Last news in Fakti

3 Март, 2019 10:30 24 008 48

4x4 и по-мощни мотори за комбито на Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • variant-
  • r-line edition
4x4 и по-мощни мотори за комбито на Passat - 1

Обновената версия на популярния немски автомобил беше представена в началото на миналия месец, а сега комбито на Passat получи своята първа специална версия. Тя се нарича R-Line Edition, разполага с фирмената 4Motion система за предаване на момента към четирите колела и е налична с по-мощни двигатели.

4x4 и по-мощни мотори за комбито на Passat

Бензиновият 2.0 TSI е с мощност от 272 конски сили, а турбодизелът 2.0 Bi-TDI е с мощ от 240 коня. Новата версия R-Line Edition, в двете си изпълнения - дизел и бензин, е налична само за комбито Passat Variant. Черни екстериорни елементи и джанти вместо хром отличават Passat Variant R-Line Edition от стандартните версии.

4x4 и по-мощни мотори за комбито на Passat

Вътре, освен емблемите R-Line впечатление правят черен гланц и 9.2-инчов екран на мултимедийната система. Автомобилът ще бъде представен пред публика само след дни, когато отваря врати най-значимото автомобилно изложение на Стария континент - това в Женева. Наш екип ще е на мястото на събитието, откъдето ще ви предадем всичко най-интересно.

4x4 и по-мощни мотори за комбито на Passat


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 240 коня

    45 27 Отговор
    Дизелът уби бензина....

    Коментиран от #31

  • 2 anti vag

    57 65 Отговор
    С този консервативен и скучен дизайн си е един типичен Чичомобил.

    Коментиран от #9

  • 3 автомеханик

    40 11 Отговор
    Неее ти да видиш новата Лада какво представлява Сам ще си скъсаш книжката
  • 4 300 konq

    21 50 Отговор
    Samo TOYOTA
  • 5 Мани бегай

    43 17 Отговор
    ЕС с тия тъпанарски еконорми ни такова таковата, сега вместо 3.6VR6 Turbo се радваме на някакви смешни 2.0, тъжна картинка.

    Коментиран от #32

  • 6 Радж Капур

    20 24 Отговор
    САМО ДАЧИЯ ДРЪСТЪРРР.Къдей оня калъф за цигулка дет работи в енергото

    Коментиран от #12

  • 7 БМВ чалга батки анаболи

    10 19 Отговор
    В търсачката Volvo V90 4x4, после затваряме тоя прозорец и си зяпаме с кеф, красота, хармония изящество и БЕЗ ЧАЛГА!!!
  • 8 Top Gun Maverick

    25 19 Отговор
    Всичките Пасати са един дол дренки. Последният здрав такъв е от модела от края на 80-те и началото на 90-те. После постепенно започват да ги правят счетоводителите и колкото идваш към днешно време, толкова са по-трошливи.
  • 9 Random

    26 7 Отговор

    До коментар #2 от "anti vag":

    Дизайна си е перфектен.

    Коментиран от #17

  • 10 Който иска

    34 15 Отговор
    Да си вземе.2 имах стига толкова.Съединител и кутия на 125.000 да смениш не е много нормално. Благодаря.

    Коментиран от #11, #30, #38

  • 11 anti vag

    17 14 Отговор

    До коментар #10 от "Който иска":

    Tова за тази марка си е колосален пробег„може и да си сред рекордьорите.
  • 12 Крали Марко

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "Радж Капур":

    Т(в)орил е в статиите за Тесла и автономните Мерцедес и БМВ по-горе.
  • 13 Вагаджия

    23 23 Отговор
    До всички хейтъри на ВАГ това ,че не можете да си го купите ва яде от вътре а тез дето казват ,че са си купили независимо какъв модел и е боклук явно не разбират от коли и са били прекарани и са си купили колата за жълти стотинки от предишния собственик който я е мътрелтирал яката на 100% и не я е подържал

    Коментиран от #15, #28

  • 14 Нормален

    2 13 Отговор
    Последните ми 3коли са пасати 4,6 и вмомента 7 дизел и на три те на 200000 сменях съединител ма 6 беше помпа дюза и четерите на 160000/безплатно винаги да подържани в офоциалния сетвиз сега чудя какво да взема има някакъв хибриден но се двуомя

    Коментиран от #34

  • 15 anti vag

    19 16 Отговор

    До коментар #13 от "Вагаджия":

    Виж Японските аналози и се поинтересувай дали дори един модел дава типичните VAG дефекти-най често скъпи.VAG продава скъпо само стар имидж.

    Коментиран от #42

  • 16 Антон

    21 16 Отговор
    Прекия конкурент на пасат е авенсис или акорд мисля. Те въобще имат ли нешо подобно с което да конкурират немците. Жълтите жалкари да хапват ориз и да четат повечко и инжинерна литература та дано в следващито 1-2 десетилетие да видим авенсис във вариант 4х4 и повече от 200 коня със двоен съединител .Ахахаха

    Коментиран от #18

  • 17 Опа

    11 10 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Наистина е скучен и недоразвит!
  • 18 селянин 1

    17 11 Отговор

    До коментар #16 от "Антон":

    А бе,ти и днеска ли си на апчета,,авенсис,,и,,акорд, не,се произвеждат,от 2-3 год...виж Honda CR-V-AWD..после гледай,,иди и виж,,отиди при дилара на,,Toyota,,да ти покаже,,Highlander,,4x4..има и,,шестаци,,и хибриди с 10 степенен автоматик,и вагина,го слага в,,малкото,,си джобче..

    Коментиран от #22

  • 19 Пасат В8

    20 21 Отговор
    Тук май коментират само хора каращи 15-20 годишни коли! На 150 хил. смених това, на 200 хил. смених онова! Една нова кола я караш максимум до 80-100 хил. км и я продаваш на такива като вас, които започват яките ремонти. Успех и дано скоро си купите нова кола на 0 км, а не нов внос на 120 хил.

    Коментиран от #21

  • 20 Опаа

    5 6 Отговор
    Това си е пасат 2 не го ли разбрахте или даже 1 абе все ми е тая дачия е номер едно
  • 21 Какъв внос

    16 3 Отговор

    До коментар #19 от "Пасат В8":

    И двата които имах са купени,карани,и поддържани в чужбина. И се чупят. Направени са да ходиш по сервизи. Не става въпрос за внесени в Бг и превъртани. Желая ти безаварийно каране. Дано караш малко км на година.
  • 22 Антон

    12 13 Отговор

    До коментар #18 от "селянин 1":

    Не говорим за коли които се карат с гумени ботуши от горския на щата. Говоря ти за конкурента на пасат от страна на жълтите недоносчета. Ама понеже няма започваш да ми говориш за някакви имагинерни американски модели. Кажи ми японски модел в класа на пасат, който мога да отида при който и да било европейски дилър и да поръчам да ми произведат във вариант 4х4 , с мощен дизел или бензин, и добър автоматик.чакам те

    Коментиран от #23, #29

  • 23 anti vag

    13 9 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Господин Професор„за Субару да си чувал?

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Антон

    11 12 Отговор

    До коментар #23 от "anti vag":

    А ти да си чувал за лунен ровър с 8 колела. Кофти ли ви е че нямате ? Е кое това субару, което отивам и си поръчвам - искам 4х4, мощен дизел или бензнин над 200 коня, автомат с двоен съединител НЕ CVT кутия, и монитори за децата отзад плюс подгряване на задни седалки. Хед ъп дисплей и всякакви електронни асистенти се подразбират. Трябва да има и възможност за поставяне на сим карта в колата за да ползвам гугъл, ел поша и всякакви подобни онлайн екстри, навигация в реално време и т.н. Хайде кандидат професоре давайте да ви чуем.

    Коментиран от #27, #33

  • 25 anti vag

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "anti vag":

    Айде де да не отиде за консултация до бакалията?
  • 26 Пасат

    19 0 Отговор
    Ако някой очаква от новите пасати здравината на пасат 3 жестоко се лъже. Вече никой няма полза да прави здрави коли. Аз имам един 25 годишен работен дядо. Уникално здрав катър и доста комфортен за годините си. Но с такива коли, надеждни и евтини за поддръжка съвременното автомобилостроене би фалирало.
  • 27 anti vag

    1 4 Отговор

    До коментар #24 от "Антон":

    Но признавам никоя японска няма-ел поша.
  • 28 Влагаджията

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Вагаджия":

    Я се скрий бе
  • 29 Пасат и добър автоматик

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Нещо си се объркал брато
  • 30 No vw

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Който иска":

    Точно за това не искам да ги видя повече
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 бегачка

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Мани бегай":

    3,6ЦАТА е атмосферен мотор - какво турбо какви 4 лева ...

    Коментиран от #45

  • 33 Цървулета

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Антон":

    Айде пий ги тия хапове,че се излагаш 24/7 де
  • 34 0000

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Нормален":

    Най-напред си кОпи бОквар.продължителното каране на VW си е казало думата
  • 35 гощо

    3 4 Отговор
    Като видИм черни джанти и някак ми се до аква лекинко!!!
  • 36 АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ

    13 4 Отговор
    Всички цветове на швабската автомобилна индустрия са весели и забавни като стени на вътрешен двор в концлагер. Депресиращо сиво, тъмноумрело, гробарско черно, траурно кафяво, кремав крематориум, бяло костено брашно, панцерфиер зелено и сребърен дахауски кюнец - металик. И от време на време от кумова срама и предимно от страх - червеноармейска звезда. Те дотолкова им стига въображението в цветовото разнообразие.
  • 37 Цигани

    1 0 Отговор
    Ала бала...
  • 38 Toyota

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Който иска":

    Имах такъв боклук.На 135000 строши мотора ..Никога eventuell.
  • 39 Собственик

    5 2 Отговор
    Имам Б7 177коня и като застанеш на магистралата с 140-150 температурата на маслото е около 120 градуса. Този бензин с 270 коня просто мога да си представя колко му е ресурса.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Африканец

    9 5 Отговор
    Не са лоши коли ,ама много негодни двигатели през последните 10-на години. Една камара проблеми с тия TFSI , TSI. Дизелите и те много проблемни. Реално ,вече няма никва идея да си купиш нов Фолксваген- много пари за дефектни мотори. По-добре Форд или Опел.
    Да не говорим за Тойота и Хонда- едни от най-здравите,ако не и най-здрави мотори.
  • 42 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "anti vag":

    Те нямат такива параметри ,че да се чупят !
    Жена ми има Рав 4 -2001 г !
    Споделям , за да видите ,че съм обективен !:)
  • 43 8×8

    1 0 Отговор
    По-мощни мотори, по-мощни ограничения на скороста!!! Искам да пия голям, гъст айрян без мляко! Нещо такова се получава!
  • 44 ВАГ

    11 6 Отговор
    Понеже Пасатите се чупят на по 100 000 км за това са в България на по 500-600 000 км и вървят ... аве прошляци дето имате по 8937598378 нови коли какво коментирате най-големите .
  • 45 Мани бегай

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "бегачка":

    Мотора е какъвто го навравят, нищо не пречи да се надуе, на всички VR-и като им сложиш турбо откачат.
  • 46 FOW

    2 0 Отговор
    продължада да не ми харесва тоя PASSAT , колкото и да го гледам-но трябва да се признае ,че ако трябва да купувам седан(комби ) от този клас , ще избера него пред ford MONDEO или OPEL INSIGNIA-просто много често го освежават и държат във форма-другия вариант е МАЗДА 6 -ТАМ ТРЯБВА ПЪРВО ДА СЕ ПРОБВА
  • 47 БатП

    1 0 Отговор
    Нищо ново под слънцето. Тия 240 коня и преди ги имаха Вагените, а Супърб се предлага с бензинка 280 коня откакто е излезнал не последния, а предпоследния модел. Та се питам, какво точно ново направиха? Ааа, да. Промениха предната решетка.
  • 48 Азз

    1 0 Отговор
    От коментиралите май никой не е имал допир до нов Пасат или като цяло какъвто и да е ВАГ. Най-оплювания 2.0 тди помпа-дюза си държи до 400 хиляди, стига да се поддържа и кара правилно. Това, че сменяте съединители на по 120 хиляди си е изцяло ваша вина, първо се научете да карате, после плюйте. 2 Пасата и една А4 съм карал последните 10 години, все купувани нови една В6ца до 400 000, без абсолютно никакви проблеми, само обслужване и консумативи. Една В7ца с ДСГ до 200 хилядим пак абсолютно никакви проблеми. И сега А4 В9, пак с ДСГ, вече на 60 хиляди, пак абсолютно никакви проблеми, но все още е само на година и малко. Всичките са 2.0тди В6 помпа-дюза 140коня, В7 комънрейл 177 коня и В9 комънрейл 190 коня. През годините правят моторите все по-тихи и с по-малко вибрации. В разхода на гориво промяната е малка, В6 я карах в България средния разход беше около 7л/100км при около 25/75 градско/извънградско с доста настъпване, В7 я карах в Германия средния разход пак беше около 7л/100км при същото съотношение, но пък почти 40 коня отгоре, сега В9ката пак я карам в Германия при същото съотношение градско/извънградско и настъпване, но средния разход е около 6,6-6,7л/100км и пак с още 13 коня отгоре. Ако не можете или не искате да се харчите за Пасат, Сюпърба е много добра алтернатива, по-евтин е и е малко по-голям. В интериора материалите се усещат малко по-евтини, но като цяло по нищо друго не му отстъпва.