Бившият водещ на Top Gear Джеръми Кларксън отдавна се е превърнал в звезда от световна величина и медиите не се свенят да разкриват подробности за личния му живот. В биографията на Джеза обаче има факти, които не са толкова известни. Ето някои от тях.
Кларксън и мечето Падингтън
Малцина знаят, че популярната играчка се появява на бял свят благодарение на майката на Джеръми. Тя създава дизайна на плюшената играчка и подарява първите образци на сина си и дъщеря си за Коледа.
Калпазанин
Джеръми Кларксън е трудно дете и често е тормозен от съучениците си. Когато поотрасва, става "тартор". Изключват го от училище за употреба на алкохол, пушене и постоянни нарушения на дисциплината.
Малък, но вече знае
Джеза проявява вкус към хубавите коли още от млад и отива на шофьорския изпит с дядовото Bentley R-Type. Взема книжка от раз, но едва няколко дни по-късно попада в първата си катастрофа, излитайки със семейното Audi в полето.
Музикант къща не храни
Джеза е доста добър барабанист. Водещият и дружките му дори имат група - Top Gear Band.
Работа в Русия? Не, мерси!
След скандалното уволнение от Top Gear Кларксън получава немалко предложения за работа. Едно от тях идва от руския телевизионен канал "Звезда", който принадлежи на руското Министерство на отбраната. Джеза отклонява офертата.
Шведска кройка
Джеръми никога не е крил симпатиите си към Volvo. Цени високо безопасността и неведнъж е хвалил XC90.
Ул. "Даунинг" №10
Съвсем не на шега 28 000 британци подписват петиция Кларксън да оглави британското правителство. Водещият е остър противник на Брекзит.
Не си ти, когато си гладен
Джеза обича да си похапва. Когато е гладен, става нетърпимо зъл. Всъщност именно липсата на храна води до уволнението му от Top Gear, след като набива продуцента, забравил да осигури вечеря след снимачния ден.
Top Gear умря
След уволнението си Кларксън не гледа бившето си предаване. Казва, че просто не може, тъй като го смята за свое дете. Джеза е един от авторите на съвременния формат на Top Gear, а Стиг е изцяло негова идея.
Vive la France!
Джеръми обожава Франция. Твърди, че се е влюбил в страната още при първото си посещение на 19 години.
Газ до дупка
За никого не е тайна, че дилърите продават тестовите автомобили с отстъпка. За това обаче си има съвсем основателни причини, особено ако зад волана е сядал Джеръми Кларксън. Изкушен от ниската цена, британец си купува BMW M3, участвало в Top Gear. Само след няколко дни става ясно, че водещият е извадил душата на баварката и се налагат сериозни ремонти. А това далеч не е единственият случай...
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 братт
12:56 20.02.2019
2 Rukaisho
Все още взимам всеки брой на Top Gear и си е напълно жив
Коментиран от #4
13:10 20.02.2019
3 Бачо Киро
13:14 20.02.2019
4 Бачо Киро
До коментар #2 от "Rukaisho":
Визират телевизионния формат на предаването, не списанието. Списания бол ... Въобще не знам кой изобщо дава пари днес за хартиени издания ...Телевизионният формат обаче просто замря ... Имаше малко живот с Мат ЛеБланк, Рори и Крис, след достатъчно тъпотии с оня Евънс, но Мат се разкара. Не знак какво ще го правят след това, ще почнат пак с пробите ... Във всеки случай есенцията бяха тримата идиоти Кларксън, Хамънд и Мей, поне за феновете на предаването. Не беше точно автомобилно предаване, такива има много и от техническа гледна точка сигурно бяха по-добри от Топ Гиър, като Пета предавка примерно. Тези обаче си бяха забавни, особено специалните им епизоди. Епизодът в Африка ми е любим.
Коментиран от #5
13:18 20.02.2019
5 Зорлем
До коментар #4 от "Бачо Киро":
Лошото е, че и "есенцията" не цъфна и върза след като отиде в Амазон. Гранд Тур е доста плоско и тегаво за гледане спрямо "стария" Топ Гиър. Или не целия екип си е тръгнал с тях, или нещо на новото място им пречи, въпреки слуховете за много по-големия бюджет. Изобщо ситуацията за ВВС и триото стана "лууз-лууз", т.е. никоя от страните нищо не спечели от раздялата, а напротив направо изгуби.15:01 20.02.2019
6 1234
23:01 20.02.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.