Last news in Fakti

31 Януари, 2019 17:02 7 907 23

Infiniti се оттегля от Европа?

  • infiniti-
  • nissan-
  • продажби
Infiniti се оттегля от Европа? - 1

Infiniti се кани да напусне европейския пазар заради незадоволителни продажби, твърди AutoActu. Според френския сайт в ръководството на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi назрявало напрежение от финансовите резултати на луксозния бранд на Стария континент и все повече надделявало мнението, че няма смисъл да се продължава по този начин.

Nissan лансира Infiniti в Европа преди 10 години с идеята да предостави на купувачите японска алтернатива на утвърдените немски марки в премиум сегмента. Десетилетие по-късно обаче продажбите на бранда дори не се доближават до тези на германските производители.

По данни на CarSalesBase вместо прогнозираните 30 000-40 000 бройки годишно от хечбека Q30 през 2016 г. са продадени едва 8 453. През 2017-а бройката спада на 7 617, а през първите 11 месеца на миналата година са купени под 3 000, като през октомври модела са предпочели само 95 души на целия континент.

Най-силната година на Infiniti в Европа е била 2016-а, когато са продадени 13 775 автомобила. От тогава насетне резултатите бележат спад до 12 571 през 2017-а и под 6 000 миналата година. Положението на марката се утежнява допълнително от въвеждането на новия стандарт за проверка на вредните емисии (WLTP) и предстоящите усложнения след евентуален твърд Брекзит.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI

    28 28 Отговор
    Дано :)
  • 2 Гост

    50 32 Отговор
    А дано! Няма такива крадци! Луксозно облечен Нисан, с безумно скъпи части!

    Коментиран от #16

  • 3 Нисанчо

    39 18 Отговор
    Имат два-три скучни модела, трошливи и скъпи, покупка на Инфинити е Европа е лишена от смисъл. В Америка е друго, там са много по евтини от немските дараци а и са малко по надеждни и по добре си държат цената.
  • 4 Антон

    29 22 Отговор
    Добре де европейци, защо не купувате измисления японски премиум и разваляте плановете и прогнозите на жълтите.

    Коментиран от #9

  • 5 Радо

    30 12 Отговор
    Е как да купя Дъстър на тройна цена?...не ги ринем с лопатата все пак и не печелим обществени поръчки за пътища и саниране на блокове.

    Коментиран от #11

  • 6 асддса

    21 14 Отговор
    Защо да си купя инфинити като е по-назад във всичко освен цена ?
  • 7 инфинити

    11 19 Отговор
    много са трошливи и грозни тия боклуци
  • 8 Философ

    11 6 Отговор
    Ауу, сега какво ще караме?
  • 9 Язе

    16 4 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Не знам дали е измислен защото никога не съм имал но преди няколко години(5-7),загледах някакъв техен модел който вътре изглеждаше доста премиум.Дори имаше говорители в седалките.Интериора си беше много на ниво.
  • 10 Know How

    23 1 Отговор
    Помъчиха се да следват модела на Тойота с Лексус, но са много мудни във ваденето на нови модели и въвеждането на нови технологии.
  • 11 Японеца

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "Радо":

    Еми купи си поло на тройна цена = пасатор!
    Инфинити продава много скъпо в Европа!

    Коментиран от #19

  • 12 fermera

    20 0 Отговор
    Като со съветник на две коли от марката мога да дам мнение че колите си ги бива,но мениджмънта им е трагичен.До 2014 всичко беше прогресивно,удачни СУВ модели и луксозен седан.И до там.Смениха имената незнайно защо и пуснаха новия модел Q50.Като хибрид е актуален и сега,но с двигателите на Мерцедес и само задно си бяха провал.Съсипаха такъв модел като Инфинити М като не се появи AWD и му сложиха 4 цилиндров дизел.Та той е 5,1м и да си на задната седалка е по добре отколкото отпред.Големият FX даже не се опитаха да му сложат от новите турбирани V6 бензинови мотори и инфотеймънт.А най-здравият им модел ЕХ го пуснаха с по голямо междучасие и купе,но не и в ЕВРОПА.Там го продават за около 35к $ и е начело в класациите за най-здрави употребявани коли.Този провал Q30 си беше предизвестен защото си е А клас ама с висш мениджмънт не се спори.През 2012 имаха модел пред пускане на електромобил LE ама го спряха.За какво го взеха този Хабиби,той е некадърник.Имат нов модел Q50 ама не и в ЕВРОПА.. Успях да го разгледам наживо.Страхотен е с голямо пространство и интериор,ама да го бяха пуснали преди 2 години.Сега очакванията са други-автономно управление,инфотеймънт,хибрид. Новият автомобил трябва да е актуален поне още 3 години.А този направил се не е.
  • 13 fermera

    22 1 Отговор
    Две грешки.Първата е за дизайнера който взеха от BMW Хабиб.Той ще провали следващите модели с концепцията минимализъм. Купувам си ИНФИНИТИ защото има копче за всичко,знам къде е и го натискам без да го гледам.И никога не съм имал софтуерен проблем и грешки на таблото след 330к километра.А новия модел е QX50. Двигателя не се чува как работи,но дръжката на вратата е проектирана от човек който не кара кола на дълъг път.А за резервните части има някакво необяснимо поскъпване в стил ДА СИ ИЗГОНИМ КЛИЕНТИТЕ.Иначе на рисунки и концепции по изложения го докарват.Няма да първите фалирали заради некадърен мениджмънт.
  • 14 Умният

    17 9 Отговор
    Най големият проблем на инфинити/нисан е рено!
  • 15 Кольо Дапа

    15 4 Отговор
    У нас Инфинити се продава добре под марката Дачия.
  • 16 Smed

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    A to sqkash audito i porsheto ne sa luksozen VW sus skupi chasti
  • 17 Julio

    16 0 Отговор
    Това по принцип е лоша новина. Не че съм се залетял да си купувам Инфинити но отпадането на един конкурент на немската тройка, първо ще даде отражение на и без това не особенно високото качество на дойчовците, но ще ги направи в далечна перспектива още по-нахални с цените...
    Отпадане на конкурент значи винаги ядове за клиентите на останалите на пазара...
  • 18 Morgoth

    10 0 Отговор
    Истината е, че и Инфинити и Лексус, макар и с напълно еквивалентни коли на немските премиуми (въпрос на вкус, кое да харесваш) не провалят напълно на Европейския пазар. Определено това не е нито заради цената, нито заради качеството.
  • 19 Кирчо

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    Беги бе, левак!
  • 20 FX35

    11 1 Отговор
    Имам FX35 2006, чук е, върви без никакви проблеми. Имат няколко слаби места и ако им обърнеш внимание навреме са перфектни кросоувърчета с големи валяци и як звук. Но голямото НО е, че е автомобил преди ерата РЕНО.
  • 21 Карам QX56 2008

    4 0 Отговор
    Тази кола е невероятно здрава. А двигателя е V8, но е направена в САЩ, а не в Франция.
  • 22 ВАГ

    1 2 Отговор
    Квой тва Инфинити ?!!! ... да не е собственост на Тата ,некак си индийско ми звучи .
  • 23 бай онзи

    8 1 Отговор
    много кисело тва грозде ей... много льольовци са се изсрали тука без да са се качвали в такъв автомобил, както обикновенно... а то е достатъчно само да седнеш в едно G37 или Q50 и някой немски "премиум" от същите години и да ти стане ясно за кво иде реч. Същото важи и за FX/QX серията. Ама нали нямат дизел, не стават за бедни ганьовци... добре че на Q50ките им сложиха такива от Мерцедес, че да се класират в представите на ганчо за "премиум"