36 554 76

Какво е състоянието на BMW-тата от Благоевград?

Радослав Славчев

На разположение на Facebook страницата BMW Fans Bulgaria са едни интересни снимки, показващи ни какво е техническото състояние на откритите в склад край Благоевград, нови BMW-та от 1994 година.

Ще припомним, че в края на миналата година една организация от Благоевград, наречена "Център за борба с ръждата", разпространи снимки в своята Facebook страница с гараж и склад, в който са открити 11 чисто нови автомобила BMW.

Колите са произведени през 1994 година, без номера са и са зарязани чисто нови в този крайградски склад. Автомобилите са от петата серия на BMW и са с моделни индекси 520i и 525i. Впоследствие се установи, че 11-те чисто нови BMW-та E34, открити в благоевградски склад, са били закупени от бившия шеф на фонд "Земеделие" Димитър Тадаръков.

Въпреки че се твърдеше, че колите са били съхранявани старателно, от снимките на BMW Fans Bulgaria се вижда, че състоянието на автомобилите не е толкова цветущо - ръжда има по много от детайлите, тапицерията е отлепена на места, а има и екземпляри със счупени стъкла. Вижте.

Снимки: BMW Fans Bulgaria



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Миро
    Отговор
    1 10:41  11.01.19
    Дааам. Очаквах по-добре да са съхранявани, ама като са собственост на тъпаци, които знаят само как се краде...
  • BMW фенове?
    Отговор
    2 10:42  11.01.19
    Дрън-дрън. Уж снимките били от BMW Fans Bulgaria, а на снимките единият фен е с шапка на Mercedes.

    Коментиран от #44

  • Авер
    Отговор
    3 10:42  11.01.19
    Да ги продават в Путиноландия,там това все още е върхова технология.

    Коментиран от #10, #33, #64, #65

  • немска реалност
    Отговор
    4 10:48  11.01.19
    Показателно за "качеството" на бе еН ве ! Без да са минали и километър протекло масло, ръжди, отлепени тавани и пр. Кочините са си кочини и във восък да ги бяха сложили все тая !

    Коментиран от #26, #41, #49


  • Гост
    Отговор
    5 10:55  11.01.19
    Абе ти действително ли си толкова тъп или само понякога. Тези коли са седяли години във влажно хале без никой да полага грижи за тях. Нормално е да имат такива забележки. Нито са сменяни гумени оплътнения и маркучи нито нищо. Таблата не са напукани нито седалките са скъсани. И теб да те сложат в такова хале и ти ще ръждясаш. И въпреки това ако се намерят истински колекционери тези коли могат да бъдат спасени и ще са истински бижута а ти си карай vw golf-a и си трай смешник

    Коментиран от #7, #8

  • JEEP
    Отговор
    6 10:56  11.01.19
    Колата е като лопатата: стои ли - ръждясва
  • 7 11:02  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 8 11:03  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • незнайко
    Отговор
    9 11:04  11.01.19
    Даже и да стоят под найлоните, влагата не прощава ! Те са били в складово помещение без проветрение и температурните промени през годините са си казали ДУМАТА !
  • Гост
    Отговор
    10 11:05  11.01.19

    До коментар #3 от "Авер":

    Глупости говориш - у нас е пълно с автомобилни некрофили и ще ги лапнат на брутална цена.
  • Borislav Popov
    Отговор
    11 11:08  11.01.19
    Въпреки всичко бих купил едно. Каква ще е процедурата при продажба - или ще ги бракуват за старо желязо ?

    Коментиран от #30

  • Random
    Отговор
    12 11:17  11.01.19
    Че какво им е? Едно е със счупено стъкло, на някои им тече масло(съвсем нормално за коли седяли толкова време) и има повърхностна ръжда по окачването, отново съвсем нормално при съхраняване във влажно помещение. Ако бяха японски, американски и най-зле - британски, нямаше да има нищо останало от тях.
  • Живото е напреднал доста от 1994
    Отговор
    13 11:18  11.01.19
    Само в бедни държави като нашата, такава скрап маже да предизвиква подобен интерес. В най-добрия случай тези коли стават за части.

    Коментиран от #14

  • Авер
    Отговор
    14 11:20  11.01.19

    До коментар #13 от "Живото е напреднал доста от 1994":

    Или за износ в по-бедната от нас Путиноландия.

    Коментиран от #59, #60

  • neon
    Отговор
    15 11:22  11.01.19
    Бих казал, че състоянието им е доста прилично според снимките. А "ръжда" не виждам на местата, на които са снимани освен изпускателен колектор (което е нормално).

    Коментиран от #16

  • Живото е напреднал доста от 1994
    Отговор
    16 11:32  11.01.19

    До коментар #15 от "neon":

    За да тръгне подобна кола нали знаете какво трябва да се направи - разглобяване и смяна на всички маркучи, уплътнения, гарнитури, тампони, масла, фреон,филтри, свещи, проверка на електрониката и изолацията на кабелите и т.н. Ако не сте механик сещате се колко би струвало подобно нещо.

    Коментиран от #27

  • Простотия
    Отговор
    17 11:35  11.01.19
    https://www.mediapool.bg/biznesmen-sas-slava-na-krediten-milioner-poe-fond-zemedelie-news129396.html -Димитър Тадаръков назначен от Станишев.
  • майстора
    Отговор
    18 11:45  11.01.19
    За мен една 525-ца седанова ... Ако има с автоматична кутия най-добре ...претенция за цвят нямам ..
  • Бат Сали
    Отговор
    19 11:54  11.01.19
    Да, да така е ,иначе как Тадаръка ще ги купи за старо желязо.
  • патето яки
    Отговор
    20 12:03  11.01.19
    фонд земеделие - кражба от нашите данъци
  • Laoban
    Отговор
    21 12:16  11.01.19
    Автомобилите трябва да се конфискуват от сегашният им собственик, който и да е той. Да се приведат в годно за каране състояние и да се зачислят към някоя административна структура от държавата. Купувани са с парите на данъкоплатеца и следва да се използват в негова полза. Не да ми купуват Ес-класи и БМВ 7 серии за по 200 000 лева. Това следва да се случи в една правова държава.

    Коментиран от #31, #66

  • Гост
    Отговор
    22 12:19  11.01.19
    Идеални са, давайте насам едно 525i ! От тея старите, със здравите матори и окачване, и НА 0 КМ!!! Ше си я стегна к'вото трябва и 20 години ше карам и ше се кефя!
  • ?????,,,
    Отговор
    23 12:44  11.01.19
    Къде са точно в Благоевград да взема едно?
  • ?????,,,
    Отговор
    24 12:47  11.01.19
    Къде са точно в Благоевград да взема едно?
  • ?????,,,
    Отговор
    25 12:49  11.01.19
    Къде са точно в Благоевград да взема едно?
  • Random
    Отговор
    26 12:56  11.01.19

    До коментар #4 от "немска реалност":

    Дай твойта кола да я оставим 20 години да стои в това хале да я видим на какво ще мяза.
  • 004130
    Отговор
    27 12:59  11.01.19

    До коментар #16 от "Живото е напреднал доста от 1994":

    Не че много разбирам, ама мойта Ладия седя 10-11 години във влажен гараж и си запали без проблеми, трябваше само да се почисти дистрибутора и да й се налее нов бензин. Купето си е ръждясало, но пък върви без проблеми.
  • 28 13:46  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • КАЛДЪРМЪША
    Отговор
    29 14:07  11.01.19
    ДАРОМ ГИ НЕЩА ТИЯ КЮТУЦИ МАЙ МНОГО ВНИМАНИЕ ИМ ОБЪРНАХТЕ
  • Obey the law
    Отговор
    30 14:09  11.01.19

    До коментар #11 от "Borislav Popov":

    Д-р Александър Германов ги пази, ако реши ще ги продаде, все пак има бая хора които са готови да дадат много пари за тях.
  • Obey the law
    Отговор
    31 14:13  11.01.19

    До коментар #21 от "Laoban":

    Все пак, това си е България. Нищо такова няма да се случи.
  • Крокодил
    Отговор
    32 14:31  11.01.19
    Еу така се трошат Немъчени Пари! Ако си работил за тези пари дали ще ги оставиш да гният така?
  • Пешо
    Отговор
    33 14:41  11.01.19

    До коментар #3 от "Авер":

    Толкова си далеч от истината за путиноландия, че даже на знаеш че тези просто отиват на скраб. Нашите тузари с S класите могат само да мечтаят колите на руските тузари! На снимка не са ги виждали!

    Коментиран от #37, #40, #46

  • сноу
    Отговор
    34 14:46  11.01.19
    Какви продажби ,какви глупости ..Трябва да се подаряват .Той Тадаръчката се беше натъпкал като пеликан с всичко що можеше да налапа в суматохата по заводи и фабрики с някакъв измислен тарикатлък -лизинг ,наем и все спретни от тоя род .Че той беше опустошил над 20 завода по тая измамна схема, а както знаете те бяха общонародна собственност т.е. от нашия джоб.Така че излиза на мегдана и с дълбок поклон ,въпреки че това е едно нищо ,в сравнение с милионите които натъпка в гушата си.
  • grog
    Отговор
    35 15:54  11.01.19

    До коментар #7 от "немска реалност":

    ем ше те бия ем ше те е.а
  • Делчо
    Отговор
    36 15:54  11.01.19
    Да се отлепи така тавана е стояла с години на слънце
  • Авер
    Отговор
    37 16:00  11.01.19

    До коментар #33 от "Пешо":

    А ти яко си се зомбирани от путинова пропаганда,руския крадлив тузар или олигарх няма нищо общо с руския народ,който тегли каиша,заради крадливата путиновска шайка.
  • Удавник
    Отговор
    38 16:08  11.01.19
    Трябват ми двете предни врати, лява и дясна
  • Пернишкия винкел
    Отговор
    39 16:26  11.01.19
    По-добре да напишете статия за голфовете 2 и голфовете 3 у Перник..............
  • Българин във Воронеж
    Отговор
    40 16:39  11.01.19

    До коментар #33 от "Пешо":

    Абе копач ти да не си болен от сифилис последен стадий!?! И какви коли карат в путиноландия, че нещо ме жегна, щото съм от бая време там.
  • 41 16:48  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Garrincha
    Отговор
    42 17:05  11.01.19
    Детската мечта на истинският фьен на Биьемвье !
  • Алфа Ромео
    Отговор
    43 17:32  11.01.19
    Много интересна находка!
  • a m g
    Отговор
    44 17:34  11.01.19

    До коментар #2 от "BMW фенове?":

    срам ли те хвана от рьждичките ,та почна да си измисляш глупости ,ти долтонист ли си или ни правиш нас на кьорави.кво те сьрби за мерцедесите ,аре стига , видеме ти рекламата , всеки може да си нови каква шапка иска ,заможе да си сложим и от тоиота, кьв тие проблема .
  • авто джанбазин
    Отговор
    45 18:22  11.01.19
    я че ви снабдим с кво им липсва немате проблеми никви, даже сьм намислил да гепим 2,3, и да заминат за Албания или за Естония , тетова стува много пари,много пари ,и сите ретро коли .
  • 46 18:25  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 47 18:30  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • никси
    Отговор
    48 18:38  11.01.19
    нещо маи не си наясно с нешата ,ти да си чувал за консервиране на автомобили,ама не да ги затварят в консерви ,а да им сложат по всички детаили смазочни матреали ,дори се одвиват дюзите или свещи ,зависи от автомобила с какьв двигател е ,бензин или дизел и се слага в цилиндрите по малко масл ,зада не запекат буталата от толкова дьлго престояване ,и да не ги хване рьждата от влагата в халето , според мен това нее рьжда а косервирана грес, специялна за против рьжди,това задьлжително се прави от производителя ,ако не вярваш отскочи до Благоевград и сам се увери ,ако имаш интерес в това ,и мислиш да си купиш някоя .
  • никси
    Отговор
    49 18:41  11.01.19

    До коментар #4 от "немска реалност":

    това се отнаяще тоя коментар за модератор4 ,по горе ,изказано от мен
  • Петър Янчев
    Отговор
    50 18:51  11.01.19
    Интересно Тадаръков с какви пари ги е закупил .Този измамник с Булгар лизинг ЗАВЛЕЧЕ СТОТИЦИ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ПРЕДПРИЯТИЯ.
  • Гост
    Отговор
    51 19:10  11.01.19
    Азлично съм ги виждал и то когато са.били мн. По запазени знам ги от 2003г. Бяха 24 на брой 12 дизела и 12 бензинки дизелите ги продадоха мн. Бързо за жалост цената беше мн. Голяма и не пожелах да си купя пробвах да се пазаря но с супер богати хора като г-н Тадаръков не става, купих други стоки от тях и ги зърнах бяха невероятно запазени но сега виждам че вече не са жалко...

    Коментиран от #53

  • Иво Андонов
    Отговор
    52 20:02  11.01.19
    Бе да набарам една 525их автоматче от тия пък вие си карайте новите 10 годишни кочини. Това са уникални машини и в немското мобиле оригинално запазени екземплари започват от 15000 евро.. това ако се обслужи и подмени каквото трябва става ебааати колата.
  • Кракомобила
    Отговор
    53 20:04  11.01.19

    До коментар #51 от "Гост":

    Кви дизели бе мал0умник виждал си ги ти 2003та тупан виждал си на деда си московеца

    Коментиран от #55

  • Не известен..
    Отговор
    54 20:22  11.01.19
    Вие кво очаквате от кола на 25 години да Няма капка ръжда ли но за 25 години са на истина доста добър екземпляр
  • никси
    Отговор
    55 20:29  11.01.19

    До коментар #53 от "Кракомобила":

    значи,от тоя модел имаше дизели 2.5 tdi6 цилиндров редови мотор ако не тие ясно
  • Ммм даааа
    Отговор
    56 20:41  11.01.19
    Имам подозрението, че тези коли са станали донори на други, докато са чакали в този склад. Няма да се учудя, ако се окаже и че всъщност не са колите, които са купени наврмето. Едната ми кола е на 27 години и по цял ден стои на улицата и със сигурност вътрешността на купето не в такова окаяно състояние като на тези баварки.

    Коментиран от #57

  • авто джанбазин
    Отговор
    57 20:53  11.01.19

    До коментар #56 от "Ммм даааа":

    е наистина не е като тия защото за 27 години клко зимета е преминал и с колко сол се е нагьлтал , провери за всеки случаи с отверката , поразрьчкаи го малко и ще се увериш сам , освен ако нее старото ауди яице то не гние ни рьжда го лови .
  • hmhmhm
    Отговор
    58 21:00  11.01.19
    Метала старее. Каквото и да правиш годините не прощават. След 10 години метала променя основни характеристики на опън натиск, ако има влага ръждясва или по точно окислява се което допълнително допринася за корозията на метала като цяло. Счупването на стъкла предполагам се е дължало на падащ таван. Жалко за неизползваните коли ако могат да вземат 1000лв. пак да са доволни. Мисля че за тези пари че има кандидати все пак колата е фабрично нова.

    Коментиран от #61, #71

  • 59 21:18  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 60 21:19  11.01.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Va60
    Отговор
    61 21:22  11.01.19

    До коментар #58 от "hmhmhm":

    За по 1000лв ще ти дадат да се снимаш с тях.Много искам поне едно,но ми е интересно каква ще им е цената ако въобще се продават.
  • Димосеремляко2
    Отговор
    62 21:47  11.01.19
    Каква ръжда 25 години са стояли в тоя склад идеални са има много ценители които биха купили кола на 0 км на 25 г особено бмв е 34
  • Карл Бенц
    Отговор
    63 22:28  11.01.19
    Това са автомобили, а не компютърни игри. Марката няма значение. Правени са от инженери, а не от счетоводители. Сегашните имат фабричен вирус в компютъра, който ще ти скъса нервите след 5-годишна експлоатация, за да си купиш нова.

    Коментиран от #73

  • Максим
    Отговор
    64 23:06  11.01.19

    До коментар #3 от "Авер":

    Само утеди виж в Путенландия кво карат и тогава говори
  • А хмак
    Отговор
    65 23:27  11.01.19

    До коментар #3 от "Авер":

    Много точно.
  • Еди кой си
    Отговор
    66 02:15  12.01.19

    До коментар #21 от "Laoban":

    Една обезателно за Майчето Ник. да не оди по влаковете,защото никак не са отоплени.
  • asdf
    Отговор
    67 02:16  12.01.19
    Айде сега лоши били колите те да ми дадът една пък аз ще оправя това което има нужда от оправяне не ме мислете
  • Хасанчо
    Отговор
    68 08:28  12.01.19
    На кои ли ниви щеше да ходи този който ги е закупил ? 11 броя по тогавашните пари за чисто нови , а млекарите и другите дето работят тогава чакаха субсидии и помощи за земеделие , ама някои хич не го и дочакаха защото иби фалираха или измряха. После що горските да не ходят с най-луксозните лимузини тип джип. Що да не стават данъци ,винетки и застраховки по-скъпи. Хората и това им плащат на такива закупени коли ,ама не този който ги купува, а с пари от народа. Имал пари за кола от 200 000 и хайде сега на всички застраховката с пъти по-голяма ,щото незнам си какво риска . Ами такива да си правят каско доброволно , а застраховките да са на база под средна цена на автопарка. Който има за скъпи коли ,да си прави и допълнителни доброволни . Такива като този министър са за затвора със задна дата и отговорника на склада ,защото в колите липсват части.
  • Цар Вул
    Отговор
    69 08:53  12.01.19
    Снимка на първа страница в "Уикенд"!Познайте кой е с подсъдимите Баневи!!Тарлъков!!Управител на Булгарлизинг,който той ограби и изостави!Самосезиране на прокуратурата и съд за него и бившата му жена!Престъпници от класа!!!У,ууууу!Пандела с вазелин!!!Трий като си нямаш работа,но аз ще пиша и на главпрокурора!/така де за сведение/! НАЛИ ТЪРСИ ПРЕСТЪПНИЦИ!!ЕТО ЕДИН ОТ ТЯХ!РАДОСТНО УСМИХНАТ И ПОРЕДНО ПИЙНАЛ!!
  • гощо
    Отговор
    70 09:00  12.01.19
    Тези коли ако ги обявят за продан ще се разграбят.Познавам поне 3-ма които биха взели такова и то за цеееели 5-6000лв.
  • практик
    Отговор
    71 09:12  12.01.19

    До коментар #58 от "hmhmhm":

    Дали е възможно да обясниш на нас неуките как металът променя кристалната си решетка, когато е в покой. Чували бяхме, че металите се уморяват при работа. Напр. лист от ресор след 10 млрд. огъвания може да се деформира или счупи, но не и ако е бил в покой. Нещо повече, някога заготовките чугунени блокове за мотори ги оставяха на открито година-две да се подобри структурата и после моторът да издържи 1 млн. км. Сега вече не се прави така, знаем защо. Конкретните бмв-та, ако са били консервирани са уникална находка. Ако ли не - трябва да им се смени инсталацията, гумените детайли навсякъде и да се провери дали имат язви в цилиндрите от конденз. Имам личен опит, който споделям с добра воля.
  • Рашка с прашка
    Отговор
    72 11:21  12.01.19
    Изпадам в потрес, от повечето коментари. Българи, това ли е мечтата ви, да карате коли от 1994 ? С подобно мислене на повечето хора, ни ни очаква нищо по-добро от живот на клошари. България - сметището на Европа!

    Коментиран от #74


  • a m g
    Отговор
    73 14:06  12.01.19

    До коментар #63 от "Карл Бенц":

    много правилно, тука си абсолютно прав , оставиги ,нека си харчьт парите за еднодневки ,и след 5 години пак на ново ,хахаха.
  • никси
    Отговор
    74 14:51  12.01.19

    До коментар #72 от "Рашка с прашка":

    рашке; аз имам фирма с 20 тира и карам автомобили от 94година ,мислиш ли че, аз не мога да си го позволя, да си купим нова ес класа , но не щем да ми сьсдава излишно главоболие поради факта за не качественото гориво тук у нас , това говори още повече по лошо за тях ,особено дизели комьнреил , предпочитам да дам пари за нещо скьпо, което ще ми искарва много повече пари ,изкарвал сьм лично аз нови камиони от завода производител , евро5и6 ,но винаги зареждам гориво навьн ,както и 124ката ,кажа на моите шофиори на някои като се заприбира за бьлгария от курс ,да зареди тира до горе резервоарите ,и после аз си сипвам в колите , тои лично знае затова ,утре да не се учуди кьде му е горивото като трьгва за нов курс ,както и охраната на моя автопарк е запозната , изкам да кажа няма лоши автомобили, а има некачествени горива , какво си мислите ,сега като са намалили бензина и всичко е океи , напротив ,не слагат необходимата добавка за по- високо октаново число , в една сьрбия , македония и румьния е подобро горивото там , моите камиони сьм палил зимата при -25 градуса и нямат проблеми , да не ви кажа в русия какви са там минусовите температури но горивото хубаво лие всичко е океи и компресията в самия автомобил , тука ако има в навтата вода и после стане на лед ,няма никакво палене ,дори автомобила дави е чисто нов .
  • Такси
    Отговор
    75 16:18  12.01.19
    Колите си изглежда т перфектен о явно има доста некомпетентност от някой от вас.Как и кога ще се продават?.
  • Borislav Popov
    Отговор
    76 19:56  12.01.19
    Нека дадат едно на шефа на ДАТО. Нали му откраднаха неговата.

Напиши коментар:


Публикувай