Следващото поколение на Lexus IS ще се оборудва с редовия шестцилиндров двигател, който новата Supra споделя с BMW Z4, твърди японското сп. Best Car. Седанът ще има по-ръбест дизайн с различна форма и рисунък на вретеновидната радиаторна решетка.
Напълно нови ще бъдат фаровете, стоповете и броните. Конструкцията на дифузьора отзад и накрайниците на изпускателната система също ще претърпят промени.
Следващият IS ще бъде дълъг 4 700, широк 1 820 и висок 1 420 мм. Теглото няма да надхвърля 1 600 кг. Шестцилиндровият двигател с обем 2 979 см3 ще развива мощност 340 к.с.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 dsadsa
18:15 20.02.2019
2 Флагмански коментар
18:16 20.02.2019
3 Флагмански коментар
18:17 20.02.2019
4 тролче рубладжийче
Коментиран от #36
18:19 20.02.2019
5 асддса
18:34 20.02.2019
6 асддса
18:36 20.02.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Антон
Коментиран от #15, #19
18:50 20.02.2019
9 Смешно е
Коментиран от #12, #14, #18
18:53 20.02.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Gost
19:02 20.02.2019
12 Антон
До коментар #9 от "Смешно е":
Т.е. от твоя пост следва че тойота и лексус не се интересуват от качеството, а просто търсят евтиното и чупливо. Между другото колко нови бмв-та си карал, такива изкарани от магазина та имаш такава база за наблпдение.знаем че гроздето е кисело, но някои дори не са го опитвали та да знаят какво е сладко, кисело, горчиво.19:14 20.02.2019
13 Eee
19:47 20.02.2019
14 гост
До коментар #9 от "Смешно е":
Всъщност нещата са съвсем други !!! Над 80% от този Лексус ще са с 4 цилиндрови двигатели , както и в БМВ вече ще слага такива и в 5 и даже 7 серия !!! Така , че 6 цилиндровите ще са не повече от 50-100 000 за двете марки общо !!! И няма икономически смисъл да се произвеждат на две места !! А 4 цилиндровите всеки си ги произвежда сам , щото там бройките са над милион !!19:56 20.02.2019
15 Чичу Ади
До коментар #8 от "Антон":
Да споменем само, че Тойота се състезава сама със себе си през 2018. Ако имаше поне още един заводски производител, то победата щеше да бъде отложена с още малко.... неизвестно колко! Надбягването с един кон беше проведено много тактично, като режимите на колите им бяха занижени, за да изкарат до края. Въпреки това серийните коли на Тойота са в пъти по-безпроблемни от немските премиум. Тойота ще ползва на готово двигателя от БМВ, защото японците са сметнали, че няма нужда да разработват нов голям двигател, от който ще продадат цифром и словом 10000(десет хиляди) бройки. Предполагам, че двулитровия им бензин с хибридното задвижване е целта на модела. Японците са известни с малките си пишки, за това не обичат да ги вадят и да си ги мерят...20:29 20.02.2019
16 Дракула
21:25 20.02.2019
17 ВАГ
22:13 20.02.2019
18 Пеци Купона
До коментар #9 от "Смешно е":
Ти май не си пиеш хапчетата редовно!22:51 20.02.2019
19 Коня на оня
До коментар #8 от "Антон":
Тонка понеже си историк я се върни 18 век и виж Пери като "отваря" джапанките кво е било! Шогунат, затворена държава а в Европа са правили парни машини, римляни, гърци, египтяни, ингилизи, дъчмени, ако щеш и диваците в Перу и Мехико са строили къщи от камик, водопроводи, виадукти, пътища, мостове...... Достойни са за уважение! Жокер: 1.7 TD на Исузо вечен матор!23:17 20.02.2019
20 Циник
23:42 20.02.2019
21 гощо
Коментиран от #24
07:32 21.02.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 уее
Коментиран от #25
08:43 21.02.2019
24 Антон
До коментар #21 от "гощо":
Няма ги, скрили са се в миша дупка, и селянин 1, и японеца и оня с алфата сервизния работник. Виж ги в статиите за европейските коли колко са активни да разказват небивалици09:43 21.02.2019
25 Антон
До коментар #23 от "уее":
Може да слагат двигатели от рено на бюджетните си модели. Но какво друго имат - майбах, , s 65 v12, s 63 amg, G63 amg, e 63 amg s, щеш дизели, щеш бензин, ако искаш икономия имат, ако искаш резачки избор голям, ако искаш лукс еталона в класа е ес класа. А жълтите какво имат ярис,айго, и флагманит им лексус с измъчени 350 коня...Коментиран от #28
09:47 21.02.2019
26 уее
Вземи за пример Лексус ЛФА,брутален двигател разработен с Ямаха
Новите LS 500,LC 500 според бият Бенц в качеството и дизайн
Още един пример:през 1994 Порше е бил пред фалит и търсят помощта на експерти от Тойота,за да преорганизират всичко наново и така излиза модела им Бокстер и той спасява ги спасява от фалит
09:59 21.02.2019
27 Julio
10:02 21.02.2019
28 гост
До коментар #25 от "Антон":
А я да видим "големия автомобилостроител" какви хибриди има? Лексус имат такива от има-няма 15г насам, през което време швабите си бъркаха в носа. Едва последната 1г - две, почнаха да се съвземат. Да не споменавам концептуалните модели на водород, при това го има от вече около 4г, 2015г беше предтсавен на автомобилно изложение в Токио. БМВ могат само да се чешат по темето и да гледат и да се учат.Коментиран от #29, #30
10:28 21.02.2019
29 гост
До коментар #28 от "гост":
Визирах и мерцедес в това число в предния си пост, не само бмв.Коментиран от #32
11:37 21.02.2019
30 Антон
До коментар #28 от "гост":
Каквито и хибриди да имат, пазара им показва червен картон. Изключително слаби продажби особено в европа. Прословутите им хибриди с динамика на охлюв инвалид, бензиновите им нешо подобно а дори и по -зле. Дизели нямат защото съвсем няма да им излезе сметката. А вие се вервайте че дизела го забраняват и всичко ще бъде на ток.Коментиран от #31
12:59 21.02.2019
31 гост
До коментар #30 от "Антон":
Не знам дали пазара им дава червен картон, но я ми кажи, в коя арабска държава, в коя африканска, или пък прекалено нагоре на севр - къде карат мерцедеси? Никъде. Навсякъде карат тойоти. Факт. Защо ли? Зaщото са много по-издръжливи при екстремни условия (жега или голям студ). Този пазар малък ли е? В Щатите и Канада пазара на тойота е много по-голям от този на мерцедес. Наскоро ходих в Дубай - всяка втора кола е Лексус, всяка трета е тойота. Мерцедеси не видях повече от 10. Така и не каза, защо големия автомобилостроител с многото пари, с големите пазари, защо не измисли водороден автомобил? Защо правят само и единствено дизелаци (предимно)? Като не могат да измислят, могат поне да краднат някоя идея, ама и за това не им стига потенциала. Наскоро немците бяха разглобили тотално една Тесла и стигнали до извода, че те не могат да я произведат на тази цена и с тези технически показатели. Защо ли? Защото технологично са светлинни години назад. Е те тва е самата истина, колкото и да не ви харесва на слепите фенове на немските кошници.Коментиран от #33, #34
13:16 21.02.2019
32 Plameni
До коментар #29 от "гост":
Когато визираш Mercedes е добре преди това малко се информирай.Mercedes от 10год. имат хибрид S 400Hybrid и на водород B F-Cell По късно 2015год.пускат и Plug-in Hybrid, което е по-добре от Hybrid ,а модела GLC F-Cell е първия в света водороден хибрид .От тая година и изцяло електрически EQC13:35 21.02.2019
33 Антон
До коментар #31 от "гост":
Проблема на водородните коли не е задвижването, станциите за водород са, това е една малка огромна бомба. В африка, на север и из песъцоте на пустинята , сигурно се карат такива.Успелите европейци, американци и т.н. шофират колите с костюм, не с гумени ботуши, ръкавици с гор текс или с бели чаршафи из пустинята. Не те знам къде из дубай си бил, ама бая европейски топ марки съм виждал там. Такива които ги гледаш по списанията. Навсякъде по света шофирате на немски првмиум е показател за успех и финансови възможности. Всяко дете знае порше за порше и бмв, ама за тойота никакъв интерес. Дори децата знаят какво да харесат.А товаче тойота продали повече айго от ес класа не означава нищо. Много пъти съм го писал и пак ще го напиша. Това че се пият хиляди литри ракиджос, не означава че ракията е по-добра от качественото отлежало уиски. Карайте си джапанките и се самозаблубдавайте колко са добри.013:44 21.02.2019
34 Plameni
До коментар #31 от "гост":
Защо в Европа предпочитат европейски коли? Не е вярно ,че в арабските държави не се карат немски коли Там всеки по-заможен има по няколко коли от различни марки.Бяха писали за един арабски шейх който си беше купи няколко S класи и ги беше боядисал в цветовете на дъгата ,всеки различен цвят. Масово мерцедеси 123 и 124 бяха изнасяни за Африка. В САЩ вносното мито допълнително оскъпява и без това скъпите немските премиум автомобили който се купуват главно от заможни доктори,адвокати,банкери бизнесмени и се поръчват само с фул екстри затова не са масово срещани . Относно здравината не съм виждал японски автомобили да ги тестват като Мерцедес на 50 000 км или 100 000 мили на пълна газ и да поставят рекорди за издръжливост .За използването на различни източници на енергия споменах в предния коментар като добавим и природния газ Mercedes E 200 NGT и не на последно място пригодността на всички бензинови и дори някой дизелови двигатели да работят на пропан бутан, дизелови на олио,BMW 4 GTS дори гори и вода.Не виждам с какво японските разработки на алтернативни горива превъзхождат немските или съм сляп.14:51 21.02.2019
35 Алфа Ромео
11:13 22.02.2019
36 882
До коментар #4 от "тролче рубладжийче":
Хаха добра ирония брато. По-тъпи от русия няма.Коментиран от #37, #38
16:01 22.02.2019
37 Ясен В
До коментар #36 от "882":
И кой го казва това? Някакъв гении по интернет. Когато направиш световно откритие ми се обади. Руснаците са допирнесли толкова много.... Но с твоя интелект какво ли си чувал за наука.08:44 23.02.2019
38 Алфа Ромео
До коментар #36 от "882":
Сигурно затова имат най-добрите ракетни двигатели, стратегическо оръжие, бомбардировачи, изтребители и първи бяха в космоса.11:36 23.02.2019