Last news in Fakti

20 Февруари, 2019 18:13 6 643 38

Двигател от BMW за новия Lexus IS

  • lexus-
  • bmw-
  • is-
  • z4-
  • supra

Следващото поколение на Lexus IS ще се оборудва с редовия шестцилиндров двигател, който новата Supra споделя с BMW Z4, твърди японското сп. Best Car. Седанът ще има по-ръбест дизайн с различна форма и рисунък на вретеновидната радиаторна решетка.

Напълно нови ще бъдат фаровете, стоповете и броните. Конструкцията на дифузьора отзад и накрайниците на изпускателната система също ще претърпят промени.

Следващият IS ще бъде дълъг 4 700, широк 1 820 и висок 1 420 мм. Теглото няма да надхвърля 1 600 кг. Шестцилиндровият двигател с обем 2 979 см3 ще развива мощност 340 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 dsadsa

    17 5 Отговор
    Чудо
  • 2 Флагмански коментар

    23 8 Отговор
    Красота
  • 3 Флагмански коментар

    45 16 Отговор
    А ако и вие мислите че е хубава треснете по един лайк
  • 4 тролче рубладжийче

    21 26 Отговор
    НЕ БЕ , В ГРЕШКА СТЕ ! ДВИГАТЕЛЯТ Е ОТ УАЗ-ка ! От "Лексус" са разбрали ,че по Юбаво от сделаното в России - нЕма !

    Коментиран от #36

  • 5 асддса

    4 3 Отговор
    ХАХАААХАА МАЙКООО ФЕНЧЕТАТА ПО СВЕТА ГЛЕЙ К'ВО ПРАВЯТ СЕГА.
  • 6 асддса

    21 19 Отговор
    Няма как, германците напреднаха много с двигателите от останалите премиуми. Вече няма смисъл да инвестираш в нови двигателни технологги, така че използват най-доброто докато не се сменят на електричество.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Антон

    12 27 Отговор
    Поредното доказателство колко изостанали по отношение на двг-та са жълтите. Къде е колегата, с ник селенин 1, да разкаже как в новия лексус ис щяло да има някакъв уникален двг v6 с 4 ел. Мотора на всяко колело, директно взет льо ман състезанията,който мачкал всичко и подобни тинтириминтири. Между другото льо ман се провежда от 1923 год и горките тойота чак през 2018 печелят. Това е близо 1 век време. Добре е за 95 год имат една победа, а през 1991 год мазда печелят. Добре е нали общо 2 победи за жълтурите за толкова десетилетия.

    Коментиран от #15, #19

  • 9 Смешно е

    33 22 Отговор
    асддса , ти луд ли си? Просто чупливата технология на Бмв е евтина; вместо да разработват купуват евтино. ЛЕксус и Тойота имат по надеждни двигатели доказанни в годинините, но са скъпи за производство, а двигателите на Бмв са евтини и произведени в,Китай. Пък ти си мисли , че имаш хубава Немска ( Китайска) кола.

    Коментиран от #12, #14, #18

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Gost

    13 8 Отговор
    Къде си бе Японеца хахахаха
  • 12 Антон

    16 10 Отговор

    До коментар #9 от "Смешно е":

    Т.е. от твоя пост следва че тойота и лексус не се интересуват от качеството, а просто търсят евтиното и чупливо. Между другото колко нови бмв-та си карал, такива изкарани от магазина та имаш такава база за наблпдение.знаем че гроздето е кисело, но някои дори не са го опитвали та да знаят какво е сладко, кисело, горчиво.
  • 13 Eee

    4 2 Отговор
    Нищо не се казва с какво гориво ще се задвижва тоя двигател☹️
  • 14 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "Смешно е":

    Всъщност нещата са съвсем други !!! Над 80% от този Лексус ще са с 4 цилиндрови двигатели , както и в БМВ вече ще слага такива и в 5 и даже 7 серия !!! Така , че 6 цилиндровите ще са не повече от 50-100 000 за двете марки общо !!! И няма икономически смисъл да се произвеждат на две места !! А 4 цилиндровите всеки си ги произвежда сам , щото там бройките са над милион !!
  • 15 Чичу Ади

    10 9 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Да споменем само, че Тойота се състезава сама със себе си през 2018. Ако имаше поне още един заводски производител, то победата щеше да бъде отложена с още малко.... неизвестно колко! Надбягването с един кон беше проведено много тактично, като режимите на колите им бяха занижени, за да изкарат до края. Въпреки това серийните коли на Тойота са в пъти по-безпроблемни от немските премиум. Тойота ще ползва на готово двигателя от БМВ, защото японците са сметнали, че няма нужда да разработват нов голям двигател, от който ще продадат цифром и словом 10000(десет хиляди) бройки. Предполагам, че двулитровия им бензин с хибридното задвижване е целта на модела. Японците са известни с малките си пишки, за това не обичат да ги вадят и да си ги мерят...
  • 16 Дракула

    4 10 Отговор
    Този японец е редно да има поне 460кс под капака! Малко ми се виждат тези 340 кончета за 1600кг! Последната бегачка, която тествах беше 430кс на 980кг и се насладих на уникално изживяване, но разликата е, че беше с предно предаване, а не със задно както е Лексуса. 🤠
  • 17 ВАГ

    6 20 Отговор
    След 5-6 години в Тойота няма да има нищо японско , сега все още имат бензинови матори от Ямаха. Ей добре ,че са немците иначе буксуване на място.
  • 18 Пеци Купона

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Смешно е":

    Ти май не си пиеш хапчетата редовно!
  • 19 Коня на оня

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Тонка понеже си историк я се върни 18 век и виж Пери като "отваря" джапанките кво е било! Шогунат, затворена държава а в Европа са правили парни машини, римляни, гърци, египтяни, ингилизи, дъчмени, ако щеш и диваците в Перу и Мехико са строили къщи от камик, водопроводи, виадукти, пътища, мостове...... Достойни са за уважение! Жокер: 1.7 TD на Исузо вечен матор!
  • 20 Циник

    5 7 Отговор
    Дизайнът и без това е 'краднат от БМВ поне да сложат истински двигател под капака.
  • 21 гощо

    5 6 Отговор
    Къде са феновете на джапанките?!?!? Толкова са хубави,че почнаха двигатели от немците да качват! И това не е от вчера тцтцтцтцт......Добре,че са Хонда да отсрамят малко джапанките!

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 уее

    9 0 Отговор
    Като сте тръгнали да обиждате Лексус си спомнете,че Мерцедес ползват двигатели от Рено за А,Б и дори Ц класата ;)

    Коментиран от #25

  • 24 Антон

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "гощо":

    Няма ги, скрили са се в миша дупка, и селянин 1, и японеца и оня с алфата сервизния работник. Виж ги в статиите за европейските коли колко са активни да разказват небивалици
  • 25 Антон

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "уее":

    Може да слагат двигатели от рено на бюджетните си модели. Но какво друго имат - майбах, , s 65 v12, s 63 amg, G63 amg, e 63 amg s, щеш дизели, щеш бензин, ако искаш икономия имат, ако искаш резачки избор голям, ако искаш лукс еталона в класа е ес класа. А жълтите какво имат ярис,айго, и флагманит им лексус с измъчени 350 коня...

    Коментиран от #28

  • 26 уее

    9 0 Отговор
    Просто политиката на японците вече не е такава.Те имат отлични и много кадърни инженери и по-всички показатели могат да се мерят с немските компании,ако искат могат да сътворят чудовищни,мощни двигатели,но просто гледат в друга посока.
    Вземи за пример Лексус ЛФА,брутален двигател разработен с Ямаха
    Новите LS 500,LC 500 според бият Бенц в качеството и дизайн
    Още един пример:през 1994 Порше е бил пред фалит и търсят помощта на експерти от Тойота,за да преорганизират всичко наново и така излиза модела им Бокстер и той спасява ги спасява от фалит
  • 27 Julio

    5 0 Отговор
    Възможно е да се оборудва, възможно е и да грешат в инфото. Иначе гледам че сте възнесли по немското и понеже искате мнение - аз съм един от тези които са сменили Лекс (от магазина) с БМВ от магазина и да ви кажа разликата м/у двете коли няма особенна. И едната и другата си имат предимства и недостатъци. Автоматика и разхода са в полза на БМВ-то, но пътното поведение и качеството са категорично за Лексуса. Та недейте се възнася толкова...
  • 28 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антон":

    А я да видим "големия автомобилостроител" какви хибриди има? Лексус имат такива от има-няма 15г насам, през което време швабите си бъркаха в носа. Едва последната 1г - две, почнаха да се съвземат. Да не споменавам концептуалните модели на водород, при това го има от вече около 4г, 2015г беше предтсавен на автомобилно изложение в Токио. БМВ могат само да се чешат по темето и да гледат и да се учат.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Визирах и мерцедес в това число в предния си пост, не само бмв.

    Коментиран от #32

  • 30 Антон

    0 7 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Каквито и хибриди да имат, пазара им показва червен картон. Изключително слаби продажби особено в европа. Прословутите им хибриди с динамика на охлюв инвалид, бензиновите им нешо подобно а дори и по -зле. Дизели нямат защото съвсем няма да им излезе сметката. А вие се вервайте че дизела го забраняват и всичко ще бъде на ток.

    Коментиран от #31

  • 31 гост

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Не знам дали пазара им дава червен картон, но я ми кажи, в коя арабска държава, в коя африканска, или пък прекалено нагоре на севр - къде карат мерцедеси? Никъде. Навсякъде карат тойоти. Факт. Защо ли? Зaщото са много по-издръжливи при екстремни условия (жега или голям студ). Този пазар малък ли е? В Щатите и Канада пазара на тойота е много по-голям от този на мерцедес. Наскоро ходих в Дубай - всяка втора кола е Лексус, всяка трета е тойота. Мерцедеси не видях повече от 10. Така и не каза, защо големия автомобилостроител с многото пари, с големите пазари, защо не измисли водороден автомобил? Защо правят само и единствено дизелаци (предимно)? Като не могат да измислят, могат поне да краднат някоя идея, ама и за това не им стига потенциала. Наскоро немците бяха разглобили тотално една Тесла и стигнали до извода, че те не могат да я произведат на тази цена и с тези технически показатели. Защо ли? Защото технологично са светлинни години назад. Е те тва е самата истина, колкото и да не ви харесва на слепите фенове на немските кошници.

    Коментиран от #33, #34

  • 32 Plameni

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Когато визираш Mercedes е добре преди това малко се информирай.Mercedes от 10год. имат хибрид S 400Hybrid и на водород B F-Cell По късно 2015год.пускат и Plug-in Hybrid, което е по-добре от Hybrid ,а модела GLC F-Cell е първия в света водороден хибрид .От тая година и изцяло електрически EQC
  • 33 Антон

    0 6 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Проблема на водородните коли не е задвижването, станциите за водород са, това е една малка огромна бомба. В африка, на север и из песъцоте на пустинята , сигурно се карат такива.Успелите европейци, американци и т.н. шофират колите с костюм, не с гумени ботуши, ръкавици с гор текс или с бели чаршафи из пустинята. Не те знам къде из дубай си бил, ама бая европейски топ марки съм виждал там. Такива които ги гледаш по списанията. Навсякъде по света шофирате на немски првмиум е показател за успех и финансови възможности. Всяко дете знае порше за порше и бмв, ама за тойота никакъв интерес. Дори децата знаят какво да харесат.А товаче тойота продали повече айго от ес класа не означава нищо. Много пъти съм го писал и пак ще го напиша. Това че се пият хиляди литри ракиджос, не означава че ракията е по-добра от качественото отлежало уиски. Карайте си джапанките и се самозаблубдавайте колко са добри.0
  • 34 Plameni

    1 4 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Защо в Европа предпочитат европейски коли? Не е вярно ,че в арабските държави не се карат немски коли Там всеки по-заможен има по няколко коли от различни марки.Бяха писали за един арабски шейх който си беше купи няколко S класи и ги беше боядисал в цветовете на дъгата ,всеки различен цвят. Масово мерцедеси 123 и 124 бяха изнасяни за Африка. В САЩ вносното мито допълнително оскъпява и без това скъпите немските премиум автомобили който се купуват главно от заможни доктори,адвокати,банкери бизнесмени и се поръчват само с фул екстри затова не са масово срещани . Относно здравината не съм виждал японски автомобили да ги тестват като Мерцедес на 50 000 км или 100 000 мили на пълна газ и да поставят рекорди за издръжливост .За използването на различни източници на енергия споменах в предния коментар като добавим и природния газ Mercedes E 200 NGT и не на последно място пригодността на всички бензинови и дори някой дизелови двигатели да работят на пропан бутан, дизелови на олио,BMW 4 GTS дори гори и вода.Не виждам с какво японските разработки на алтернативни горива превъзхождат немските или съм сляп.
  • 35 Алфа Ромео

    7 1 Отговор
    Не е лоша колата ама тоя мотор на БМВ, стои като петно върху марката, Тойота една от най-здравите коли в света да търси мотори от БМВ, не мога да го разбера това....
  • 36 882

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "тролче рубладжийче":

    Хаха добра ирония брато. По-тъпи от русия няма.

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Ясен В

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "882":

    И кой го казва това? Някакъв гении по интернет. Когато направиш световно откритие ми се обади. Руснаците са допирнесли толкова много.... Но с твоя интелект какво ли си чувал за наука.
  • 38 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "882":

    Сигурно затова имат най-добрите ракетни двигатели, стратегическо оръжие, бомбардировачи, изтребители и първи бяха в космоса.