2 Януари, 2019 10:06 68 055 90

TUV: Най-ненадеждните употребявани коли

  • tuv-
  • автомобили-
  • технически прегледи-
  • надеждност
TUV: Най-ненадеждните употребявани коли - 1

Германската асоциация за технически прегледи TUV извади интересна статистика, касаеща най-ненадеждните употребявани коли. Рейтингът е съставен на база на девет милиона прегледа на употребявани автомобили, като возилата са разделени на няколко групи според тяхната възраст.

По време на прегледите германците проверяват колите по над 100 критерия, като се набляга на 18 от тях. В последните се включва качеството на кормилната уредба, спирачките, двигателят и скоростната кутия и окачването. Ето и най-ненадеждните коли според TUV, разделени в няколко възрастови групи.

2-3 годишни
Dacia Logan
Renault Clio
FIAT Punto
Kia Sportage
Ford Ka
FIAT 500
Dacia Sandero
Dacia Lodgy / Dokker
Volkswagen Sharan
Dacia Duster

4-5 годишни
​​​​​​​​​​​​​​Peugeot 206
Dacia Logan
Chevrolet Spark
Volkswagen Sharan
Renault Kangoo
Renault Clio
Dacia Duster​​​​​​​
Seat Alhambra
FIAT Punto
Dacia Lodgy / Dokker


6-7 годишни
Dacia Logan
Renault Kangoo
​​​​​​​​​​​​​​Peugeot 206
Dacia Sandero
Renault Twingo
FIAT Panda
Chevrolet Spark
Renault Clio
FIAT Punto
Volkswagen Passat CC

8-9 годишни
Renault Kangoo
Chevrolet Matiz
​​​​​​​​​​​​​​Dacia Logan
Peugeot 206
Volkswagen Sharan
Citroen C4
Kia Rio
FIAT Panda
Volkswagen Fox
Renault Clio

10-11 годишни
Dacia Logan
Renault Megane
Chevrolet Matiz
Ford Ka
Volkswagen Sharan
Peugeot 206
Nissan Qashqai
Citroen C4
Renault Kangoo
Citroen Berlingo


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 NLO

    52 15 Отговор
    май нсърчават обществото да купува малолитражки..
  • 2 гост

    133 38 Отговор
    Дачия Логан с добро оборудване, бензинов турбомотор и климатик струва 9х.евро, а ФВ Поло със сходни данни е почти двойно повече. При Дачия проблемите са дребни: като кормилен накрайник, амортисьор, повредено стъкло и други такива дреболии, нямат проблем с двигател, скорости и задвижване. Та всеки си знае за какво си дава парите.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Д фен

    135 16 Отговор
    Тюф май най много ги е яд на френските производители.

    Коментиран от #83

  • 4 Тарабойша Хитранов

    92 101 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Дачия е сериозен служебен кенеф за толкова пари толкова , а особено ДЪСТЪР е и най -грозния кенеф на Балканския полуостров.

    Коментиран от #40

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 doro

    72 10 Отговор
    В общи линии удар по не немските марки. Нищо ново. Света е бизнес хора. Информацията не е това което е. Немските автомобили са два VW които са спрени от ппроизводство.
  • 7 Ценител

    85 26 Отговор
    Глупости, най-ненадеждните без конкуренция са на VW заради безумните им малолитражчета. Тези в класацията безспорно са пръчки, но поне голяма част ще могат да се карат дълго без сериозни разходи по тях. А при VW трябва двигател да сменяш, ако не искаш да я бракуваш.
  • 8 Гост

    35 16 Отговор
    Къде е онзи" Сектант" да ни обясни за Дачия?:))

    Коментиран от #9, #16

  • 9 къде си Сектанте

    15 8 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    'Ся реве та се къса ;)) Оказва се че вярата му е разклатена сериозно ;)
  • 10 Гост

    22 4 Отговор
    Ей мислех да купувам Клио 3 на жената,пък тя във всички класации по калпавост...

    Коментиран от #22

  • 11 Лъжливи

    160 12 Отговор
    Цигани лъжливи!
    Живея в Германия и карам нова Дачия. Дръгел пълен, ама нов. С малките си доходи толкоз мога. Покрай се засичам с всееее повече Дачий всеки ден. Сервизите са им пълни с немски коли, те сложили една немска за цвят. То с ФВ и Ауди да те е страх в сервиза да влезеш. Над 95% от скъпите им немски дръгели са на лизинг. Така печелят всички: производител- продава безбожно скъпи боклуци, работодател- пести данък, част плаща работника, лизингова компания- лихви и остатъчна стойност, застраховател- пълно каско, оторизирани сервизи- щеш не щеш отиваш там, колата не е твоя, работник- бие се в гърдите,че ИМА хубава кола, най-набутан от всички, плаща соствена част % от стоиността, от пълното каско има собствена част, накрая ни кола ни пари само кефа от някогашното самочувствие, че и той карал хубава кола, но най-много печели държавата: бизнеса върви, всички плащат данъци...

    Коментиран от #19, #44, #89

  • 12 гост

    59 14 Отговор
    Тази класация е "ХА-ХА-ХА" пълна глупост и измишльотина.
  • 13 Сектант

    14 16 Отговор
    Къде да съм, тук съм. А ти я погледни че в група 2-3 и 4-5 годишни половината са Дачия(Рено) и си спести заядливите коментари.

    Коментиран от #15

  • 14 Ppp

    46 3 Отговор
    4-5 годишни - Peugeot 206 ?????

    Коментиран от #17

  • 15 Коментара

    10 11 Отговор

    До коментар #13 от "Сектант":

    Секта, кажи сега за новия логан.... XD
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Random

    7 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ppp":

    Още се правят. Това че TUV са немски не пречи да имат сервизи в други държави. И тук ги има - Технотест към кой си мислиш че са?

    Коментиран от #20, #21

  • 18 щщщщщ

    27 6 Отговор
    Пълни глупости.Щом Дачия Рено и фиат присъстват и във трите да си гледат работата.
  • 19 Гост

    49 1 Отговор

    До коментар #11 от "Лъжливи":

    Най-смисленият коментар! Браво! В тези времена, най-важното е човек да може да отсява "информацията", която ни залива!
  • 20 Ррр

    11 5 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Къде се правят?Живея от няколко години в Германия и тук е пълно счисто нови 206-ци🤪
  • 21 Ррр

    7 3 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Къде се правят?Живея от няколко години в Германия и тук е пълно счисто нови 206-ци🤪
  • 22 Renault

    57 5 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Една от колите ми е клио което Март ще направи 2 години и до момента не е имало никакъв проблем. от 11 години карам нови Рена Маган и никога не са създавали проблем. Мой роднина има Дачия Логан която взе 2012 година и в момента е на 250 000км. - никакъв проблем с изключение на смяната на консумативите. Имам и Рено Клио RS 2012 година до момента не е създавало проблеми. Тази класация е направена да си лансират немските производители с безбожно скъпата поддръжка например емблема за VW Голф - 120 лева оригинална. Сензори за дистанция на AUDI A8 - колкото чисто нова Дачия Логан (крадат ги за 1 минута по паркингите и застрахователите не ги признават защото са липсващи части) и т.н.

    Коментиран от #60

  • 23 иван бе

    10 26 Отговор
    Ето ве дачията най-яката кола вижте кои класации оглавява, за тея където се гордеят,че са евтини и били коли...
  • 24 Тюф не струва

    45 4 Отговор
    Никаде не видях Мерседес , БМВ , Ауди...явно те са вечни с техните проблеми. Ето защо не вярвам на статистики от тоя тип.
  • 25 007

    28 10 Отговор
    Имам сеник на 250000км без никакви проблеми незнание за вас ама е страхотна кола

    Коментиран от #70

  • 26 БАРС

    34 1 Отговор
    Напълно съм съгласен с някои еоментари че немските коли са скъпи и не са чак толкова надеждни.Биле са някога сега и немците не ги хфалят.А класата и Б класата на мерцедес по са чупливи и от реното и дачията които са описали.Колкото до реното проблеми може да има с двигател 1.2 бензин а 1.6 бензин почти са безпроблемни.А френските дизели са по здрави и от немските като общто.Те затова Мерцедес от две години насам поканиха Рено да правят общти дизели за някои модели а именно 1.6 дизел имаги вече и на големите мерцедеси
  • 27 Koli

    16 11 Отговор
    Кой ли си е платил за тази класация, това че Toyota я няма в нито една от формите си говори красноречиво за смеха на тази фейкова класация
  • 28 Гошо

    11 14 Отговор
    Аз пък не видях Лада, Волга, Московец, Заплаха за Амареканските Заводи......

    Коментиран от #41

  • 29 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    9 20 Отговор
    Пеша ше ходя пари за дакел нема да дам или за изброените по горе щаиги тея изброените ако ми го подари некои с кеф ше го блъсна
  • 30 ГосТ

    13 1 Отговор
    Абсолютни глупости!
  • 31 ГосТ

    22 8 Отговор
    Да вземем за пример Dacia Logan - може да е всичко друго, но не и ненадеждна!

    Коментиран от #32, #55

  • 32 Бакшиш

    36 3 Отговор

    До коментар #31 от "ГосТ":

    Пич нещо много ама много бъркаш!!! Виж масово такситата са Дачия моята е на 630000кл. 1,4 газ бензин масло още не пипа ама какво да ти обеснявам.
  • 33 123

    11 29 Отговор
    Има ли някой учуден, че Дачия са най-калпавите автомобили. Много по-добре една Шкода, която е 2-3 хил. по скъпа и 2-3 пъти по здрава.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 играч

    8 29 Отговор
    ХА ХА ХА .....Да си карат датцуните....искам да кажа даЧИЯ...Аз ше си карам BMW-то и ше продължавам да му се наслаждавам..

    Коментиран от #46

  • 36 Новобранец

    2 3 Отговор
    Искам да си купя ето такъв модел кола, моля дайте мнение и съвети, надеждна ли е тази кола? Благодаря предварително.
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544553552174537&slink=9b5lv9

    Коментиран от #45

  • 37 Васил

    12 2 Отговор
    Пълни глупости-служебният ми автомобил дачия логан е вече на 112000км и освен масло и накладки ддруго не е сменявано
    Личният ми автомобил рено клио 2018 януари вече е на 30000 км и няма никакви проблеми.
  • 38 любопитен

    11 2 Отговор
    Тия къде намериха 4-5 годишно Пежо 206, че да го включат в класацията?
  • 39 Един

    17 1 Отговор
    Едните се чупят по на често с по дребни ремонти,другиъе се чупят един път ама ти късат залъка от устата,визитам тия дето ги няма в тая класация.....

    Коментиран от #75

  • 40 съгласен

    13 11 Отговор

    До коментар #4 от "Тарабойша Хитранов":

    карах 3 гадини бензинов такъв от нов- още първата 2 пъти се преинсталира софтуера,сега карам същият кенеф на Чаушеску но дизелов- за 2 години- смяна на 3 датчика по мотора,смяна на маслена помпа/!!!!!!/,смяна на тапицерия на таван!Чакам и още приятни изненади от творението на Чаушесковите мамалигари!
  • 41 ма и нито една

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Гошо":

    хамериканска няма нито в най добрите,нито в най лошите!Тогаз къде са те!
  • 42 Хайл

    11 1 Отговор
    голям смях тази "класация"
  • 43 Бай вую

    9 9 Отговор
    Чували ли сте за удоволствие от шофиране,е това е разликата между немските и румънски автомобиили. Кеф цена няма.
  • 44 Хайл

    21 3 Отговор

    До коментар #11 от "Лъжливи":

    напълно съм съгласен с теб-редовно по пътя има някой от групата на ваг с вдигнат капак и чака да дойде пътната помощ...немците правеха коли до 95-96 г и от там нататък са пълен леш
  • 45 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Новобранец":

    ами купи го,не е скъп и изгледа добре на снимки
  • 46 Би Ем Ву

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "играч":

    Ку Ку явно караш някоя Стара каруца БМВ и не си правиш все още ремонт на двигателя...
  • 47 Продавач

    27 2 Отговор
    Продавам Кади 2009, дизел, реални 300 хиляди. Карано е само в Бг. За огледи - ако успея някой път дя си го взема от сервиза, понеже сервиза му е негов дом, ще ви уведомя. С него няма опасност да се пребиете сериозно, защото повече от 110 не може да вдигне. Сменено турбо! С менте естествено. Фап-а е опериран отдавна и пуши яко, но това остава зад вас, да не ви тревожи! Зимата при минус 5 спирате да го използвате, ама ходенето пеш до метрото е здравословно. Всъщност бих го подарил!
  • 48 Българин

    13 1 Отговор
    вижте колко служебни докери се карат и тогава ми кажете коя е най изгодната баничарка

    Коментиран от #62

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Коко

    8 14 Отговор
    Тез, консервени кутий Дачия ги скъса те от хвалби. Това на кола не прилича, вози като каруца, дрънчи като тенджера. Ниско бюджетна таратайка, която остава вечна и непродаваема за този, който си я купил. Те дараците за това са евтини, защото нищо не става от тях. Карайте си Дачийте, но не ги натрапвайте на хората, които имат вкус и разбират от коли. Дачийте са коли за Бакшиши, снабдителни, разносна търговия и т. Н. Не ги бутайте при истенските коли.

    Коментиран от #58, #61, #65, #71

  • 52 Стефан

    9 1 Отговор
    Заради ТАКИВА класации преди 5 години спрях да чета АУТО БИЛД, все техните кошници най добри, ако има в класацията Фолксваген е на първо място, после е прескъпата дъщеря Ауди, след това са колите КОИТО са правени в Германия и накрая някое Пежо или Нисан ЗАЩОТО нямали фината шлифовка или волана не бил ИНФОРМАТИВЕН, винаги съм купувал само японски коли и съм доволен, бензин разбира се, имах една карина 2 , ами вече не правят такива дурако устойчиви коли, за 7- 10 години и са за тотален ремонт.
  • 53 До коко

    7 1 Отговор
    Ти си "истЕнски" неграмотник, та ти ли акъл ще даваш? Странно! Колкото човек е по-неумен, толкова по-висока склонност към ръсене на мозък има:)
  • 54 аааааааааааааа

    4 19 Отговор
    Къде са ония любители на Дачия, дето дращеха колко са страхотни тия кошници. Всички модели са унизителни боклуци!
    Дачия, Рено, Фиат - аутсайдерите.
    Запомнете го хубаво това!
  • 55 Кольо - морука

    3 6 Отговор

    До коментар #31 от "ГосТ":

    Напълно съм съгласен с тебе,..........90 на 100 от такситата са Дачия Логан........ това означава че се возим в ненадеждни коли. ДАИ защо го допуска ?
  • 56 Бен

    32 2 Отговор
    В нашата фирма има над 50 Дачии, в това число и Дъстъри. Вярно, не са върха на комфорта, но те и нямат тия претенции. В класацията се говори за здравина. Според мен, това написаното в статията е пълна лъжа. Автопаркът се смени през 2011-2012, като преди това беше основно форд и фолксваген - товарни и пътнически. Сега много по-малко коли са в ремонт, и разходите паднаха двойно!!! Аз самият карам един Дъстър и с ръка на сърце мога да ви кажа, че за своите 7 години и 400 хил.км. няма никакъв сериозен ремонт, освен градушката от 2014. Тия немци нещо не са на себе си!
  • 57 Боли ме шпека

    23 1 Отговор
    ...за нагласената класация. 2 годишна Дачия Лоджи си купих . Идеална е. Друга кола с толкова разтоварена шеста скорост не съм карал. Страхотна е и 6 кила нафта на 100. Сега и на сина ще купуваме . Пък немците да му ядът главътъ. Немско единствено бих си взел Мерцедес Вито,но като му гледам цената е колкото 2 двегодишни дизелови лоджита.Тъй че за в бъдеще оставаме в отбора на Рено
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 USA

    6 0 Отговор
    Как са се престрашили да сложат Фолксваген? Аз мислех, че в тази класация няма да има нито една немска кола.

    А сега ако погледнем тази класация на Келй Блу Букс за Америка, там най-ненадеждните автомобили ще са:

    БМВ - 7 серия
    Ауди- Q7, A4, A6
    Volkswagen Passat, Jetta, Tiguan
    Mercede - ML, R, GL, S


    Най-надеждни:

    Lexus
    Toyota
    Honda
    Acura
    Infiniti
    Dodge Ram
    F150
  • 60 Ууууууу

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Renault":

    лъжец, истински лъжец!
  • 61 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "Коко":

    Какъв цвят ти е ферарито на теб...снимай се до някое и кажи че е твое
  • 62 въх

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "Българин":

    Карат се заради беднотията българска! А и в гелмания има цървули, не всички са с МВ или БееНВе.

    Коментиран от #64

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 А ти от кои си?

    3 0 Отговор

    До коментар #62 от "въх":

    От немските или българските църули че не разбрах.
  • 65 Няма истинска

    4 1 Отговор

    До коментар #51 от "Коко":

    ...кола. Всичко е дръгел. А най-големият дръгел е немският и американският. Даже онези зад океана имат заводи за японски КОЛИ, с които избиват рибата. Малкото здрави японски коли които са все още за каране а не правене, вече почти не се внасят: дайхатсу. Субару е супер ама в ЕС внасят само най-скъпите. Така или малолитражна японска кола тип или ако искаш малко по-голяма кола караш дачия. Виж в мобиле.де най-малко %но обезценяване е на дачия, сетне едно е, примерно да обезценяване от 50% от 15хил € друго от 35хил. Консервени са - факт. Та те са по-евтината марка на най-евтината европейска кола. Обаче караш. Аз се итървах от “супер” волво в40 и “супер” е320цди и “супер” ц5 големи (щайги) хубави ама едно динамо (рециклирано) 450€ ?!?!?!? Хем уж хубави. Тъй сега и данъка ми е евтин (100€) (ситроен ц5 дизел 380€) и застраховката малка (пълно каско, колкото на другите гражданска) и разход 8,5ГАЗ 0,54€.
    Германия

    Коментиран от #85

  • 66 гларус

    6 15 Отговор
    Хората направили класации на база данни, с името си застават - а тук някакви скрити мишки и неграмотници ръсят простотия, от най-българската. Простотия, граничаща с малоумие, което пък им дава сила да праскат минуси на най-точните постове. Дачия, та Дачия! Ами ето ви резултатите!
    Българино скапан - кога ще прогледнеш, кога ще разбереш къде си ТИ в класацията, пък да се осъзнаеш, че с поплювания не става - искат се грамотност, идеи, работа, кураж и самочувствие, за да не ни мачкат всякакви политици вече 30 години.
    Виждате ли, че оня е прав за 80-те процента. Е, вие сте от тях!

    Коментиран от #69

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Монтьор

    3 9 Отговор

    До коментар #67 от "ASD":

    Като чуя за Рено, целия се изприщвам. То няма какво да не се развали 4-5 години, пълен гняс са тия.
  • 69 Питам

    10 1 Отговор

    До коментар #66 от "гларус":

    Кратка биография може ли да си дадете?
    Години, ценз, работн место (град?), каде сте живяли, какви автомобили сте карали, достъп до германските инситуции, в това число декра (частна компания, с държавно участие). само да кажа, че имам години зад себе си стаж в ЕС сано и единствено в Германия са ме ЗАДЪЛЖАВАЛИ да плащам по 20€ на месец за телевизия (неофициален данък) щеш не щеш плащаш. За 2 канала тв и 2-3 радио станций. Там се бълва само пропаганда!
  • 70 Румънеца

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "007":

    Аз имам преден ляв фар от дачия ,стои си в мазето от 30 години и е вероятно е на 300 000 км. Не е дал никакви дефекти досега.
  • 71 0000

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "Коко":

    Бе ние знаем,че цигулката на Чаушеску не е чак толкова чуплива и за тези пари -толкова кола,ама ти да вземеш да се научиш истЕнски да пишеш ще е по-добре, а не тука да ръсиш тъпотии
  • 72 Пич

    4 0 Отговор
    Абе хора незнам дали сте разбрали,но класацията е отзад на пред.ха ха хоа
  • 73 гощо

    1 2 Отговор
    То само дръгели бре! Френски кокали и тук таме някой представител на ВАГ групата!
  • 74 АСД

    2 0 Отговор
    Имах Рено Клио, за 5г каране съм сменил само стартер и дистрибуторна капачка.
    Преди 3г го продадох защото беше доста изгнило. Миналата седмица го засякох, още е в движение!
  • 75 Друг

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Един":

    Другите не са залък за твоята уста.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Слушанчо от КАЦИЯКЪ

    0 0 Отговор
    МИНАВАМ НА ВЕЛОСИПЕД ДОКАТО НЕ СА МУ СЛУЖИЛИ ЕКО ПРОДУКТОВА ТАКСА СКЪПА ГРАЖДАМСКА и ВИНЕТКА 2019г няма да има???????? А АКО ХОДЯ В СОФИЯТА ТРЯБВА ЛИ TUV
  • 78 ккк

    2 6 Отговор
    Пичове,я се опомнете малко!!
    Тез кенефи Дачия,ги хвалите и прехвалихте,че даже ги изкарахте и по добри коли от премиум марките,като Мерц,Ауди,БМВ.По изписаните глупости искате да се изкажете,че 6-7 годишна Дачия е по добра от 6-7 годишни Аудита,БМВ и Мерцедеси.
    Стига глупости.Дачия е проста,невзрачна кола със скапана визия и возия и става да те закара от т.А до т.Б това е.
    Който иска да си купува и да си кара тоз кенеф Дачия,но не правете от Дачия супер кола.Дачия е най непродаваемия автомобил на вторичния пазар и със най голяма обезценка.Това е автомобил без история и имидж.

    Коментиран от #79

  • 79 без аналог

    4 1 Отговор

    До коментар #78 от "ккк":

    искаш да кажеш че Дачия се обезценява по-много от S-класа?
  • 80 без аналог

    3 0 Отговор
    Рено Клио 3 , 1,5 dci - 4 години , 80 000 км - дискове , накладки , крушки , термостат , лагер-главина . Пежо 207 1.4 бенз. (нов) , 6 години , 125 000 км. - открадната антена , изгоряла свирка на клаксон , бушони огледала и чистачки , счупен бутон за сгъване на задна седалка . ФВ Сироко 1.4 TFSI DSG (нов) , 6 години 111 000 км. - съединители и масло ДСГ два пъти , верига , амортисьори , носачи , шарнири , рециклиране кормилна рейка , подмяна дефектирала инфотеймънт с-ма (извън гаранция) , дискове , накладки , дебитомер , машинка централно , ел. стъкла , подмяна софтуер (гаранция) , дефект имобилайзер ( гаранция + репатрак) , електронен блок ДСГ ( гаранция) . Потдръжка на VW за 6 г. = 1/2 цена на 207 и 1.5Х цена на Клио втора ръка + гарантирани главоболия
  • 81 гларус

    1 0 Отговор
    Има една кола за която може да се говори на тази тема - Хонда Джаз . Другите са просто недуразумение за такава класация
  • 82 фен на танас

    4 0 Отговор
    От 7 служебни дачии само една имаше проблем в гаранционния период и смени нафтова помпа. Изключително голям катър който върви прилично и гори супер малко под 6 на 100 1.5 дизела. Едната дачие сега е на 280 000км и вече има проблеми с дюзите което си е нормално за БГ нафтата. Комфорта не е на ниво но за парите си е приличен. Имаме и служебна Q3 на под 150 000км е и имаше доста повече проблеми да не говорим, че двигателя тече като лейка. Всички коли са купувани нови. Да им таковам на немците класациите и колите.
  • 83 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Д фен":

    Защото френските производители бележат скок в продажбите в Германия с 14 до 24 процента докато на немските спадат или се задържат на същото ниво с изключение на Шкода. Как няма да ги плюят като им взимат от пазара? Особенно Дачия, която е предпочитана от прагматични германци искащи нещо срещу парите си, а не само едно име и купчина проблеми и сметки. Пълно е с дъстери и сандеро, логан и лоджи. А на едно бмв само обезценката след две години е равна на стойността на цялата дачия, който си знае колко му струват парите се насочва към по-смислена инвестиция, а не се цели само в марката.

    Коментиран от #84

  • 84 Дфен

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "гост":

    Това аз го знам от опит но кажи го празните глави с немски премиум тоалетни.
  • 85 Stamby

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Няма истинска":

    Не е вярно, че Субару вкарват само най-скъпите си модели. Давам пример- последното поколение Легаси не се предлага в БГ и като цяло в Европа с изкл. на Русия и Аутбек не се предлага с по-мощен от 175кс двигател. Иначе за мене лично японските коли са си най-здрави и са добър компромис цена-качество. Добре е обаче да са си истински (номера на шасито да започва с J). Немските коли са съжаление вече не са това което бяха- почнаха да ги правят със срок на годност 5 години и след това се почва с ходенето по мъките. Да не говорим, че и крадците ги обичат... дистроник на Ауди се сваля за една минута и струва 5000лв, фарове на Кайен или Туарег същата работа... не разбирам философията на българина все немска кочина да си купува, явно реномето е на първо място.
  • 86 много зле

    1 0 Отговор
    За неистинноста на класацията мога да дам разликата в позициите на дачия логан и дачия сандеро, които на практика са един и същ автомобил с еднакви компоненти в него.Единственната разлика е в багажника,което едва ли влияе на цялостната оценка в класацията.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 АLFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Лъжливи":

    ВЯРНО Е. НАЙ АМА НАЙ ГОЛЕМИТЕ ПАРЦАЛИ ИЗЛИЗАТ ОТ ВАГОВЕТЕ. ТИЯ ТРОШКИ СА ВЕЧЕ ДРАЗНЕЩИ БОКЛУЦИ
  • 90 Japoneze

    1 0 Отговор
    Имал съм Клио.Меган и Лагуна.Клиото е неубиваемо-двигател енерджи,ходовата част я смятам за консуматив.Мегана 1.6 16V 107 кс -също неубиваемо,карах ги като на рали непрекъснато!Лагуната беше с 1.9дци-с незнайни километри-предаде се турбината,секънд ханд ор Ибей ЮК за смешни пари- летеше след ремонта!Подценени са френските коли - особено двигателите им!Окачването им не е държеливо,но пък е евтинджак.Сега съм с две Мазди, 3 и СХ-5 ,но съм ги купувал нови.нека мине време да видим-засега дзироу проблеми само мръсна газ!