Last news in Fakti

15 Февруари, 2019 12:03 5 807 28

2.9-литров V8 за евтиния Koenigsegg

  • koenigsegg-
  • nevs-
  • freevalve

Бъдещият "достъпен" модел на Koenigsegg ще се оборудва с 2.9-литров V-образен осемцилиндров двигател без разпределителен вал с мощност 1 065 к.с., съобщава в Twitter потребител с името AutoPap, който твърди, че е виждал предсерийна версия колата. Тя ще има каросерия от въглеродни нишки и алуминий и ще стане първият съвместен проект на шведската компания и консорциума NEVS.

Газоразпределителният механизъм на революционния агрегат ще бъде снабден с електронно управлявани възбудители, които ще отварят и затварят клапаните вместо разпределителен вал. Инженерите на Кристиан фон Кьонигсег разработват технологията FreeValve от няколко години.

Koenigesegg и NEVS подписаха договор за стратегическо сътрудничество в края на януари. Съглашението предвижда консорциумът да инвестира в шведския производител на бутикови суперавтомобили €150 млн., срещу които да получи 20% от акциите и достъп до технологиите му.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 седмица на автомобила

    31 4 Отговор
    В lidl кога?
  • 2 Гост

    19 4 Отговор
    Да и сигурно ше е със железарки джанти като на картинката! Все едно са свалени от Лада Нива! Със сигурност няма да е толкова "достъпен" като за нас! ;) То й бройки нема!

    Коментиран от #9, #24

  • 3 Алфа Ромео

    15 1 Отговор
    Бюджетен Кьонингсег с черни брони и стоманени джанти, интересно....

    Коментиран от #7

  • 4 Batushka

    2 13 Отговор
    По зле от Лада кранта...

    Коментиран от #5

  • 5 Юрий

    8 16 Отговор

    До коментар #4 от "Batushka":

    новите лади бият по качество доста голям брой днешни премиум марки

    Коментиран от #11

  • 6 Tervel bitcoin

    4 5 Отговор
    Приемат ли плащане в Bitcoin ако да взимам 10
  • 7 Random

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Ромео":

    Това е само рендер
  • 8 Random

    15 2 Отговор
    Бъдещето е във Freevalve, вдига мощността с 15%, намаля емисиите с 30% и няма механика която да се износва(а и двигателя е по-малък на размери). С електричките е свършено, освен ако не искате да плащате 20лв на киловатчас.

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 9 Random

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    2.9л си е баш два двигателя на 2103(1.45л)...
  • 10 Ники

    3 0 Отговор
    Малко кратка статия ...
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Стоян

    8 2 Отговор
    Ужасссс и тук няма мира от русофилите, по голяма напаст са от миризливките
  • 13 ЗигЗаг

    5 1 Отговор
    единствената причина всички да правят автомобили с 2.9 литра, а не с 5-6+, е че в Китай митата за Европейски автомобили с над 3 литра са огромни. Затова и Ауди рс4, рс6 минаха на 2.9, Ферари минаха на 2.9

    Коментиран от #22

  • 14 gvdff

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    може да видиш и fiat multiair системата.
  • 15 селянин 1

    10 2 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    За сега само шведите си,,играят,,с тези електрохидравлични актуатори,те елимират нуждата от ремъци,вериги,зъбни колела,двг става по лек и тих,освен при бензина тази с-ма,може да се използва и при дизелите.няма да има,,тракане,,по добро изгаряне,саждите ще липсват.дано и другите да почнат да го правят,че е скъпо.

    Коментиран от #17, #19

  • 16 Jack Bauer

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    Мисля че към момента все още механичната (клапани с разпределителен вал) е по-надеждната система отколкото електронната (електронно управлявани възбудители), лично мнение. Пример - автоматичната скоростна кутия на Audi A5 като натрупа "грешки в компютъра" започва доста тегаво да превключва, разбирасе след "изчистването на грешките" проблем няма, но само до следващото натрупване.

    Коментиран от #20

  • 17 Random

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "селянин 1":

    Китайците от Quoros бяха първи, те изпратиха "техен" двигател(реално копие на мицубиши) на Koenigsegg и те им го преправиха на такъв с Freevalve технология.

    Коментиран от #21

  • 18 Въпроса е

    2 2 Отговор
    кон колко ти плащат за коментар бре?Що не ме уредиш и мен в тая схема?
  • 19 ФауВе

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "селянин 1":

    Тракането при дизела не е от клапаните, а от дизеловият процес и при по-старите дизелаци - от помпата.
  • 20 ФауВе

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Jack Bauer":

    Това котвено газоразпределение не е за обикновеният човек. Като ти падне малко акумулатора, ни клапан ще се отвори, ни ще запали. А дъртия Гоуф с газовата, пали и на 10 волта и от половин оборот.
  • 21 ФауВе

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Това са пълни глупости. Този вид газоразпределение е стар и е използван преди десетилетия. Просто никой не го намира за рентабилен и не го вграждаха в масовите автомобили.
  • 22 Kricheto

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "ЗигЗаг":

    RS6 s 2.9 motor???? Ti ot koq planeta si??? Xaxaxa

    Коментиран от #23

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ЛудЛу

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Ама поне за 80 лева сменя комплекта джанти.
  • 25 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    Koenigsegg agera rs на скоро вдигна 457 км / ч
  • 26 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    Тези 2.9 литра може да се окажат много ефективни
  • 27 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    На времето най добрия беше koenigsegg one 1 килограм е равна конска сила
  • 28 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    Въпреки ефективността koenigsegg не могат да се похвалят с известност като например Ferrari 😀🇮🇹