17 Април, 2019 11:11 18 949 41

Един Trabant, тунингован у нас

  • trabant-
  • тунинг-
  • vilner garage
Един Trabant, тунингован у нас - 1

Trabant e кола, която често е наричана източногерманският VW Beetle. Екземплярът, влязъл във Vilner Garage е от последните произведени в ГДР и на мястото на двутактовия мотор на Trabant 601 е монтиран 1-литров агрегат от VW Polo MkI, скоростите вече са долу, но визията на Trabant 1.1 на практика остава същата, като на 601.

Непроменена до пристигането на автомобила във Vilner Garage. „Създадохме интериор, какъвто Trabant никога не е имал. Избрахме карирания десен, за да остане верен на ретро стила, като същевременно използвахме най-съвременните методи за изработка,“ казват от българското студио за доработки Vilner Garage.

Един Trabant, тунингован у нас

Салонът е обвит в текстил и дублирана кожа. Последната се нарича така заради меката подплата, което и придава специфичен обем и я прави също толкова приятна на пипане, колкото и за окото. Седалките са облицовани с Ivory Soft кожа, в средата е поставен кариран текстил, а подглавниците умишлено са оставени в оригинален вид. Таблото също комбинира финия естествен материал с текстил, като цвета на винтидж кожата там е Charcoal Black.

Един Trabant, тунингован у нас

Кормилото е Momo, облечено с черна кожа и съшито с контрастни шевове, като в средата е поставена емблема с номер 21. „Сменихме всички емблеми на Sachsenring Karosseriemodule с любимото число на собственика“, казва Вилнер. „Поставихме го и на B-колонките, в центъра на джантите, на вратите и дори на покрива на колата“. Таванът отвътре е изцяло покрит с раиран текстил, какъвто е положен и около кожения лост на 4-степенната кутия. Радиото? Изглежда старо, но ретро визията му прикрива модерна техника.

Един Trabant, тунингован у нас

Що се отнася до външния вид, то виждаме позната визия, но с модерни акценти. Фаровете са изцяло LED, като дневните светлини дублират и функцията на мигачите. Всички панели на колата са напълно ревизирани, таванът е получил графика ‘21’, повтаряща изпълнението на салона, която присъства и на вратите. Джантите също са получили специално отношение: „текстилна“ обработка и централни капачки с любимото число на собственика.

Един Trabant, тунингован у нас

1990 Trabant 1.1, 1043 куб. см, 4-цил. редови, 45 к.с., 74 Нм, 4-ст. механична, предно задвижване, 700 кг.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    7 44 Отговор
    интересното е, че тежи повече от някои нови коли които се продават днес

    Коментиран от #3, #15, #18

  • 2 ъфх ъхф

    45 3 Отговор
    Трабанта тежи 600 кг. Новите коли са 2 до 3 ПЪТИ по тежки
  • 3 Гъдю Гъдев

    29 8 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    До колкото помня 601s ,двуцилиндров,двутактов тежаха около 600кг.

    Коментиран от #4

  • 4 Гъдю Гъдев

    1 14 Отговор

    До коментар #3 от "Гъдю Гъдев":

    Интересно от къде идват тези 100кг ,отгоре.

    Коментиран от #5, #6, #7, #8

  • 5 Марто

    33 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":

    двигателят е четирицилиндров от VW, скоростната кутия също е друга. Окачването е усилено и оттам
  • 6 Жоро

    26 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":

    Старите нямаха въобще водно охлаждане -радиатори,антифриз,помпа ,маслен картер,моторно масло,бензиномер дори нямаха. Абе мотоциклет жив....

    Коментиран от #12, #38, #40

  • 7 АLFA Q 4

    10 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":

    ДВИГАТЕЛ
    СКОРОСТИ
    И
    ОЩЕ ДЖУНДЖУРИЙКИ
  • 8 иван радев

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":

    от сменения двигател и карантията около него
  • 9 АLFA Q 4

    17 1 Отговор
    ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕШ ЧЕ Е НАПРАВЕН ДОБРЕ
    ЗА РАЗЛИКА ОТ ДРУГИ ПРОЕКТИ, КОИТО ОРЕЗИЛИХА
  • 10 Ерих Хонекер

    7 13 Отговор
    Все едно нищо не са направили с този еднолитров мотор, такава черупка като се тунингова, по принцип се прави убиец на S класи на магистралата, наскоро имаше едно подобно изпълнение в Перник, но го бяха направили като вълк единак с 250 коня, а не с 45, колкото да вдигне 100 на магистралата.

    Коментиран от #25

  • 11 гост

    17 3 Отговор
    Браво! За такова нещо си струва да отидеш до Вилнер и да дадеш 1000лв за интериор, така става култова количката. Със здраве да си я кара. Какво щеше да му е лошото, ако у нас беше пълно с такива трабантчета, които горят 4л. на 100км и вървят прилично за своите коне? А представете си и комбито. Имал съм двутактовите и те бяха достатъчно добри коли за времето си със своите 27кс.

    Коментиран от #19

  • 12 Гъдю Гъдев

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Да бе, мисля че с някаква метална линейка се бъркаше в резевуара за наличието на бензин. За мотоциклет не си прав. Имаше си покрив колата. Виж снимките.

    Коментиран от #21

  • 13 Ганьо

    1 6 Отговор
    Не споменахте колко е платил за доработката с двигател, който един познат майстор (м-у другото, много възпитан и търпелив човек) псува вбесен от изработката му. Колкото за един супер готин и стабилен Акорд? Или може би дори повече?
  • 14 Tangens

    1 4 Отговор
    Това каре ще отива и на i40ката.
  • 15 Иван

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Тежи ли? Глупости! Преди години имах едно комби, много е готино да го караш. А поддръжката е направо без пари.

    Коментиран от #23, #24

  • 16 СТАЛИН

    1 2 Отговор
    питайте калчо хинов как се форсира трабант.

    Коментиран от #22

  • 17 Алфа Ромео

    4 6 Отговор
    Готина количка е но ако те тресне някой става лошо. Виждал съм снимки на катастрофирал Трабант, беше станал на трески целия.

    Коментиран от #26

  • 18 ГостЪ

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ако намериш нова кола 500 килограма обади ми се . Днес като слизат до тон влизат в категория чудо . Лустрото , и
    сигурността взимат своя дан .
  • 19 тъпчев

    9 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    ....да дадеш 1000лв за интериор... само дето е няколко пъти по 1000лв...

    Коментиран от #27

  • 20 Любезния лос

    10 2 Отговор
    На мен лично карирания покрив и джантите ми идват в повече. Воланът не ми се връзва с останалата част от интериора. Фаровете също развалят ретро стила на колата. Може би клиента така е искал. Различни хора, различни вкусове.
  • 21 Rektor

    11 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гъдю Гъдев":

    Не метална пласмасова линийка .

    Коментиран от #29

  • 22 Rektor

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "СТАЛИН":

    Питаме ? Как се форсира ?

    Коментиран от #32

  • 23 Rektor

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    Не тежи бе слагаш го на гръб и ...носиш.
  • 24 Rektor

    7 0 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    Толко е готино да го караш че ти спира дъха когато минават покрай теб.
    А поддръжката ууууу песен !
    А бе вий кво ви става бе ? Нали лошия соц нищо добро нямаше ! Я покъжете хъс !
  • 25 Rektor

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Ерих Хонекер":

    А стига бе 250 коня ! ...малко са поне 5/600 му требе !
    Тиквите не свършват ... !!!! Да то баба му се чуди хляб ли да купи или хапчета а то трабанта му били малко 250 к. !
  • 26 Rektor

    9 0 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    Е братчет кът си виждал само снимки нас са ни удряли не стаа на стърготини.
    Абе вие с девствените мустаци а бе мноо знаете бе !

    Коментиран от #30

  • 27 Rektor

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "тъпчев":

    Е ще дадеш ако имаш ! Ако нямаш ...няа да моиш да дадеш !
  • 28 ел фен

    7 0 Отговор
    VW eUP тежи 1100кг, така че трабито е добре
  • 29 Гъдю Гъдев

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Rektor":

    Да черна. Нищо не се виждаше.
  • 30 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Rektor":

    Дано, ама нали се сещаш че от удар до удар има разлика...
  • 31 ОБ4

    4 1 Отговор
    Нямам думи! Красота
  • 32 АLFA Q 4

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Rektor":

    СЪС ЗНАНИЕ МЕРАК И КАДЪРНОСТ
    МОЖЕ ДВОЙНО ДА СЕ ВДИГНЕ МОНОСТА НА ОРИГИНАЛНИЯ МОТОР
  • 33 Дачия Докер

    3 3 Отговор
    По добре е от най новите японски кочини!
  • 34 туньо нгов

    2 5 Отговор
    и какво толкова сте тунинговали, след като модела е произведен с 4 тактов мотор и то си пише дори. ако смяната на тапицерията е тунинг то всяка тапицерска работилница е тунинг студио

    Коментиран от #35, #39

  • 35 АLFA Q 4

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "туньо нгов":

    ТУНИНГ ОЗНАЧАВА ПРЕРАБОТЕН
    ЧЕ НЕ Е В ЗАВОДСКИТЕ СИ ДАДЕНОСТИ
  • 36 нане

    2 2 Отговор
    В Pimp my ride го бяха направили екстра на един поляк. Тоя е само бледа сянка. А нищо не пише за окачването...
  • 37 Боби

    1 0 Отговор
    аз имам рено клио от 2000 год и тези 950 кг а тия новите под тон и 300 няма
  • 38 Аз казах

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Няма вода, няма проблем!!
  • 39 никси

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "туньо нгов":

    оригиналните двигатели на вартбург и трабант са 2ву тактови ,после излезна вартбург спецялно с 4тактов волксфагенов двигател ,а тунинг не е само да му сложиш брони решетки или прагове стопове и лед светлини ,а има тунинг на двигателя ,тоест подобрение ,или както му викат феислифт ,допьлнително доработвано ,ама не в някои гараж ,а в завода .

    Коментиран от #41

  • 40 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Кой ти каза че нямаха- последните са с 4 тактов 4 цилиндров на поло 1.1,а вартбурга имаше 4 тактов 4 цилиндров от голф 1.3
  • 41 Този

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "никси":

    Пич, нещо си в грешка ми се струва. Тунинг е всичко, което не е заводско по колата или така нареченото подобрение на български език. Също така има оптичен и силов тунинг, като двата дяла нямат никаква допирна точка и могат да съществуват независимо поотделно