11 Март, 2019 17:41 10 183 85

Най-бързото Porsche срещу евтината Tesla

  • нико розберг-
  • porsche-
  • 911 gt2 rs-
  • tesla-
  • model 3
Най-бързото Porsche срещу евтината Tesla - 1

Вече не е изненада, че Tesla Model S буквално унищожава суперкарите при съревнование на драг. Сега обаче дойде ред и на нискобюджетната Tesla Model 3 да покаже на какво е способна.

За целта тя се изправя срещу не кой да е, срещу рекордьора на Нюрбургринг Porsche 911 GT2 RS. Това Porsche е с мощност 700 конски сили и е смятано за най-бързото 911 в историята. От 0 до 100 км/ч ускорява за 3.3 секунди. Още по-интересното е, че зад волана е световният шампион от Формула 1 Нико Розберг.

Що се отнася до евтината Tesla, тя е в най-наточеното си изпълнение AWD Performance и ускорява от място до 100 км/ч за 3.4 секунди. Системната мощност на двата електромотора пък е 473 конски сили. ТТ данните на електромобила не впечатляват на фона на тези на Porsche-то, но вижте какво се случва.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ники

    79 33 Отговор
    Ъъъъ аз ще си взема Поршето ... да си задържат бързоускоряващата Тесла
  • 2 Driving pleasure

    50 33 Отговор
    и на кого му пука за теслявия дръгел?

    Коментиран от #3

  • 3 Миро

    72 47 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    На мен и на по-умната половина от човечество. След като най-бързото 911 не може да бие, кола за 40 000 долара. То е ясно, че бъдещето принадлежи на електричките.

    Коментиран от #7, #8, #13, #23, #73, #84

  • 4 А какво са

    8 19 Отговор
    суперкари? Имат ли общо с електрокари? Или мотокари? Или Радослав си мисли че всички са много умни като него и знаят английски?
  • 5 търтейчо

    23 15 Отговор
    Ааа, нищо ново. Такива клипчета не са нещо свръх сензационно. След година или две - Пежо 208е, Хюндай, Голф и сие ще изкарат подобни електро самолети. След Женава стана ясно, че обрата към електро е невъзвратим у всички производители. Всичко опира до времето.
  • 6 Антон

    46 25 Отговор
    Сега авторите на клипа да пуснат двете коли на писта със завои. Ако искат да вземат и най-най-най-мега-хипер-мощна тесла. И да врътнат 10-20 обиколки за време. И после да се върнат и пак да публикуват резултатите. Аман от евтин и пошъл маркетинг. Едното спортна кола с десетилетия история, другото пладтмасова електтричка. Добре всички разбрахме че теслите имат добро ускорение поради спецификата на задвижвсне. Това явно е единственото с което мигат да се похвалят - като започнеш с евтиния и пластмасов интериор та стигнеш до отсъствието на дилърска мрежа и адекватно обслужване

    Коментиран от #17, #25

  • 7 Driving pleasure

    39 19 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    Това че си с ментални увредания не значи, че трябва да се съобразяваме с тебе! 1вот тая кола не струва 40 хилки в зелено - цената и в европа е 70 хиляди ераци, но това не е важното - важното е че тоя дръгел има само едно ускорение о 0-100 - излез на пистата с него да завъртиш 3 обиколки и е издъхнало - дизелов голф ще се представи по-добре! За къв дявол ти е 0-100 дисциплина за полуидиоти - уменията и тръпката на шофирането е в завоите!

    Коментиран от #9

  • 8 Driving pleasure

    27 20 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    Извинявам се за малко острия тон, но наистина ми писна от електрически изцепки и драг простотия! Айде измислете друго да ги рекламирате тия кочаци!

    Коментиран от #12

  • 9 гост

    22 22 Отговор

    До коментар #7 от "Driving pleasure":

    Ами да , цената на ТАЗИ Тесла е от 72 000 долара , но цената на ТОВА Порше е от 300 000 долара !!!!! И мечтаните ти писти можеш да си ги носиш дома , защото НИТО ЕДНА от тия двете НЯМА никога да бъде карана на писта , а по нормални обществени пътища , където съвсем скоро максималната скорост ще бъде ограничена на 130 км/ч !!! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с вграден в автомобила ограничител от 2023 г !!!!! Тоест единственото , което ще остане на "шофиращите ги" ще бъдат именно "ластиците" , където даже "евтините" Тесла ще правят смешни стогодишните независимо с двг или електромотор !!! А се задава пета Тесла за 25 000 през 2024 !!!!

    Коментиран от #66, #85

  • 10 Driving pleasure

    21 19 Отговор
    Не ти трябва писта! На всеки завой поршето ще ти доставя удовоствие и можеш да го атакуваш с разрешена скорост - само че за това ти трябват умения зад волана - "ластиците" са за полуидиоти! Една маймуна от зоопарка може да прави ластик като и покажеш педала! А това порше ще ти доставя кеф и докато излизаш от гаража с 3 км/ч. а тия за 300 хиляди след 5 години ще са 500 хиляди защото е екслузивен модел и цените им са право нагоре а ти теслата ще се молиш на някой да те оттърве и ще му доплащаш... Политици идиоти в съчетание с идиотизиран електорат - резултата поне в БГ сме го виждали - доста грозна картинка!

    Коментиран от #15, #35

  • 11 ferrari

    7 10 Отговор
    За това няма да си купя Порше, ще си купя Ferrari F12, защото прави Tesla Model S P85D смешна, гледайте клипа: https://www.youtube.com/watch?v=_nQDU7HOStc
  • 12 Мъж на място или като Антиелектрика?

    17 10 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Тесла модел 3 вече стъпи в Европа и скоро ще се качи на Нюрбургринг. Ще обещаеш ли да спреш да пишеш, ако влезе в топ 50? Внимавай какво обещаваш, да не се отмяташ после като Антиелектрика и да обясняваш, че не си имал това предвид?

    Коментиран от #14, #24

  • 13 Антиелектрика

    13 14 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    Ти пък кой си, че да определяш коя е по-добрата половина на човечеството? Нито това е най-мощното Порше, нито тази Тесла е 40 000 $. Точно това Порше прави цели 2 минути по-бърза обиколка на Ринга от Теслата. Едното е проектирано за писта и е само със задно предаване, а другото само за драг и е 4х4. ДВГ отдавна не се стремят да правят толкова драг автомобили, защото тунингът може да направи всяка кола в драг чудовище, а на миксера може да му тунинговаш само джантите. Ето как Москвич с 1,6 прави на драг с цяла секунда по-добро време: https://fakti.bg/avto/291654-da-izvadish-800-kona-ot-motora-na-star-moskvich А от 0 до 100 км/ч за 1 секунда с ДВГ и ретро купе, как ти се струва: https://www.youtube.com/watch?v=tPbnT4eSnvc Само май по-меката половина на човечеството може да се прехласва по електрички!
  • 14 Антиелектрика

    12 7 Отговор

    До коментар #12 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":

    Хайде да не ме наместваш в тъпите си коментари. Когато същество като теб твърди, че електричките са напълно безвредни, защото няма проблем да стоиш в трафопост и лекарите нищо не разбират, а в слушалките на телефона си имаш 1 Тесла напрегнатост на магнитното поле, защото според теб няма значение големината на магнита, нищо че това са гранично опасни стойности според лекарите. Накрая да не забравим епохалното ти: "Да го духат учените". Та хайде да не ме споменаваш в тъпите си коментари, защото всячески се опитвам да те избягвам, докато не се излекуваш!
  • 15 гост

    21 15 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    Както съм казвал много пъти , еееех мечти , мечти и напразни надежди !!! Точно в завои и пътища с изкачване и слизане Тесла с недостижимо за двг ниския си център на тежестта и разпределение на масите и огромния въртящ момент при ВСИЧКИ обороти и без никакви прекъсвания за превключване е автомобила еталон !!!! И да ти напомня само , че ВСЕКИ от настоящите собственици на Тесла , особено на С и Х е карал преди това също Порше или най-малко Мерцедес или БМВ и ги е СМЕНИЛ за Тесла и над 90% казват , че са доволни и ще купят ПАК Тесла !!!! А ти си мечтай за писти , удоволствия (ама само в акъла ти) и темподобни !!!
  • 16 Алфа Ромео

    13 8 Отговор
    Принципно бих предпочел Поршето, но пък Теслата е по-проста кола и е малко вероятно нещо скъпо да се прецака, отделно с 2-3 лева минаваш 100 км... Имаш що годе практична и проста като конструкция кола като изключим електрониката, и ускорение като на Порше, на практика са много различни коли въпреки ускорението на Теслата. И двете коли са уникални сами по себе си.

    Коментиран от #26

  • 17 селянин 1

    15 16 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Що плачеш..Поршето е четери пъти по скъпо от Тесла,за тези пари требва да,,изяде,,електричката,аман от разбирачи..требвало да има завои,с обратно виждане,на другия да вали снег или дъжд.що ги не пратиш у якутия,там сега е минус 40,Теслата ще тръгне,ама поршето нема и да запали..

    Коментиран от #31

  • 18 Ганьо

    5 1 Отговор
    Колкото и да коментираме колите, истината е че на ТАКОВА МЯСТО няма да караме. На такъв асфалт и при подобна шофьорска култура.....
  • 19 Random

    7 10 Отговор
    Я ми дайте един камион и да видим кой може да тегли повече - камиона или теслътъ. И да почна и аз така всяка седмица да се тегля с поршета, ферарите, лабота и др. Дали няма да ги бия? А това значи ли че камиона е по-добър като кола?

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Какво искаш да кажеш?

    7 7 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Че Поршето ще тегли по-добре от Тесла? Не мисля така. А какво ще кажеш за Тесла семи? Мислиш ли, че ще има камион, който да тегли по-добре? Не мисля.
  • 21 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    По-голяма тъпотия не можа да измислиш , а ??? Какво общо има камион с лека кола и какво "теглене" те тресе ??? Двете коли в сравнението са даже близки по тегло , само сто и нещо кг разлика , за сметка на което Тесла е НАД 5 ПЪТИ по-икономична като разход !!!! И над 4 пъти по-евтина !!! Ако искаш да продължа , едно годишно обслужване на това Порше струва повече от тока , който тази Тесла ще "изгори" за 20 000 км , тоест за средния годишен пробег на семеен автомобил !!!
  • 22 Комбина

    8 5 Отговор
    Порше е най-добрата кола, по-много показатели, освен цената. Друг недостатък е, че караш полулегнал и плащаш най-скъпото гориво.

    Коментиран от #27

  • 23 Комбина

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    Недей да си толкова сигурен. Нямам време да те образовам. Чети повече.
  • 24 Driving pleasure

    8 7 Отговор

    До коментар #12 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":

    Топ 50 ли? Нали беше най-бързата, що така свали мизата :D Няма да искам да е по-бърза от RSa, само да му изравни времето ;) И тогава обещавам само 1 (а мога да ти го обещая и още днес) оставете ме да си карам бавното трошащо се ДВГ, а вие карайте ако искате и космически совалки - аз лично винаго съм искал само това!

    Коментиран от #28

  • 25 Завоите зарежи пистите и завоите

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Я кажи коя е по бързата кола в градски условия и извънградско? Коя има по-добра динамика при изпреварване в голям трафик, за да се възползва от всяка потенциална възможност?

    Коментиран от #32

  • 26 Driving pleasure

    11 9 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    Направо ме кефиш... да Теслата е по-просата кола няма какво да и се прецака освен батерията и това е сигурно и тогава си с тоталка, иначе кола чудо. И евтина бе! За 70 хил евро ще си взема Мерцедес 220 д с евро 6+ темп тоест чисто на момина сълза и ще обиколя земното кълбо около 10 пъти и пак ще са ми останали пари да те черпя картофки с бира докато чакаш да ти се зареди вибратора :D Иначе е втино и надеждно :D

    Коментиран от #70

  • 27 гост

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "Комбина":

    Значи догодина като излезе прословутия електрически Тайкан със 590 к.с. за 150 000 евра (!!!!) и се окаже , че 2 пъти "по-евтината" Тесла бие и него , щото му дават 3,5 сек , пак ще кажеш , че е по-добрата кола ???
  • 28 Мъж на място или като Антиелектрика?

    3 7 Отговор

    До коментар #24 от "Driving pleasure":

    Топ 50, защото повечето ферарита ламборджинита поршета и тем подобни супер и хиперкари се намират след топ 50. Tesla модел е 3 всичко друго, но не и състезателен автомобил, да не говорим за supercar. Анти електрика нещо не се включва, с редовната си реплика за многото коне, които са в полза на Тесла, уж има два пъти по-малко коне и е по-тежка, а що така се изложи това porsche? След топ 50 има значително по-мощни автомобили от модел 3. Всъщност топ 50 е много висока летва и дори аз не вярвам, че е възможно, но виждам, че на тебе ти се е дръпнало *** и понеже си мъж на място не смееш да обещаваш неща, за които не си убеден на 100%, за което ти стискам ръката. Издържа теста. Точно така се прави. Мъжка дума не се дава за щяло и нещяло.

    Коментиран от #29

  • 29 Driving pleasure

    4 4 Отговор

    До коментар #28 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":

    Дори и Розберг във видеото каза че причината е в двойното задвижване докато той не е имал сцепление на калпавата настилка на тоя док

    Коментиран от #33

  • 30 Мъж на място или като Антиелектрика?

    6 7 Отговор
    Значи ако перефразираме, на калпавото задвижване и настилката му пречи. Благодаря за отговора. Съгласен съм.
  • 31 Антон

    8 8 Отговор

    До коментар #17 от "селянин 1":

    Какво пак говориш глупости? Едното кола за каране, другото кола за модерни джендъри! Еми ок да няма завой, пуснеъе ги само направо 5-10-15 км да я видим теслата. Ако можеш да си позволиш, която и да е от двете , ще скочиш на поршака нали? Ама ей така си пишеш колкото да не заспиш
  • 32 Антон

    11 4 Отговор

    До коментар #25 от "Завоите зарежи пистите и завоите":

    Хехе, колко време мислиш че можеш да караш по този начин динамично в трафика.карал ли си електричка някога или четеш само статии. Защото имам навъртяни километри с бмв I3s и новия нисан лииф. Та да ти кажа като почнеш да шпориш и батерията видимо спада. Ама въобще не ви слушат главите, елетричките не са за спортни и скоростни постижения а за шофиране с умерено темпо, предвиждане на червения сигнал, минимално използване на спирачките, защото всяко натискане на спирачката означава че си хабил излишно енергия за движение преди това и т.н. Дори с теслата , която е с много по-мошна батерия с динамично шофоране и тежък крак не съм сигурен дали ше успееш да минеш и 250 км.
  • 33 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #29 от "Driving pleasure":

    Със същия "успех" на всяка друга "калпава" настилка, а и не само , а и БЕЗ Нико Розберг , любимеца ти със "джигит" зад волана има да върти едни гуми и вади от десет кладенеца вода , за да не признае , че 4 пъти по-скъпа кола с претенции за "суперкар" "НЯМАЛА СЦЕПЛЕНИЕ" , хахахаххаха !!!!!

    Коментиран от #38, #81

  • 34 ГАНЧО

    3 4 Отговор
    До всички отвоковци. Още през 1899г. К. Женаци, когато автомобилите с двигатели с вътрешно горене са се кандилкали с 20-30 км/ч, ЗА ПРЪВ ПЪТ ПРЕМИНАВА БАРИЕРАТА ОТ 100 км/ч и то с какво? Ами с електромобил. За съжаление технологиите за производство на батерии не е бил все още на ниво и с появата на новите технологии като магнетното запалване и т.н. безиновите двигатели бързо се налагат на пазара. А иначе няма по ефективно нещо от ел-мотора!!!!!!!!

    Коментиран от #39

  • 35 Тесла

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    Това Чорше е VW Beetle с пернишки тунинг. Боже каква смрадлива "кола"
  • 36 Бачо Киро

    8 4 Отговор
    Даааа, ГТ2РС е в топ 2 време на Нюрбургринг, Тесла нямат завършена ЕДНА обиколка на пистата, понеже след 8 до 10 мили умиргат. Но иначе тестваме електромотор срещу кола за писта, не драг и си измисляме класации... Е добре, ако сте олигофрен лапешор и искате да си играете на светофарен воин, купете си Тесла. Не за друго, ми още в следващите 100м поршето ще ви е издухало отвсякъде...
    Отделно, 911 ГТ2РС прави 1/4 миля в ръце на можещ за 10.3, журналисти 10.5 секунди. Тесла P100D ludicrous за 10.44!!! Но тук ни показват, че модел 3 е по-бърза.... Смях в залата...
  • 37 Made in Germany haha

    4 8 Отговор
    Теслата направи смешен най-бързото Порше. Най-икпномичната Тесла....
    Хаххахахахах, муахаххахахахах
  • 38 Антон

    8 5 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Има една много съществена разлика. Ел кола всеки производител може да направи - само в китай сигурно са десетки . Колите от ранга на порше и подобни могат да правят само европейците - немци, италианци и донякъде англичани. Когато от тесла направят нещо толкова съвършено колкото една спортна кола тогава да излезат и да се съревновават. А сравненията едното било евтино и вижте как вървяло е типично комплексарски мислене.

    Коментиран от #40, #48

  • 39 Бачо Киро

    5 5 Отговор

    До коментар #34 от "ГАНЧО":

    Само че пропускаш една подробност - дори днес батериите не са на нужното ниво. Отделно ДВГ стартира от определени обороти при старт, не от 0 като електрическия, така че разликата е маргинална при еднаква мощност. Отделно след старта докато ДВГ увеличава способността си при батериите е обратното. Реално идеалният вариант е хибрид. Хубав V8 + 2 ел. мотора примерно.

    Коментиран от #41

  • 40 гост

    5 12 Отговор

    До коментар #38 от "Антон":

    Даа , остава само да проумееш , че "съвършенството" на Порше е само в собствения ти закърнял мозък и тези на дружките ти !!! А иначе хората гласуват за кой е съвършения всеки ден с най-важното , портфейлите си !!! Фирмата , която преди 7 години нямаше масово производство на автомобили вече надмина по продажби за всички модели "съвършеното" ти Порше и то в неговия ценови сегмент от пазара !!! Другото са празни приказки и демагогия !!!
  • 41 Е, подробности, кой им обръща внимание.

    1 6 Отговор

    До коментар #39 от "Бачо Киро":

    Ето го и поредния който си мисли че скоростната кутия увеличава мощността при високи скорости. Да ми обясниш с какво се увеличава способностите ДВГ при високи скорости и какви са недостатъците на електромобилите? Подсказка: това че разходът на гориво ти пада, не означава че ДВГ е по-ефективен при високи скорости, а означава, че е адски неефективен при ниските.

    Коментиран от #45

  • 42 liubashki

    5 5 Отговор
    Ох, с тези електрички -на телефона да падне батерията обикаляш и чупиш пръсти/ да вися като прани гащи докато се зареди електричката-за хибрида съм.

    Коментиран от #43

  • 43 Тъпо сравнение

    3 5 Отговор

    До коментар #42 от "liubashki":

    На колко дни си зареждаш телефона? Поне час не ти ли се налага да спиш за толкова дни? Това, че не го зареждаш като си легнеш е твоя немърливост, а не проблем на телефона.

    Коментиран от #80

  • 44 123

    6 3 Отговор
    Абе, тя и че*ията е по бърза от класическия с*кс, ама не може да го замени! Факт! От едното те жули, от другото ти треперят краката! Та така, сравнение за че*джии и джендърчета, дето са на опаки на всичко хубаво!
    Другия път пуснете ЗАЗ и Кьонисег, може и да има интрига....
  • 45 Бачо Киро

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Е, подробности, кой им обръща внимание.":

    Оффф дървен философе, казах ти, че с ускорението резултатът при ДВГ се подобрява, при електромоторите пада заради батериите. Аман от дървени философи които не са пипали нищо по-прилично. Един ден няма да има смисъл от ДВГ, но този ден няма да е скоро.

    Коментиран от #47

  • 46 Porsche

    2 2 Отговор
    Аз мутика си имам вкъщи неми трябжа тесла!!! :d
  • 47 Е, подробности, кой им обръща внимание.

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бачо Киро":

    И коя е тази подробност, която подобрява ускорението на ДВГ при високи скорости? И при ДВГ и при електричките, ускорението намалява с увеличаването на скоростта. Елементарна физика. Само не разбрах какво общо има батерията? Да не твърдиш че токът и пада при високи скорости? Как точно батерията разбира с каква скорост я возят, че да проявява такива капризи?

    Коментиран от #53, #79

  • 48 ГостЪ

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "Антон":

    Добре казано . Да ги видим на ринга за 20 обиколки . Много усмивки ще окапят .
    Или да сметнем реалният екологичен отпечатък включително производството на тока и новата ел преносна система ако повечето коли са на ток , производството и рециклирането на батериите , животът им , и въздействието на ел магнитното поле върху шофьора и околните през цялото време на шофиране . Знаете ли какво се случва с тези , което от тъпота работят цял живот в магазин в трафопост
    често пъти . По бдс не трябва да имате дори контакт до леглото . Някой който дя мисли за всичко общо въобще има ли?!!!

    Коментиран от #52, #54, #55

  • 49 vasik atanasova

    3 1 Отговор
    искам поршетоооо

    Коментиран от #78

  • 50 Госあ

    6 3 Отговор
    Не знам защо,но повече симпатизирам на хибридите или тези с водород. Електромобилите за градски условия може би са ок, но така или иначе,тесла ще бъде смазана от европейските и японски електромобили. Както се случва с всичко останало ;). Особено с консорциума Нисан-Рено. Въпрос на време е. Всъщност и сега продажбите са по високи, поне до 2018.
  • 51 Първо,че най-вероятно е скрита реклама

    5 2 Отговор
    Второ,все едно е до 100,дали е по бърза с 5стотни,важното е че Порше е класика и никога Тесла не би могла да им стъпи на малкото пръстче,като постижения и история в мото спорта.Евтина реклама,за заблудените.
  • 52 Бачо Киро

    5 2 Отговор

    До коментар #48 от "ГостЪ":

    Тесла нямат завършена ЕДНА обиколка под пълно натоварване на Ринга, ти искаш 20.... Пробегът им е 8-10 мили (явно според батериите). Има ентусиасти с Тесла които отдавна мърморят по този въпрос.
  • 53 Бачо Киро

    3 2 Отговор

    До коментар #47 от "Е, подробности, кой им обръща внимание.":

    Значи си малоумен, освен дървен философ. Не знам защо си дошъл да спориш въобще под статия за автомобили, след като не си наясно въобще с тяхното поведение. Ел. автомобил мигновено ти дава пълна мощ и впоследствие започва да губи - загряване на батериите, софтуерът на колата... При ДВГ няма такъв проблем, както ти също каза, той достига ефективност в последствие. Изобщо не знам защо се излагаш да спориш, дървеният ГТР има подобно ускорение примерно хем е доста по-слаб като мощност и дори . Коли с мощност като съответната Тесла въобще не са по-бавни от нея на 1/4 миля въпреки ДВГ - им 720, и 650, даже атмосферното 488 писта бие най-бързата Тесла на 1/4 миля... Та стига глупости в стил инженер от мазето на БАН... Имаш някакви познания бегли и автоматично сравняваш ел мотор и ДВГ... на хартия.
  • 54 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #48 от "ГостЪ":

    Ааа, недей така. Сега ще започне да ти обяснява, че да стоиш в трафопост е много полезно и как в слушалките ти на телефона (с мощност 1 W) има милион пъти по-силно магнитно поле от това на електричките с 0,5 MW електродвигател. И каквито и линкове и измервания да му даваш, това многониково същество ще отрече всичко с неговите паметни думи: "Да го духат учените"!
  • 55 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "ГостЪ":

    Тук нямах предвид Антон, а онзи трол, който и тук пише поне с 4 ника в коментари 12, 20, 25 и 41.

    Коментиран от #62

  • 56 незнайко

    0 0 Отговор
    Поршето е автомат !!! Колкото и бързо да сменя скорости само мощноста му помогна да се движи почти до Тесла .

    Коментиран от #77

  • 57 Хехех

    1 1 Отговор
    https://youtu.be/mYwNaaUxzU0 гледайте това видео и после ми публикувайте тия видеа на 20метра надпревара.
  • 58 Кольо Камиона

    5 2 Отговор
    Каня всички Тесли на драг 0-300 км/ч, хи хи, чакам да ме унищожат или най-малкото да ме направят за смях
  • 59 Porsche

    6 2 Отговор
    Какво беше това състезание на 50 м, Теслата само на толкова може да бие, че след това и пада батерията! хахаххаха
  • 60 123

    1 1 Отговор
    Ако имах средства бих взел и двете. Поршето за инвестиция и кеф. А теслата за ежедневен градски автомобил. Това е и истинската разлика между тези две коли. Първата е класика, която ще е такава и след 30 години, а втората е носна къпричка - като я покарам няколко години ще си взема следващия модел или марка. Теслите са от вида коли - конфекция - работно муле, което да изхвърлиш след няколко години ползване и да минеш на следващата.

    Коментиран от #76

  • 61 kjl

    5 0 Отговор
    Някой правят коли, други правят реклами! За всекиго по нещо.
  • 62 Раздвоение на личността?

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Антиелектрика":

    Нали знаеш, че това е медицинска диагноза, наречена шизо...? Пиши си сам и си отговаряй, не ми пречиш! Аз може да пиша с различни заглавия на коментарите си, но нито го крия, нито пък пиша сам със себе си! Сега пак обяснявай, че пишеш само с един Ник. Даже дай мъжка дума! То е лесно да се дава мъжка дума, когато не си мъж на място. Цитатче, за да не си изтриеш мнението:

    "Антиелектрика ОТГОВОР55 08:06 12.03.19
    До коментар #48 от "ГостЪ":

    Тук нямах предвид Антон, а онзи трол, който и тук пише поне с 4 ника в коментари 12, 20, 25 и 41."

    Коментиран от #63

  • 63 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "Раздвоение на личността?":

    Призовавам модератора да публикува тук от този IP адрес дали съм писал с друг ник в темата, за да се затвори веднъж завинаги устата на този трол. То бива наглост, но това е супер нагло. Шизофреника обвинява другите в шизофрения!
  • 64 Антиелектрика

    3 3 Отговор
    Отново пропаганда тук с тези клипчета. Миксерите все още НЕ са това за което ги представят и НЕ вършат работата на нормален автомобил.

    Коментиран от #65

  • 65 Антиелектрика

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    Многониково тролче, до там ли падна, че да пишеш с моя ник за пореден път? Моля още веднъж модератора да вземе мерки, защото писането с много и с чужди никове, е отблъскващо и малоумно!
  • 66 Язе

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Айде да не е на писта но ходи на Петрохан с теслата и Поршето.Има и други проходи.Ложе о на магистралата да го направят 30км/час за да минеш 500км без зареждане.Нещо да кажеш за увеличаването на цените на миксерите?
  • 67 Цените свалени с 40%, и вдигнати с 3%

    2 1 Отговор
    през Google преводач, за да не го изтрият:Намаляването на цените в Тесла е толкова голямо в някои региони, че девалвира някои наскоро закупени автомобили с над 40% и принуди някои собственици буквално да организират протести. Когато стартира базовия модел 3 и променя стратегията си за продажби на онлайн само миналата седмица, Tesla също направи някои значителни промени в цената и опциите на модела S и Model X. Докладвахме за тези промени, които включват нов батериен модел S и някои до $ 12,000 огромни понижения на цените в САЩ. Тесла обосновава тези намаления на цените, като казва, че преминаването към онлайн продажби ще доведе до икономии на разходи. Отвъд океана, намаленията на цените са още по-значителни. На някои пазари по-високите версии на Model S и Model X са видели овърнайт ценовите намаления от над $ 30,000. Един от тези пазари е Тайван, където цената на модел S P100D е намалена почти наполовина от последните промени в цените на Tesla, което води до спестявания от около $ 100,000. Тя разгневи някои собственици толкова много, че те организираха протести в магазините на Тесла
  • 68 Ивайло

    5 2 Отговор
    Абе предпочитам боботенето на боксера в Поршето, отколкото да давам "газ" на дисплей на колела!!! Просто усещането е друго!!!

    Коментиран от #69

  • 69 Бръмчи или върви

    3 4 Отговор

    До коментар #68 от "Ивайло":

    В скоро време шофьорите ще се делят на две категории. Едните ще предпочитат автомобилът им да върви добре и ще си купуват електрически автомобили, а другите ще предпочитат да бръмчи добре макар и да не върви чак толкова добре и ще си купуват по-скъпите ДВГ, с по-скъпият разход на километър. По тази причина ще останат да се продават само най-скъпите ДВГ. Евтините бръмчалници първи ще бъдат спрени от производство, когато цените им се изравнят с тези на електромобилите. Тях така или иначе никой не ги кара за удоволствие, а защото са евтини и икономични, на този етап.

    Коментиран от #75

  • 70 TSLA

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Driving pleasure":

    Дизел не е кола, а марка дрехи. Прегледай си ник-а. Пишеш за дизели, нещо не се връзват двете.
    Ооо и за разходи при каране. Точно пък с дизеловия нов мерджан не позна, че ще ти останат пари да черпиш. Даже се чудя как ти хрумна. Виж за вибратора си прав - да поддържаш нов дизелогрухтер чувството е същото - има вибрации от мотора и усещане за тъпа болка отзад след всяко посещение в сервиза.
  • 71 Ботев

    1 1 Отговор
    ДВГ е за неандерталците, краят им се вижда, селяндурите ще трябва да трупат запаси в плевните, че скоро ще изчезнат , а електричката не става за селските моми, нито бучи нито къди.

    Коментиран от #72

  • 72 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Ботев":

    Ах каква проза, каква извисена мисъл. Ако ДВГ е за неандерталците, то миксерите следва да са едноклетъчни.
  • 73 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    А как ще постигнеш звука на запис ли

    Коментиран от #74

  • 74 Старшина Варадин

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "БАРО":

    Не бе с уста
  • 75 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Бръмчи или върви":

    Не позна ще се делят на шофьори и на ватмани и като се сещам за Евгени Минчев Видя ли какво става с ватманите
  • 76 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "123":

    Точно така е в началото на миналия век хората са слушали радио приемник Тесла но в началото на този век никой не гледа плазма Тесла
  • 77 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "незнайко":

    Правилно ако поршето е с ръчни няма да включвам втора
  • 78 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "vasik atanasova":

    Много ясно защо ще сравняваме sexy поршето с тоя кенеф на На регистрационната табела на теслата трябва да пише Еко той
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Тъпо сравнение":

    Е много хубаво да ходим до морето с преспиване тъпак

    Коментиран от #82

  • 81 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Що не звъннеш на нико да питаш колко пари взе за тоя клип
  • 82 Тъпо сравнение

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "БАРО":

    Ти май наистина спиш бързо. Ако си си заредил електромобилът през нощта преди да тръгнеш, твърде вероятно е да стигнеш дори без дозареждане до морето, но ако ти се наложи да заредиш за още стотина километра, ще ти отнеме по-малко от пет минути по днешните технологии на зарядните и батериите. Докато отидеш до тоалетна и се върнеш, вече ще си заредил за още 300 400 км и продължаваш. Даже няма да ти остане време да си поръчаш кафе. Това днес. Всяка година зареждането ще става по-бързо и по-бързо.

    Коментиран от #83

  • 83 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Тъпо сравнение":

    Страхотно звучи.Ако си заредил през ноща,Ако си Еди кво си,Еди що си.А пък ако си от Бургас може и да се върнеш без да зареждаш.Ако забравиш да я заредиш морето остава за другия ден.Пълни глупости.Ще пикаеш насила за да си зареждаш миксера.Я кажи къде да я заредя за пет минути до морето?
  • 84 асддса

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Миро":

    Не може да бие ? Ти НИЩИЧКО не разбираш от автомобили...
  • 85 оня

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ти тъпанар ли си бе ? GT2 RS се купува точно за писта и хората си ги карат. Това че не си излизал от българия и само четеш по интернет не означава че знаеш