Last news in Fakti

8 Март, 2019 11:15 8 575 16

Женева 2019: Audi Q4 e-tron

  • audi-
  • q4-
  • e-tron-
  • concept-
  • женева 2019
Женева 2019: Audi Q4 e-tron - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

По време на автомобилното изложение в Женева, марката Audi представя една интересна електрифицирана концепция. Става дума за Audi Q4 e-tron concept, возило, даващо ни един предварителен поглед върху това как ще изглежда петият сериен електрически автомобил, който производителят ще представи до края на 2020 година.

Електромобилът представлява компактен четириместен SUV модел с външна дължина от 4.59 метра, чийто връзка с Audi e-tron е разпознаваема от пръв поглед. Два електрически мотора осигуряват системна мощност от 225 кВт за Q4 e-tron concept. По типичен за Audi начин, задвижването на концептуалния модел се осъществява с перманентно задвижване на четирите колела quattro.

Женева 2019: Audi Q4 e-tron

Благодарение на отличното сцепление, автомобилът ускорява от нула до 100 км/ч за 6.3 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 180 км/ч. Голям акумулатор с капацитет от 82 киловатчаса заема почти целия обем в подподовата конструкция на каросерията между осите.

Пробегът от над 450 километра – базиран на измерване по стандарта WLTP, е едно доста добро постижение, особено за марката Audi. Технологията на Q4 e-tron concept е базирана на модулната система за електрически автомобили (MEB) която ще се използва за множество електрически автомобили от Volkswagen Group в бъдеще, от компактния до горния сегмент на средния клас.

Женева 2019: Audi Q4 e-tron


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    10 10 Отговор
    това е WC
  • 2 Няколко години назад

    8 6 Отговор
    Е нали големите щяха да представят по-добри автомобили от Тесла? Това определено не е по-добро от Тесла модел У, която е по-пъргава, по-бърза, по-икономична, зарежда се по-бързо, изминава повече, и вероятно е по-лека и по-евтина от Аудито, което е само концепция и дори не е прототип и можеха да му пораздуят параметрите.

    Коментиран от #4, #10

  • 3 Borislav Popov

    12 1 Отговор
    Минава ги тия километри ама с най много 100 к/ч без климатик , без музика и затворени прозорци !!! Пита се в задачата : зимно време при включено отопление и вентилатор , при лоши пътни условия - колко километра ще измине ? За ДВГ предупреждават зимата да бъдат с достатъчно гориво - с тия какво правим ? Ремарке с още един акумулатор ???
  • 4 Borislav Popov

    9 4 Отговор

    До коментар #2 от "Няколко години назад":

    Теслата закъса за пари ! Сега китайците и отпуснаха заем и ако пак закъсат - "теслата" ще стане китайска !!! Също както Ровър , СААБ, Волво и др!!!

    Коментиран от #6, #7

  • 5 anti vag

    6 1 Отговор
    Бъдещето за VAG-голямо късо съединение.
  • 6 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Ти нормален ли си? Тесла си намери местни кредитори за изграждането на завода в Китай и очаква отпускане на кредит в размер на 3.2млрд. долара. Това е много по-благоприятно отколкото да вади пари от джоба, ти въобще разбираш ли какво е кредитор и за какво се ползва този кредит? Все едно да кажеш, че щом Гийли са държат най-голям дял акции в Даймлер и са им наплатили за това милиарди, то Даймлер скоро ще е китайска, та дори акционерите са много по-влиятелни в управлението на компанията сравнено с един кредитор на инвестиционен проект за завод. Естественно, че китайците ще предпочетат да получат възвръщаемост, вместо чужди инвеститори да точат дивиденти години наред на тяхна земя.
    Тесла е много напред, защото колите са й достъпни и реални, докато Ауди пуска само бутафорни прототипи със стара технология и нов дизайн. Някой карал ли е е-трон, май не. Пуснаха Ягуар и-пейс и се оказа, че много по-голямата Тесла модел Х харчи 6кв по-малко енергия на 100км, което е голям удар за Ягуар и фалшивите им показатели, защото колата им от заявени над 400км не може да мине и 300км.

    Коментиран от #8

  • 7 Няколко години назад

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Е колко да е закъсала Тесла за пари? Заемът, който им осигуриха китайците, е в размер на 1/7 от от наличният кеш на Тесла. На практика китайците им осигуриха терен и финансират изграждането на фабриката на Тесла, за да започне по-бързо производството. Първата копка беше януари месец, а през май фабриката вече трябва да е готова и да започват оборудването и с производствени линии, които да произвеждат продукция до края на годината. Това как се връзва с амбициите на стогодишните, които засега произвеждат само анимации и концерти, които евентуално ще започнат да произвеждат през 2022 година, но са с параметрите на моделите на Тесла от 2012 година или дори по-зле? Ще ми покажеш ли поне един модел, който да има по добри параметри от Тесла модел 2012 година? Един-единствен? Тесла дори нищо да не прави за технологичното си развитие до 20 2025 година, а само да развива производствения си капацитет, пак няма да има конкуренция, особено откакто рязко свалиха цените. Сега стогодишните освен технологично ще трябва да се борят и с цени, а Tesla вече е на печалба, а пък стогодишните тепърва трябва да инвестират стотици милиарди само за да се изравнят с Тесла, на фона на намаляващите продажби на ДВГ. Тренд, който няма шанс да се обърне и вещае загуби. Кой според тебе ще има проблем с парите? Тесла? Аз не мисля така.

    Коментиран от #9

  • 8 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Илон Мъск ще бяга в Китай ! Пак проблеми ! ....Американската Комисия по ценните книжа и фондовите борси (SEC) поиска в понеделник от съдия да обвини Мъск в нарушаване на споразумение. Той е нарушил тази сделка с туит на 19 февруари, в който се казва, че Tesla ще направи около половин милион коли през 2019 г., твърди комисията. Главният изпълнителен директор публикува няколко часа по-късно нов туит, в който се казва, че доставките ще достигнат само около 400 000 коли.?????!!!!!!!
  • 9 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Няколко години назад":

    Комисия по ценните книжа и фондовите борси (SEC) поставя Мъск в нова правна опасност по-малко от пет месеца, след като той сключи споразумение за това, че е подвел обществото . ...Сега той може да се сблъска с различни наказания, като най-тежкото би било забрана да управлява Tesla или някоя друга публична компания за определен период от време, казва пред Bloomberg Чарлс Елсън, директор на Центъра за корпоративно управление „Джон Вайнберг“ ккъм университета Делауеър.........................................................
    Илон Мъск отново има проблеми с американския регулатор
    Илон Мъск. Снимка: Ройтерс

    Илон Мъск е изправен пред нов кръг от регулаторни проблеми заради туитове за Tesla Inc., предизвиквайки нови притеснения за способността на главния изпълнителен директор и милиардер да държи импулсивното си поведение под контрол и да управлява отговорно публична компания.

    Американската Комисия по ценните книжа и фондовите борси (SEC) поиска в понеделник от съдия да обвини Мъск в нарушаване на споразумение, което изисква от него да получава одобрение от Tesla за публикации в социалните медии, които биха могли да бъдат съществени за инвеститорите. Той е нарушил тази сделка с туит на 19 февруари, в който се казва, че Tesla ще направи около половин милион коли през 2019 г., твърди комисията. Главният изпълнителен директор публикува няколко часа по-късно нов туит, в който се казва, че доставките ще достигнат само около 400 000 коли.

    ОЩЕ ПО ТЕМАТА
    Ин
  • 10 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Няколко години назад":

    При положение, че модел 3 струва 40х.евро е Европа, то модел У не би трябвало да струва повече от 45х.евро и това преди да започне сглабяне на колите в ЕС. Това как се конкурира с цена от над 83х.евро за ауди е-трон? Само се замислете какви ги говорят повечето критици на Тесла, а реално дори шортселърите започнаха да ги подкрепят, нещо което е прецедент. Кажете ми друга компания която сваля цените когато реализира икономия от мащаба или от технологичен напредък? За 2 години свалиха цената на модел С с над 7500долара, това малко ли е? Модел 3 поевтиня с 4100долара за няма и година производство, това пак ли е лошо и прави ли го някой друг? Вижте колко струва например една Купра с 300кс, което е бюджетната версия на фв с повече мощност. При положение, че един блумоушън му дават 6л, а той гори 10л, вие вярвате ли на големите концерни? Сегашните ел.коли на конкуренцията на Тесла харчат повече от тях и затова Даймлер ги разглобяват, за да видят как са ги направили. Това не е ли достатъчно да ви убеди в бруталното изоставане и липса на знания при конкуренцията. Тесла разглобила ли е е-голф или нисан лийф?

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Стара ти е информацията

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Потърси с колко паднаха цените на Тесла модел S и Тесла модел S само последната седмица. Ще останеш изненадан. Моля те сподели информацията и тук за невярващите.
  • 12 Стара ти е информацията

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Виждам, че все още не си открил информацията, затова ето малко помощ

    Събота, 2 март, 2019 - 21:51
    Стив Фаулър
    Докато шефът на Tesla Елон Муск обявява новия модел за $ 35,000 в четвъртък, британските му колеги тихо пренареждат моделната си гама с новите цени, приравнени на масивните съкращения.

    Новият модел на модела S Ludicrous Performance сега започва от £ 83,300 със своето 0-60mph време от 2.4 секунди и обхват от 381 мили. Въпреки че спецификациите са малко по-различни, този модел е заменил ефективно предишния модел S P100D, който струва £ 131,305 - спад от 48,005 паунда.

    Коментиран от #13

  • 13 123

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Стара ти е информацията":

    Да и аз не знам защо всички сравняват е-трона с модел 3. Аналог на е-трон от тесла ще струва най-малко 100 000 евро в Европа. Щом супер евтиния модел 3 от миналия месец се продава в ЕС за 55-57 000 евро базовото оборудване. Тоест, даже смешния модел 3 с 4х4 и най-високото ниво ще на цената на е-трон. Да не съм луд да предпочета тесла. В колата най-малко ме интересува с какво гориво се задвижва. Важна е ергономия, сигурност, окачване, надежност. Тесла докато не натрупа опит в автомобилостроенето поне колкото Хюндай няма да си купя, без значение колко качествени са и батериите.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Няколко години назад

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    "Електромобилът представлява компактен четириместен SUV модел с външна дължина от 4.59 метра, чийто връзка с Audi e-tron е разпознаваема от пръв поглед." Ти с кой модел предлагаш да сравняваш, освен с Тесла Модел У с начална цена $38500, която е по-пъргава, по-бърза, по-икономична, зарежда се по-бързо, изминава повече, и вероятно е по-лека и по-евтина от Аудито?
  • 15 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    По отношение на сигурност Тесла е покрива най-високите изисквания и здравината на купето й е най-висока от конкуренцията. Не знам каква сигурност намираш за адекватна щом най-здравото купе не ти е достатъчно. Това дали ползваш автопилот или не си зависи от хората зад волана и компанията многократно заяви и разясни, че това е адаптивен крузконтрол, а не е автономна кола и ползвателите злоупотребяват с тази функция. За сигурност батерията дори да се разкъса и запали то хората имат минути преди да стане рисково и опасно, за да напуснат купето, има много случаи на самозапалване или запалване на бензинови коли след тежък удар, при който бензинът се пали веднага и обгръща в пламъци купето преди да можеш да си свалиш колана. Та хора са загинали в Тесла само ако са се ударили толкова жестоко, че да не могат сами да напуснат купето и никой да не ги извади в близките минути след катастрофата, губят съзнание и остават в купето, това е, инак няма досега инцидент на мигновенно запалване на батерията.
  • 16 862

    0 0 Отговор
    Грозотия неземна