10 227 22

Какви коли купуват фирмите и какви - частните лица?

Какви коли купуват фирмите и какви - частните лица?
Какви коли купуват фирмите и какви - частните лица?

Що се отнася до корпоративните продажби на нови автомобили, то от изнесените данни става ясно, че марката, която залага най-много на продажби на различни фирми е Volvo. През миналата година само 29% са частните лица, които са си купили Volvo, а останалите 71% от продадените шведски коли са били за различни корпорации.

Какви коли купуват фирмите и какви - частните лица?

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Рено Каптур
    Отговор
    1 12:20  19.02.19
    точно тая инсигния е с един 1.5 надут двигател дето като го надуеш 2 3 пъти е гарантиран брак

    Коментиран от #2, #7, #10

  • Лопатата
    Отговор
    2 12:32  19.02.19

    До коментар #1 от "Рено Каптур":

    Карам точно такава служебна Инсигния 2017. Двигателят е турбодизелов 1.6, 136к.с., по-икономичен от двулитровия. Макар и по-малко динамичен, е идеален. Салонът е красота, има почти всички екстри.

    Коментиран от #4, #11

  • Обикновен Бг
    Отговор
    3 12:41  19.02.19
    А аз само си мечтая за кола. И само с мечтите си ще остана, има други по-важни неща.

  • Рено Каптур
    Отговор
    4 13:23  19.02.19

    До коментар #2 от "Лопатата":

    за турбодизела съм съгласен на пежо са същите 1.6 хдита и ги слагат на 308ците дето в мобиле са ги пуснали на по 320 000 км - никакви забележки
  • onq s konq
    Отговор
    5 14:14  19.02.19
    Фирмите купуват нови, частните лица стари коли. Разбира се има и изключения.

    Коментиран от #13, #18

  • Зорлем
    Отговор
    6 17:22  19.02.19
    Мдам, явно Инсигнията и Пасата са много хубави коли, но ако може някой друг да ти ги купи и поддържа. Като дойде време човек да си харчи собствените пари и изискванията му рязко се "променят".
  • Антонн
    Отговор
    7 18:23  19.02.19

    До коментар #1 от "Рено Каптур":

    Точно тия опели вече не са опели. 1.5 надут двигател дето като го надуеш 2 3 пъти е гарантиран брак . Съгласен на 100%,защото е френски боклук. И въпреки че вече не е Опел,пак външно е по красива от лъвчета п.... и елхички.

    Коментиран от #17

  • Киро
    Отговор
    8 18:59  19.02.19
    Аз лично предпочитам стара кола защото ми е хоби да си ремонтирам колата сам,за тези които не им се отдава, новата дачия е добро решение!
  • Дон Вито
    Отговор
    9 19:41  19.02.19
    За семеен автомобил една нова Дачия е прекрасен избор.Караш 200 000-300 000 км и после пак нова.А селските тарикати да си ремонтират "премиумите"с любов,им пожелавам;)))

    Коментиран от #12, #14

  • Рено Коптор
    Отговор
    10 20:48  19.02.19

    До коментар #1 от "Рено Каптур":

    Предполагам караш 0.9ТЦЕ с 90к.с. - супер надут, почти като собственика си.
  • Твардишки...
    Отговор
    11 21:00  19.02.19

    До коментар #2 от "Лопатата":

    Ми да квое туй Дачия трошка кола ли е това ако имам служебна такава ще я счупя за 2 дена казал съм на шефа Дачиа не карам Лада Нива и ме кефи максимално
  • Твардишки...
    Отговор
    12 21:03  19.02.19

    До коментар #9 от "Дон Вито":

    Дачая не никога има по добри вижте новата Лада
  • Минчо
    Отговор
    13 21:05  19.02.19

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Е ти се появи с тоо кон и бмв316

    Коментиран от #15

  • Сандеро дизел
    Отговор
    14 21:25  19.02.19

    До коментар #9 от "Дон Вито":

    Като гледам ценовата листа и особено цените на аксесоарите - да, така изглежда автомобилът приятел на семействата и семейния бюджет. Обаче след 2 години и 30 000км на чисто нова служебна Дачия вече съм на друго мниние. В началото мислех, че може да я купя като минат 4 години и да, до тук съм я карал без никакви проблеми. Като плюсове мога да посоча разходът(НЕикономично шофиране), който до тук по пътен лист е 5.8 при 70/30 градско/извън градско, като въпреки дългите предавки(пета чак на 90км/ч) мотора е еластичен и изпреварванията стават лесно, също така качването и слизането е много удобно заради високите седалки и големите врати, а през зимата даже е удоволствие да газя в снега през непочистените улички в градската джунгла, нооо... не бих си я купил. За почти същите пари преди 4 години баща ми си взе нова Фабия, която е на светлинни години напред като качество и управление(тя също е без дефекти до сега), а за още 10% отгоре мога да си взема истинска семейна кола, която най-вероятно също ще изкара 200 - 300 000км. Това е лично мнение, не ангажирам никой с него и мога да ви пожелая да се качите да покарате повечко коли, когато правите своя избор.

    Коментиран от #21

  • коня му
    Отговор
    15 21:25  19.02.19

    До коментар #13 от "Минчо":

    А ти пък кво му се впечетляващ толкова на оня?
  • Крали Марко
    Отговор
    16 21:36  19.02.19
    Това е една много добра статия, която може да обясни много неща, свързани с това какви коли с пристигат на нашия пазар втора ръка и най-вече защо почти всичко е дизел на уж до 200000км(нямам нищо против нафтата) и на половин цена спрямо немското мобиле или аутоскаут24.
  • Бухахахахахха
    Отговор
    17 22:03  19.02.19

    До коментар #7 от "Антонн":

    Май и теб като оня с ГоУф R те мачкат на пътя.Оня го мачкат Алфи а теб Пежаци.Толкпва си можеш.Бухахахахах

    Коментиран от #22


  • бай хой
    Отговор
    18 05:58  20.02.19

    До коментар #5 от "onq s konq":

    фирмата е човек експлоататор помниш ли?
  • hater
    Отговор
    19 06:01  20.02.19
    дачия -НЕудачия
  • да се вземе предвид че
    Отговор
    20 09:51  20.02.19
    Това е статистика за Европата, в БГ е точно обратното........фирмени коли са основно Дачия, Шкода, Кия, Шевролет преди, демек възможно най-евтините! А при новите, закупени за лични е тотален сбирщайн, но пак с лек превес на евтините!
  • НекъФ Пич
    Отговор
    21 15:10  20.02.19

    До коментар #14 от "Сандеро дизел":

    Колега, със повечето неща , които си изредил съм съгласен. Но, да кажем , че най - наточената Логан или Сандеро е 25000 лв . То за 10% повече, което е 2500 лв = 27500лв., каква точно истинска семейна кола можеш да вземеш. Не се заяждам, просто ми е интересно :). Успех и със здраве ! :)
  • Антонн
    Отговор
    22 20:53  20.02.19

    До коментар #17 от "Бухахахахахха":

    В момента не карам Опел,преди съм имал истински. Нито тогава нито сега френско изделие може да ме смачка с XE или LED мотор в Астра. Ежедневката ми е сигурно по стара от теб,85-ти набор е. Има повече екстри от която и да се сетиш дачия,или среден клас франсета. Да няма таблет на таблото като бакшишите ,заводски в рендетата R -Link. Има кожа и подгрев автоматик е,все още нещо невиждано за дачия! И въпреги че не съм състезател и годините на колата ,няма шанс нещо френско под 140к,с да ме смачка. Караи си румънското нужниче,или ренде 1.5 cdi. По теми за коли не се обаждаи,защото Опел вече не е кола. Коли от 2000г. на сам не се произвеждат. Да има култови франсета, но са преди 90-те години.

Напиши коментар:


Публикувай