1 Януари, 2019 13:44 39 033 62

314 хил. км за три години

  • mini-
  • clubman-
  • пробег-
  • обява-
  • продажба

Времената, когато шофьорите надуваха клаксона от радост и гордост, че колата им е навъртяла 100 000 км, отминаха безвъзвратно. Днес 30-40 000 км на година не са рядкост, но дори с такъв пробег километражът ще достигне 200 000 след пет-шест сезона.

Автомобилът от снимките обаче е изминал 313 840 км, откакто е регистриран на 6 ноември 2015-а. При споменаването на подобен пробег човек обикновено би помислил за Mercedes-Benz E-Klasse или Toyota Land Cruiser, но колата е MINI.

Тригодишният Clubman се продава в Холандия за €11 450. Има 2.0-литров дизелов двигател от BMW с мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент 330 Нм.

Комбито изглежда опърпано и определено си нуждае от освежаване, но това е напълно разбираемо. Все пак е изминавало по 8 482 км на месец, 1 957 на седмица или 279 на ден и продавачът не е намерил време дори да му пусне една прахосмукачка, за да не отклонява вниманието си от пътя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Nftjj

    220 7 Отговор
    V BG malko silni preparati i si stava na 70000km.

    Коментиран от #31

  • 2 Авто спеца

    118 17 Отговор
    Е какво са 300 хил. км за 3г?да сизнаеъе в България кола под 250-300 хил. не влиза втора ръка ако е по малко значи е била удряна и првена след това с2 пръста кит. Бабите в Италия и Германия не карат БМВта 3серия!!
  • 3 Разбирачо

    80 8 Отговор
    ВБг. всички са на по 134 000 и 186 хиляди дори и 25 годишните! Кара ли сав България в Балкан стари S class на2г. На 300 000 км!
  • 4 112

    34 24 Отговор
    Много е мизерна вътре, да вземе да я изчисти. Иначе ще има да чака да я продаде.
  • 5 Живял в ЮК

    78 9 Отговор
    Факти, какво сензационно има в пробег 279 на ден? За България, може би това са много, но в Англия много често това е стандартен пробег. Имам познати, които работят в Лондон, а живеят в малки градчета на 100-150 км по магистрала. Умишлено са си избрали подобен вариант - искат около дома им да е спокойно, а времето за пътуване до работата да не надвишава час и половина. И тук, като гледам сутрин колко пловдивски коли чакат на хорублянския светофар, със сигурност има хора, които ежедневно правят 300+ км.

    Коментиран от #25, #29

  • 6 onq s konq

    66 56 Отговор
    Моито беенве е 87-ма година ама е пазено и са е на 80 хиляди!Кога го купих преди 10 години беше на 50 хиляди

    Коментиран от #12, #44

  • 7 Английско-Немски нужник

    57 42 Отговор
    Да го карат тоя кенеф към Надин! БМВ и кола в едно изречение е срамота:-)
  • 8 Шишо Бакшишо

    9 22 Отговор
    Я ми кажете каква е логиката на регистрационните номера в Холандия,да видиме дали поне малко сте интелегентни!!!!

    Коментиран от #19, #21

  • 9 Мимо

    47 12 Отговор
    Аз в България лично минавам 45-50 000 годишно. С личен автомобил, за за да ходя на работе (не съм дистрибутор на нищо, за не съм и търговец) - 225 придвижвам се до работа и обратно. Не виждам нищо сензационно в 100 000 годишно в страна с по-висок стандарт на живот, по високи доходи и съответно по-голяма вероятност и възможност да работиш на 100-150км от дома си. На мен до работата и обратно са ми точно 170 км. всеки ден. Така че не виждам сензацията.
  • 10 Дългия

    47 6 Отговор
    Аз работя в София а живея във Видин правя по 85-100000 км.на година какво страно има.Карам Волво и съм много доволен всеки ден с 3 души пътувам.Има един пич с едно Рено,който пътува всеки ден по 200-250 км.Сигурен съм,че има много други хора.

    Коментиран от #27, #58

  • 11 Бай Тошо

    46 7 Отговор
    Докато има мания по малкото км в Бг да показва колата, винаги ще се въртят километражите, милиониците всяват респект и уважение
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Байчо

    51 4 Отговор
    От известно време търся да си купя 2-3 годишен автомобил ,След проверка на рамата в оторизираните сервизи се оказва, че тази категория автомобили или са претърпели сериозен инцидент или са навъртели над 300 000 километра.Интересното е,че тези пробези се случват с не повече от две смени на маслата.В BG или нов автомобил или трошляк.

    Коментиран от #14

  • 14 qwerty

    41 5 Отговор

    До коментар #13 от "Байчо":

    Е ти за 300К км за две години колко пъти искаш да ти сменят маслото? Има хора, които се хвалят по форумите, че сменят на 30К км, при 15-на хил. на година, сещай се през колко време. Част от бг-шофьорите са същите мърлячи както и тези по еуропата. Не им пука за нищо "качваш се и караш" както пише в повечето обяви, но докъде ще стигнеш не се знае. ЧНГ!!!!

    Коментиран от #15

  • 15 Бигки

    23 4 Отговор

    До коментар #14 от "qwerty":

    И с ремарке се продава в обявата, само че то е на 280000, не го е теглил всеки ден.
  • 16 Top Gun Maverick

    3 62 Отговор
    Чак нещо невиждано не е. Аз правя по 450 000 на година със Зафирата
  • 17 Голф

    28 2 Отговор
    В БГ пише по обявите къто нова това означава обръщана къто нова
  • 18 Нострадамус

    19 6 Отговор
    Този, изобщо може ли да ходи на краката си?
  • 19 Холандски

    17 3 Отговор

    До коментар #8 от "Шишо Бакшишо":

    В Холандия регистрационните номера са псевдослучайни, не се отнасят към определена провинция (окръг).
  • 20 бачо мачо

    38 15 Отговор
    2016г. купих от Германия Ц-220Д произведена 2012г. на ...980 000км...естествено, тук веднага стана на 80 000...
  • 21 Христо

    22 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шишо Бакшишо":

    От първата си регистрация до отчисляване ( бракуване или експорт ) си остава с един и същ регисрационен номер, независимо колко сачобственика сменя. И когато отидеш да купуваш части те питат именно за регисрационния номер
  • 22 Гост на нова година

    40 1 Отговор
    Преди няколко години купих Пежо 207 1,4 HDI от Франция с лек удар отзад, колата беше на почти 2 години, а беше вече на 145 х.км. и беше като нова като изключим удара... Така чеее......, хората там карат....
  • 23 Ббб

    16 3 Отговор
    В Англия са така. Плюс това се разбира коя година е първата регистрация на МПС-то и не се сменя, докато се бракува или съответно регистрира в друга държава.
  • 24 Селянин

    25 7 Отговор
    А ние в булгаристан ще я купим и ще я покриваме с черги и одеала в гаража
  • 25 Гост

    24 14 Отговор

    До коментар #5 от "Живял в ЮК":

    Каква Англия, като колата е с холандска регистрация? Пък Холандия е 3 пъти по-малка от България по територия и за това си е истинска сензация тези 300 000 км в такава малка държава.

    Коментиран от #41

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Гост

    63 10 Отговор

    До коментар #10 от "Дългия":

    Пич, не всеки е мазохист като теб да дава по 1000 лева в месеца за гориво и да пътува по 5-6 часа на ден по хубавите ни пътища. Средно нормалните хора у нас карат по 8-10 000 км на година, защото не всички сме тираджии и не искаме да прекарваме живота си по пътищата.
  • 28 фен

    17 4 Отговор
    Не е нещо кой знае колко впечатляващо.аз с моята стара мазда 3.2006 год 109 к.с . дизел. за малко повече от 3 години минах почти 260 000.на запад има хора които карат много повече от 100 000 на година
  • 29 Реститутка

    58 17 Отговор

    До коментар #5 от "Живял в ЮК":

    И къде паркират в Лондон по- точно? В двора на кралицата ли? Или и конджесчън чарджа не плащат. Айде стига вече имигрантски истории от 1001 нощи- чистете тоалетни, къщи, работете във фабрики и автомивки, после идвайте тука с 2- 3 бона за лятото и си мислете колко сте велики. И тук и там сте простолюдие

    Коментиран от #35

  • 30 Paxnas

    35 8 Отговор
    Много ми е интиресно,тези които карат по 300000 км за три години в България какви заплати взимат като се има предвид и цените на горивата.
  • 31 Gordy

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "Nftjj":

    Мислим еднакво :-)
  • 32 Не мерси

    23 10 Отговор
    На тия боклучави бмв двигатели толкова си им е ресурса. 300 хил. и хвърляш. За това го продават
  • 33 хонда

    23 10 Отговор
    Пълен котурник , става и за гледане на пилета......
  • 34 Гадната Англия

    26 5 Отговор
    Тук няма нито жеги, нито снегове. Магистралите са направени и поддържани. Първокласните пътища са в пъти по - качествени от българските магистрали. Често пътувам Лондон-Портсмут Фери Порт който се води първокласен, но си е четирилентова магистрала с вградени светлини в асфалта. Такива неща в България може и да има, но аз не съм виждал. Така че едно малко БМВ като това Мини ще бъде много по-запазено тук отколкото по пътищата и сезоните в България.

    Коментиран от #42, #48

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 ЧНГ 2019

    1 6 Отговор
    Тихо там с японския курник😂
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Боян

    13 2 Отговор
    300 хил.км-а за 3 години..правете си сметка тази кола в какво състояние е. Въпросният собственик я е пръснал от каране, изкарал и е душата, толкова и е чистил, грижил, сменил и е маслото най-много 3 пъти без половината филтри, сигурно е и за ремъци..свършил си е работата и я е пуснал за продан. Това си е живо пр**ба*ане! :) ЧНГ
  • 39 Димитър

    8 2 Отговор
    При хубави пътища 300 000 километра не е нещо страшно, обаче я навърти тоя километраж у нас, където ведната след асфалтирането на големи артерии и магистрали следва ремонт, а по кварталните улички валяк не е влизал десетилетия, и ще видим на какво ще прилича колата.
  • 40 Пострадал

    19 1 Отговор
    Са като го докарат в Дупница една мивка и малко освежаване и че стане нов внос на 65 000 нищо му няма
  • 41 Hdhs

    13 2 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Уф че си ограничен . Там хората си джиткат ежедневно между Холандия , Белгия, Люксембург, както и Франция и Германия. Казва се Шенген. Караш си по пътя и няма митница. Да не мислиш че само в Холандия е стояла колата?!?

    Коментиран от #53

  • 42 Гйй

    19 3 Отговор

    До коментар #34 от "Гадната Англия":

    Няма да наричаш България гадна! Уважавай езика си юроде!

    Коментиран от #45

  • 43 българина

    8 3 Отговор
    за 300 хил очукана 2 литра 10 хил лева е пределна цена! след 200 хил има основни части за смяна, за боядисването да не говорим. пълен боклук!!!!за 300 хил е тоталка, следващите 20 хил ще се смяна турбина, ЕГР, казализатор, някой радиатор, компресор климатик, дсикове, накладки масло кутия, амортисьори водни помпи с ангренаж, някой друг датчик, помпа високо налягане, дюзи... до тук са 10000 лв, кви 22 000 тоя смешко?
  • 44 Клъвтунь

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Оффффф
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Гадната Англия

    3 5 Отговор

    До коментар #37 от "123":

    Хммм, кинтите са само за пет-шест години. Няма файда да държиш много кинти че ги изяжда инфлацията. Останалото е в имоти. Затова съм тук, в ИмотБГ. Изследвах без голям интерес промяната в отношението на българина към хора като мен. Допреди да ви пуснат всичко зяпаше с надежда да му кажа ‘как е хавата там’. Усещах ги как хем им се иска, хем не им стиска. После ви пуснаха да идвате и вие надойдохте цигани и българи, всичко куцо и сакато ми се изсипахте тук. Затова англичаните решиха да се махат, картинката на цялата тази несрета е твърде подтискаща. Ти визираш такива като тях. Аз мога само да ви гледам сиира, без голям интерес. Нарича се Schadenfreude.

    Коментиран от #60

  • 47 123

    8 1 Отговор
    Ми браво, евала! Стой си там и прави имоти!
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Бай Ганьо

    10 1 Отговор
    Ейй всички много разбирате тук и разправяте че колата е боклук, а в България давате по 3500-4500 лв. за Голф 4-ка на 20 години и на 128 000км, с лети джанти ама "без сд-то и акомулатора, с тях цената е друга..." и го обгрижвате като бебе. Хората купуват, карат и после продават - за тях колите са средство за придвижване , не за гъзария. Излезте малко от нашата България, поживейте в германия и после си разправяйте кое как е , ние сме 20години назад по стандарти от тях ! За много години !
  • 50 Тошо

    6 6 Отговор
    Колеги, аз като изглежда обикновен жител на тая България си купих нова астра (на 7км.) от представителството на Опел. От 2014г до днешна дата колата ми е на 53000км. Тея дето ми разправят, че правят по 1мил. на 2-3г. да се хвърлят отнякъде. Първо да си сметнат колко трябва са правят на ден и после да ми говорят колко са карали.
  • 51 Гост

    2 1 Отговор
    е някой наши депутати въртят по повече.
  • 52 Бат Вал

    5 2 Отговор
    Мой близък месец март си купи нова кола, от магазина, а в края на септември вече ве навъртял 80 000. Така че, нищо сензационно ...
  • 53 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #41 от "Hdhs":

    Личи си кой е ограничен. Видял си, че номера е жълт и веднага си мислиш, че е английска, защото нямаш акъл да прочетеш 5 реда статия. И като си станал роб в Англия, да не мислиш, че всичко се върти около нея? Това дали колата е карана в Англия, Германия, Франция или Джибути едва ли точно ти може да кажеш. Аре мий чиниите и не се опитвай да разсъждаваш!

    Коментиран от #55

  • 54 Трибал

    2 1 Отговор
    БМВ трябва да го вкарат в лабораторията им
    Тоя мотор специално рядко стига до 200К, ,,,,,
  • 55 Фен на БМВ

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Той пича е прочел, че колата е от Холандия. Ми ти що го обвиняваш за Англия, след като не е споменал Англия?

    Коментиран от #57

  • 56 jambazina

    3 1 Отговор
    300 км на ден с тоя кош. Страшна досада.
  • 57 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Фен на БМВ":

    Ами вземи прочети кой на кой коментар отговаря и може да разбереш защо споменавам Англия.
  • 58 Намери си по-близка

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дългия":

    Работа, колега, защото ни гласят пенсиониране, на 72/седемдесет и две/ години! След 60+, няма да можеш да работиш 8 часа и 6 да кормуваш!
  • 59 Пунчо

    0 1 Отговор
    Правите по 400 000 по 200 000 на година, а като ги продавате са се на по 150 000. Смешнициии.
  • 60 Scout for funn

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Гадната Англия":

    Ма ти некъв от кралското английско семейство ли си не разбрах или си завършил някой голям университет ли някви специални права ли имаш към Англия бас ловя че нямаш више образование .
  • 61 PlimP

    1 0 Отговор
    е-клас на 880 000 за 8г. изглеждаше доста по-добре, тва го е карал някой мърльо
  • 62 гощо

    0 0 Отговор
    Януари 2010г извадих кола от магазина и до октомври 2013г бях направил 200.000км. От тогава до сега обаче съм вртнал едва 45-50.000км. Така че случки всякакви и шофиране всякакво. Имах друга кола която за 7г само 110.000км бях направил.