Култовият Mercedes-Benz S-Klasse W126 никога не е произвеждан с каросерия кабриолет. През 80-те години на миналия век обаче редица ателиета изработват по поръчка открити версии на купето C126, а швейцарската фирма Caruna предлага дори четириврата "пура" със сгъваем покрив.
Общото между всички тези специални изпълнения е цената. W126 е един от най-скъпите автомобили за времето си и подобни доработки просто няма как да са евтини. Поне досега.
На 11 и 12 април аукционната къща RM Sotheby's ще предложи на търг в германския град Есен уникален кабриолет Mercedes-Benz 560 SEC с автоматичен гюрук, като прогнозната цена е между €10 000 и €15 000.
Автомобилът е базиран на американската версия на C126, изминал е само 10 414 мили (16 756 км) и се намира в безупречно състояние. От RM Sotheby's не без съжаление признават, че не разполагат с информация кое е ателието, изработило кабриолета.
За колата се знае единствено, че е била част от голяма колекция на Каймановите острови, след което е внесена в Швейцария.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гербераси долни
Коментиран от #2, #22
12:53 12.03.2019
2 Сектант
До коментар #1 от "Гербераси долни":
Дърта ръждива антика.Коментиран от #3, #16, #21
13:40 12.03.2019
3 смешник
До коментар #2 от "Сектант":
Друго си е Дачийката, като седнеш в нея да се чувстраш все едно си в автобус 120, а като караш по магистралата и вдигнеш 140 направоо "самолет" без шумоизолация. Те хората са го измислили ...14:09 12.03.2019
4 Голям Слон
:-)
След w140 не зная коя ще е следващата класика на марката. Няма да е скоро изглежда и не е произведена все още, най-вероятно.
Коментиран от #7
14:25 12.03.2019
5 Стоян
14:41 12.03.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Ivan S
До коментар #4 от "Голям Слон":
G kласата има заложба за икона в дизайна. Как е като автомобил не коментирам- разни вкусове, разни идеали. Като дизайн и външна форма отива към класиката.15:18 12.03.2019
8 сектант
Коментиран от #13, #14, #17
15:21 12.03.2019
9 Гост
Здравината не коментирам, защото тя е пословична за тази марка, от този период.
15:25 12.03.2019
10 гост
15:56 12.03.2019
11 Ивайло
16:52 12.03.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 АМG
До коментар #8 от "сектант":
ще ти се ама скоро няма да намериш такьв ,поскоро твоя кокошкарник ще стане кофа за боклук ,защото неможе по никаква технология и параметри и здравина неможе да се доближи до G-KLASSA ,тя е винаги била кола за мечтатели като тебе ,поради факта че е много скьпа ,и ти неможеш да сия позволиш ,я ми кажи колко дачии има в армията и кои мутри караха преди и сега карат дачия дрьстер и кои баровци и политици ,и дати кажа и друго нещо ,никога твоя дрьстер няма да има аукцион или колекционерска стоиност ,защото одавна ще е заминал в кофата за боклук .17:50 12.03.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 пак аз
18:08 12.03.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 АLFA Q 4
До коментар #8 от "сектант":
ТЪКМО ЩЕ ШИРИШ20:20 12.03.2019
18 Маке
До коментар #16 от "АLFA Q 4":
Он е коня-сектант.Коментиран от #19
22:31 12.03.2019
19 АLFA Q 4
До коментар #18 от "Маке":
АБЕ МИЗЕРНИК,, ЩОМ МОЖЕ ЗА ТОЗИ МЕРЦЕДЕС ДА ТАКА ПРОСТОТИЙКоментиран от #20
12:34 13.03.2019
20 АМG
До коментар #19 от "АLFA Q 4":
на баба ти у парашутните гащи ,ти си куха жабарска леика КОМПЛЕКСАР ,една НОВА ГЕГА струва колкото 20 АЛФИ като твоита ,дане говорим за модела 6Х6 там е друго изпьлнение и по яко ,доработвано вAMG и BRABUS,затова арабите по дубаи и катар ги карат масово щото става и за извьн пьтяИ НЕСАМ ,ПОЛЗВАТ ГО АВСТРИИСКАТА И ГЕРМАНСКАТА АРМИЯ ,ти стоя голубарник си за никьде ,що се отнася за здравината на тоя джип е светлинни години напред от алфа бета и гама ,шугльо.15:55 13.03.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 иван
До коментар #1 от "Гербераси долни":
пич ти не разбираш от коли и нямаш вкус за коли старите класически коли са по здрави от новите коли новите коли да ват дефекти и проблеми само23:51 16.03.2019