Вече не е изненада, че Tesla Model S буквално унищожава суперкарите при съревнование на драг. Сега обаче дойде ред и на нискобюджетната Tesla Model 3 да покаже на какво е способна.
За целта тя се изправя срещу не кой да е, срещу рекордьора на Нюрбургринг Porsche 911 GT2 RS. Това Porsche е с мощност 700 конски сили и е смятано за най-бързото 911 в историята. От 0 до 100 км/ч ускорява за 3.3 секунди. Още по-интересното е, че зад волана е световният шампион от Формула 1 Нико Розберг.
Що се отнася до евтината Tesla, тя е в най-наточеното си изпълнение AWD Performance и ускорява от място до 100 км/ч за 3.4 секунди. Системната мощност на двата електромотора пък е 473 конски сили. ТТ данните на електромобила не впечатляват на фона на тези на Porsche-то, но вижте какво се случва.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ники
17:47 11.03.2019
2 Driving pleasure
Коментиран от #3
17:48 11.03.2019
3 Миро
До коментар #2 от "Driving pleasure":
На мен и на по-умната половина от човечество. След като най-бързото 911 не може да бие, кола за 40 000 долара. То е ясно, че бъдещето принадлежи на електричките.Коментиран от #7, #8, #13, #23, #73, #84
17:49 11.03.2019
4 А какво са
17:51 11.03.2019
5 търтейчо
17:57 11.03.2019
6 Антон
Коментиран от #17, #25
18:11 11.03.2019
7 Driving pleasure
До коментар #3 от "Миро":
Това че си с ментални увредания не значи, че трябва да се съобразяваме с тебе! 1вот тая кола не струва 40 хилки в зелено - цената и в европа е 70 хиляди ераци, но това не е важното - важното е че тоя дръгел има само едно ускорение о 0-100 - излез на пистата с него да завъртиш 3 обиколки и е издъхнало - дизелов голф ще се представи по-добре! За къв дявол ти е 0-100 дисциплина за полуидиоти - уменията и тръпката на шофирането е в завоите!Коментиран от #9
18:14 11.03.2019
8 Driving pleasure
До коментар #3 от "Миро":
Извинявам се за малко острия тон, но наистина ми писна от електрически изцепки и драг простотия! Айде измислете друго да ги рекламирате тия кочаци!Коментиран от #12
18:21 11.03.2019
9 гост
До коментар #7 от "Driving pleasure":
Ами да , цената на ТАЗИ Тесла е от 72 000 долара , но цената на ТОВА Порше е от 300 000 долара !!!!! И мечтаните ти писти можеш да си ги носиш дома , защото НИТО ЕДНА от тия двете НЯМА никога да бъде карана на писта , а по нормални обществени пътища , където съвсем скоро максималната скорост ще бъде ограничена на 130 км/ч !!! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с вграден в автомобила ограничител от 2023 г !!!!! Тоест единственото , което ще остане на "шофиращите ги" ще бъдат именно "ластиците" , където даже "евтините" Тесла ще правят смешни стогодишните независимо с двг или електромотор !!! А се задава пета Тесла за 25 000 през 2024 !!!!Коментиран от #66, #85
18:38 11.03.2019
10 Driving pleasure
Коментиран от #15, #35
18:45 11.03.2019
11 ferrari
18:45 11.03.2019
12 Мъж на място или като Антиелектрика?
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Тесла модел 3 вече стъпи в Европа и скоро ще се качи на Нюрбургринг. Ще обещаеш ли да спреш да пишеш, ако влезе в топ 50? Внимавай какво обещаваш, да не се отмяташ после като Антиелектрика и да обясняваш, че не си имал това предвид?Коментиран от #14, #24
18:49 11.03.2019
13 Антиелектрика
До коментар #3 от "Миро":
Ти пък кой си, че да определяш коя е по-добрата половина на човечеството? Нито това е най-мощното Порше, нито тази Тесла е 40 000 $. Точно това Порше прави цели 2 минути по-бърза обиколка на Ринга от Теслата. Едното е проектирано за писта и е само със задно предаване, а другото само за драг и е 4х4. ДВГ отдавна не се стремят да правят толкова драг автомобили, защото тунингът може да направи всяка кола в драг чудовище, а на миксера може да му тунинговаш само джантите. Ето как Москвич с 1,6 прави на драг с цяла секунда по-добро време: https://fakti.bg/avto/291654-da-izvadish-800-kona-ot-motora-na-star-moskvich А от 0 до 100 км/ч за 1 секунда с ДВГ и ретро купе, как ти се струва: https://www.youtube.com/watch?v=tPbnT4eSnvc Само май по-меката половина на човечеството може да се прехласва по електрички!18:50 11.03.2019
14 Антиелектрика
До коментар #12 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":
Хайде да не ме наместваш в тъпите си коментари. Когато същество като теб твърди, че електричките са напълно безвредни, защото няма проблем да стоиш в трафопост и лекарите нищо не разбират, а в слушалките на телефона си имаш 1 Тесла напрегнатост на магнитното поле, защото според теб няма значение големината на магнита, нищо че това са гранично опасни стойности според лекарите. Накрая да не забравим епохалното ти: "Да го духат учените". Та хайде да не ме споменаваш в тъпите си коментари, защото всячески се опитвам да те избягвам, докато не се излекуваш!18:56 11.03.2019
15 гост
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Както съм казвал много пъти , еееех мечти , мечти и напразни надежди !!! Точно в завои и пътища с изкачване и слизане Тесла с недостижимо за двг ниския си център на тежестта и разпределение на масите и огромния въртящ момент при ВСИЧКИ обороти и без никакви прекъсвания за превключване е автомобила еталон !!!! И да ти напомня само , че ВСЕКИ от настоящите собственици на Тесла , особено на С и Х е карал преди това също Порше или най-малко Мерцедес или БМВ и ги е СМЕНИЛ за Тесла и над 90% казват , че са доволни и ще купят ПАК Тесла !!!! А ти си мечтай за писти , удоволствия (ама само в акъла ти) и темподобни !!!18:56 11.03.2019
16 Алфа Ромео
Коментиран от #26
19:00 11.03.2019
17 селянин 1
До коментар #6 от "Антон":
Що плачеш..Поршето е четери пъти по скъпо от Тесла,за тези пари требва да,,изяде,,електричката,аман от разбирачи..требвало да има завои,с обратно виждане,на другия да вали снег или дъжд.що ги не пратиш у якутия,там сега е минус 40,Теслата ще тръгне,ама поршето нема и да запали..Коментиран от #31
19:00 11.03.2019
18 Ганьо
19:01 11.03.2019
19 Random
Коментиран от #20, #21
19:12 11.03.2019
20 Какво искаш да кажеш?
До коментар #19 от "Random":
Че Поршето ще тегли по-добре от Тесла? Не мисля така. А какво ще кажеш за Тесла семи? Мислиш ли, че ще има камион, който да тегли по-добре? Не мисля.19:24 11.03.2019
21 гост
До коментар #19 от "Random":
По-голяма тъпотия не можа да измислиш , а ??? Какво общо има камион с лека кола и какво "теглене" те тресе ??? Двете коли в сравнението са даже близки по тегло , само сто и нещо кг разлика , за сметка на което Тесла е НАД 5 ПЪТИ по-икономична като разход !!!! И над 4 пъти по-евтина !!! Ако искаш да продължа , едно годишно обслужване на това Порше струва повече от тока , който тази Тесла ще "изгори" за 20 000 км , тоест за средния годишен пробег на семеен автомобил !!!19:29 11.03.2019
22 Комбина
Коментиран от #27
19:33 11.03.2019
23 Комбина
До коментар #3 от "Миро":
Недей да си толкова сигурен. Нямам време да те образовам. Чети повече.19:37 11.03.2019
24 Driving pleasure
До коментар #12 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":
Топ 50 ли? Нали беше най-бързата, що така свали мизата :D Няма да искам да е по-бърза от RSa, само да му изравни времето ;) И тогава обещавам само 1 (а мога да ти го обещая и още днес) оставете ме да си карам бавното трошащо се ДВГ, а вие карайте ако искате и космически совалки - аз лично винаго съм искал само това!Коментиран от #28
19:43 11.03.2019
25 Завоите зарежи пистите и завоите
До коментар #6 от "Антон":
Я кажи коя е по бързата кола в градски условия и извънградско? Коя има по-добра динамика при изпреварване в голям трафик, за да се възползва от всяка потенциална възможност?Коментиран от #32
19:43 11.03.2019
26 Driving pleasure
До коментар #16 от "Алфа Ромео":
Направо ме кефиш... да Теслата е по-просата кола няма какво да и се прецака освен батерията и това е сигурно и тогава си с тоталка, иначе кола чудо. И евтина бе! За 70 хил евро ще си взема Мерцедес 220 д с евро 6+ темп тоест чисто на момина сълза и ще обиколя земното кълбо около 10 пъти и пак ще са ми останали пари да те черпя картофки с бира докато чакаш да ти се зареди вибратора :D Иначе е втино и надеждно :DКоментиран от #70
19:47 11.03.2019
27 гост
До коментар #22 от "Комбина":
Значи догодина като излезе прословутия електрически Тайкан със 590 к.с. за 150 000 евра (!!!!) и се окаже , че 2 пъти "по-евтината" Тесла бие и него , щото му дават 3,5 сек , пак ще кажеш , че е по-добрата кола ???19:48 11.03.2019
28 Мъж на място или като Антиелектрика?
До коментар #24 от "Driving pleasure":
Топ 50, защото повечето ферарита ламборджинита поршета и тем подобни супер и хиперкари се намират след топ 50. Tesla модел е 3 всичко друго, но не и състезателен автомобил, да не говорим за supercar. Анти електрика нещо не се включва, с редовната си реплика за многото коне, които са в полза на Тесла, уж има два пъти по-малко коне и е по-тежка, а що така се изложи това porsche? След топ 50 има значително по-мощни автомобили от модел 3. Всъщност топ 50 е много висока летва и дори аз не вярвам, че е възможно, но виждам, че на тебе ти се е дръпнало *** и понеже си мъж на място не смееш да обещаваш неща, за които не си убеден на 100%, за което ти стискам ръката. Издържа теста. Точно така се прави. Мъжка дума не се дава за щяло и нещяло.Коментиран от #29
19:52 11.03.2019
29 Driving pleasure
До коментар #28 от "Мъж на място или като Антиелектрика?":
Дори и Розберг във видеото каза че причината е в двойното задвижване докато той не е имал сцепление на калпавата настилка на тоя докКоментиран от #33
20:12 11.03.2019
30 Мъж на място или като Антиелектрика?
20:22 11.03.2019
31 Антон
До коментар #17 от "селянин 1":
Какво пак говориш глупости? Едното кола за каране, другото кола за модерни джендъри! Еми ок да няма завой, пуснеъе ги само направо 5-10-15 км да я видим теслата. Ако можеш да си позволиш, която и да е от двете , ще скочиш на поршака нали? Ама ей така си пишеш колкото да не заспиш20:27 11.03.2019
32 Антон
До коментар #25 от "Завоите зарежи пистите и завоите":
Хехе, колко време мислиш че можеш да караш по този начин динамично в трафика.карал ли си електричка някога или четеш само статии. Защото имам навъртяни километри с бмв I3s и новия нисан лииф. Та да ти кажа като почнеш да шпориш и батерията видимо спада. Ама въобще не ви слушат главите, елетричките не са за спортни и скоростни постижения а за шофиране с умерено темпо, предвиждане на червения сигнал, минимално използване на спирачките, защото всяко натискане на спирачката означава че си хабил излишно енергия за движение преди това и т.н. Дори с теслата , която е с много по-мошна батерия с динамично шофоране и тежък крак не съм сигурен дали ше успееш да минеш и 250 км.20:37 11.03.2019
33 гост
До коментар #29 от "Driving pleasure":
Със същия "успех" на всяка друга "калпава" настилка, а и не само , а и БЕЗ Нико Розберг , любимеца ти със "джигит" зад волана има да върти едни гуми и вади от десет кладенеца вода , за да не признае , че 4 пъти по-скъпа кола с претенции за "суперкар" "НЯМАЛА СЦЕПЛЕНИЕ" , хахахаххаха !!!!!Коментиран от #38, #81
20:40 11.03.2019
34 ГАНЧО
Коментиран от #39
20:42 11.03.2019
35 Тесла
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Това Чорше е VW Beetle с пернишки тунинг. Боже каква смрадлива "кола"20:48 11.03.2019
36 Бачо Киро
Отделно, 911 ГТ2РС прави 1/4 миля в ръце на можещ за 10.3, журналисти 10.5 секунди. Тесла P100D ludicrous за 10.44!!! Но тук ни показват, че модел 3 е по-бърза.... Смях в залата...
20:50 11.03.2019
37 Made in Germany haha
Хаххахахахах, муахаххахахахах
20:51 11.03.2019
38 Антон
До коментар #33 от "гост":
Има една много съществена разлика. Ел кола всеки производител може да направи - само в китай сигурно са десетки . Колите от ранга на порше и подобни могат да правят само европейците - немци, италианци и донякъде англичани. Когато от тесла направят нещо толкова съвършено колкото една спортна кола тогава да излезат и да се съревновават. А сравненията едното било евтино и вижте как вървяло е типично комплексарски мислене.Коментиран от #40, #48
20:53 11.03.2019
39 Бачо Киро
До коментар #34 от "ГАНЧО":
Само че пропускаш една подробност - дори днес батериите не са на нужното ниво. Отделно ДВГ стартира от определени обороти при старт, не от 0 като електрическия, така че разликата е маргинална при еднаква мощност. Отделно след старта докато ДВГ увеличава способността си при батериите е обратното. Реално идеалният вариант е хибрид. Хубав V8 + 2 ел. мотора примерно.Коментиран от #41
20:57 11.03.2019
40 гост
До коментар #38 от "Антон":
Даа , остава само да проумееш , че "съвършенството" на Порше е само в собствения ти закърнял мозък и тези на дружките ти !!! А иначе хората гласуват за кой е съвършения всеки ден с най-важното , портфейлите си !!! Фирмата , която преди 7 години нямаше масово производство на автомобили вече надмина по продажби за всички модели "съвършеното" ти Порше и то в неговия ценови сегмент от пазара !!! Другото са празни приказки и демагогия !!!21:05 11.03.2019
41 Е, подробности, кой им обръща внимание.
До коментар #39 от "Бачо Киро":
Ето го и поредния който си мисли че скоростната кутия увеличава мощността при високи скорости. Да ми обясниш с какво се увеличава способностите ДВГ при високи скорости и какви са недостатъците на електромобилите? Подсказка: това че разходът на гориво ти пада, не означава че ДВГ е по-ефективен при високи скорости, а означава, че е адски неефективен при ниските.Коментиран от #45
21:11 11.03.2019
42 liubashki
Коментиран от #43
21:13 11.03.2019
43 Тъпо сравнение
До коментар #42 от "liubashki":
На колко дни си зареждаш телефона? Поне час не ти ли се налага да спиш за толкова дни? Това, че не го зареждаш като си легнеш е твоя немърливост, а не проблем на телефона.Коментиран от #80
21:28 11.03.2019
44 123
Другия път пуснете ЗАЗ и Кьонисег, може и да има интрига....
21:30 11.03.2019
45 Бачо Киро
До коментар #41 от "Е, подробности, кой им обръща внимание.":
Оффф дървен философе, казах ти, че с ускорението резултатът при ДВГ се подобрява, при електромоторите пада заради батериите. Аман от дървени философи които не са пипали нищо по-прилично. Един ден няма да има смисъл от ДВГ, но този ден няма да е скоро.Коментиран от #47
21:45 11.03.2019
46 Porsche
22:09 11.03.2019
47 Е, подробности, кой им обръща внимание.
До коментар #45 от "Бачо Киро":
И коя е тази подробност, която подобрява ускорението на ДВГ при високи скорости? И при ДВГ и при електричките, ускорението намалява с увеличаването на скоростта. Елементарна физика. Само не разбрах какво общо има батерията? Да не твърдиш че токът и пада при високи скорости? Как точно батерията разбира с каква скорост я возят, че да проявява такива капризи?Коментиран от #53, #79
22:12 11.03.2019
48 ГостЪ
До коментар #38 от "Антон":
Добре казано . Да ги видим на ринга за 20 обиколки . Много усмивки ще окапят .Или да сметнем реалният екологичен отпечатък включително производството на тока и новата ел преносна система ако повечето коли са на ток , производството и рециклирането на батериите , животът им , и въздействието на ел магнитното поле върху шофьора и околните през цялото време на шофиране . Знаете ли какво се случва с тези , което от тъпота работят цял живот в магазин в трафопост
често пъти . По бдс не трябва да имате дори контакт до леглото . Някой който дя мисли за всичко общо въобще има ли?!!!
Коментиран от #52, #54, #55
23:57 11.03.2019
49 vasik atanasova
Коментиран от #78
01:40 12.03.2019
50 Госあ
05:45 12.03.2019
51 Първо,че най-вероятно е скрита реклама
07:17 12.03.2019
52 Бачо Киро
До коментар #48 от "ГостЪ":
Тесла нямат завършена ЕДНА обиколка под пълно натоварване на Ринга, ти искаш 20.... Пробегът им е 8-10 мили (явно според батериите). Има ентусиасти с Тесла които отдавна мърморят по този въпрос.07:26 12.03.2019
53 Бачо Киро
До коментар #47 от "Е, подробности, кой им обръща внимание.":
Значи си малоумен, освен дървен философ. Не знам защо си дошъл да спориш въобще под статия за автомобили, след като не си наясно въобще с тяхното поведение. Ел. автомобил мигновено ти дава пълна мощ и впоследствие започва да губи - загряване на батериите, софтуерът на колата... При ДВГ няма такъв проблем, както ти също каза, той достига ефективност в последствие. Изобщо не знам защо се излагаш да спориш, дървеният ГТР има подобно ускорение примерно хем е доста по-слаб като мощност и дори . Коли с мощност като съответната Тесла въобще не са по-бавни от нея на 1/4 миля въпреки ДВГ - им 720, и 650, даже атмосферното 488 писта бие най-бързата Тесла на 1/4 миля... Та стига глупости в стил инженер от мазето на БАН... Имаш някакви познания бегли и автоматично сравняваш ел мотор и ДВГ... на хартия.07:40 12.03.2019
54 Антиелектрика
До коментар #48 от "ГостЪ":
Ааа, недей така. Сега ще започне да ти обяснява, че да стоиш в трафопост е много полезно и как в слушалките ти на телефона (с мощност 1 W) има милион пъти по-силно магнитно поле от това на електричките с 0,5 MW електродвигател. И каквито и линкове и измервания да му даваш, това многониково същество ще отрече всичко с неговите паметни думи: "Да го духат учените"!07:55 12.03.2019
55 Антиелектрика
До коментар #48 от "ГостЪ":
Тук нямах предвид Антон, а онзи трол, който и тук пише поне с 4 ника в коментари 12, 20, 25 и 41.Коментиран от #62
08:06 12.03.2019
56 незнайко
Коментиран от #77
09:53 12.03.2019
57 Хехех
10:26 12.03.2019
58 Кольо Камиона
11:09 12.03.2019
59 Porsche
11:27 12.03.2019
60 123
Коментиран от #76
11:34 12.03.2019
61 kjl
11:39 12.03.2019
62 Раздвоение на личността?
До коментар #55 от "Антиелектрика":
Нали знаеш, че това е медицинска диагноза, наречена шизо...? Пиши си сам и си отговаряй, не ми пречиш! Аз може да пиша с различни заглавия на коментарите си, но нито го крия, нито пък пиша сам със себе си! Сега пак обяснявай, че пишеш само с един Ник. Даже дай мъжка дума! То е лесно да се дава мъжка дума, когато не си мъж на място. Цитатче, за да не си изтриеш мнението:"Антиелектрика ОТГОВОР55 08:06 12.03.19
До коментар #48 от "ГостЪ":
Тук нямах предвид Антон, а онзи трол, който и тук пише поне с 4 ника в коментари 12, 20, 25 и 41."
Коментиран от #63
11:48 12.03.2019
63 Антиелектрика
До коментар #62 от "Раздвоение на личността?":
Призовавам модератора да публикува тук от този IP адрес дали съм писал с друг ник в темата, за да се затвори веднъж завинаги устата на този трол. То бива наглост, но това е супер нагло. Шизофреника обвинява другите в шизофрения!12:43 12.03.2019
64 Антиелектрика
Коментиран от #65
13:30 12.03.2019
65 Антиелектрика
До коментар #64 от "Антиелектрика":
Многониково тролче, до там ли падна, че да пишеш с моя ник за пореден път? Моля още веднъж модератора да вземе мерки, защото писането с много и с чужди никове, е отблъскващо и малоумно!13:34 12.03.2019
66 Язе
До коментар #9 от "гост":
Айде да не е на писта но ходи на Петрохан с теслата и Поршето.Има и други проходи.Ложе о на магистралата да го направят 30км/час за да минеш 500км без зареждане.Нещо да кажеш за увеличаването на цените на миксерите?14:15 12.03.2019
67 Цените свалени с 40%, и вдигнати с 3%
15:03 12.03.2019
68 Ивайло
Коментиран от #69
16:56 12.03.2019
69 Бръмчи или върви
До коментар #68 от "Ивайло":
В скоро време шофьорите ще се делят на две категории. Едните ще предпочитат автомобилът им да върви добре и ще си купуват електрически автомобили, а другите ще предпочитат да бръмчи добре макар и да не върви чак толкова добре и ще си купуват по-скъпите ДВГ, с по-скъпият разход на километър. По тази причина ще останат да се продават само най-скъпите ДВГ. Евтините бръмчалници първи ще бъдат спрени от производство, когато цените им се изравнят с тези на електромобилите. Тях така или иначе никой не ги кара за удоволствие, а защото са евтини и икономични, на този етап.Коментиран от #75
17:25 12.03.2019
70 TSLA
До коментар #26 от "Driving pleasure":
Дизел не е кола, а марка дрехи. Прегледай си ник-а. Пишеш за дизели, нещо не се връзват двете.Ооо и за разходи при каране. Точно пък с дизеловия нов мерджан не позна, че ще ти останат пари да черпиш. Даже се чудя как ти хрумна. Виж за вибратора си прав - да поддържаш нов дизелогрухтер чувството е същото - има вибрации от мотора и усещане за тъпа болка отзад след всяко посещение в сервиза.
21:37 12.03.2019
71 Ботев
Коментиран от #72
08:06 13.03.2019
72 Антиелектрика
До коментар #71 от "Ботев":
Ах каква проза, каква извисена мисъл. Ако ДВГ е за неандерталците, то миксерите следва да са едноклетъчни.09:22 13.03.2019
73 БАРО
До коментар #3 от "Миро":
А как ще постигнеш звука на запис лиКоментиран от #74
10:54 13.03.2019
74 Старшина Варадин
До коментар #73 от "БАРО":
Не бе с уста10:56 13.03.2019
75 БАРО
До коментар #69 от "Бръмчи или върви":
Не позна ще се делят на шофьори и на ватмани и като се сещам за Евгени Минчев Видя ли какво става с ватманите11:03 13.03.2019
76 БАРО
До коментар #60 от "123":
Точно така е в началото на миналия век хората са слушали радио приемник Тесла но в началото на този век никой не гледа плазма Тесла11:09 13.03.2019
77 БАРО
До коментар #56 от "незнайко":
Правилно ако поршето е с ръчни няма да включвам втора11:13 13.03.2019
78 БАРО
До коментар #49 от "vasik atanasova":
Много ясно защо ще сравняваме sexy поршето с тоя кенеф на На регистрационната табела на теслата трябва да пише Еко той11:20 13.03.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 БАРО
До коментар #43 от "Тъпо сравнение":
Е много хубаво да ходим до морето с преспиване тъпакКоментиран от #82
11:29 13.03.2019
81 БАРО
До коментар #33 от "гост":
Що не звъннеш на нико да питаш колко пари взе за тоя клип11:33 13.03.2019
82 Тъпо сравнение
До коментар #80 от "БАРО":
Ти май наистина спиш бързо. Ако си си заредил електромобилът през нощта преди да тръгнеш, твърде вероятно е да стигнеш дори без дозареждане до морето, но ако ти се наложи да заредиш за още стотина километра, ще ти отнеме по-малко от пет минути по днешните технологии на зарядните и батериите. Докато отидеш до тоалетна и се върнеш, вече ще си заредил за още 300 400 км и продължаваш. Даже няма да ти остане време да си поръчаш кафе. Това днес. Всяка година зареждането ще става по-бързо и по-бързо.Коментиран от #83
15:00 13.03.2019
83 Язе
До коментар #82 от "Тъпо сравнение":
Страхотно звучи.Ако си заредил през ноща,Ако си Еди кво си,Еди що си.А пък ако си от Бургас може и да се върнеш без да зареждаш.Ако забравиш да я заредиш морето остава за другия ден.Пълни глупости.Ще пикаеш насила за да си зареждаш миксера.Я кажи къде да я заредя за пет минути до морето?18:29 13.03.2019
84 асддса
До коментар #3 от "Миро":
Не може да бие ? Ти НИЩИЧКО не разбираш от автомобили...00:30 14.03.2019
85 оня
До коментар #9 от "гост":
Ти тъпанар ли си бе ? GT2 RS се купува точно за писта и хората си ги карат. Това че не си излизал от българия и само четеш по интернет не означава че знаеш00:32 14.03.2019