Бъдещият "достъпен" модел на Koenigsegg ще се оборудва с 2.9-литров V-образен осемцилиндров двигател без разпределителен вал с мощност 1 065 к.с., съобщава в Twitter потребител с името AutoPap, който твърди, че е виждал предсерийна версия колата. Тя ще има каросерия от въглеродни нишки и алуминий и ще стане първият съвместен проект на шведската компания и консорциума NEVS.
Газоразпределителният механизъм на революционния агрегат ще бъде снабден с електронно управлявани възбудители, които ще отварят и затварят клапаните вместо разпределителен вал. Инженерите на Кристиан фон Кьонигсег разработват технологията FreeValve от няколко години.
Koenigesegg и NEVS подписаха договор за стратегическо сътрудничество в края на януари. Съглашението предвижда консорциумът да инвестира в шведския производител на бутикови суперавтомобили €150 млн., срещу които да получи 20% от акциите и достъп до технологиите му.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 седмица на автомобила
12:19 15.02.2019
2 Гост
Коментиран от #9, #24
12:20 15.02.2019
3 Алфа Ромео
Коментиран от #7
12:26 15.02.2019
4 Batushka
Коментиран от #5
12:37 15.02.2019
5 Юрий
До коментар #4 от "Batushka":
новите лади бият по качество доста голям брой днешни премиум маркиКоментиран от #11
12:38 15.02.2019
6 Tervel bitcoin
13:01 15.02.2019
7 Random
До коментар #3 от "Алфа Ромео":
Това е само рендер13:17 15.02.2019
8 Random
Коментиран от #14, #15, #16
13:20 15.02.2019
9 Random
До коментар #2 от "Гост":
2.9л си е баш два двигателя на 2103(1.45л)...13:21 15.02.2019
10 Ники
13:31 15.02.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Стоян
14:11 15.02.2019
13 ЗигЗаг
Коментиран от #22
14:27 15.02.2019
14 gvdff
До коментар #8 от "Random":
може да видиш и fiat multiair системата.14:28 15.02.2019
15 селянин 1
До коментар #8 от "Random":
За сега само шведите си,,играят,,с тези електрохидравлични актуатори,те елимират нуждата от ремъци,вериги,зъбни колела,двг става по лек и тих,освен при бензина тази с-ма,може да се използва и при дизелите.няма да има,,тракане,,по добро изгаряне,саждите ще липсват.дано и другите да почнат да го правят,че е скъпо.Коментиран от #17, #19
14:35 15.02.2019
16 Jack Bauer
До коментар #8 от "Random":
Мисля че към момента все още механичната (клапани с разпределителен вал) е по-надеждната система отколкото електронната (електронно управлявани възбудители), лично мнение. Пример - автоматичната скоростна кутия на Audi A5 като натрупа "грешки в компютъра" започва доста тегаво да превключва, разбирасе след "изчистването на грешките" проблем няма, но само до следващото натрупване.Коментиран от #20
15:17 15.02.2019
17 Random
До коментар #15 от "селянин 1":
Китайците от Quoros бяха първи, те изпратиха "техен" двигател(реално копие на мицубиши) на Koenigsegg и те им го преправиха на такъв с Freevalve технология.Коментиран от #21
16:19 15.02.2019
18 Въпроса е
20:59 15.02.2019
19 ФауВе
До коментар #15 от "селянин 1":
Тракането при дизела не е от клапаните, а от дизеловият процес и при по-старите дизелаци - от помпата.22:35 15.02.2019
20 ФауВе
До коментар #16 от "Jack Bauer":
Това котвено газоразпределение не е за обикновеният човек. Като ти падне малко акумулатора, ни клапан ще се отвори, ни ще запали. А дъртия Гоуф с газовата, пали и на 10 волта и от половин оборот.22:37 15.02.2019
21 ФауВе
До коментар #17 от "Random":
Това са пълни глупости. Този вид газоразпределение е стар и е използван преди десетилетия. Просто никой не го намира за рентабилен и не го вграждаха в масовите автомобили.22:39 15.02.2019
22 Kricheto
До коментар #13 от "ЗигЗаг":
RS6 s 2.9 motor???? Ti ot koq planeta si??? XaxaxaКоментиран от #23
11:06 16.02.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ЛудЛу
До коментар #2 от "Гост":
Ама поне за 80 лева сменя комплекта джанти.22:40 16.02.2019
25 Mark Haynes Rukaisho
14:54 21.02.2019
26 Mark Haynes Rukaisho
14:55 21.02.2019
27 Mark Haynes Rukaisho
14:56 21.02.2019
28 Mark Haynes Rukaisho
14:57 21.02.2019