Audi модернизира метановата версия на A3, която вече има нов двигател, повече мощност и допълнителен резервоар за втечнен природен газ. С добавянето на още една стоманена бутилка в хечбека могат да бъдат заредени общо 18 кг метан, които стигат за изминаването на 400 км.
Пресметнат в пари при цена на природния газ от около 1.45 лв., разходът от 4.5 кг на 100 км означава 0.07 лв. на километър, макар че от Audi декларират още по-оптимистична консумация от 3.5 кг/100 км. Допълнителен плюс са 25-те процента по-ниски емисии на въглероден двуокис в сравнение с бензиновите модификации.
Старият 1.4-литров двигател на A3 G-tron е отстъпил място на 1.5-литров TFSI с мощност 131 вместо предишните 110 коня. Когато метанът в бутилките свърши, системата превключва автоматично на бензин, с който могат да бъдат изминати още 160 км.
Базовата на Audi A3 G-tron в Германия е €30 600.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай хой
Коментиран от #4, #29
19:09 08.03.2019
2 nasam natam
Коментиран от #20
19:10 08.03.2019
3 А мани тая работа
19:11 08.03.2019
4 Гост
До коментар #1 от "бай хой":
Какъв феродов диск като вече никой не предлага ръчни скорости?Коментиран от #5, #14
19:12 08.03.2019
5 Ввв
До коментар #4 от "Гост":
Тва,че АлУди не предлагат,не означава,че другите не предлагатКоментиран от #12
19:25 08.03.2019
6 Японеца
19:26 08.03.2019
7 ланчия у
19:31 08.03.2019
8 anti vag
19:32 08.03.2019
9 help
20:23 08.03.2019
10 Пресмятане
Тесла Модел 3, с разход 16квч/100км означава 0.02 до 0.035 лв на километър, без разходи за накладките заради теглото на допълнителната бутилка. За динамиката и максимална скорост и дума да не става да сравняваме.
Коментиран от #11, #13
20:24 08.03.2019
11 Random
До коментар #10 от "Пресмятане":
Колко струва теслътъ и колко алудито? Също теслътъ е 2 тона и нещо и накладките и окачването ще ги правиш всяка година.20:59 08.03.2019
12 Гост
До коментар #5 от "Ввв":
Тогава какво коментираш под статия за Ауди, че феродовия диск е разход? Абе вие можете ли изобщо да четете???21:25 08.03.2019
13 Аудито
До коментар #10 от "Пресмятане":
Човече няма как да ме убедиш за теслата,когато няма къде да я заредя и обслужа в бг.Няма вариант за теслата 65000€ с екстрите които са адекватни и 32-33000€ за аудито.Аз а3-ки не харесвам и за мен са фризьорски автомобили и съм имал три а4-ки,но за тази ще се замисля защото разходите са много добри,даже малко ми се струва невероятно.Ще бъде проверено дали е така,със здраве за всички.Коментиран от #19
21:36 08.03.2019
14 DSG 7
До коментар #4 от "Гост":
Роботизиран автомат с 2 съединителя предлаган от вагКоментиран от #18
22:12 08.03.2019
15 Гост
22:52 08.03.2019
16 ГостЪ
2500 лева и зимата при здраво шофиране
Ми харчи точн 7 седем Лева метан на 100
Тия от ауди откриха топлата вода .
23:22 08.03.2019
17 Ретро
04:53 09.03.2019
18 АLFA Q 4
До коментар #14 от "DSG 7":
АМИ ВАРИАНТА С ДЕНФЕРКВИ 500 лева
Отиваш на хилка
НО това е правилния подход за гориво, а не ТЕЯ трамвай на ток
Коментиран от #32
08:19 09.03.2019
19 Пресмятане
До коментар #13 от "Аудито":
Нима се опитваш да ме убедиш, че зарядните за метан в България са повече, отколкото зарядните за електромобили? Нима се опитваш да ме убедиш че е по-лесно да си направиш у вас зарядна станция на метан, отколкото зарядна станция за електромобил, която представлява обикновен контакт? Най-евтиното Audi е около 30000 евро, а най-евтината Тесла 35000 долар в страните където се произвеждат. Разликата между цените в Европа идва от данъци и такси, а не от технологиите. Когато (ако) Ауди благоволи да произвежда и електромобили, аналогичен електромобилна А3 ще е с еднаква цена или дори по-ниска от метановата версия и ще е по-мощен.Коментиран от #31
08:49 09.03.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Taxi
11:17 09.03.2019
23 Ботев
До коментар #21 от "SsCskaSofia":
Колкото ЦСКА са футболен отбор, толкова и Ауди са автомобили, и двете бутафория.11:21 09.03.2019
24 Ввв
До коментар #21 от "SsCskaSofia":
Хахаха,пич отивай ставай комик или може би вече си?11:43 09.03.2019
25 И. Милетиев
12:08 09.03.2019
26 bmw
12:53 09.03.2019
27 Наблюдател
13:36 09.03.2019
28 Гост
15:14 09.03.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Ужас
20:36 09.03.2019
31 Аудито
До коментар #19 от "Пресмятане":
Тук не е въпрос на кога и дали,а какво да караш сега.И да искам да кажа че зарядните метан станции в България са много повече от бързите зарядни за електромобили,но това даже е странно да го коментирам.Относно това да имам станция за зареждане на метан в гаража даже няма да го коментирам колко е безумно.Доводите не са ти релевантни за дискусията и няма общо с темата.Преди малко си конфигурирах модел 3 от сайта им в Германия и цената е 57000€ наистина с прилично оборудване.Незнам къде и как ги карат за 35000$ Но не е Европа и не е сега.Та това което искам да кажа е че ако някой не направи модел 3 на цената на това ауди т.е 30000€ но с качеството на аудито а не на теслата тогава вече има смисъл,но сега е просто абсурдно да го обсъждаме и най-малкото чисто идеалистично.21:35 09.03.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Atanas
22:04 09.03.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 АLFA Q 4
До коментар #32 от "Admin":
УДОВЛЕТВОРЕН ЛИ СИ БРЕ00:46 10.03.2019
36 Фен на БМВ
До коментар #32 от "Admin":
"трамваи", "батерии","завои","кои"10:09 10.03.2019
37 мислещ
10:12 11.03.2019