Last news in Fakti

27 Февруари, 2019 12:17 4 609 40

Електрическата Honda е почти готова

  • honda-
  • e prototype-
  • женева 2019

Honda разкри външността на бъдещия си градски електромобил, който ще покаже на салона в Женева. e Prototype е еволюция на концепта Urban EV от 2017 г. и изглежда напълно готов за серийно производство.

Електромобилчето е построено на специално конструирана за него платформа със задно задвижване. e Prototype е оборудван с един електромотор, но характеристиките му и капацитетът на акумулаторния блок не се съобщават. Според японците пробегът с едно зареждане достига 200 км, а времето за попълване на 80% от капацитета на батерията от бързо зарядно е 30 минути.

Сред особеностите на e Prototype са камери вместо странични огледала, панорамно предно стъкло, LED фарове и арматурно табло с дървена декорация и пет дисплея. Концептът е първата стъпка от плана Electric Vision, съгласно който до 2025 г. две трети от европейските продажби на Honda ще се падат на хибриди, електромобили и модели на водород.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    35 14 Отговор
    браво на хонда - най-накрая да видя някаква красива електричка - до сега всяка една електричка излиза е изключително грозна поради някакви неписани закони ама тия малкоп*****ци най- накрая и те да направят нещо полезно

    Коментиран от #15, #31

  • 2 Аноним

    11 34 Отговор
    Грозна много
  • 3 ГосТ

    20 9 Отговор
    Са всички хипстъри с Фиат 500 ще са демоде, защото не са еко! Но всъщност тази Хонда има съвсем друго излъчване (Азимо ) много по приятно от снобарско-кифленския Фиат,та може и да не го харесат. Коментар едно го подминавам благородно.

    Коментиран от #28

  • 4 jap

    27 7 Отговор
    Евала бе Японци.Никой с нищо не може да ви надмине.

    Коментиран от #7

  • 5 Гост

    5 19 Отговор
    Fiat 500

    Коментиран от #6

  • 6 ГосТ

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Азимо ;)
  • 7 ОЩЕ ДВАЙСЕ САНТА ЗАДНИЦА

    8 15 Отговор

    До коментар #4 от "jap":

    И пълно КОПИЕ НА ЩКОДА 120Л ОН ОСЕМДЕСЕТТЕ ГОДИНИ.
  • 8 Техник

    9 14 Отговор
    Много ми прилича на китайски електромер.....
  • 9 Манавски

    12 7 Отговор
    много по-добро решение от която и да е друга електрическа кола

    Коментиран от #11

  • 10 Манавски

    8 12 Отговор
    а кога Алфа с димящите си, екологично чисти, стари дизели ще стигнат такъв технилогичен напредък?
  • 11 ГосТ

    15 2 Отговор

    До коментар #9 от "Манавски":

    Вбъдеще,ако намерят решение за по добри батерии и сложат малко изкуствен интелект като на робота си, ще стане култова. Много ми харесва за градски автомобил.

    Коментиран от #12

  • 12 Манавски

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "ГосТ":

    прав си колега
  • 13 Дедо ви

    13 16 Отговор
    Лелееее, отвътре все едно си застанал пред кухненско шкафче. Много грозно бе, направо ужас.
  • 14 гост

    8 3 Отговор
    При подобни размери и среден разход от 13кв на 100км, то батерията няма да е повече от 25-28квч. Или по днешни цени излиза към 4х.долара за батерия и другото е за колата, бидейки проста вероятно 5х.долара, или всичко над 10х.долара е много за подобна кола, а вероятно ще се продава към 30х.долара. Ето Шеви Болт има пробег, има цена-равна на модел 3, но не се купува и линиите им спряха докато на Тесла не смогват да произведат толкова коли и продадоха 150 хиляди за под година.
  • 15 дизайнер

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Странен вкус обаждаш,дори за сектант.
  • 16 оффф

    7 11 Отговор
    Пълна скука.Нищо ново,нищо интересно.Китайските са същите,самоче,два пъти по евтини.
  • 17 Физик

    7 5 Отговор
    Някой знае ли какво е това животно коефициент на полезно действие?Колко е при вървящите с огън превозни средства-двигатели с вътрешно горене и колко е при електриките?Отговорете си сами,ако можете.Дълъг път има да се извърви в развитието на електрическите технологии,но това е посоката.Двигателя с външно горене отдавна е в историята.Двигателя с вътрешно горене рано или късно и той ще го последва .Въпроса е какво ни остава в наследство.За себе си аз имам отговор на този въпрос.

    Коментиран от #21

  • 18 мда

    10 3 Отговор
    Мноо яко автомобилче, ще е хит !
  • 19 Гошо

    6 5 Отговор
    Фиат 500 и Голф.
  • 20 Ю Ту

    9 1 Отговор
    Предницата ми прилича на блъскащите колички от Лунапарка.Но всъщност е яка.
  • 21 ТНТМ

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Физик":

    КПД-то много зависи за кои части на системата "автомобил" ще го смяташ. Ако го смяташ ДВГ срещу електромотор е едно, ако го смяташ "резервоар-ДВГ" срещу "батерия-електромотор" ще е друго, пък ако го смяташ "бензиноколонка-резервоар-ДВГ" срещу "контакт-батерия-ел. мотор" ще е трето.

    Коментиран от #22, #23, #29

  • 22 дпк

    8 3 Отговор

    До коментар #21 от "ТНТМ":

    Сега добави и петролен кладенец-танкер-рафинерия-цистерна-бензиноколонка, срещу слънце-фотоволтаик(който може и да е твой)-контакт и става още по различно

    Коментиран от #25, #26

  • 23 гост

    5 6 Отговор

    До коментар #21 от "ТНТМ":

    Ако ще и десето да измислиш , файда йок !!!!! Умрялото дваг не може и половината ефективност на електомобила да стигне !!!

    Коментиран от #24

  • 24 гксгн

    10 2 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    А литиевата батерия не може и половината ефективност да стигне на една елементарна туба с бензин, но какво от това? Нали това ви обяснявам, че сравнявате ябълки с портокали и зависи какво точно мериш.
  • 25 Ставри

    8 1 Отговор

    До коментар #22 от "дпк":

    А има друго-мина, кюмуюр, котел, турбина, генератор, трансформатор, пренос, още 2 трансформации и преноси, зарядно, батерия, електромотор, трансмисия, колела-път. Във сяко звено се отделят загуби. И погледнато глобално разлика никаква.
  • 26 ТНТМ

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "дпк":

    Точно фотоволтаиците не ги намесвай, че при тях КПД-то е пряко сили към 35%, т.е. още на старта си назад с материала. Изобщо така като ви чета, да попитам - вие знаете ли какво точно е КПД и как се изчислява, или просто карате на заучени фрази?
  • 27 Физик

    4 3 Отговор
    Исках само да кажа кпд на двигател с кюмур-5%-жална им майка на огнярите,на двг-около 25-30% преко сили и по обясними причини,и на електрическия двигател- над 90%т.е при Ел двигателя има най-добро преобразуване на енергията и с най-малко загуби.Но всичко е само в началото.Съгласен съм с всички Ваши разсъждения.И още нещо-оползотворяването енергията от спиране или продължително спускане.При ДВГ само топлина в атмосферата .При Ел. Всичко в батериите.При хибридите не знам.Те са грешка на техниката.

    Коментиран от #34

  • 28 Стоян

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "ГосТ":

    Снобския Фиат 500 вече 12год.е най продаваната кола в класа си
  • 29 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #21 от "ТНТМ":

    Безсмислено е, няма как да те разбере същество пишещо с всевъзможни никове. То за сметка на това пише едни и същи простотии и лъжи. Ел. двигателя имал 90% КПД и краставицата също има 90% вода. Батерията не е важна, защото всичко е в началото, само от някакви си 170 години има електрички. Започвам да си мисля, че това същество работи за петролната мафия, за да намразват хората електричките, пишейки такива идиотски пасквили за ДВГ.
  • 30 Японеца

    8 1 Отговор
    Колко болни хора има в този сайт! Японците обаче здраво ви бъркат в изхода! И като видите кръгли фарове и изброявате всички модели от 1903 до сега, умници!

    Коментиран от #40

  • 31 ДДД

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    НЕ СЪМ ФЕН НА БМВ но тяхната електричка има жестока визия.Тази дето набира до 100 за 3 сек първия път за 9 втория за 27 третия за 48 четвъртия петия път изобщо не може да вдигне 100
  • 32 Plameni

    2 8 Отговор
    Харакири е единственият избор на дизайнера.
  • 33 Геле

    2 1 Отговор
    Много практично както в закусвалня , има место за баничката и бозата .
  • 34 ТНТМ

    6 0 Отговор

    До коментар #27 от "Физик":

    Да, чудесно, че КПД-то на ел. мотора е над 90%, но какво от това? Той не може да си работи ей така самостоятелно без някой да му доставя енергията от някъде. И когато това "от някъде" е неефективно, келепира от неговото високо КПД се губи. Затова обърнах внимание, че простото съпоставяне и натъртване на КПД-та е безсмислено и непрактично.
  • 35 Крас

    1 0 Отговор
    Сладко-Грозничка на пръв поглед, и точно в тва и е чара. Като англ булдог - грозен, но умираш да го гушнеш и цункаш. Евалату на дизайнерите
  • 36 Само Форд

    0 0 Отговор
    Супер яка градска кола с невероятни удобства !Няма огледала и стърчащи дръжки.Салона е спартански но много удобен широк и с лесен достъп "Слизане качване"и тн.Пък самураите са факири да направят миниатюрна кола от вън с огромно вътрешно пространство. Виждал съм го
  • 37 Ми готина е

    0 2 Отговор
    Ми готина е, сладурска, абе Хонда си е Хонда...

    Коментиран от #38

  • 38 Жълтур

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ми готина е":

    Японците трябва да стават от шофьорската седалка ,за да стигнат десния край на дисплея .Абе Хонда!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Японеца":

    Да в България е пълно с размътеномозъчни скръндзи сънуващи "надеждност"! За по-интересно я дирят от обратната страна на Земята, произведено обаче в... Турция! Хахаха.