Британското поделение на Mitsubishi Motors представи лекотоварна версия на хибрида Outlander PHEV. Кросоувърът с товарен отсек с дължина 1 650 мм и товароносимост 510 кг струва £25 113 (€28 639).
Outlander PHEV Commercial попада в категорията на превозните средства със свръхниски вредни емисии, което позволява използването му за доставки в екологичните зони на Лондон със строги изисквания към нивата на отделяния въглероден двуокис. Собствениците на автомобили, които не покриват нормите, трябва да плащат по £12.50 (€14.25) такса за вход.
Баничарката на Mitsubishi се отличава с огромен багажник с плосък под и стоманена преграда зад предните седалки. Оборудването включва 18-цолови колела, подгряване на предното стъкло, камера за движение на заден ход и аудиосистема с Bluetooth и поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto.
Outlander PHEV Commercial има 2.4-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, и два електромотора, захранвани от батерия с капацитет 13.8 кВтч. Системата мощност е 224 к.с., а пробегът на ток - до 57 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
16:54 11.02.2019
2 Рено Каптур tci
16:55 11.02.2019
3 hmhmhm
17:02 11.02.2019
4 Готин ама не съвсем
17:25 11.02.2019
5 Магьосници
17:30 11.02.2019
6 Бесен Язовец
17:33 11.02.2019
7 гост
Коментиран от #8, #9
18:43 11.02.2019
8 Японеца
До коментар #7 от "гост":
И масло харчи, като Хонда! Ама бмв не харчи, даже от 5 литра, произвежда 10, требе редовно точене и продаване!18:53 11.02.2019
9 гост
До коментар #7 от "гост":
И да си продължа, че действително мицубиши предлага един от най-добрите хибриди в практиката, а не теоретично. Колата е с два електромотора и бензинов двигател, плъгин хибрид и е изключително рафиниран, също така разход от 7л. за кола с 240кс е много нисък дори и за вариант когато нямаш ток в батерията, друга подобна кола би харчила над 10л. Та изключително смислена е за градовете с въведени забрани и пропуски, както и за такива със скъпи зони за паркиране, просто не е се продава много добре както са всички коли на Мицубиши. Техният модел Еклипс струва 44х.лв, а на Рено Каджар започва от 34х.лв или с френското си с цели 10х.лв напред и то в доста по-красива кола при сходно моторизиране.18:57 11.02.2019
10 Boxer
Коментиран от #11, #12
06:57 12.02.2019
11 Boxer
До коментар #10 от "Boxer":
Корекция , подът е равен, излъгах се от светлосенките, извинявам се.07:01 12.02.2019
12 гост
До коментар #10 от "Boxer":
Какво значение има пиковата мощност като колата върви на ток при ниски скорости? Трябва ти кола за снабдяване в Лондон и Мицубиши ти предлагат, това може да ти послужи и за реклама, колко си зелен, да намали ЦО2 на бизнеса ти и реално да се използва колата без никакъв разход, ако се зарежда на безплатни точки, като в същото време може да се прибереш в предградието след като цял ден си въртял в града, без да сменяш коли, което реално е най-голям плюс. А и е много по-добре визуално отколкото стандартна баничарка. Електричките на Дойче Пост също са добри за подобна дейност, но те струват 36х.евро и изминават 50-80км с един заряд. Да не се забравя, че това е и 4х4 и може да ходи до някоя ферма да зарежда и да се връща в града без проблем при всякакви условия.Коментиран от #13
08:18 12.02.2019
13 Boxer
До коментар #12 от "гост":
Значението е , че плащаш за нещо, което не ползваш. Каква е цената и теглото на задвижване с 80кс и съответно за 3 пъти по-голяма мощност? А се очаква това да е работен кон, който да ти помага в бизнеса...10:49 12.02.2019