18 Март, 2019 13:36 4 248 18

Задава се нов, истински всъдеход

  • джим радклиф-
  • ineos automotive-
  • grenadier

Високопроходимият автомобил ще е с философия на Defender и с двигатели от BMW

Задава се нов, истински всъдеход - 1

Компанията Ineos Automotive, която е собственост на милиардера Джим Радклиф, подписа договор с BMW за доставката на 10 000 бензинови и дизелови двигателя. Баварсикет мотори ще са предназначени за новия всъдеход, който Ineos Automotive подготвя и който, по думите на Радклиф, ще е "с философия от Land Rover Defender".

За конструирането на новия автомобил са привлечени инженеринговата фирма MBtech и Magna International. В основата на новия всъдеход, който е основната част от проекта Grenadier, лежи проектирана от Ineos стандартна стоманена рама. Останалата част от каросерията ще бъде изработена от алуминий. Вече има готово "муле", което преминава пътни тестове в австрийските Алпи.

Ще припомним, че през юли 2016-а Радклиф се опита да купи част от конвейерите и правата за производство на Defender, но получи отказ. След това се появи информация, че милиардерът ще си построи собствен завод или пък ще използва фабрика на Ford в Южен Уелс. Към момента не е известен дизайна на новия Grenadier, но от компанията казват, че той ще притежава уникален фирмен стил, но в същото време ще наподобява на оригиналния Land Rover Defender - неголяма широчина, къса база и плоско остъкление.

От компанията казват още, че всъдеходът ще е ремонтопригоден, непридирчив към качеството на горивото и с изключително здрав и опростен салон. С други думи иновацията ще се превърне в своеобразен работен кон за континенти, като Австралия и Африка. Премиерата е насрочена за 2020 година, а продажбите ще стартират 12 месеца по-късно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РЗС

    22 4 Отговор
    идеално е да ползват двигатели на бмв, тъкмо преди месец ми се пръсна обтегача на веригата и мотора стана на мусака, оттогава у бмв нямат инженер и негов роднина да не съм им пожелал добро сексуално здраве с мое главно изпълнително участие. Искрено им желая един дизелгейт, ама от големите вашата м' мр

    Коментиран от #3, #6

  • 2 Сектант

    14 9 Отговор
    Няма гренадир ли е градинар ли е,пред Дъстъра всички мълчат.
  • 3 Онур

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Веригите и съпътсващите ги елементи се сменят на 200 к,БМВ прави и кампании,това е все едно с едни накладки или гуми да караш до живот,няма такъв филм.Ама като си взимате "нов" внос-първа ръка кошници от горубляне или драгичево така ще е.А иначе смяната на веригата на 40d мотора в бовата ми излезе 1900 лв ,а колата беше на 280 к.

    Коментиран от #8, #14

  • 4 Алфа Ромео

    15 4 Отговор
    Лошо почват, двигатели от БМВ...
  • 5 Алфа Ромео

    17 5 Отговор
    Ако бяха започнали с Тойтови мотори щеше да звучи по-солидно и надеждно.

    Коментиран от #17

  • 6 Никой

    7 6 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Ганьо си взема умрело 20 годишно бмв на милион км, нов Фнос, уникат, а инженерите му виновни.

    Коментиран от #7

  • 7 Ганьо

    6 5 Отговор

    До коментар #6 от "Никой":

    Комбитата са така: бивши служебни автомобили навъртели много км. Но. Когато предлагаш красив японски седан, ползван като частен автомобил за част от цената на грозно и пластмасово комби Шкода, БМВ или Вагена ти разправят че "поддръжката била скъпа" и цената била висока! Ами, патете тогава....
  • 8 РЗС

    6 11 Отговор

    До коментар #3 от "Онур":

    и ти си разбирач колкото и оня по надолу никаквеца. Бмв не случайно са сложили веригата отзад на мотора, това е сложено така, за да не се пипа. Верига трябва да изкара колкото живота на мотора и никъде бмв не препоръчва смяна на вериги или на масло на автомат кутия zf. Проблема е,че са направили водачите от евтина пластмаса, за да се счупи след време и да направи място веригата да прескочи и да разхронизира мотора, какво следва е основен ремонт. Верига на бмв мотор не се пипа, ако няма симптоми и тракане на студен старт, питайте майстори.

    Коментиран от #9, #15

  • 9 Random

    13 6 Отговор

    До коментар #8 от "РЗС":

    Абе ти си уникално т*п. Няма нито вечна верига, нито вечно масло. Това "доживотно еди-какво си" се чете "до края на гаранцията".Смени майстора също, или не се доверявай на приказките на гаражни такива

    Коментиран от #10

  • 10 РЗС

    4 6 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    кой говори за вечно бе смешко, до края на живота на двигателя казах, за теб двигател на 200хиляди км като моя ли според теб му е живота? Ти на бенцове, баварци и аудита преди 2000г да си чул някой да сменява вериги? Мотора трябва да може да изкара поне 500к километра преди да почнеш да мислиш за карантията вътре. Също веригата не ми е скъсана, научи се да четеш, водача се пръсна. Гаранцията на бмв е 3 години, като изтече бракуваш така ли или почваш да сменяш вериги, бутала и клапани и други карантии за хиляди пари? Да си чул за такива проблеми със японски мотори около 200к километра?

    Коментиран от #11, #12, #13

  • 11 Хондата

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "РЗС":

    Сменям РЕМЪКА на 60 000 и не мисля за проблеми,вие с "вечните" вериги се оправяйте,само дюзите дето са ми три пъти по скъпи и се сменят на 200 000 са проблем,иначе всичко друго е чук.
  • 12 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "РЗС":

    Абе ти верно си уникален. "доживотно масло/доживотна верига" и други подобни неща НЯМА. Да се чете "до края на гаранцията". Трябвало е на 150000км да се сменят всички водачи, вериги и прочее. Ти разлика между многоредна и едноредна верига правиш ли? Преди 2000г 80% са били с минимум двуредна верига. Оттсм нататък са с едноредна КОЯТО СЕ РАЗТЯГА. Даже и японските и френските са така, не са само немските.
    Така че ти си просто един уникум който не знае как да си поддържа колата.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Антон 1

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Онур":

    На мен ми излезе 3800 лв ! На 525 xd f11 !

    Много добра цена си платил
  • 15 Антон 1

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "РЗС":

    Не само ,че не си уникално умен ,ами си и уникален фантазьор !
    По - добре, пиши нещо за ползата от лайката при лечението на раздразнени бебешки дупета ! :):):):):)

    Коментиран от #18

  • 16 Гост

    1 0 Отговор
    MBtech(Дъщерна фирма на Даймлер) с двигател от БМВ. Светът е разнообразен :), дано се получи добра кола.
  • 17 ВАГ

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Ти пък къде видя тойотови мотори ?!!! ... те си ги поръчват от БМВ ,Ямаха и Хонда .
  • 18 тука аз знам

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Антон 1":

    За "раздразнени бебешки дупета ! :):):):):)" се взила овча лой. По аптеките има колко щеш. Опитате ли овчата лой всички бебешки кремове ще забравите. Няма майтап. Продават я и под марки де на "добри" цени, а може и в кофичка от 500гр.