20 221 29

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Във връзка със стратегическото преминаване към електромобили, компанията Volkswagen планира да се откаже от дизеловите си V-образни осемцилиндрови двигатели. Това заявиха представители на марката по време на автомобилното изложение в Женева. Така представеният в Швейцария най-мощен Touareg рискува да е последен и още приживе да се превърне в автомобил с колекционерска стойност.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Разярилият се дизелов скандал през 2015-а, доведе до това, че много марки от концерна VW започнаха интензивно да свиват производството на коли с дизелови агрегати. Самата марка Volkswagen до момента обаче не участваше в този процес. Сега обаче се очаква новият Touareg V8 TDI да се превърне в "Лебедовата песен" на марката.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

За салона в Женева, който протича в момента, германците подготвиха модификацията с най-мощен дизел. Агрегатът е заимстван от Audi SQ7 и развива 421 конски сили и 900 Нм въртящ момент. Това позволява ускорение до 100 за 4.9 секунди и електронно ограничена на 250 км/ч максимална скорост.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • Volkswagen с ­€12 млрд. чиста годишна печалба

    Volkswagen с ­€12 млрд. чиста годишна печалба

    Германският автомобилен концерн Volkswagen съобщи за увеличаване на чистата си печалба през изминалата 2018 година. Немците казаха, че тя е нараснала ...
    19.03.2019
    6 157
    40
  • САЩ продължават да се гаврят с VW

    САЩ продължават да се гаврят с VW

    Комисията за ценни книжа на САЩ (SEC) обвини Volkswagen и бившият генерален директор Мартин Винтеркорн в мошеничество. Информацията за обвинението е ...
    18.03.2019
    12 298
    21
  • Пълна промяна за VW - за 10 г. 70 ел. модела

    Пълна промяна за VW - за 10 г. 70 ел. модела

    Концернът Volkswagen и влизащите му в състава марки са с намерение да пуснат 70 нови електрифицирани модела през следващите 10 години. Според ...
    13.03.2019
    9 682
    48
  • Най-мощният дизелов Volkswagen

    Най-мощният дизелов Volkswagen

    На изложението в Женева ще се състои премиерата на най-мощния дизелов модел в историята на Volkswagen. Продажбите на Touareg V8 TDI в Европа започват ...
    26.02.2019
    21 629
    69

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Borislav Popov

    55 65 Отговор
    То па Туарега едно чудо на техниката !

    Коментиран от #2, #3, #22

  • 2 Коментара

    61 18 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Чудо със сигурност не е, но иначе какво му е? Моля сподели с аудиторията! Дай и някой друг пример като чудо на техниката, че имаш интересни виждания....

    Коментиран от #5, #8

  • 3 Отговор

    38 16 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    А ти щото си много убав!

    Коментиран от #9

  • 4 Антон

    25 6 Отговор
    Всяко решение на шефовете е предпоследно. Така че в следващите години този таурег ще може да се поръчва.
  • 5 Сектант

    21 32 Отговор

    До коментар #2 от "Коментара":

    Аз колко съм ги влачил такива от преспите нямаш толкова косми на главата,за нищо ве стават.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Boxer

    13 6 Отговор
    Предният Капак ли му е отворен? Една лайсна ли му липсва точно над предната емблема ? Иначе изглежда солидно , като недвижим имот .

    Коментиран от #24

  • 8 Borislav Popov

    17 10 Отговор

    До коментар #2 от "Коментара":

    Чети оплакванията във форумите. Отделно от това наблюденията ми са от два Туарега. И двата основен ремонт веднага след гаранцията . Как ги изчисляват? Отделно от това много оплаквания за разхода на масло ! Отделно наблюдение и върху два нови Пасата . И двата хвърлиха скорости кутии на около 50 хиляди километра.

    Коментиран от #15, #19, #27

  • 9 Borislav Popov

    6 5 Отговор

    До коментар #3 от "Отговор":

    За мене ли пише в статията или за Туарега ? Ако имаш да казваш нещо - казвай !

    Коментиран от #12

  • 10 гост

    19 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Разярилият се дизелов скандал през 2015-а ??? Журналистчето ,можеш ли да кажеш какъв е този РАЗЯРЕН скадал,че да се пазим от него.Мисля,че преди време се беше РАЗРАЗИЛ дизелов скандал,но ти трябва да си по-запознат,нали за това ти плащат.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Коментара

    24 4 Отговор

    До коментар #9 от "Borislav Popov":

    Аз пък имам преки наблюдения върху Туарег 2006 3.0 дизел ... нищо кой знае какво като проблеми, единствено по-сериозна подръжка и консумативи...както ти писах и в по-горният коментар нито чудо на техниката нищо кой знае какво, но на мен ми харесваше... Просторен интериор...прилични екстри и нищо не е дефектирало, добра проходимост. Незнам с какъв аршин ги мерите тези коли, но нещ объркате...честно. Незнам какви автоматици хвърляте и как ви се получава...друг пък разправя "колко ги бил вадил такива", ами приятелю ще ти кажа... основният проблем (като в повечето премиум автомобили) е в задкормилното устройство. Мен до сега що никой не ме е вадил от където и да било, а съм стигал винаги до точката за която съм тръгнал. Толкова от мен за тоарега...аз имам добри спомени .

    Коментиран от #13

  • 13 Borislav Popov

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Коментара":

    3,0 литровия може и да е добър - не знам. Но 2,5 литровия - много проблеми .
  • 14 НемскиЦенности

    19 2 Отговор
    Немски ценности - правиш джип и най-важната харакетеристикак е за колко време ускорява до 100 км.... дурго човек може сам да го разбере - джип ли правят или състезателна кола, концепцията е: нито едното, нито другото - в ежедневието ни пълнят главите за всичко с някакви технически параметри и ни карат да правим не-рационален избора за покупки - именно по едни цифри, които не ни говорят много. Купуваме литри/км, купуваме мегапиксели, който постояннно растят, купуваме изолационни материали - и харчим за тях пари, които след 20 години биха се възвърнали от икономията ... все нерационални неща, но в името на нашето добре :) Хубаво е да почнем да правим повече разумни покупки и малкото капитали да почнат да остават в България. Иначе ясно е, че капталите бързо напускат нашата държава именно от тези нерационални покупки !

    Коментиран от #16

  • 15 лимонад

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    абе Борка.... нещо горублянската се изказваш ми се струва...
  • 16 Токо

    9 7 Отговор

    До коментар #14 от "НемскиЦенности":

    Абе не стават тия V- 8 и тия Туареци . Не са практични и много бързо се ускоряват да 100 , че и до 250 км.ч Я ми съберете пари и вземете един ,че аз да съм преебания а вие карайте електро чекии ...
  • 17 Ганьо

    7 5 Отговор
    Слава богу.... Аман от димящи печки!
  • 18 hienata

    15 5 Отговор
    Брат ми има такова чудо, Туарег V10 TDI 313к.с ламя деветогъза , но как вози само и как върви - няма такъв кеф. Всичко му е скъпо, но за съботно-неделни излети е страхотен. Като съм карал Туарега и после се кача в моя Кашкай се чувствам като в лагерна количка, а и онова като му вдигнеш възглавниците, става по-високо от бъги.

    Коментиран от #26

  • 19 Наци

    14 2 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    Борка моя новозакупен от първите бройки в Бг от магазина в момента е на точно 375896 км и освен консумативи нищо друго не съм сменял!!! Мотора-2.5 тди 180кс неразрушим! Сам съм си го разработвал както пише по старите книги!!! Първите 10 к км сменях масло няколко пъти 1к 3к , 6к 10к и до сега проблеми не съм имал! Двигателя , трансмисията и окачване са в безупречно състояние , но винаги съм го карал с мисъл и на дълги разстояния!/ магистрални км по Европа ! Така , че всичко е до експлоатация и който ви казва , че новите коли излизали разработени от завода - това не е вярно!!! Оттам идват повечето проблеми с новите коли- взема я от магазина и газ с 200 - не става!!!

    Коментиран от #29

  • 20 ВАГ

    11 4 Отговор
    Жалко , заради политика ще се загърбят най-добрите ДВГ - дизелаците. По-просто животно от човека няма ,по-лесно манипулируем и от овца.

    Коментиран от #25

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор


  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Гошето

    7 0 Отговор
    Borislav Popov аз лично харесвам модела и не мисля че толкова лесно се чупят. На 65 хил. съм и нищо не съм правил,но това не е важно. Интересно ми е като имаш толкова лош опит с марката защо я купуваш??? 4 автомобила и то все нови. Аз ако имах подобно нещо щях да се откажа още след 2рия.
  • 24 АLFA Q 4

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Boxer":

    ТЕ ВСИЧКИ ВАГОВЕ СА С МОТАРИАЛЕН АКТ,, ЗА НЕДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО
  • 25 АLFA Q 4

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "ВАГ":

    ОКАЗВА СЕ ЧЕ ДИЗЕЛЧЕ С ЕВРО 6,,Е ПО ЕКОЛОГИЧЕН ОТ КАКЪВТО И ДА Е БЕНЗИНОВ,, ШВАБИТЕ ГО ОБЯВИХА
  • 26 АLFA Q 4

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "hienata":

    МНОГО НЕ СИ ИГРАЙ С ВЪЗГЛАВНИЦИ ТЕ,, ДА НЕ ГО НАМЕРИШ НЯКОЯ СУТРИН КЛЕКНАЛ КАТО НЕМСКА ОВЧАРКА
  • 27 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    имам оплакване да - 3.0 гаранционен строши мотора - ходи до германия за подмяна..ба ли го що чак там го пратиха, чаках го 2 месеца. От тогава над милион километра! Ако щеш вярвай, ползвам го и като служебен за пътувания из европата, като се кара на макс и като личен из горите и освен консумативи и 2-3 пъти някави неща по предницата НИЩО друго.
  • 28 Гост

    1 2 Отговор
    Крайно време е да се забранят дизелите и у нас.Ама трябва да купуваме трошките на запада и да се тровим.Само на пропан бутан метан и ток.Нищо друго.Дори и самолетите са супер замърсители .Тридесет тона кислород за дълъг курс.А отдолу малоумниците секат горите като за последно.А други олигофрени произвеждат ядрено оръжие и мечтаят за война свръх печалби и чужди суровини.Егати тъпото изродско племе сме.Бетер динозаврите.Като стана въпрос за динозаври - щели да ги възкресят.Да ама никой тъпак не се е сетил че по времето на динозаврите на планетата кислорода е бил доста повече и затова е имало по-големи живи същества.За това се мълчи.Защо продължителността на живота не се увеличава.Много просто - няма далавера в това .Кой тъпак ще им купува и диша нафтата керосина ,дрогата и обедненият уран.А малоумници сега бол.Плащат си за да мрат.Щото ако поживеят повечко може пък да им дойде друг акъл.
  • 29 Клоши

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Наци":

    Душегуб на тези километри съм сигурен, че е парадокс. Вероятно биха ти го откупили от централата и биха го използвали за музеен експонат. Сега остава да каже, че е и с мултитрошляк скорости и ще избиеш рибата :D Бих ти пуснал мнението а Ауди форума, но и там биха ти се смяли. А сме фенове уж :)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.