BMW 323i от 1985 г. бе продадено за впечатляващите €69 900 на търг в eBay. Двувратката била съхранявана в продължение на 30 години в автосалон на марката в Белгия и е изминала едва 260 км.
Автомобилът се намира в абсолютно оригинално състояние и дори е обут в заводските си гуми. Сменяни са само маслото, филтрите и ангренажният ремък.
Под предния капак на "тройката" работи 2.3-литров редови шестак с мощност 150 к.с., съчетан с петстепенна предавателна кутия с ръчно превключване. Оборудването включва спортен волан, седалки Recaro, касетофон, електрически стъкла и самоблокиращ диференциал.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 32121
Коментиран от #24
14:34 31.01.2019
2 1111
14:35 31.01.2019
3 Радо
14:37 31.01.2019
4 Авиатор
Водите рубрика за автомобили, проверете преди да пишете.
Този двигател на БМВ - няма ангренажен ремък!
Двигателят е класика и е с ангренажна верига.
Е30 е вечната класика, за това и цената е такава.
Сегашните двигатели на БМВ са доста ненадеждни, а от БМВ няма да направят толкова здрав автомобил повече.
Коментиран от #5, #8, #14, #19, #21
14:41 31.01.2019
5 Г. Касабов
До коментар #4 от "Авиатор":
M20 has an iron block, aluminium head and a SOHC valvetrain with 2 valves per cylinder.[8] The major differences to the M30 are:A timing belt rather than a timing chain[9]
Bore spacing of 91 mm (3.6 in), rather than 100 mm (3.9 in)[10]
Slant angle of 20 degrees, compared with 30 degrees for the M30.[11]
14:58 31.01.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Анастас
До коментар #4 от "Авиатор":
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select има си рама на снимката последните седем символа се ползват на бмв ако незнаете нещо е наистина добре да сте информирани преди да твърдите че някой друг не е :)15:11 31.01.2019
9 Селянин
15:18 31.01.2019
10 Серафим Юлков
Коментиран от #17
15:23 31.01.2019
11 бмв
15:53 31.01.2019
12 Гост
16:13 31.01.2019
13 Ганю Ганев
Коментиран от #18
16:46 31.01.2019
14 Човека
До коментар #4 от "Авиатор":
Авиатора е много в час. Точно щях да пиша почти същото. Да бях богат щях да скоча ама...Коментиран от #23
17:33 31.01.2019
15 Гост
Коментиран от #26
18:03 31.01.2019
16 МВР
19:00 31.01.2019
17 винкело от перник с гоуфо
До коментар #10 от "Серафим Юлков":
такива возуа не са за гоиовци като тебе ,ясно уи ти е ,и гоуф 1 е по скьп в момента от новите тараясници,пробуема ти е че не ги цениш,и не можеш да си го позвоу.иш20:25 31.01.2019
18 винкело от перник с гоуфо
До коментар #13 от "Ганю Ганев":
добре бе братуенце че си суожиш фуашка или usb в запауката и решава пробуема .20:29 31.01.2019
19 0000
До коментар #4 от "Авиатор":
Ти толкова си в час с колите ,колкото аз с готвенето.тези тоалетни с шестака отпреди фейслифта наистина са с ангренажен ремък.или си пълен бастун или бъркаш с четирицилиндровия,който наистина е с веригаКоментиран от #25
20:32 31.01.2019
20 никси
20:32 31.01.2019
21 Сашко
До коментар #4 от "Авиатор":
А аз лично съм сменял ремък ангренажен на такъв мотор :)21:05 31.01.2019
22 ел стъкл
21:21 31.01.2019
23 0000
До коментар #14 от "Човека":
Ако питаш мен направо са го изгонили от час.бил е неподготвен или невиждал Е 3021:50 31.01.2019
24 Хаха
До коментар #1 от "32121":
наЙстина ли е хубава? Ама наЙстина? Кажи ми какво ти е мнението наЙстина?21:50 31.01.2019
25 АLFA Q 4
До коментар #19 от "0000":
ТОВА НАИСТИНА Е С РЕМЪКИМАХ ТАКАВА ЗАВОДСКА, М, ка
КОЛИЦАТА Е РАЗКОШ
ИГМОРИРАХ ПАЛЕЦА ДА НЕ ИЗКЛЮЧВА ЗАВОДСКИТЕ 5800 оборота И БАВАРЧЕТО НА ТРЕТА ИЗПРАВИ НА 190
НЕУБИВАЕМО Е
И ОТ 1995 ВЕЧЕ НЕ ПОГЛЕЖДАМ ГЕРМАНКА
ИЗЛАГАЦИЯ СА ВЕЧЕ
НО ТОВА Е УНИКАТ... НЕ ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ ЗА ТОЗИ ШЕДЪОВЪР
22:10 31.01.2019
26 АLFA Q 4
До коментар #15 от "Гост":
ГОСТ ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ СА САГЛАСЕН С ДОСТА ОТ КОМЕНТАРИТЕ НО ЗА ТОВА БИЖУ НЕ ТРАКАЙ ГЛУПОСТИКоментиран от #30
22:13 31.01.2019
27 Алфа Ромео
Коментиран от #28
22:17 31.01.2019
28 големи специалисти
До коментар #27 от "Алфа Ромео":
От 09.1983 до 08.1986 година БМВ е30 323-150к.с е с ангренажна верига.23:05 31.01.2019
29 Японеца 2
Коментиран от #34
00:35 01.02.2019
30 Гост
До коментар #26 от "АLFA Q 4":
За теб бижу, а за мен антика и таралясник! Казах, че за 140 000 лева предпочитам нова 5-ца с 340 к.с. пред тази отживелица с 150 к.с. И все пак не съм на 20 години, а на 2х20, но всяко нещо с времето си.Коментиран от #32
07:42 01.02.2019
31 Веско
09:49 01.02.2019
32 Капитан Немо
До коментар #30 от "Гост":
В случая не купуваш кола, купуваш .... история.Коментиран от #35
10:11 01.02.2019
33 КУЙЧО ВАНЧО
11:01 01.02.2019
34 Гост
До коментар #29 от "Японеца 2":
Добре фалшиво японче с какво е по-иновационна Тойотата от БМВ-то? Нямам нищо против двете коли, но разкажи ни тук. Това БМВ е от годините в, които се правеха коли, които са наистина здрави. Това, че сега са изгубили горе-долу от своя имидж не значи че са боклуци.Коментиран от #36
16:59 01.02.2019
35 Гост
До коментар #32 от "Капитан Немо":
Аре стига глупости - каква история е това БМВ???19:49 01.02.2019
36 Пич
До коментар #34 от "Гост":
Имал съм такава и до ден днешен се дразня че я продадох разликата е от тука до небето шофиране държание на пътя и т.н еднакви са г/д.. Но бате мойта беше 1.6 16в на инж и вадеше 150 коня от мотора само с това ще приключа за разхода да не говоря много по леко ти е на джоба сравнение от бмв то и грам не го пускаше пред нея уникален автомобил чустваш го спортен както трябва да е а на моят приятел 325 ца та то се кланяше то беше чудо а и беше м пакет ако не се лъжа, ми не ми харесваше... Човек няма лоши коли спори ми колкото искаш но е30 ки на всеки ъгъл изгнили като се огледаш и ги кърпят и т.н а за ае 86 кво да кажеш автомобил доказан и все по трудно намиращ се като изкл Япония и щатите... И по технологичен е японеца да.. като го покараш ще усетиш ... Няма кво да ти кажа повече бате опитай пък тогава скачай така... Не съм искал да кажа че е автономна хахах p.s трудно ще се намери да се пробва иначе ще ти хареса сигурен съм ако не си поредния изтрещел беенвист а умееш да усетиш колата!Лек ден!
12:07 02.02.2019