За това колко е надеждна една кола, основен показател е изминатият от нея пробег. За да навъртиш на един автомобил обаче милион километра трябват и още неща. Основните са безупречна поддръжка и много любов. Сега ще ви разкажем за два Volkswagen-а, които са около гросмайсторската "милионна" граница - първият е малко под нея, а вторият я е надхвърлил осезаемо. В света, а защо не и у нас, може да има и VW-та, които са на повече километри, но тези двете са официално регистрирани.
Първият участник в тази своеобразна класация е открит от компанията Volkswagen в САЩ. Дизеловата Jetta e изминала 562 000 мили (904 450 км) без какъвто и да било ремонт на двигателя. Собственикът Сил Шмид е изключително доволен от автомобила заради липсата на повреди, а и заради разхода, който според неговите думи е 4.7 л/100 км.
През 1993 г. книгата на рекордите Гинес признава "костенурката" на Албърт Клайн от Пасадена, Калифорния, за автомобила с най-голям пробег в света. Произведеният през 1963 г. Beetle е навъртял 1 442 044 мили или 2 320 744 км. Впоследствие едно Volvo P1800 застава начело на класацията. Volvo-то попада в Гинес за пръв път през 1998-а и отнема рекорда на "костенурката".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tervel bitcoin
Коментиран от #24
12:05 17.02.2019
2 ФатмакЪ
12:05 17.02.2019
3 Ннн
12:05 17.02.2019
4 Joro
12:10 17.02.2019
5 Анонимен
12:11 17.02.2019
6 Ivo
Коментиран от #13, #42
12:17 17.02.2019
7 Анти седераст
12:49 17.02.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Alpha_Lone_Wolf
Само англичаните правят по-грозни бръкми.
Коментиран от #11
13:15 17.02.2019
10 Borislav Popov
Коментиран от #26
13:23 17.02.2019
11 Borislav Popov
До коментар #9 от "Alpha_Lone_Wolf":
Искаш да кажеш - Правеха ???13:24 17.02.2019
12 Ханко Брат
Коментиран от #15, #48
13:31 17.02.2019
13 Borislav Popov
До коментар #6 от "Ivo":
И на колко години е тоя Голф да ни светнеш ? Голф 3 ръждясваше по бързо и от Опел. А двигателите с алуминиеви блокове буквално замръзваха зимата . Трето поколение с право може да бъде наречено най-калпаво, признават си го и мнозина от почитателите на марката. Като започнем от концептуалните грешки с остарелите бензинови двигатели и димящи дизели в първите години, преминем през болежките с електрическата система, стъклоповдигачите и проблемните нафтови мотори и стигнем чак до честите случаи на ръжда по каросерията, трета серия се оказва най-голямата издънка за модела. Неслучайно в България често цените й са дори по-ниски от тези на Golf II.Коментиран от #29, #44, #51
13:32 17.02.2019
14 Обикновен Бг
13:36 17.02.2019
15 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #12 от "Ханко Брат":
Не така са мислели инженерите и конструкторите до началото на 90-те и малко след това. Автомобилите са правени с мисълта да служат максимално дълго, за разлика от днешата ширпотреба която след 5-6 я отписваш и тичаш за нова.13:48 17.02.2019
16 някой си
14:39 17.02.2019
17 асддса
Безопастността трябва да е на първо място, всякакви експерти дето обясняват как новите коли били боклуци да си затварят устата още от сега и да си карат гробниците.
Коментиран от #19, #45
15:01 17.02.2019
18 Аз да напиша
15:39 17.02.2019
19 Random
До коментар #17 от "асддса":
Е*ал съм ти безопасността, аз си я карам, ти не се возиш с мене.Коментиран от #33
16:22 17.02.2019
20 Па4о70
16:25 17.02.2019
21 DBS
17:19 17.02.2019
22 ВАГ
17:33 17.02.2019
23 българин
18:01 17.02.2019
24 АLFA Q 4
До коментар #1 от "Tervel bitcoin":
НЕ, ТОВА Е ЧИСТА ПРОПАНДНА РЕКЛАМА НА МАРКАТАНИКОГА БОКСЕР НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ С ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ,,, АБСОЛЮТНО НИКОГА
ТЕЗИ КОИТО МАЛКО РАЗБИРАТ,,, ЗНАЯТ ЗА КАКВО ГОВОРЯ
НА КОСТЕНУРКАТА Е БОКСЕР, И ТОЗИ ПРОБЕГ Е ЗАВИШЕН,,, АБСОЛЮТНО,,,
Коментиран от #30
18:04 17.02.2019
25 ИВАН
Коментиран от #27
18:05 17.02.2019
26 росен
До коментар #10 от "Borislav Popov":
Има ,шкодите са една класа над тях...18:11 17.02.2019
27 АLFA Q 4
До коментар #25 от "ИВАН":
ПИШАТ ЗА БОКСЕР НА ДВА МИЛИОНА И ОТГОРЕТОВА НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ С БОКСЕРА
18:15 17.02.2019
28 Аз само да кажа
18:28 17.02.2019
29 Крали Марко
До коментар #13 от "Borislav Popov":
Май повече си чел, от колкото си карал. Голф 3 наистина е най-зле като изпълнение, но пак е по-добър от повечето си набори, да не говорим за опел от онези години(мои роднини имаха2 астри и един голф 3- познай кой се движи все още). Моят е от Януари 94-а 1.8 АБС мотор. 2008-а го взех нов внос от Италия и от тогава насам си викам, че ще го покарам още 2 години и ще го сменям, ама не се дава гадината мръсна. Следващата кола пак ще е от ВАГ, ама върната от лизинг, или нова, защото всички по-нови коли са си капризни, а нямам доверие на джамбовците.18:53 17.02.2019
30 майстора
До коментар #24 от "АLFA Q 4":
Като човек който разбира ще ти кажа ПРАВ си италянските и японските боксери нямат никакъв шанс да навъртят и 1/3 от тоя пробег ..Коментиран от #39, #41
19:31 17.02.2019
31 Човека с опелите
19:36 17.02.2019
32 emo
( Фолсвагена В6 - PASSAT VARIANT 6) и вече никога не бих купил немска кола. Като изминах около 6.000 км.
1) развали се инпулсния датчик на запалването.
2) Температурния датчик ( върху катализатора)
3) Дебитора на въздуха.
4) Температурния датчик за входа на колекторната тръба.
5) Стоп машинката.
6) Релето закъси и дълги фарове.
Мога да изброя още няма смисъл Немската електроника е пълен боклук и при най малката повреда светят няколко крушки като цветомузика.
20:32 17.02.2019
33 Гост
До коментар #19 от "Random":
Ти нали си фен на руските бараки?Защо караш западно бе продажник русофил? Или копейките които ти плащат да възхваляваш руските бараки стигат само за гоуф 2??? И защо пък гоуфу, защо не великата Лада?20:39 17.02.2019
34 Hahaha
20:52 17.02.2019
35 Пасат
Коментиран от #40
21:08 17.02.2019
36 емo
21:22 17.02.2019
37 Гост
22:02 17.02.2019
38 Cabron
22:18 17.02.2019
39 АLFA Q 4
До коментар #30 от "майстора":
МАЙСТОР ЩЕ ТЕ НАПРАВЯ ЗАЕДНО С МАЙСТОРЛЪКА ТИДОЙДЕ МИ ДО ГУША ДА РАБОТЯ СЛЕД МАЙСТОРИ
ДОЙДЕ МИ ДОГУШААААААА
Коментиран от #46
22:35 17.02.2019
40 АLFA Q 4
До коментар #35 от "Пасат":
ГЛУУУУУПОСТИКоментиран от #43
22:36 17.02.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Реалист
До коментар #6 от "Ivo":
Само така колега, карай си Голфчето и хич да не ти пука!Аз също имам такъв Голф от 13 години и съм трашно доволен - 1.6 бензин 75 коня на газ, колата е старичка и моторчето е слабо, но е адски издръжливо и евтино за поддръжка с много нисък разход.
Наскоро взех една Astra H и тази евтиния дето я има при Голфа, при Астрата е само мечта, по-новите коли са боклуци, постоянно светват някви лампи по таблото и ремонтите не са от най-евтините, същото е и при по-новите VW-ни и като цяло при всички марки автомобили...
След 2000-та година всичко е електроники... Карай Голфа докато не грохне нацяло и не мисли за друга кола, само ще сбъркаш...
23:31 17.02.2019
43 Пасат
До коментар #40 от "АLFA Q 4":
Имах и алфа то е трагедия00:13 18.02.2019
44 Голф 3
До коментар #13 от "Borislav Popov":
Карах голф 3 (94г.) 1,6 бензин/газ 10 години без никакви проблеми с изключение на механизмите на стъклоповдигачите, които смених с чисто нови за около 150лв. 3бр.(двата предни и заден десен, моторчетата си бяха ок). Продадох колата преди няколко месеца, само защото няма климатик. Новите собственици са изключително доволни, както бях и аз, за това си купих Голф 5 газ/бензин и сега съм още по-щастлив. Прекрасни коли. Баща ми кара Пасат Б4 и той от над 10 години без проблем. Който не е карал VW, той не знае какви стабилни, надеждни и здрави коли са!00:22 18.02.2019
45 ВАГ номер 1
До коментар #17 от "асддса":
Вземи си нова кола, за да и робуваш - от повреди няма да имаш пари за друго, ще гледаш отвънка на кафетата и ще цъкаш с уста по пичовете с голфове дето трошат по 500 лева в заведението на вечер защото не са ги дали за ремонти, а са им у джебовете. И като твойта каже земи ми сладолед ти ще казваш на заплата мило и те така.00:26 18.02.2019
46 майстора
До коментар #39 от "АLFA Q 4":
Така е с алфите ..работиш преди майстора после след майстора в общи линии нон стоп нещо се прави по тия коли без да си давате сметка че те са за каране а не за правене ...ама алфа са далеч от етапа спокойно каране ...в багажниците си носите всичко ... масла антифриз свещи кабели лагери бобини въжета инструменти всякакви ...Абе аз какво се занимавам с алфист ? Ясно колко умствен багаж има човек купил си такава кола и хвалейки се даже вместо да се крие някъде от срам ...редом до ония със СитроенитеКоментиран от #50, #52
01:03 18.02.2019
47 vasik atanasova
01:24 18.02.2019
48 Фв та фв
До коментар #12 от "Ханко Брат":
200х издържа всяка кола!06:38 18.02.2019
49 гощо
07:50 18.02.2019
50 АLFA Q 4
До коментар #46 от "майстора":
СРАМУВАЙ СЕ ТИ БЕ,, МЕН НЯМА ОТ КАКВО ДА МЕ Е СРАМ... НИТО СЕ СРАМУВАМ ЧЕ СИ КУПИХ АЛФЕТКАТАНИТО МЕ Е СРАМ ОТ РАБОТАТА СИ, ТИ ТАКА КАК ЛАЕШ ПРОСТОТИЙ,, ЯСЕН СИ МИ
Коментиран от #59
08:35 18.02.2019
51 Георги Върбанов
До коментар #13 от "Borislav Popov":
Аз също имам стар Голф 3 произведен 1992г.Колата стара,скърца и потропва,но мога да кажа че е доста здрава.Върви без грешка,ремонти се правят изкллючително рядко и са все дребни неща.Ръждата също е много малко,като се има предвид че е на 27 г.!08:49 18.02.2019
52 име
До коментар #46 от "майстора":
Колега щом съдиш за хората по колата, закъсал си го здраво с мозъка.Коментиран от #58
09:51 18.02.2019
53 Трънчо
10:13 18.02.2019
54 Иванов
11:37 18.02.2019
55 хахаха
15:32 18.02.2019
56 gost
17:37 18.02.2019
57 Онзий
17:43 18.02.2019
58 майстора
До коментар #52 от "име":
Ооо от това каква кола предпочита човек може да си извадиш много изводи за личността му ...това е неговото отражение ... дори от партия шах мога да си извадя извод за отсрещния ..и в 80% от случаите излизам прав22:39 18.02.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.