Last news in Fakti

19 Февруари, 2019 11:34 4 594 5

Мотор от RS за новия Focus ST

  • ford-
  • focus-
  • st
Мотор от RS за новия Focus ST - 1

Новата генерация на наточения Ford Focus ST ще дебютира след две седмици в Женева, а сега, компанията показа снимки и ТТ данни на модела. Продажбите ще стартират от лятото на тази година.

Това, което веднага прави впечатление е, че колата е станала доста по-мощна от предшественика си. Тя разполага с 2.3-литров турбомотор, който е заимстван от настоящия RS.

Мотор от RS за новия Focus ST

Мощността на Ford Focus ST 2019 е 280 конски сили, а максималният въртящ момент е 420 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч по заводски данни е шест секунди. ST ще се предлага и с дизелова алтернатива - 2.0 литра и 190 к.с.

Интересно е още, че и двете версии ще са достъпни и с механична шестстепенна скоростна кутия, и със седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Промени има и в кормилното управление.

Мотор от RS за новия Focus ST

Според представителите на Ford то е по-директно с 15%, а пружините са по-твърди с 20% отпред и с 13% отзад. Предлагат се и адаптивни амортисьори. Предните спирачни дискове са с увеличен размер - 330 мм, а задните - 302 мм.

Външните отличия се откриват по новия аеродинамичен обвес, спойлера отзад и по логото ST. Също така и по 18-цоловите фирмени лети джанти. В салона са налични спортни кресла Recaro, а воланът е скосен в долната си част.

Мотор от RS за новия Focus ST


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 smeh

    16 9 Отговор
    Кога е на хубавия сух немски асфалт с това предно 6сек. до 100. Като застане у нас на хлъзгавото кръстовище с натрупаната гняз ще върви наравно с дизелите по 150 коня, дорде не дойде следващия светофар след 200м. Не ме разбирайте погрешно и аз съм фен на предаването на 1 мост => повече ефективност/вървеж за конете си и по-нисък разход, но в нашите условия е абсолютно неприложим. Нито ще става за светофарни гонки с това предно, нито ще е магистрален хулиган с тея 280 коня. За завои няма да коментираме, щото сме толкова много "карачи" събрани на тая територия, че една права мантинела не остана :)

    Коментиран от #3

  • 2 GOLF R

    10 11 Отговор
    супер си е фордчето красота отвсякъде, новото макферсон окачване абе идеална работа - много по-добро е от някое пробито рено или по-зле - алфа джулиета велоче кенефа дето всеки 2ри с голф гти го съдира

    Коментиран от #4

  • 3 Бачо Киро

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    Това, че у нас пътя е на гъз не прави колата лоша. По същата логика нищо не трябва да се кара, дето струва повече от 500 евра...
    СТ още от времето на мк2 с 2.5т стана много добър автомобил, сега се доближава почти до предния РС, зеления, като данни и със сигурност ще се представя добре. На болшинството не му дреме за разни светофарни тъпотии, малко хлапета ще хвърлят 30 евра за такива глупости така или иначе.
  • 4 Бухахахахахха

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "GOLF R":

    Освен,че Алфите ви пляскат на всякакви гонки то и Хюндай N 30 счупи каската на ГоУф GTI.Das auto от всякъде.Пък това което се пишеш гоУф R една Алфа Джулия го съсипва където си иска и когато си поиска.Плачи дете,бащата е невинен.бухахахха

    Коментиран от #5

  • 5 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Бухахахахахха":

    Кото сравняваш два автомобила гледай поне да са в една категория, от един и същ клас.