18 Януари, 2019 11:55 73 411 120

Коли, които не се сменят и след 15 години

  • употребяван автомобил-
  • лоялност-
  • надеждност-
  • класация-
  • рейтинг

Британската аналитична агенция IHS Markit публикува изследване, според което средният срок на притежаване на автомобил в САЩ е 80 месеца (6.7 години). Това е съществено увеличение в сравнение с 2006 г., когато американците са карали една и съща кола само 52 месеца (4.3 години), но някои модели винаги си били изключение. Техните собственици са толкова доволни, че не се разделят с тях дори след 15 години.

Общото между тези отличници е, че всички до един са японски. Подобна привързаност говори красноречиво за надеждността на автомобилите от Страната на изгряващото слънце.

Класацията започва с Toyota Avalon, позиционирана един клас над Camry. 10.8% от тези коли остават в ръцете на първия собственик 15 и повече години.

Toyota 4Runner се задържа в гаража на първия купувач над 15 години в 11.2% от случаите.

11.4% от американците, избрали Acura MDX, не се разделят с нея 15 години след покупката.

Дългогодишният лидер по продажби в САЩ Toyota Camry остава собственост на първия си купувач за повече от 15 години в 11.5% от случаите.

12.1% от собствениците на Toyota RAV4 си я карат 15 и повече години.

Подобна е ситуацията и със Subaru Forester, което остава в едни и същи ръце за поне 15 години в 12.1% от случаите.

12.4% от собствениците на Honda CR-V не се разделят с нея поне 15 години.

Honda Odyssey остава собственост на първия си купувач за 15 и повече години в 12.6% от случаите.

13.4% от купувачите на Toyota Tacoma си я карат минимум 15 години.

Toyota Sequoia остава в ръцете на първия си собственик и след 15 години в 13.5% от случаите...

..., а Toyota Tundra - в 14.1%.

15.3% от американците, които са си купили Honda Pilot, не се разделят с нея поне 15 години.

На трето място по лоялност са собствениците на Toyota Sienna. 16.1% от тях не се разделят с любимия си миниван в продължение на 15 и повече години.

Toyota Prius остава собственост на първия си купувач за поне 15 г. в 16.5% от случаите.

Победител в рейтинга и десета Toyota в него е Highlander. 18.5% от собствениците на модела (почти всеки пети!) не се разделя с него минимум 15 години.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Перър

    279 10 Отговор
    По лесно щяха да напишат само Тойота

    Коментиран от #40, #67

  • 2 Голф ГТИ

    233 70 Отговор
    Американски класации не ни интересуват , повечето от показаните модели дори не се предлагат тук .

    Коментиран от #78, #97

  • 3 123

    310 113 Отговор
    Всичките коли са работни кончета. Доста евтини в щатите. Купувачите им са средни американци, които нямат възможност да сменят колата на няколко години. Затова ги карат по 15 години. Класацията показва не привързаност, а финансова невъзможност за тези хора да си купят нова кола. Защо няма Мерцедес или БМВ или Лексъс. Защото, техните собственици са финансово добре и на 2-3 години сменят автомобила. Това е въпрос и на престиж. Ако този подход се приложи в БГ - резултата ще е, че хората най-трудно се разделят с Лади, Москвичи и Голф 2, като средно ги държат в употреба по 25-30 години.

    Коментиран от #7, #32, #70, #80

  • 4 Мммм

    84 84 Отговор
    Да не се сменят след 15 години, а на доста по-малко. Не видях някоя,за която да си заслужава да я търпиш толкова години. И защо въобще става на въпрос за класации от страни които въобще не ни интересуват и са на хиляди километри от Европа.

    Коментиран от #37

  • 5 ГостЪ

    47 95 Отговор
    Тука една истинска кола невидях . 123 е супер прав .
  • 6 ценител

    145 36 Отговор
    Не видях и една немска кошница-еднодневка.

    Коментиран от #8

  • 7 гост

    171 38 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Изключително грешни и невежи заключения от лаик !!!! Попитай който искаш сериозен дилър на коли и веднага ще ти обясни колко си заблуден !!!! Абсолютно доказано навсякъде по света от десетки години е , че луксозните автомобили са шампиони по загуба на стойност !!! Още с излизането от магазина те губят 25-30% от стойността си , а на 5-тата година този процент може да достигне до 70 и повече , в зависимост от състоянието и пробега !!! На тия години вече е изтекла и гаранцията , което значи умопомрачителни суми за ремонти при всяка елементарна повреда , да не говорим за по-сериозни ремонти !!! А хората които си позволяват такива коли не са глупаци и могат да си правят сметката !!! Именно затова знаят , че такъв автомобил се сменя на 3-тата , максимум 4-тата година , ако искаш да запазиш поне половината от торбата пари които си изръсил за него !!!! А колите в класацията държат стойност дори и след десетата година , по простата причина , че са непретенциозни и евтини за поддръжка ,както и с нисък разход , поради което колкото по-дълго се експлоатират , толкова по-ниска цена на километър се получава в крайна сметка , тоест това което търсят хората в кола за лична употреба без намерение да се "показват" на някого !!! И така е в цял свят и така ще бъде !!

    Коментиран от #13, #14, #16, #27, #28

  • 8 Делта Интеграле

    111 99 Отговор

    До коментар #6 от "ценител":

    КОЙТО РАЗБИРА НА НЕМСКО СЕ НЕСПИРА.

    Коментиран от #82

  • 9 многознайко

    48 152 Отговор
    Добре, че не се внасят тези коли в България. Поне повечето от тях. Трябва да сме благодарни. Немските коли са по -добри !!!
  • 10 Додж чалънджър

    31 57 Отговор
    От 2007 до 2017 две Тойоти РАВ 4 - в момента, в който станат 150 х. мили поддръжката става много скъпа-амортисцори, ангренаж ....... По добре нова.

    Коментиран от #38

  • 11 Христо

    83 16 Отговор
    Не се учудвам че хората толкова харесват и ги карат дълго Тойотите. Имал съм 2 Короли модели от 2002 г и 2003 година. Много здрави и надеждни автомобили се оказаха. Сега отново търся такава
  • 12 ФАКАНИТЕ ФАКТИ

    47 56 Отговор
    ее пак американски класациии стигате брее АМЕРИКАНСКИ ПОДЛОГИИИ

    Коментиран от #35

  • 13 Дада

    81 12 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Браво, много точно! И да допълня,че в Щатите много по-лесно можеш да си смениш автомобила с нов.Нещо което работи не се пипа и сменя.Ето затова не си сменят колите като Ганьо.
  • 14 James

    56 18 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Успокой се малко. Преди всичко в САЩ ако си средна класа, колата ти ще е на максимум 3 години и тревата на моравата пред къщата ще е 2 инча висока целогодишно. Ако си сменяш колата по-рядко или ако моравата ти е неокосена, значи финансовото ти състояние се влошава, хората се притесняват и не искат да работят с теб. Отделно, да караш BMW или MB в САЩ ти струва $100+ за час труд в сервиза, плюс високи цени за резервни части. Не е като да сменяш масло и филтри за $14.99 на Тойотите. Така че падането на стойността е последен проблем в случая.
  • 15 хитеp

    83 16 Отговор
    Тези 15г. са направо смешни в сравнение с БГ.На времето 15г. се чакаше за да ти излезе номера да си купиш Жигули. И сега когато видите някой 70+ годишен дядо да опушва в лявата лента с някоя изтормозена 40годишна жигула не го псувайте той живее с тази кола от абитуриентския си бал. Тогава родителите му са му направили вноска която е излязла някъде около 33-тата му годишнина и оттогава до ден днешен не е карал друго!
  • 16 Plameni

    18 27 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Не си съгласен с коментара на 123 ,но и според твоя коментар излиза същото ,а именно : в тая класация определящ фактор са доходите.Ако един собственик на Toyota Camry примерно след като е толкова доволен от нея ,защо след 5 г. не я смени пак с Toyota Camry по -нов модел нали и тя ще е толкова здрава .В класацията не видях да става въпрос за определен модел ,определена година. В друга статия съ чел ,че един американец не си смени колата до 4г. значи финансово нещо не е добре.Как си представяш някой доктор ,адвокат или банкер в щатите да кара 15г. Mercedes.

    Коментиран от #21, #25

  • 17 Alpha_Lone_Wolf

    37 49 Отговор
    Боклуци за америка, първата ми кола беше 20г астричка 1400куб бензин, комби 4,5л на 100км извънградско, 5,5градско. Как съм я карал не е истина, бидоните с джибрите точно се събираха прави, машина!

    Коментиран от #112

  • 18 Зелено

    34 60 Отговор
    Но пък за сметка на това са грозни, скучни, безхарактерни, без грам емоция. С една дума скучни и сиви коли за скучни и сиви хора. Направо съчувствам на някой човек който с усмивка си хвали двайсет годишната тойотка как не се е чупила и не му създавала проблеми..
  • 19 jambazina

    23 59 Отговор
    Страшна досада, 15 години с такъв безличен кошник. Най-добре е на 2-3 години нов премиум модел.
  • 20 Jack Bauer

    38 76 Отговор
    Тези японски дрънгели никой не ги купува като нови и за това който се излъже си остава вечно негова, че даже и след 15 години.

    Коментиран от #59

  • 21 And1

    68 9 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    В Америка нямат такива комплекси като в БГ, кой каква кола кара и определено успеха там не се измерва в цената на колата ти ;) има много богати хора с обикновенни коли. Виж за имотите вече е друго.

    Коментиран от #23

  • 22 Хасан

    21 26 Отговор
    Аз обичам мъжката любов и само Бе еН Ве...
  • 23 Plameni

    21 30 Отговор

    До коментар #21 от "And1":

    Искаш да кажеш,че може да живееш в къща за милиони в престижен квартал и отпред две Toyota Corolla по на петнадесет години .Това и от индианец (в прекия и преносния смисъл ) няма да го видиш.

    Коментиран от #74

  • 24 John Doe

    49 11 Отговор
    Дайте да си говорим честно. Истината е, че япоските коли в САЩ са най-бюджетния вариант и се купуват от хора, които ги вземат проста за да имат превозно средство, което да ги кара от точка А до точка Б, възможно най евтино. И да автомобилите са доста надеждни и на тази група хора им върши прекрасна работа и не смятат за нужно да ги сменят. По друг начин стоят нещата с автомобили от високия клас. Там Мерцедес ще си купи някой паралия, който освен превозно средство иска и някаква класа и е готов да плати за това, съответно след 3 - 4 години взема нов модел. Та това, че не ги сменят не ги прави по-добри от другите, просто на собствениците им не им пука, че има нови модели.

    Коментиран от #60

  • 25 гост

    54 7 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат !!!! Собственика на Тойота няма да я смени след 5 години , защото това е ПО-СКЪПО отколкото да си кара старата още 5 години !!! Още по-евтино ще му е , ако я кара още 10 , защото ще е платил за колата само веднъж , а ако я сменя на 5 години ще губи по 40-45% от цената , така че за 15 години ще е платил почти две коли , а разходите по първата са почти същите , както ако я сменя на 5 години !!!! Което изобщо НЕ ВАЖИ за луксозните автомобили , където разходите и загубата на стойност растат в пъти всяка следваща година !!! Защо според тукашните разбирачи им пада толкова бързо цената ???? Само щото вече не са "актуални" ???? Хахахахха !!!! Ще ви се !!! И си отбележете някъде , че в САЩ и Европа не поддържат 10 годишни Ес-класи по гаражни сервизи и не им плащат каско на 5000 лв стойност !!!!

    Коментиран от #44

  • 26 гост

    57 11 Отговор
    Четете ве гламари. Пише ПЪРВИ собственик. Това не значи, че хората нямат други коли, а че не си продават японката, щото и след ч5 години е по-добра от американски или немски лъскави таралясници.
  • 27 123

    12 23 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Абе гоуст,
    няма никакво значение каква е колата - всички излезли от магазина веднага губят 30-40 %, включително и тия горе от статиите. Просто на хората, които си купуват луксозни коли изобщо не им пука за разходите след като изтече гаранцията, защото те не карат коли без гаранция. И това е не защото много ги притеснявало, че после почвали някакви страшни ремонти, а защото всеки знае, че по-хубаво от нова кола няма. А кола на 3-4 години си е вече стара. Най-малкото морално остаряла. Ти би ли се хвалил, че лаптопа ти е на 0 години. За всеки е ясно, че е за боклука, ама нямаш възможност да го смениш. Ако имаше, щеше да го правиш всяка година. Твоята философия е почти като моята, но в една част е крайно сбъркана и това се дължи на факта, че българския пазар е сбъркан поради беднотията. В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. В България - сходен пазар - се купуват около 400 000 автомобила. От тях 90 % втора ръка, и най-много 10 % нови. Факта, че ми говориш за умопомрачителни суми и страшни ремонти след изтичането на гаранцията означава, че явно освен нова кола, никога не си карал такава, която 5-8 години, тоест малко след гаранция. Като натрупаш опит пак пиши.

    Коментиран от #36

  • 28 123

    5 20 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    За лаптопа имах предвид 20 години - тоест мноого здрав ретро процесор с минимални разходи за поддръжка.
  • 29 Иво

    21 9 Отговор
    От 10 години имам Пежо 406 и все още се държи отлично с минимални намеси. Караам си го с кеф всеки ден! Иначе колата сега празнува юбилей 20.
  • 30 Потник

    7 22 Отговор
    Ние,ние аудито е колата
  • 31 гост

    4 14 Отговор
    Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат!!! Е па язе си карам нисмото ба штот прошету мноо скапо ба!
  • 32 гост

    38 5 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Какъв престиж кви 5 лева?Защо трябва да си сменяш колата след като си доволен от нея.Престиж...пфу стига с този балкански манталитет.Като карашш стра мерцедеис ама нямаш пари за бензин да не си много престижен?

    Коментиран от #43

  • 33 касиса

    20 10 Отговор
    Защо ли няма френски кроасани или немски каски?Защото никой не ги долюбва.

    Коментиран от #34

  • 34 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #33 от "касиса":

    Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат!!! Е па язе си карам нисмото ба штот прошету мноо скапо ба! Мато не мноо скапо ба.
  • 35 Пешо

    10 3 Отговор

    До коментар #12 от "ФАКАНИТЕ ФАКТИ":

    ДАЙТЕ МУ НА ТОЗИ РУСКА КЛАСАЦИЯ
  • 36 гост

    29 3 Отговор

    До коментар #27 от "123":

    Пак приказки от фолклора на Горубляне !!! Във ВСИЧКИ западни страни , включително Германия , САЩ и Япония пазара на употребявани автомобили е в ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ от този на нови !!!! Просто употребяваните са 5-7 годишни , а не 10-15 !!!! И мога да ти го докажа много лесно !!! Защото на 10 коли дошли в Горубляне , най-много 1-2 са с ЕДИН предишен собственик !!!! Останалите са с по 2 , 3 , че и 4 предишни собственика !!! Та викаш там само н ови коли купуват , а ??? Еееех , мечти , мечти джамбаски !!!

    Коментиран от #45

  • 37 Реалист

    16 16 Отговор

    До коментар #4 от "Мммм":

    Мойто Ауди 80 е мой набор,25 годишно и още си го карам без проблеми,никога не ме е оставяло на пътя! Това 15 години нищо не са! Малко е даже!😃
  • 38 Антон

    8 6 Отговор

    До коментар #10 от "Додж чалънджър":

    Ако си меняш ангренажен на 150хил мили, ще ти е скъпа поддръжката
  • 39 Японеца

    28 3 Отговор
    Японска сила! Азия, Близкия изток, Австралия и САЩ карат само японско!
  • 40 УУН

    36 9 Отговор

    До коментар #1 от "Перър":

    Тойота е номер едно наистина! И хонда, хюндай и киа не са лоши също.
    Баща ми кара една корола вече 14 години и разходите са минимални и много рядко нещо се чупи. И останалите ни коли са японски. Сигурно сме спестили едни 30 000лв от ремонти в сравнение, ако карахме немски коли например.

    Коментиран от #106

  • 41 Евгени

    4 6 Отговор
    Що чини британска агенция в САЩ?
  • 42 Делчо

    8 18 Отговор
    Остават в тях, защото нямат продаване!
  • 43 123

    7 10 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Не ми отговори за компютъра. От 20 години един и същ ли ползваш. Като карам нова Е класа и излезе новия модел ако съм доволен ще си взема пак Е класа - защото новата е по-добра. Ако имам възможност защо не. Ако нямам, ще си я карам по 15-20 години и това е.
  • 44 Plameni

    12 13 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    И пак стигаме до финансовата част . Не ги сменят по финансови причини, а не че са много доволни от тях.
  • 45 123

    7 11 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Много ти е несвързана мисълта и мисля да спра да гадая какво искаш да кажеш. Какво Горубляне, какви джамбази. Статията е за нови коли. Тези горните се купуват основно от по-бедния американец, който не може да си сменя колата на 3-4 години и си я кара по 15. За това няма нито един премиум, няма скъпи модели, няма спортни коли и т.н. Горното не показва, колко са здрави автомобилите или че са много красиви и затова собствениците им ги пазят N години, а показва, че ги предпочитат по-бедните местни жители. Тоест това са аналозите на Голф и Опел, и някои руски марки за БГ.

    Коментиран от #48

  • 46 Гого

    16 10 Отговор
    Само ЯПОНСКИ !!!!

    Коментиран от #47, #114

  • 47 234

    9 15 Отговор

    До коментар #46 от "Гого":

    Да, и прави впечатление, че 90 % са аграрно ориентирани. Тоест предпочитани от ниско образованото, нископлатено население от селските райони за да може да стига до хижи в гората по лоши или липсващи пътища, където чрез лов си изкарва прехраната. Интересното е, че и у нас тези модели са предпочитани от мутроаграрната общност.

    Коментиран от #61

  • 48 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #45 от "123":

    Публикувано във факти.бг:

    123
    (гост)

    Неутрално
    27 14:55

    18.01.19 ОТГОВОРПубликувано във факти.бг: В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. Айде сега първо се уточни само нови коли ли се продават в Европа или не , а не се извъртай като фурнаджийска лопата !!! Пък после ще се уточним на кого му е "несвързана мисълта" !!!!
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 БББ

    6 13 Отговор
    Това платена от жълтурите реклама ли е

    Коментиран от #52

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ВВВ

    8 9 Отговор

    До коментар #50 от "БББ":

    Защо да е платена реклама ?Това е проклятие да имаш 15 години такива коли в щатите.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Zazkata

    20 0 Отговор
    Имам си Субару и голф 2 .Едното е на 9 години,а другото на 28 и ако мога ще си ги карам до като се разпаднат. А който робува на немско или японско ,н0во или старо и лево. Подържаш караш. Все пак трябва и някой лев за да живееш,Ане да се фукаш
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Бай Шиле

    8 1 Отговор
    Г-н Касабов,не си съвсем прецизен.Във връзка с присъствието на руски и американски войски в Сирия, собствениците на пикапи Тойота с екстра - тежка картечница,много бързо смениха марката.Мно-о-о-го преди 15 години.Същите сега търсят Икарус за да има място за 40 девици,полагащи им се след геройска смърт.
  • 57 zliat

    3 3 Отговор
    и общия сбор на процентите е повече от 100% (сто процента)
  • 58 АНАН ЧО

    13 6 Отговор
    ТОЙОТА Е НОМЕР 1
  • 59 Ники

    10 5 Отговор

    До коментар #20 от "Jack Bauer":

    Сигурно затова са номер едно по продажби редовно.

    Коментиран от #69

  • 60 Ники

    13 1 Отговор

    До коментар #24 от "John Doe":

    И си купува мерцедес щото няма пари за лексус
  • 61 Ники

    17 1 Отговор

    До коментар #47 от "234":

    Абре колега ако малко беше прочел щеше да знаеш че откадето минава ленд крузер осве уазка друго не минава. И да ти кажа тези джипове въобще не са ефтини и нямат нищо общо с европейските.
  • 62 1234

    12 5 Отговор
    муууу хахахахахахахаха нито един германцки кенеф!!!!, но панамерата си е панамера
  • 63 Жоро

    3 6 Отговор
    OPEL FOREVER 😁
  • 64 Гост

    16 2 Отговор
    За твърдящите, че в тази класация са само японски коли, защото били по-евтини, да попитам - а защо няма американски коли, които са още по-евтини? И не ръждясват. Повечето са правени в Северна Америка. Най-ръждясващите, които съм виждал са Мазда 3 (моделите отпреди 2009 година; новите са си читави) и, най-голямата трагедия - ванът Мерцедес Спринтър. Това нещо солта по пътищата го прави кафяво за нула време.

    Това са нормални за средния американец автомобили. Те също си правят сметката. Ако колата му върши работа и не се разваля, защо да не си я кара? Това че директорите и зъболекарите карат ауди и мерцедес е друга игра.

    Тези коли са почти винаги на лизинг за 3-4 години. След това оня с многото пари я сменя за по-нов модел. Старите са много скъпи за поддръжк, надеждността им е по-малка

    Коментиран от #65

  • 65 1234

    6 2 Отговор

    До коментар #64 от "Гост":

    браво гостенино мъдър си виждам в кратката ти реч, но ганю не дава нищо да се каже кофти за аудито ве да не говорим за беенвету и мерпръцдрис
  • 66 Лулу

    7 2 Отговор
    Че преди известно време,човек в Бг да има Тойота си е престиж....!Японските коли бяха много търсени ..!А колата ,ако я има човек ,може да превозва ако иска я чувал с картофи я добитък ако са от вида на Тойота Одисей....!!!!!

    Коментиран от #71, #87

  • 67 123

    2 15 Отговор

    До коментар #1 от "Перър":

    тойотите са боза за каране
    остават хондите
  • 68 123

    7 6 Отговор
    За слепите в класацията има 5 хонди :)
  • 69 20 годишна

    9 3 Отговор

    До коментар #59 от "Ники":

    Е аз също си карам 20 годишната Е 250 тд и обикалям в цяла Европа

    Коментиран от #107

  • 70 Хайл

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Няма мерцедес бмв защото са боклуци,а ваг направо си таковаха майката...за това няма
  • 71 Гост

    11 0 Отговор

    До коментар #66 от "Лулу":

    Бъркаш Хонда Одисей и Тойота Сиена. И двата минивана са много удобни. Точно същата Сиена, модел 2006, имахме няколко години. Много удобна и просторна кола - не е за гъзария.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 селянин 1

    14 2 Отговор
    Не само в щатите,властва Тойота..в Европа също японците,заложиха на два яки модела,с женски имена..Корола и Карина,а бе нещо като тайфуни с нежни имена..Авенсис тамън направи 15 год.англиска сглобка-взеха та го спреха,но и той е здрав безпроблемен автомобил,вече 10 год.съм на d4d..е не е като ваг,но за всеки влак си има пътници.
  • 74 кольо

    28 1 Отговор

    До коментар #23 от "Plameni":

    скоро се запознах с едни хора, които си купиха къща в бояна за 2млн. лв. и се возят в мицубиши 86та година, в почти перфекно състояние. и те са българи. просто са нормални хора, а не като повечето деградирали селяндури.

    Коментиран от #102

  • 75 Умният

    10 4 Отговор
    Тойота и Хонда са каймака на автомобилите по здравина.За разлика от Америка,в Европа имат проблеми с някои дизелови двигатели.
  • 76 селските

    16 1 Отговор
    коментатори тука даже не знаят че едни от най богатите хора в света в щатие не карат коли за над 50 000$...ама в бг гламав народ повече от троскота по полето...

    Коментиран от #81

  • 77 Не глеам таувизия

    12 3 Отговор
    Toyota, Honda, Subaru... Здрасте швабски "премиум"... Статистиката е доста вярна и не само в щатско...
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Путкин

    7 20 Отговор
    В САЩ японски коли карат само социалн о слабите, те каквато и кола да си вземат я карат по 15год просто от японките по евтини няма! Никой имащ и можещ не кара Ипонску. За богатите е срам и резил ако карат една кола повече от две години а ако някой си купи японска кола го питат "да не си закъсал нещо" щото тея коли са за имигранти и прошляци.

    Коментиран от #84, #88

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Антон 1

    1 2 Отговор

    До коментар #83 от "АLFA Q 4":

    Напротив , много съм симпатичен !:)
    Злобата и завистта докарват болести , най -вече рак !
    По -спокойно !
  • 86 Алфа Ромео

    11 1 Отговор
    Като не създават сериозни проблеми и са доволни, хората са по-практични там, не са комплексирани и не им пука че не карат немски премиум.
  • 87 Ох Лулу !

    6 1 Отговор

    До коментар #66 от "Лулу":

    Била си без очилата!От тези Тойоти ,дето янките ги карат от едното си ранчо до другото....!!!!
  • 88 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #79 от "Путкин":

    Това може ли да го обясниш на някой американец? Защото съм сигурен, че едва ли го знае.
  • 89 Алфа Ромео

    10 2 Отговор
    Има и нещо друго като се пенят някои тук че нямали пари тези и затова карали коли на 15-20 г., че са явно много здрави колите е ясно, но те вероятно имат по още една или две по-нови.
  • 90 ApoloN

    7 6 Отговор
    Тфа е неква скрита Реклама на Тойота
  • 91 Зайко Байко многознайко

    5 12 Отговор
    Имам два броя E 300 D, W124. Единият с двигател ОМ 606 910 и другият с двигател ОМ 606 912. Умирам от удоволствие да ми мърка тоя дизел. Истински автомобили Deutsche Qualitaet Handarbeit. Имам и два ML 500, W163, V 8. От 57 коли между които, Голфове, Пасати, Тойоти, Хонди, Фиат, Ланча Тема 2.5 TD, Инфинити, Лексус ( много здрав LS 400 , с двигател UZF1, V-8 ), 24 са били Mercedes Benz. 12 броя W123, 4 броя W 124, 3 броя W 126 ( 420 S, 380 S, 560 S ), една Мечка W140 , S 500) и 3-4 буса. Моето мнение е с което никой не ангажирам от Мерцедес по-добра кола за мен няма. Mercedes - Benz the best or nothing!

    Коментиран от #101

  • 92 Mpowered

    5 10 Отговор
    Айде няма нужда от тия японски кошници.
    БМВ FTW !!!
  • 93 еЕеее

    8 0 Отговор
    Повечето автомобили са големи добри , функционални ,опростени,с големи мотори, направени на си дърпат караваните(собствените им къщи) , но за Европа са по трудно приложими с тези цени на горивата. Това са сериозни бензиноунищожители. В Америка цената на горивото се измерва в галон , за разлика от нас. Колко от вас биха могли да отиват всеки ден на работа с Тойота Тундра.
  • 94 Ваг

    6 1 Отговор
    Добре за американците разбрахме че карат само японец защото явно 90% от тях не харесват собственото си ппроизодство и немогат да зареждат на 100 метра тяхните зверове с 6 и 8 цилиндъра дори да са на нафта, а за източна Европа ако беше статията щеше да пише само Ваг група и Опел ,а можеби и Лада нива
  • 95 Хонда фен

    11 0 Отговор
    Притежавам 15годишна хонда црв ,внос от щатите/даже е същия цвят като на снимката горе/. Карам я всеки ден по разнебитените планински пътища и не е мръднала. Имам възможност да я сменя с по-нова,но поне още 5г. нямам такова намерение. Всеки ,който е карал японка внос от Америка ще разбере защо. А драскачите да си пишат каквото искат...
  • 96 Георги

    3 5 Отговор
    Нищо актуално за България, т.е статията е безполезна
  • 97 Тоя

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Голф ГТИ":

    Точно 4 модела не се предлагат тук официално дефакто вече е фул и с тях :)
  • 98 гост

    6 6 Отговор
    Моя фолксваген е на 20 и не бих се разделил с него поне още 10.
  • 99 Нормален

    6 4 Отговор
    Чета ви коментарите и се убеждавам до колко сме деградирали като народ и нация. Първо едно уточнение за всички които плюете по европейските марки. Вноса на европейски коли в САЩ е обременен с 3 до4 пъти по високи мита от Японските а това господа води и до много по високи цени за автомобили от един и същ клас. Същото важи и за поддръжката и консумативи те. Това е основната причина поради която европейските производители изнасят за САЩ само премиум клас автомобили, а средния и ниския са заети на 80% от японските производители. Сега мога да ви напиша и за заводите които японските производители бяха принудени да построят в САЩ само и само да запазят статуквото и как съответно европейските отказаха или ако го направиха то там само се сглабят а компонентите се произвеждат в европа или Азия. А колкото до това че американците не им пука за престиж е пълна глупост, те са на първо място в това да се докарват със скъпа кола евтина жена и голяма къща нищо че 99% от тях живеят само на кредити ипотеки и заеми.

    Коментиран от #104

  • 100 Шофьор

    3 5 Отговор
    Само френско,братчеди! Вечно! Щото нямам пари за друго, и аз като вас!
  • 101 Антон 1

    4 1 Отговор

    До коментар #91 от "Зайко Байко многознайко":

    Имал си истински Мерцедеси ! Браво ! Аз съм имал само две 124 , едната 2.5 д другата 200 бензин !
    Някой обаче с Е клас след 124 до към 2008 г . или Ц клас от 2001 до 2003 не изкараха тоя късмет .
    Казват , че Е клас след 2010 бил като 124 ,ама не съм много сигурен . Трябваше да си избера преди години 2012 БМВ 5-ер или Е -клас и избрах БМВ -то . Според мен са еднакво ненадеждни за парите си . Няма ги вече тия коли ,които ти си притежавал . Истински автомобили ! Някой ден ще си купя една 123 купе !

    Коментиран от #111, #113

  • 102 Plameni

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "кольо":

    Благодаря , че удостои моя коментар с внимание , макар да не ти се е получило свободното съчинения.
  • 103 Бай Ой

    8 2 Отговор
    У ПеУник Голф 3 не се сменя 20 години и то при положение, че е закупен 10 годишен!
  • 104 гост

    11 0 Отговор

    До коментар #99 от "Нормален":

    Не знам кой ти е казал , че си "нормален" , обаче с чиста съвест можеш да му кажеш , че не е познал !!!! Значи или си нямаш понятие за какво говориш или лъжеш като дърт циганин !!!!! Айде господин нормален да ни осветлиш коя е европейската и най-вече немска марка (щото всички за тях се пънете) , която НЯМА ЗАВОД в Америка ?????? И какви мита плащат , които японците не плащали ??? Да не говорим , че завода на БМВ не само сглобява ВСИЧКИ коли продадени в САЩ от марката , ами 70% от продукцията му заминава точно за Китай и Япония и други страни в Азия ! За Мерцедес също , за Фолксваген има от над 50 г завод в Мексико !!!!!!! Или не знаеш , че Мексико , САЩ и Канада имат договор аналогичена на ЕС ??? Цените и на трите марки в САЩ са до 30% ПО-НИСКИ от в Европа , това ли са ти високите цени , дето заради тях не купували ??? Хайде ако обичаш да не плещиш глупости и да си признаете , че немците в САЩ просто не вървят !!! Фолксваген продава Пасат между 15 и 20 000 долара и никой не го ще !!! Също и "джиповете" му !!! Имат продажби колкото Мерцедес (около 350 000 годишно !!!) при 3-4 ПЪТИ по-ниски цени !!! И това само ще си го спомнят след няколко години , щото "чистия" дизел им разказа играта !!!
  • 105 САЩисан

    15 0 Отговор
    Разбира се, че никой не иска да си продава автомобила, който му върши прекрасна работа, икономичен е и не се чупи. Всеки човек задържа хубавите неща колкото се може по-дълго и не се разделя лесно с тях. Това са Тойотите евтини за поддръжка, идиотоустойчиви, невероятно здрави и безпроблемни, както и икономични за капак на всичко. Не случайно навсякъде по света са еталон за качество и с най-удовлетворени клиенти. А това, че хората не можели да си купят нова кола и заради това ги държали толкова години е пълна простотия и комплексарщина изписана от човек, който не е стъпвал в САЩ. Да отиде в някой богат квартал и ще види, че хората пред домовете си са наспрели не само нови, но и доста стари коли. Пред почти всеки дом в богат квартал има поне по една Тойота или Хонда. Това да им работните коне и никой там не се притеснява, че кара стар такъв, зори и да е с милиони в сметката. Нашата комплексарщина да се идентифицираш с нова кола я няма там. Хората са над тези неща.
  • 106 Хито

    3 10 Отговор

    До коментар #40 от "УУН":

    Хвали старо карай ново като нямаш пари карай барутници - грозни
  • 107 Хито

    3 1 Отговор

    До коментар #69 от "20 годишна":

    Сигурно с WIZZAIR или Raynaair бре пейзан
  • 108 Досев

    7 1 Отговор
    Абсолютно така е, само че сте забравили и Тойота Селика, 7-ма генерация се кара много в Сащ и е ценена кола, една от най-красивите спортни японски коли. Щастлив съм да се похваля с моята на 126 000, която карам вече 5-та година без нито един ремонт да се налага да правя. Надминал времето си автомобил..
  • 109 Ф.Алонсо

    5 10 Отговор
    Японските "Бонзай" да си стоят в центъра на Токио , щото когато в Европа са конструирали автомобили японците са се замеряли с камъни и стрели в оризищата ..!
  • 110 Статистик

    9 1 Отговор
    Баща ми няма намерение да се разделя със 43годишната си Жигула. Това в коя калсация е :-)
  • 111 Зайко Байко многознайко

    3 1 Отговор

    До коментар #101 от "Антон 1":

    Аз ги притежавам тези автомобили и в момента.
  • 112 ;-)

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Alpha_Lone_Wolf":

    От купето на Астричката остана ли нещо?
  • 113 Зайко Байко многознайко

    4 2 Отговор

    До коментар #101 от "Антон 1":

    След W124, е W 210. Общото между двете е дизеловия двигател OM 606 , без турбо 137 к.с. или с турбо 154 к.с. ламарините им обаче са под всякаква критика. Няма я вече седем слойната обработка, боите на водна основа и ръждясват за 5-6 години. Времето от джойнтвенчъра им с Крайслер. Абсолютна аномалия, най-великата компания за автомобили в световен мащаб с най-слабата американска компания?!? След това направиха един дизелов двигател с CDI ( комон райл системата ) с кубатура 3.2 редови, обозначението му е OM 613, за мен това беше последния успешен двигател. След това почнаха да правят V6 дизелови, които се оказаха проблематични.
  • 114 Батко Брадатко

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Гого":

    Само МОСКВИЧ, пич! 865
  • 115 Гошко-шофьорчето

    1 0 Отговор
    Коли, които не се сменят и след 15 години. Ами... Моята - 2х15г. И ми е, най-новата..... 'Щот друга немам. Марката и номера, не казвам. Дан'ми я 'краднат.
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Перник

    6 1 Отговор
    Само Тойоти и Хонди! Не стига, че ги карат най-дълго, ами и са най-продаваните марки в щатите, ужас. Не може така господа американци, защото нашите немски фенове удар ще получат, вижде само какви глупави излияния са написали от добри намерения, хаха. Абе, май се спомена в статията за един немски тарамбук, така че се извинявам!
  • 118 Жив

    1 1 Отговор
    Всяка година съм по 6 месеца във Флорида.При дъщеря ми. Двама със заета карат американски коли нови модел 2018 г. За нас едно 6 цилиндровО БМВ ОТ 2000 г. Зета сменя колата на втората година с по новия модел . Дъщерята си харесва Джипа ,понеже е висок и мощен. И тъй... сменят ,защото могат. Колите им са средство за предвижване. Без кола и хляб не можеш да си купиш. А ние още година ще яздим БМВ ,ЗАЩОТО ЗА НОВА КОЛА , ако нямаш кеш, а там никой няма , всичко е карти и банки при дилара ти трябва рейтинг . И там карат нови и таралясници всеки според възможностите си. Предимно японски , корейски , американски, малко са патриоти обичат си родното . За тръковете да не говорим. Болна тема. И почити всичко е бензин и автомат. За европейските коли... ами има го особено вагините , мерседеси,волва, появи се и алфа някакъв нов модел , понеже били общи със джип. Поршетата Мазерати Ферари не са рядкост. За френски коли не са и чували. Ремонтите са скъпи понеже сменят , не ремонтират и след два три ремонта сам си сменяш колата.Та нашите Европейски кахъри за тоя или оня дъргел че бил голяма работа ... Свободен и нахакан народ , без скрупули далеч от нашия мишкарски манталитет. А наздраве с една българска ракия...

    Коментиран от #119

  • 119 Devil666

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Жив":

    VW Passat 5,5 variant 30 V 2,8 мотор 193к.с. 2002г.бензин, автоматик. 6 цилиндров ! Това карам в момента и съм си много доволен !
  • 120 Хонда фен

    1 0 Отговор
    Ейййй тия американци много глупави та не карат гоуф мерцедес или бмв.Абе що не вземете да се гръмнете с тия немски нужници то като гледам и арабските държави и те бедни орицата и карат само японски коли щото немат пари да си платят за кенеф немски,ората са ви напраили статистика и то на иляди километри и не ги интересува кой ще засегнат,ама наще познайници четат немски статистики и там коя кола е най добра немската ква да е по убаво от нащо нема.Ора я да ви кажем по убаво и по здраво от японското нема а вие с немските каруци си ги впрегай те и си карайте бурканите и лука от село.ААА и още нещо като карате по пъто па гледайте кво кръшляци са надръвили преднио капак само немски френски и италиански а японска и на 30 години да сравнена да те остаи на пъто