Премиерата на средномоторния Corvette, над който инженерите на Chevrolet се потят вече няколко години, ще бъде отложена отново, твърдят източници от компанията, цитирани от Hagerty. След като трябваше да проектират наново от нулата електрическата система на суперколата, сега конструкторите са изправени пред още по-сложен проблем.
При поредната серия от изпитания се оказало, че двигателят е прекалено мощен и при високи натоварвания буквално усуква каросерията. Това се разбрало, след като се пръснал стъкленият похлупак на моторния отсек на няколко от мулетата.
Първият в историята сериен Corvette с разположен пред задния мост двигател ще разполага с мощност между 900 и 1 000 к.с. При тестовете обаче били измерени структурни деформации на алуминиевата пространствена рама на автомобила.
Информатори от Chevrolet твърдят също, че плашещата динамика на колата подтикнала ръководството на General Motors да се обърне към юристи, за да уточни възможните рискове от пускането на толкова мощен модел в свободна продажба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #11, #23, #31, #37
15:33 13.03.2019
2 Ха ха
Коментиран от #13, #29, #33, #35
15:34 13.03.2019
3 doe
Коментиран от #10, #24
15:39 13.03.2019
4 Танас
15:46 13.03.2019
5 onq s konq
Коментиран от #21
15:53 13.03.2019
6 Driving pleasure
Коментиран от #14
15:55 13.03.2019
7 Перър
15:55 13.03.2019
8 Анти седераст
Коментиран от #25
15:59 13.03.2019
9 Borislav Popov
16:03 13.03.2019
10 Borislav Popov
До коментар #3 от "doe":
Мяза на Ауди R8 .16:05 13.03.2019
11 Хелбой
До коментар #1 от "сектант":
Ти друга работа нямаш ли си?!?! Какво си се надъхал с тая Дачия, ти я изкара най-великата кола на света!!! Айде по-сериозно...Коментиран от #12
16:08 13.03.2019
12 сектант
До коментар #11 от "Хелбой":
все кола е бе Ванка, все кола е, все 4 колела и мотор да го движи, па ако ще и ве шеснайсе да еКоментиран от #15, #20
16:37 13.03.2019
13 гост
До коментар #2 от "Ха ха":
Баш. На един бус мерцедес редовно му се пукаше стъклото от усукване, макар че не го претоварвахме над допустимото с хляб за разнос. Просто като го натовариш и влезеш в разбит път каросерията се усуква и пукаше по 2, 3 пъти годишно предното стъкло. Това е слаба каросерия, явно ако му сложат 400кс двигател може да не се случва, но пък тунинг разработките на мускулести коли и италиански бижута показват, че серийно купе може да издържи и над 1500-2000кс. Доколкото съм чувал и старите чарджъри при тунинг от над 700кс усукват шасито.16:46 13.03.2019
14 Никой
До коментар #6 от "Driving pleasure":
Е па отиди ги научи тея необразовани американски инженери как се прави купе. Сигурен съм че ще те наемат веднага.Коментиран от #16
16:47 13.03.2019
15 321
До коментар #12 от "сектант":
Много си прав сектанте! Докато зяпаме по разни тенекии живота си отива!17:04 13.03.2019
16 Driving pleasure
До коментар #14 от "Никой":
Хората дето правят коли правят карбонов монокок и нямат проблеми с устойчивостта на структурата... ма американците за сега могат да правят само мотори.... макар че даже и тях ги правят по простия начин, но ми харесва имено заради простотата имКоментиран от #19
17:31 13.03.2019
17 гост
Коментиран от #18
18:04 13.03.2019
18 Driving pleasure
До коментар #17 от "гост":
А да си видял колко подсилване на това купе са наблъскали, че да издържи :)18:16 13.03.2019
19 Никой
До коментар #16 от "Driving pleasure":
Ако щат ферари могат и монокок от еднорози да направят. При такива неща има много фактори, които играят. В повечето случаи не е дали могат или не могат да го направят, а дали решението е рентабилно. Корвет е много по-евтин и масов модел от което и да е Ферари. Харесвам и двете по различни причини.18:19 13.03.2019
20 2323
До коментар #12 от "сектант":
Какво викаш. Дачията не дава да я пипнеш, че пали гумите и може да загубиш някой мост🙂. За офроуд съм я признал, колкото и да не им се вярва на някои хора, доста безпроблемна е, за 50хил. мадла и филтри, накладки, а вече е на 140хил. Обаче иначе е невероятен кенеф, особено на извънградско. До 100 е тихо, над 120 започват вихрушките18:35 13.03.2019
21 гост
До коментар #5 от "onq s konq":
Кон прави ми огромно впечетление.че си се научил да пишеш правописно правилно.18:55 13.03.2019
22 Японеца
19:09 13.03.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ганьо
До коментар #3 от "doe":
Мустанг е американският мускул, Корвета е за хора които ценят И външния вид. А не само бутафорната решетка отпред.21:05 13.03.2019
25 Ганьо
До коментар #8 от "Анти седераст":
На американците по хубавите им американски пътища за американско удоволствие от шофирането а не непременно за превишена скорост. А ние тука ще глееееедаме надолу в дупките и ще храним пътноремонтни фирми с правителствени връзки.....Коментиран от #28
21:11 13.03.2019
26 Имам хора навсякъде
21:22 13.03.2019
27 Batushka
21:35 13.03.2019
28 Анти седераст
До коментар #25 от "Ганьо":
Ганьо, в САЩ ограничението на скоростта е 110 км/ч. Та за какво ти са 1000 коня, след като можеш и със 900 по-малко да караш,22:20 13.03.2019
29 асддса
До коментар #2 от "Ха ха":
Къде видя 3000 коня ламбо па ти бе ?Коментиран от #32
22:31 13.03.2019
30 vasik atanasova
много го харесвам
ей това как дрифти
23:43 13.03.2019
31 Експерта
До коментар #1 от "сектант":
ТОВА Е ОТ ДРИФТЕНЕТО СЕ УСУКВА ,ПРИ ДАЧИЯТА Е ОТ ДУПКИТЕ02:51 14.03.2019
32 С 3 000,НЕ НО С 2 000,,,ИМА
До коментар #29 от "асддса":
И ПРЕБИ ОНОВА СЕЧИВО ГРОЗНО,, ВЕЙРОНА,,08:43 14.03.2019
33 Бай Ламбо
До коментар #2 от "Ха ха":
Да не са почнали да правят самолети с тия 3000 коня?10:57 14.03.2019
34 незнайко
11:40 14.03.2019
35 уууууууууууууу
До коментар #2 от "Ха ха":
Кенеф е на баща ти таралясника, дето те е правил в него.16:08 14.03.2019
36 русе 1
18:05 14.03.2019
37 Секта
До коментар #1 от "сектант":
Купи ли карта за градския,или пак си забравил,че с тая дачия 1 ден караш 6 си с трамвая хахаах21:14 15.03.2019
38 Ицо Багера
14:43 16.03.2019