Focus RS от 2015 година се смята за първия сериен автомобил, снабден със специален Drift режим. Колата разполага с четири режима на управляващата електроника - Normal, Sport, Track и Drift.
Всеки от тях променя настройките на системите за двойно предаване и стабилизация, твърдостта на амортисьорите, усилието за въртене на волана, отзивчивостта на педала на газта и звука на ауспуха.
Под предния капак на Focus RS е монтиран 2.3-литров четирицилиндров турбомотор EcoBoost с мощност 320 к.с., който работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия.
Освен с бутон за дрифтиране, новият Focus RS разполага със система за бърз старт от място (Launch Control). Автомобилът има интересно и нестандартно задвижване на четирите колела.
Задният мост няма диференциал, а ъглов редуктор и две многодискови муфи с електронно управление, които отговарят за разпределението на тягата между двата моста и всяко от задните колела.
Сложна електроника контролира пътните условия по 100 пъти в секунда. Тя може да предава до 70% от максималния въртящ момент на задната ос и до 100% - на всяко от колелата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jap
Коментиран от #2, #4, #5, #7, #15, #22, #26, #27, #35, #39, #41
13:04 07.04.2019
2 Ккк
До коментар #1 от "jap":
Карай си димящия таралястник и не коментирай.Коментиран от #3
13:14 07.04.2019
3 jap
До коментар #2 от "Ккк":
Гледай тест на такъв Форд в Топ Гиър и тогава се прави на компетентен.Коментиран от #29
13:24 07.04.2019
4 Чичо
До коментар #1 от "jap":
Явно си 16 г. Сороланко за да правиш такива изказвания !Коментиран от #8
13:55 07.04.2019
5 Jdm
До коментар #1 от "jap":
Виш Кен Блок какво прави с такъв форд и тогава ми обяснявай.Коментиран от #9
14:00 07.04.2019
6 Jdm
14:03 07.04.2019
7 Гост
До коментар #1 от "jap":
Изказа се неподготвен!!!Коментиран от #10, #12
14:17 07.04.2019
8 jap
До коментар #4 от "Чичо":
Позна,Сороланко съм.А ти бегай да се учиш на граматика,че от таланти с твоя потенциал страната е на тоя хал.14:19 07.04.2019
9 jap
До коментар #5 от "Jdm":
Аз само Агент 007 с Е38 признавам.Коментиран от #38
14:22 07.04.2019
10 jap
До коментар #7 от "Гост":
Как ме чу,че се изказвам?Излагш се.Ти и други разни драскачи направо ме изумявате с тъпота.14:34 07.04.2019
11 Алфа Ромео
14:39 07.04.2019
12 jap
До коментар #7 от "Гост":
Излагаш14:42 07.04.2019
13 дядо шишарко
Коментиран от #14
15:09 07.04.2019
14 Пазар Горубляне
До коментар #13 от "дядо шишарко":
Ееее Дядо дай този уникат на нас.Нали знаеш,че само такива продаваме.15:20 07.04.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Ал Купоне
До коментар #16 от "jap":
Когато Форд са произвеждали автомобили, твоята Тойота е правела тъкачни станове, а Субару не са съществували още ! Аре бегай да спиш !Коментиран от #18
16:54 07.04.2019
18 Дон Курлеоне
До коментар #17 от "Ал Купоне":
Поинтересувай се кой е най големия производител на автомобили в света.Аре бегай да пасеш.Коментиран от #19
17:15 07.04.2019
19 ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ
До коментар #18 от "Дон Курлеоне":
МНОГО ВЪРНАТИ КОЛИ МИЛИОНИ МИЛИОНИ........Коментиран от #20, #37
17:38 07.04.2019
20 форду е истината
До коментар #19 от "ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ":
Най добрия дизелов мотор във Форд е този на ПежоКоментиран от #21
17:44 07.04.2019
21 ДРЪН ДРЪН ДРЪН
До коментар #20 от "форду е истината":
ЛИЧНО АЗ КАРАХ ЕСКОРТ 1.8 Д ШЕСТ ГОДИНИ МИНАХ НА ДВЕСТА ХИЛ. И ДВИГАТЕЛЯ И ХОДОВАТА ЧАСТ СА БЕТОН КАТО ФАНАХ Е НАВОДНИЕТО В С. БИСЕР И ФОРДА МА ИЗКАРА ПРЕЗ ЕДИН МЕТЪР ВОДА. ПОЛИЦАЯ ОТСРЕЩА МА ГЛЕДАШЕ И СЪ ДЪРЖЕШЕ ЗА ГЛАВАТА....Коментиран от #24
18:43 07.04.2019
22 abv
До коментар #1 от "jap":
Разбирач, гледай предаването за този форд в auto motor and sport и тогава пиши глупости в коментарите си.За тези със субарото да кажа само , чу субарото няма точно тези 4 режима. И още нещо това е форд за улиците , а не е състезателен вариант за рали.
Хубаво е като коментирате да правите тези разлики и да не правите тъпи сравнения на коли с различно предназначение.
18:52 07.04.2019
23 abv
Това за разбирача от коментар -1.
Препоръчвам му и сайта "auto-press.net"
Приятно четене и ограмотяване.
18:56 07.04.2019
24 селянин 1
До коментар #21 от "ДРЪН ДРЪН ДРЪН":
За двг 1,8 дизел,на ескорт..да добър е,но предница слаба,минеш през дупчица,и почва да носи гумите отвътре,зимата палеше от раз..но за три години изгни,праговете станаа на пулове,на вратите изби ръжда,дадох го на един румънец,ако бях почнал да го,,кърпя,,щеше да си остане вечно мой..сега съм на д4д-проблем неть.19:46 07.04.2019
25 до Радислав
20:01 07.04.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Ивак
До коментар #1 от "jap":
Приятел ти за форд gt и льо ман чувал ли си.Коментиран от #28
20:42 07.04.2019
28 WRC
До коментар #27 от "Ивак":
Той не знае и кой стана световен шампион в WRC 2018 и с каква кола.20:58 07.04.2019
29 Ккк
До коментар #3 от "jap":
Ако топ гиър ти е еталон за автомобилен тест, не говори добре за теб. И аз ги харесвам, но това е развлекателно шоу. Ако искаш обективен тест има много по добри предавания. И коментирах изказванети ти, че форд и спорт нямали нищо общо, което е смешно. Който разбира от моторен спорт ще ме разбере, за останалите причетете, образовайте се, сега има взичко в интернет не е нужно да ходите до библиотеката!Коментиран от #30
22:05 07.04.2019
30 Ккк
До коментар #29 от "Ккк":
Извинявам се за правописните грешки бързах и не направих проверка.22:06 07.04.2019
31 А дали
Коментиран от #33
23:28 07.04.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Бачо Киро
До коментар #31 от "А дали":
Глупости. При първите двигатели имаше идиотска грешка от доставчика - на фокуса ползваха гарнитури за главата от мустанга, който има и този мотор, но има разлики в каналите. След това няма повече проблеми. Грешката е идиотска, спор няма, че и беше открита от клиенти по серийния номер. Това обаче въобще няма общо с грешки на чертожната дъска. Колата си е супер, имам двама познати и единият вече е почти на 100 000 км.01:23 08.04.2019
34 Sofia
09:21 08.04.2019
35 Fku
До коментар #1 от "jap":
Форд са началото на спорта мой човек!09:41 08.04.2019
36 гост
Коментиран от #40
12:45 08.04.2019
37 Невидимия
До коментар #19 от "ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ":
Първите автомобили след войната са фият и ламборжини мерцедес17:11 08.04.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 уууууууууууууу
До коментар #1 от "jap":
Ако знаеш колко си прост, ша са гръмнеш20:53 09.04.2019
40 Иванов
До коментар #36 от "гост":
Фокус RS е 350 коня , а не 250. Според ценовата листа на МотоПфое струва 89 000 лв. Преди 5-6 месеца го проверявах.Сега не знам.Мустанг изполва същия двигател-2.3 турбо ,освен ако не избереш 5 литра V8 - там е друга работа.
21:02 09.04.2019
41 Форд Фокус
До коментар #1 от "jap":
Вземи прочети малко и не се излагай да ти се подиграват.21:39 09.04.2019