Last news in Fakti

24 Март, 2019 10:30 27 321 26

Скъпа за поддръжка кола, която въпреки това си струва

  • автомобилът на старо-
  • pontiac-
  • firebird
Скъпа за поддръжка кола, която въпреки това си струва - 1

Сега ще спрем вниманието ви на една екзотика за нашия пазар. Става дума за Pontiac Firebird - стара кола, която все още привлича погледите. Този автомобил има четири генерации, като после преминава във Firebird Trans Am.

Бърз поглед в mobile показва, че у нас се предлагат няколко екземпляра от третата генерация, като в зависимост от състоянието и модификацията, цените им варират от 6 500 до 14 000 лева. Какви екземпляри се продават у нас, можете да видите ТУК.

Скъпа за поддръжка кола, която въпреки това си струва
Pontiac Firebird 3 (convertible - рестайлинг версия)

Тази кола, както и Chevrolet Camaro от същите години, е построена върху четвъртото поколение на F-платформата на GM. Тя има печална слава сред механиците, които обслужват такива коли поради семплия факт, че имат (относително) малки двигателни отсеци, които трябва да поберат тлъсти и архаични мотори.

По тази причина двигателят стига почти до контролното табло, като най-сладкото от всичко това е фактът, че част от свещите му са буквално в таблото. Процедурата е възможна, но трябва да сте готови да оставите кокалчетата на пръстите си без кожа. Въпреки това тези коли, (особено с V8) носят истинско удоволствие от шофирането.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GT5

    30 12 Отговор
    Подръжката на Poel Astra Не се струва нито труда нито времето
  • 2 Филип Тотю

    64 21 Отговор
    Имах по рано Camaro 5,7 - при скорост 120 км. въртеше гуми ,все едно от място тръгва

    Коментиран от #3

  • 3 :) :) :)

    45 28 Отговор

    До коментар #2 от "Филип Тотю":

    Добре че на 200 не е въртяла гуми

    Коментиран от #11

  • 4 Ernesto Guevara

    27 56 Отговор
    Това само на скрап

    Коментиран от #6

  • 5 jap

    46 5 Отговор
    Цените на частите за тези коли са много високи.Двигателите са конструирани в страна където бензина струва центове за галон.

    Коментиран от #9

  • 6 Баро кар

    55 14 Отговор

    До коментар #4 от "Ernesto Guevara":

    100% имаш френска италианска или корейска кола и 1000% че нищо не разбираш от коли
  • 7 майстора

    16 5 Отговор
    Тоя луд ли е бе ...къде иска да се навира за едни свещи ??? мотора вънка и тогава сменям
  • 8 бай онзи

    47 2 Отговор
    цените са високи щото си ги купувате от разни препродавачи дето хлебят яката... зад окена тия коли са като тукашните голфове и тройки
  • 9 1234

    18 7 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    И всичко е в инчови размери, а не в метрични.
  • 10 Тарабойша Хитранов

    14 61 Отговор
    Грозно старо желязо , което нищо не струва ква поддръжка кви 5 лева.

    Коментиран от #13

  • 11 Филип Тотю

    28 4 Отговор

    До коментар #3 от ":) :) :)":

    Ба !Верно ли така ?За човек който е заложил твърдо на АЗЛК Алеко е трудно да си го представи ,нали
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Учуден от написаното

    24 1 Отговор
    Как може да се напише в статията че в този понтиак нямало място за работа по двигателя. Авторе, изгледайте моля това клипче и кажете с ръка на сърце наистина ли сте на мнение, че няма никакво място под този огромен капак? -------> https://www.youtube.com/watch?v=MLR8Hd7-yXE
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Алфа Ромео

    12 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    И за баланс на теглото между предна и задна ос.

    Коментиран от #22

  • 18 Gordy

    4 7 Отговор
    Хаха в тва задръстване с понтиак
  • 19 ФИАТ ТИПО РУЛЕЗ

    6 20 Отговор
    най здравата икономична евтина и превъзходна градска кола е ТИПО кола на ЕВРОПА за 1989г днес базата и се слага на Ферари но всичко тръгва от 1989 и се развива до днес
  • 20 Иво

    2 21 Отговор
    Не струва
  • 21 Бати Злати

    7 12 Отговор
    Имах такава и га заминах за странство баща ми си направил гълъбарник в нея.
  • 22 Трифонов

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    Не "И за"... А САМО ЗА... баланс на масите между предна и задна ос. Но, разбира се, този автомобил има толкова архаично задно окачване, че дори да има прилично разпределение на масите, което не е сигурно, пътното му поведение пак е много, много далеч от истината.
  • 23 Бмв джигит

    6 0 Отговор
    Има хора тук дето грам си нямат понятие от коли.

    Коментиран от #24

  • 24 Луд

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Бмв джигит":

    А ,Вие, понеже сте конструктор в БМВ.
  • 25 гощо

    1 0 Отговор
    Имах такъв Трансам 5.0 V-8 с карбуратор! Готино беше особено като в ония години покрай теб хората караха Кадет,Голф 2,Пежо 205 и т.н. А ти на съшата цена имаш това животно!
  • 26 vasik atanasova

    1 0 Отговор
    ВЯРНО Е НАПИСАНО
    ВЪВ ВАРНА ИМА ЕДНА БЯЛА КАРА СИ Е МОМЧЕТО
    САМО ЧЕ ПРЕДИ 3 Г АКО НЕ СЕ ЛЪЖА СЕ ЗАПАЛИ ПРЕД НАС
    УСПЯХА ДА Е ЗАГАСЯТ
    ПАК Е СТЕГНА И Е КАРА
    ХЕМ Е КРАСИВА ХЕМ Е БЪРЗА КОЛА
    ТОВА Е ИСТИНАТА
    КЛАСИКА Е