Last news in Fakti

31 Януари, 2019 14:28 5 405 36

€70 хил. за BMW E30

  • bmw-
  • 3er-
  • e30-
  • 323i-
  • обява-
  • продажба

BMW 323i от 1985 г. бе продадено за впечатляващите €69 900 на търг в eBay. Двувратката била съхранявана в продължение на 30 години в автосалон на марката в Белгия и е изминала едва 260 км.

Автомобилът се намира в абсолютно оригинално състояние и дори е обут в заводските си гуми. Сменяни са само маслото, филтрите и ангренажният ремък.

Под предния капак на "тройката" работи 2.3-литров редови шестак с мощност 150 к.с., съчетан с петстепенна предавателна кутия с ръчно превключване. Оборудването включва спортен волан, седалки Recaro, касетофон, електрически стъкла и самоблокиращ диференциал.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 32121

    52 4 Отговор
    Колкото хората и да мразят БМВ, тази кола е найстина хубава :) Ще прави голям кеф да я караш!

    Коментиран от #24

  • 2 1111

    40 2 Отговор
    Класиката си е класика!
  • 3 Радо

    31 2 Отговор
    Красавица!!!
  • 4 Авиатор

    41 8 Отговор
    Уважаеми г-н Касобов,
    Водите рубрика за автомобили, проверете преди да пишете.
    Този двигател на БМВ - няма ангренажен ремък!
    Двигателят е класика и е с ангренажна верига.
    Е30 е вечната класика, за това и цената е такава.

    Сегашните двигатели на БМВ са доста ненадеждни, а от БМВ няма да направят толкова здрав автомобил повече.

    Коментиран от #5, #8, #14, #19, #21

  • 5 Г. Касабов

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Авиатор":

    M20 has an iron block, aluminium head and a SOHC valvetrain with 2 valves per cylinder.[8] The major differences to the M30 are:

    A timing belt rather than a timing chain[9]
    Bore spacing of 91 mm (3.6 in), rather than 100 mm (3.9 in)[10]
    Slant angle of 20 degrees, compared with 30 degrees for the M30.[11]
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Анастас

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "Авиатор":

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/select има си рама на снимката последните седем символа се ползват на бмв ако незнаете нещо е наистина добре да сте информирани преди да твърдите че някой друг не е :)
  • 9 Селянин

    12 2 Отговор
    Нямам идея дали е верига или ремък, пък и хич не съм фен на марката...обаче това бих го карал с кеф...
  • 10 Серафим Юлков

    9 20 Отговор
    Колко трябва да си изтръпнал, за да дадеш 140 000лв. за подобна кола??

    Коментиран от #17

  • 11 бмв

    12 9 Отговор
    Мани тия боклуци - Киа, дърстъри, алфи не знам си какви. Бмв-то вече е сила! Мани тия пластмасови, каучукови еднодневки.
  • 12 Гост

    16 4 Отговор
    Най-истинската от истинските коли!!! Класика - мечта!!!
  • 13 Ганю Ганев

    3 9 Отговор
    Еми добре, ама нямам касетки за касетофона

    Коментиран от #18

  • 14 Човека

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Авиатор":

    Авиатора е много в час. Точно щях да пиша почти същото. Да бях богат щях да скоча ама...

    Коментиран от #23

  • 15 Гост

    12 10 Отговор
    То и аз не съм първа младост, но не съм чак толкова изперкал, да се прехласвам по толкова старо БМВ и да дам 140 000 лева. Предпочитам си за тези пари да е нова 5-ца с 300 к.с., отколкото тази антика с 150 к.с.

    Коментиран от #26

  • 16 МВР

    3 4 Отговор
    Има и по евтини Жигулки в мобилето...
  • 17 винкело от перник с гоуфо

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Серафим Юлков":

    такива возуа не са за гоиовци като тебе ,ясно уи ти е ,и гоуф 1 е по скьп в момента от новите тараясници,пробуема ти е че не ги цениш,и не можеш да си го позвоу.иш
  • 18 винкело от перник с гоуфо

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ганю Ганев":

    добре бе братуенце че си суожиш фуашка или usb в запауката и решава пробуема .
  • 19 0000

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Авиатор":

    Ти толкова си в час с колите ,колкото аз с готвенето.тези тоалетни с шестака отпреди фейслифта наистина са с ангренажен ремък.или си пълен бастун или бъркаш с четирицилиндровия,който наистина е с верига

    Коментиран от #25

  • 20 никси

    6 0 Отговор
    не виждам какво лошо има в този автомобил ,аз харесвам класиката ,независимо какьв е.
  • 21 Сашко

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Авиатор":

    А аз лично съм сменял ремък ангренажен на такъв мотор :)
  • 22 ел стъкл

    1 0 Отговор
    Ама задните стъкла ли са електрически,че не виждам.
  • 23 0000

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Човека":

    Ако питаш мен направо са го изгонили от час.бил е неподготвен или невиждал Е 30
  • 24 Хаха

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "32121":

    наЙстина ли е хубава? Ама наЙстина? Кажи ми какво ти е мнението наЙстина?
  • 25 АLFA Q 4

    3 4 Отговор

    До коментар #19 от "0000":

    ТОВА НАИСТИНА Е С РЕМЪК
    ИМАХ ТАКАВА ЗАВОДСКА, М, ка
    КОЛИЦАТА Е РАЗКОШ
    ИГМОРИРАХ ПАЛЕЦА ДА НЕ ИЗКЛЮЧВА ЗАВОДСКИТЕ 5800 оборота И БАВАРЧЕТО НА ТРЕТА ИЗПРАВИ НА 190
    НЕУБИВАЕМО Е
    И ОТ 1995 ВЕЧЕ НЕ ПОГЛЕЖДАМ ГЕРМАНКА
    ИЗЛАГАЦИЯ СА ВЕЧЕ
    НО ТОВА Е УНИКАТ... НЕ ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ ЗА ТОЗИ ШЕДЪОВЪР
  • 26 АLFA Q 4

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    ГОСТ ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ СА САГЛАСЕН С ДОСТА ОТ КОМЕНТАРИТЕ НО ЗА ТОВА БИЖУ НЕ ТРАКАЙ ГЛУПОСТИ

    Коментиран от #30

  • 27 Алфа Ромео

    2 1 Отговор
    Не е ли със верига мотора? Колата е в прекрасно състояние, класика, харесвам по-старите коли, имат душа и чар.

    Коментиран от #28

  • 28 големи специалисти

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Алфа Ромео":

    От 09.1983 до 08.1986 година БМВ е30 323-150к.с е с ангренажна верига.
  • 29 Японеца 2

    0 2 Отговор
    Не ви знам селските тетки тука, ама ае86 GTI е много по напреднал автомобил от тоя кош за времето си ! 140 000? Моляя? Хахаха

    Коментиран от #34

  • 30 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #26 от "АLFA Q 4":

    За теб бижу, а за мен антика и таралясник! Казах, че за 140 000 лева предпочитам нова 5-ца с 340 к.с. пред тази отживелица с 150 к.с. И все пак не съм на 20 години, а на 2х20, но всяко нещо с времето си.

    Коментиран от #32

  • 31 Веско

    0 3 Отговор
    Това е като да се ожениш за Стара баба на 70 г която е правила секс само един път.като нова.ха ха ха.
  • 32 Капитан Немо

    2 5 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    В случая не купуваш кола, купуваш .... история.

    Коментиран от #35

  • 33 КУЙЧО ВАНЧО

    1 3 Отговор
    ЕДНА СТОТИНКА НЕ ДАВАМ ЗА ТОЯ БРАКМОЧ!!!
  • 34 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Японеца 2":

    Добре фалшиво японче с какво е по-иновационна Тойотата от БМВ-то? Нямам нищо против двете коли, но разкажи ни тук. Това БМВ е от годините в, които се правеха коли, които са наистина здрави. Това, че сега са изгубили горе-долу от своя имидж не значи че са боклуци.

    Коментиран от #36

  • 35 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Капитан Немо":

    Аре стига глупости - каква история е това БМВ???
  • 36 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Имал съм такава и до ден днешен се дразня че я продадох разликата е от тука до небето шофиране държание на пътя и т.н еднакви са г/д.. Но бате мойта беше 1.6 16в на инж и вадеше 150 коня от мотора само с това ще приключа за разхода да не говоря много по леко ти е на джоба сравнение от бмв то и грам не го пускаше пред нея уникален автомобил чустваш го спортен както трябва да е а на моят приятел 325 ца та то се кланяше то беше чудо а и беше м пакет ако не се лъжа, ми не ми харесваше... Човек няма лоши коли спори ми колкото искаш но е30 ки на всеки ъгъл изгнили като се огледаш и ги кърпят и т.н а за ае 86 кво да кажеш автомобил доказан и все по трудно намиращ се като изкл Япония и щатите... И по технологичен е японеца да.. като го покараш ще усетиш ... Няма кво да ти кажа повече бате опитай пък тогава скачай така... Не съм искал да кажа че е автономна хахах p.s трудно ще се намери да се пробва иначе ще ти хареса сигурен съм ако не си поредния изтрещел беенвист а умееш да усетиш колата!
    Лек ден!