Last news in Fakti

12 Март, 2019 12:47 6 603 22

Някой да търси открита "пура"?

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • c126-
  • продажба-
  • търг-
  • аукцион

Култовият Mercedes-Benz S-Klasse W126 никога не е произвеждан с каросерия кабриолет. През 80-те години на миналия век обаче редица ателиета изработват по поръчка открити версии на купето C126, а швейцарската фирма Caruna предлага дори четириврата "пура" със сгъваем покрив.

Общото между всички тези специални изпълнения е цената. W126 е един от най-скъпите автомобили за времето си и подобни доработки просто няма как да са евтини. Поне досега.

На 11 и 12 април аукционната къща RM Sotheby's ще предложи на търг в германския град Есен уникален кабриолет Mercedes-Benz 560 SEC с автоматичен гюрук, като прогнозната цена е между €10 000 и €15 000.

Автомобилът е базиран на американската версия на C126, изминал е само 10 414 мили (16 756 км) и се намира в безупречно състояние. От RM Sotheby's не без съжаление признават, че не разполагат с информация кое е ателието, изработило кабриолета.

За колата се знае единствено, че е била част от голяма колекция на Каймановите острови, след което е внесена в Швейцария.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гербераси долни

    85 1 Отговор
    Да си спомним когато колите имаха дух без излишни пластмаси ,здрави мотори и скоростни кутии ,вечно окачване и без имитации на махагон в купето.

    Коментиран от #2, #22

  • 2 Сектант

    3 70 Отговор

    До коментар #1 от "Гербераси долни":

    Дърта ръждива антика.

    Коментиран от #3, #16, #21

  • 3 смешник

    36 3 Отговор

    До коментар #2 от "Сектант":

    Друго си е Дачийката, като седнеш в нея да се чувстраш все едно си в автобус 120, а като караш по магистралата и вдигнеш 140 направоо "самолет" без шумоизолация. Те хората са го измислили ...
  • 4 Голям Слон

    23 0 Отговор
    Горд собственик съм на 560 SEL.
    :-)
    След w140 не зная коя ще е следващата класика на марката. Няма да е скоро изглежда и не е произведена все още, най-вероятно.

    Коментиран от #7

  • 5 Стоян

    19 2 Отговор
    Последния здрав Мерцедес беше 124ката,след това всичко е конфекция
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ivan S

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    G kласата има заложба за икона в дизайна. Как е като автомобил не коментирам- разни вкусове, разни идеали. Като дизайн и външна форма отива към класиката.
  • 8 сектант

    4 21 Отговор
    търся точно такава защото кофата ми за смет остаря вече и искам нещо подвижно с колела за да си хвърлям отпадъците в него и да не замърсявам природата

    Коментиран от #13, #14, #17

  • 9 Гост

    18 1 Отговор
    Красота! Всичко се изчерпва с три думи: Класика, стил и индивидуализъм!
    Здравината не коментирам, защото тя е пословична за тази марка, от този период.
  • 10 гост

    11 1 Отговор
    Красота и стил.
  • 11 Ивайло

    15 1 Отговор
    Пурата баце!!! Може би най-истинската от истинските коли (епохата на 80-те и 90-те)!!! Фен съм на БМВ, обаче W126 си е класика отвсякъде, особено пък ако е АМГ!!! С кеф бих карал едно такова купе!!!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 АМG

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    ще ти се ама скоро няма да намериш такьв ,поскоро твоя кокошкарник ще стане кофа за боклук ,защото неможе по никаква технология и параметри и здравина неможе да се доближи до G-KLASSA ,тя е винаги била кола за мечтатели като тебе ,поради факта че е много скьпа ,и ти неможеш да сия позволиш ,я ми кажи колко дачии има в армията и кои мутри караха преди и сега карат дачия дрьстер и кои баровци и политици ,и дати кажа и друго нещо ,никога твоя дрьстер няма да има аукцион или колекционерска стоиност ,защото одавна ще е заминал в кофата за боклук .
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 пак аз

    5 2 Отговор
    10k EUR може и да е началната цена, ама крайната ще е доста нагоре...
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 АLFA Q 4

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    ТЪКМО ЩЕ ШИРИШ
  • 18 Маке

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "АLFA Q 4":

    Он е коня-сектант.

    Коментиран от #19

  • 19 АLFA Q 4

    0 3 Отговор

    До коментар #18 от "Маке":

    АБЕ МИЗЕРНИК,, ЩОМ МОЖЕ ЗА ТОЗИ МЕРЦЕДЕС ДА ТАКА ПРОСТОТИЙ

    Коментиран от #20

  • 20 АМG

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "АLFA Q 4":

    на баба ти у парашутните гащи ,ти си куха жабарска леика КОМПЛЕКСАР ,една НОВА ГЕГА струва колкото 20 АЛФИ като твоита ,дане говорим за модела 6Х6 там е друго изпьлнение и по яко ,доработвано вAMG и BRABUS,затова арабите по дубаи и катар ги карат масово щото става и за извьн пьтяИ НЕСАМ ,ПОЛЗВАТ ГО АВСТРИИСКАТА И ГЕРМАНСКАТА АРМИЯ ,ти стоя голубарник си за никьде ,що се отнася за здравината на тоя джип е светлинни години напред от алфа бета и гама ,шугльо.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 иван

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гербераси долни":

    пич ти не разбираш от коли и нямаш вкус за коли старите класически коли са по здрави от новите коли новите коли да ват дефекти и проблеми само