Last news in Fakti

14 Февруари, 2019 13:23 10 366 22

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

  • honda-
  • cr-v-
  • хибрид-
  • цена-
  • българия
Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от... - 1

Хибридната версия на новото поколение на Honda CR-V пристигна в България непосредствено след старта на европейските продажби на модела. От 63 990 лв. с ДДС започват цените за нея у нас. Най-ниското ниво на оборудване е Comfort e с предно предаване, а най-високото – Prestige – с четири задвижващи колела. За останалите два варианта на обзавеждането - Style Plus и Premium купувачите ще могат да избират между двата вида предаване.

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

Новият екологичен CR-V Hybrid е оборудван с интелигентната система Multi Mode Drive (i-MMD), съчетаваща 2,0-литров i-VTEC бензинов двигател с цикъл на Atkinson и два електромотора, за да осигури реална енергийна ефективност и лесна управляемост. i-MMD не работи с конвенционална трансмисия, а вместо това функционира чрез далеч по-компактен агрегат, осигуряващ директна връзка между задвижващите части и плавното предаване на въртящия момент.

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

И бензиновата и хибридната версии са с предно предаване стандартно, но и двете могат да бъдат поръчвани със система за задвижване и на четирите колела от ново поколение, която е с интелигентен контрол в реално време (Real Time AWD with Intelligent Control System™).

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

Новата хибридна система i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) се състои от два електрически двигателя (единият от които всъщност е електрогенератор), които задвижват автомобила в електрически режим и 2,0-литров бензинов силов агрегат с вътрешно горене, работещ по цикъл на Аткинсън и макс. мощност 145 к.с. (107 кВт).

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

Той има двойна роля – задвижва автомобила в съответния режим, или генерира електроенергия, тъй като е свързан с електрическия мотор-генератор. Последният на свой ред създава електроенергия, а тя се добавя към акумулаторните батерии, и така се автомобилът се движи в електрически режим. В този случай той ускорява изключително бързо. В крайна сметка резултатът от всичко това е уникалното съчетание от екологичността на електрическия двигател с показателите на бензиновия и вътрешното пространство на конвенционален автомобил.

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

Възможни са три режима – напълно електрически, хибриден (ползва електроенергията от генератора към задвижващия мотор, допълнително количество идва от батериите), и такъв, в който превес има двигателят с вътрешно горене. Всъщност бутон за смяна на различните режими няма, системата изчислява прецизно кой е най-подходящият за даден момент. Хибридната система не се нуждае от конвенционална трансмисия и е оборудвана с 1-степенен съединител с фиксирано предавателно отношение, който създава директна връзка между подвижните компоненти и по този начин се осигурява плавно предаване на въртящ момент през цялата система.

Хибридното CR-V пристигна у нас с цена от...

В електрически режим задвижващият мотор черпи енергия единствено от батериите и така е осигурено задвижване с нулеви вредни емисии. В хибриден режим бензиновият двигател осигурява енергия за електрическия мотор-генератор, който на свой ред отдава мощност към задвижващия електромотор. Излишната мощност се връща обратно през генератора, за да дозареди батериите. В нормален режим колелата биват задвижвани от бензиновия силов агрегат, като при необходимост допълнителна доза мощност може да дойде от електромотора.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Антон

    14 34 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Цената която цитираш е за базов вариант.:) И тези тръгнаха по пътя на тойота, двигатели с цикъл на аткинсън два литра, 140 коня, на жълтите някой да им каже че сме 2019 година. Радостното е че това изчадие много много няма да го виждаме по улиците - балъчетата са все по -малко

    Коментиран от #5, #17

  • 3 сектант

    14 22 Отговор
    предпочитам дачия.
  • 4 Не мерси

    17 39 Отговор
    И този и предишния с тая грозна предница все едно половината решетка е изпаднала по пътя. Тънки ламарини, ръжда, калпави в-тек мотори харчещи масло и чупещи клапани. Трошливи раздатки. ЦРВ си остава боклук за бедните които нямат пари за по хубав паркетник

    Коментиран от #6, #7, #8

  • 5 селянин 1

    8 7 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Има една песен..,,А на теб кой ще ти каже,,че Lexus ls-е шестак с 300 к.с..с две ел.моторчета по 60 к.с.и действа по принципа на ваг,с 8 степенен автоматик,а от юли минава на 12 степени,по лиценз на бош.Вече сме 21 век,пийвай повечко витамини,и разбери че има и хибриди шестаци..А toyota подготвя и Тундра-8V,с 400к.с..хибрид с 4 ел.мотора за САЩ..всеки по 80 к.с..с батерия на енергия-никопол.

    Коментиран от #16

  • 6 Паркетници

    25 8 Отговор

    До коментар #4 от "Не мерси":

    То затова по- хубавите ти паркетници са във втората половина на класациите по надеждност, а црв е в първата.

    Коментиран от #21

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 noname

    10 4 Отговор
    Е те това е екологичност - ще върви на ток, ама тока кой ще го осигурява - пак стария ДВГ :):):)
  • 11 Японеца

    17 5 Отговор
    Японските коли тотално объркват и дразнят голфаджиите по душа! В хибридите е бъдещето!
    След 5г. очаквайте 0.5 литров хибрид плъг ин с 300к.с.! Двигателя на метан или пропан за зареждане на батерията!
  • 12 факти

    27 6 Отговор
    Много добра кола със 7 места и традиционно здрава. Това е един от най добре продаваните автомобили на Хонда в Европа и запазва цената си на старо за разлика от германските.
  • 13 Каракуд

    15 0 Отговор
    Върховото изпълнение е над 90 хиляди лева, малко множко.
  • 14 Име

    10 7 Отговор
    Тия не познават парите. 64 бона за хечбек с предно предаване...
  • 15 Марш на боклука

    13 7 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Яд те е нали, злобата ще те убие! Ти си с дизелова кошница или чупливо бенве! Признай си пич, иначе ще ти тежи! Злобата е грях!
  • 16 Антон

    5 8 Отговор

    До коментар #5 от "селянин 1":

    Колега къв лексус,ква тойота, какви тундри и каква америка. Коментирай изчадието от статията. Колата ще се движи на ток, ама тока ще го прави двг-то мани мани. А лексуса който го пишееш е is300h с четирицилиндров 2.5 двг и ел мотор, с ускорение 8.4. По-добре не ги намесвай спреляците от лексус.
  • 17 гост

    7 9 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Явно е.че най-големият балък тук си ти бре.

    Коментиран от #19

  • 18 хондаджия

    13 4 Отговор
    Карай Хонда за да си бомба!!!ЦРВ винаги ще си остане един прекрасен здрав автомобил.

    Коментиран от #20

  • 19 Антон

    7 4 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Колега би ли се обосновал?
  • 20 Антон

    8 6 Отговор

    До коментар #18 от "хондаджия":

    През 2018 380 хил. цр-в и сивик са били привиквана в оторизираните дилъри на китай заради проблеми с двг. Над 500 хил.бр от цр-в с двигатели 1.5 турбо са били проблемни в щатите за периода 2017-2018. Ето линк за здравите бомби: https://www.consumerreports.org/car-repair-maintenance/honda-cr-v-affected-by-engine-trouble/
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 въпроса е

    1 2 Отговор
    кон колко ти плащат за коментар?