наблюдения върху такива коли , веднага разбира защо едното е двойно по-евтино. Само от снимки в мрежата не се вадят обективни заключения.

    Коментиран от #20

  • 11 Хаха

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "селянин 1":

    Африка?
  • 12 ГосТ

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "CL500":

    Хахаха вярвам ти че работиш с японци, жените обаче го правят секси. На тях им се кефя ;). Обаче японските автомобили са класа,никой не може да го отрече. За мен обаче, френските и италианските са най добрите. Просто обичам спортни автомобили. Автомобилният спорт е WRC и F1. Аз се кефя много повече на WRC. Затова харесвам и френските автомобили най много ;)

    Коментиран от #14

  • 13 Радо

    8 14 Отговор
    Богатите гъзари карат Поршета, а бедните гъзари ГТР-и......средно положение няма - или си гъзар и правиш сметка оборот, или биеш бира на входа и нямаш пари за вход.

    Коментиран от #27

  • 14 CL500

    14 3 Отговор

    До коментар #12 от "ГосТ":

    Не рзбрах, какво чудно има да работя с японци. Работя за японска танкерна компания и всяко разтоварване ни е в Япония и работя, както с представители на компанията, които идват на борда, така и с berth master-ите и т.н., все японци. И докато правим операцията, си лафим. Няма нищо чудно. И м/у другото, колкото и повечето тук да им се кефите, честно казано, са мега странни създания и имат не едно и две неща, които откровено дразнят. А за автомобилите - всеки има вкус и правото да харчи парите си, за каквото му харесва и е на сърце. Другото тук - обидите и прочие, показват само ограниченията във възпитанието и заслепеността.

    Коментиран от #15

  • 15 ГосТ

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "CL500":

    Е защо с лошо? Нищо чудно няма, просто ми стана забавно за възклицанията защото наистина са смешни. Но пак казвам,някои жени го правят много секси. А най дразнещото е деспотизма им. Но когато ти плащат и предоставят работа, която няма как да вършиш в България, мисля че трябва да го приемеш. В същото време аз харесвам много други неща в обществото им.
  • 16 бмв

    6 7 Отговор
    CL500 ,мерцедес да не ти плащат за реклама.Стига ги хвали тия прехвалени ръждястващи таратайки ,който дори немците не харесват и казват , че е просто скъп опел.Дори има опели които са по-добри.

    Коментиран от #17

  • 17 CL500

    8 2 Отговор

    До коментар #16 от "бмв":

    Ти пък къде видя да съм взел да хваля Мерцедес. Не казвам, че няма защо, но аз тук не съм хвалел или оплювал една или друга марка, дори писах, че уважавам избора на всеки да си харчи парите, както намери за добре. А и е ясно, че авторът е пуснал тая статия само и само да се хванат рибите на кукичките и да почнат великите спорове германско с/у японско, явно и мерц-бмв и т.н..
  • 18 Бай Оня

    4 13 Отговор
    Докога аз питам докога,ще ни предлагат една и съща оризова супа вече 10 години претопляна.Без срам един и същ евтин пластмасов туч с скоростна кутия от картон .Други смениха по два модела.И да Порше струва повече ама ако малко знае човек английски или дори руски щеше да прочете и разбере -Защото Порша държи на сток желязо до 1000 коня !!!!А колко държи това???
    Така е от село човек няма как да знае!Защото качеството струва повече.....

    Коментиран от #24

  • 19 майстора

    4 5 Отговор
    За последните 10години съм работил по дозина и половина такива нисани ...и имам доста впечатления от техническа гледна точка... може да прави добри времена на обиколки по пистите и да е една от малкото коли в този клас който може да се впишат в ежедневието ...и с това плюсовете май ги изчерпвам.... сранно ми е като цяло японското автомобилостроене имат страни решения кой добри кой не толкова ... Твърде много ваимствани компоненти от модели като микра...проблеми скоростни кутии (вечно имат разни шумове нямащи общо с нормалното ) изключително проблемна електроника в първите екземпляри (феислифта е по-добре)два кардана по цялата дължина на междуосието , лошо разположение на датчиците за pop up системата сработват за щяло и нещяло (пиропатроните се сменят за 15минути ноо цената е майко мила) лоша видимост зад волана в реални условия .. няма да намерите за тези пари по-вървяща кола но аз лично не бих си купил това за 100к$ и не съветвам никой да го прави ...
  • 20 Янко циганчето

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Я гледай ти това Нисмо и са почеши там дет та не сърби, виждаш ли го А/? Антоне на теб говоря брее, Кво викашш Аа добре харесва ти.
    Хахахахах
  • 21 Borislav Popov

    4 3 Отговор
    За тия пари предпочитам Алфа Джулия 505 к.с. и 2.9-литров турбо V-6.
    Рекорд на Nürburgring от 7:32 – за най-бързия сериен седан с четири врати.
  • 22 тойота

    9 4 Отговор
    Уникална кола която се доказа вече доста отдавна.На собствениците на ламбо,ферари и т.н им става лошо от нея.Да не говоря ,че с + 20 бона под капака няма какво да те изпревари.
  • 23 Универсум

    4 6 Отговор
    Порше си е Порше....Нисана за вървенето върви но нито класа нито стил, малко си е е като детска играчка от зрънчо...... Но пък е за предпочитане пред бмв ,поне не пукат глави още в завода....
  • 24 Японеца

    12 2 Отговор

    До коментар #18 от "Бай Оня":

    12г, не 10, НО не може никой да го бие вече толкова време.А картонена кутия има в главата ти размекната от шльокавицата която пиеш и дрънченето на немския боклук, който караш!
  • 25 Fty

    13 5 Отговор
    Гтр-а смачква всякакви измислени вагове. А лека ревизия скача на над 1000 коня и е равностойна на бугати без да струва милиони! Чухте ли вагаджии??
  • 26 Антон 1

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    По времето на W123 i W124 , не си спомням маркетингово за никакъв японски еквивалвнт !:)

    Коментиран от #28, #34

  • 27 АLFA Q 4

    9 3 Отговор

    До коментар #13 от "Радо":

    ЗА КЪСА ПИШКА, ПОРШЕ,
    ЗА МЪЖЕ ЕСТЕСТВЕННО GT-R
  • 28 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "Антон 1":

    КАК ДА СИ СПОМНИШ КАТО ОЩЕ СИ БИЛ В МЕРАЦИТЕ
    , НАА, .

    Коментиран от #30

  • 29 Фен на Нисан

    1 2 Отговор
    Абе по-стара статия няма ли? Тя е по стара от баба ми.
  • 30 Антон 1

    1 4 Отговор

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Сменил съм 14 автомобила за 25 години ! Първата ми кола беше със задно , Сиера -2.0 !
    Имал съм два Мерцедеса Е 124 /който е запознат, разбира защо ги изписвам така /!
    В момента шофирам Ф11 xd 2013 ! Наскоро излезе от идължената пет годишна гаранция !
    Не знам какво разбираш от Алфи , ама много има да ти обяснявам .
    Първото е ,ако имаш са кажеш нещо по темата ,пиши ! С това инфалтилно и елементарно хейтване се излагаш !

    Добро утро !:)

    Коментиран от #33, #39

  • 31 Антон 1

    0 4 Отговор
    “инфантилно “ !:)
  • 32 Антон

    3 5 Отговор
    За нисмото не знам, но сигурно и при него е същото. При обикновения гтр в последните 7-8 години при доста модели има тропане на желязо от задното окачване или някъде отзад. Когато се появи въпросното тропане може да си на мазен път, може и на павета да бъде чука яко на желязо. Понякога тропа на студена кола, друг път като е загряла. Ако колата е на кеф и не тропа отзад, дори и по най-разбитоя път да шофорате няма такива шумове. Според дилъра е нормално и Няма място за притеснения, в чужди форуми също се обсъжда и разни маниаци започват с подмяната на части и след време чукането на желязо се връща. Някои се дрязнат други спират да му обръщат внимание. Аз съм от вторите. Та на крайните почитатели на японските коли ще им кажа че не всичко е розово там.а темата за VDC няма да я подхващам защото и през 2017 год. производителя ти забранява да го изключваш, ако искаш да имаш актуална гаранция. Такива рестрикции няма при Порше.

    Коментиран от #49

  • 33 АLFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антон 1":

    А GT-R не спомена да имаш
    А ТОЛКО много знаеш за него. Някога четеш повечко, ама трябва още мъничко.. И ЗАЩО СИ МИСЛИШ ЧЕ СИ НАЙ ВАЖНИЯ И ВСЕ ТЕБ ТРЯБВА ДА СЛУШАМЕ.. А АЗ АЛФИТЕ ГИ КАРАМ
    ТИ СЕ ПРАВИ НА ВАЖЕН

    Коментиран от #35

  • 34 опя

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Антон 1":

    Ей вагаджиьоо, живееш в миналото, 2019 година сме почти! Немското вече не се пласира. Само японско мой, гтр-а мачка вагаджийката ти 10/10 пъти. Ваг не е добре але але, ваг-о направо си умре допотопна технология.

    Коментиран от #36

  • 35 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "АLFA Q 4":

    А нямам Нисан ! Бъркаш ме с Антон :)

    Коментиран от #37, #38

  • 36 Антон 1

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "опя":

    Може и така да е !:)
    Ама интериора ,особено около навигацоята на Нисана -кърти !:)
    Не знам ,кой е в миналото ? :)
  • 37 ALFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Антон 1":

    SORRY ПИЧ
  • 38 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Антон 1":

    АБЕ ТОЧНО ЗА ТЕБ Е КОМЕМТАРА
    ПОДВЕДЕ МЕ
  • 39 АLFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Антон 1":

    Е ЩО НЕ МИ ОБЯСНИШ КАТО МНОГО ИМАШ ДА ОБЯСНЯВАШ
    ЩЕ ОБЯСНЯВАШ ДОКАТО СТИГНЕМЕ ДО СЪЩИНАТА И ЧЕТЕНОТО ОТ ТЕБ НЯМА ДА ТИ ПОМОГНЕ

    Коментиран от #41

  • 40 ВАГ

    0 4 Отговор
    Няма по-чупливи коли от Нисан ,даже задминаха и Дачия .Така са решили французите ,евтините боклуци да са Нисан а не Дачия.
  • 41 Антон 1

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "АLFA Q 4":

    Шофирай си Алфите със здраве !
    Като се позамогнеш , иди и разгледай класните автомобили !
    Иначе надежността им куцс на всички вече !
    Алфата е красива , ама голям боклук , голям трошляк ! Те вече и италианците не ги карат много :) Само разбирачи, като тебе .:):):):)

    Всеки има право на избор и аз уважавам твоя !

    Коментиран от #47

  • 42 гощо

    1 2 Отговор
    Не съществува уникален Датцун аааа товввааааа Нисан деееее..
  • 43 Боян

    3 2 Отговор
    Такъв Нисан само на списание и на плакати ще си го лепите по стените, само един крайно-неразбиращ може да се изкаже, толкова неподготвен, че Нисан не ставали и не било нщ специялно, що за глупак трябва да си ?? :) Те за това японците ги благотворят по целият свят и до ден днешен хвалят японските технологий с качество, прецизност, точност, надежност и дълголетие, защото такива като антон и компания, живееши в племе, гето, село България, с знания на махленски, квартален, краен капацитет твърдят че "жълтите" за нщ не стават ХАХАХАХА Ходете си чукнете 2 яйчица и си сипете 300мл бира за обяд и продължавайте да гледате клипчета в тубата за Поршета, дубайски ферарита,бугатита и там квото искате. №4
  • 44 сталин

    0 0 Отговор
    с ъс нисан гтр 300 в рали България загинаха 2ма български пилоти

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Ааа

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "сталин":

    Кои ? Сега чувам ! Ужас !
  • 46 Боян

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "сталин":

    И кво това трябва да е фактор, че Нисан не стават?!?...Катастрофи, стават всеки ден, загиват хора. Това че са си повярвали че са Кен блок, Себастиан Льб, Колин Макрей си е лично техен проблем и не може от една катастрофа да обвиняваш марката, (само ние българите сме способни на талкова тълкуване и изказване). Плюс това ако ти кажа колко катастрофи със смъртни случай има с бмв-та, мерцедеси, и ламбота..няма да ми стигне полето за писане..Айде обирайте си хейта за японските коли и ходете си лягайте.
  • 47 АLFA Q 4

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Антон 1":

    ПО ЕДНА СЛУЧАЙНОСТ СЕ ЗАНИМАВАМ ПРОФЕСИОНАЛНО С АВТОМОБИЛИ
    И АЗ ПРЕДИ НЕ ИСКАХ ДА ЧУЯ ЗА ИТАЛИАНСКА... АМА ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ ОПИТАХ И ВЕЧЕ НЕ ЖЕЛАЯ И ДА ЧУЯ ЗА НЕМСКА КАСКА.... ЕДИНСТВЕННОТО ХУБАВО В ТЯХ Е. ЧЕ СЕ ПОДДЪРЖАМ ДОБРЕ С ТЯХ
    НО РАЗБРАХ ЧЕ НИЕ МЕХАНИЦИТЕ АКО ТРЯБВА ДА СЕ ИЗДЪРЖАМЕ С ИТАЛИАНСКИ И ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛИ, СМЕ УМРЯЛИ ОТ ГЛАД,, И СЕ РАДВАМ ЧЕ ИМА НЕМСКИ АВТОМОБИЛИ,,, И МИ ХАРЕСВАААААТ ДААА
  • 48 автомобилист

    1 0 Отговор
    Както се казва ... без коментар!
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 бмв

    2 0 Отговор
    Колата е върха спор няма,че има и хейтъри тук и за това не спора.Но този нисмо пакет за тази цена си е направо безмислен.Пари колкото за още 1 гтр ,а само джанти крило и леко снижен.