Trabant e кола, която често е наричана източногерманският VW Beetle. Екземплярът, влязъл във Vilner Garage е от последните произведени в ГДР и на мястото на двутактовия мотор на Trabant 601 е монтиран 1-литров агрегат от VW Polo MkI, скоростите вече са долу, но визията на Trabant 1.1 на практика остава същата, като на 601.
Непроменена до пристигането на автомобила във Vilner Garage. „Създадохме интериор, какъвто Trabant никога не е имал. Избрахме карирания десен, за да остане верен на ретро стила, като същевременно използвахме най-съвременните методи за изработка,“ казват от българското студио за доработки Vilner Garage.
Салонът е обвит в текстил и дублирана кожа. Последната се нарича така заради меката подплата, което и придава специфичен обем и я прави също толкова приятна на пипане, колкото и за окото. Седалките са облицовани с Ivory Soft кожа, в средата е поставен кариран текстил, а подглавниците умишлено са оставени в оригинален вид. Таблото също комбинира финия естествен материал с текстил, като цвета на винтидж кожата там е Charcoal Black.
Кормилото е Momo, облечено с черна кожа и съшито с контрастни шевове, като в средата е поставена емблема с номер 21. „Сменихме всички емблеми на Sachsenring Karosseriemodule с любимото число на собственика“, казва Вилнер. „Поставихме го и на B-колонките, в центъра на джантите, на вратите и дори на покрива на колата“. Таванът отвътре е изцяло покрит с раиран текстил, какъвто е положен и около кожения лост на 4-степенната кутия. Радиото? Изглежда старо, но ретро визията му прикрива модерна техника.
Що се отнася до външния вид, то виждаме позната визия, но с модерни акценти. Фаровете са изцяло LED, като дневните светлини дублират и функцията на мигачите. Всички панели на колата са напълно ревизирани, таванът е получил графика ‘21’, повтаряща изпълнението на салона, която присъства и на вратите. Джантите също са получили специално отношение: „текстилна“ обработка и централни капачки с любимото число на собственика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3, #15, #18
11:18 17.04.2019
2 ъфх ъхф
11:22 17.04.2019
3 Гъдю Гъдев
До коментар #1 от "сектант":
До колкото помня 601s ,двуцилиндров,двутактов тежаха около 600кг.Коментиран от #4
11:25 17.04.2019
4 Гъдю Гъдев
До коментар #3 от "Гъдю Гъдев":
Интересно от къде идват тези 100кг ,отгоре.Коментиран от #5, #6, #7, #8
11:29 17.04.2019
5 Марто
До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":
двигателят е четирицилиндров от VW, скоростната кутия също е друга. Окачването е усилено и оттам11:31 17.04.2019
6 Жоро
До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":
Старите нямаха въобще водно охлаждане -радиатори,антифриз,помпа ,маслен картер,моторно масло,бензиномер дори нямаха. Абе мотоциклет жив....Коментиран от #12, #38, #40
11:39 17.04.2019
7 АLFA Q 4
До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":
ДВИГАТЕЛСКОРОСТИ
И
ОЩЕ ДЖУНДЖУРИЙКИ
11:51 17.04.2019
8 иван радев
До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":
от сменения двигател и карантията около него11:51 17.04.2019
9 АLFA Q 4
ЗА РАЗЛИКА ОТ ДРУГИ ПРОЕКТИ, КОИТО ОРЕЗИЛИХА
11:53 17.04.2019
10 Ерих Хонекер
Коментиран от #25
12:36 17.04.2019
11 гост
Коментиран от #19
12:37 17.04.2019
12 Гъдю Гъдев
До коментар #6 от "Жоро":
Да бе, мисля че с някаква метална линейка се бъркаше в резевуара за наличието на бензин. За мотоциклет не си прав. Имаше си покрив колата. Виж снимките.Коментиран от #21
12:57 17.04.2019
13 Ганьо
13:32 17.04.2019
14 Tangens
14:31 17.04.2019
15 Иван
До коментар #1 от "сектант":
Тежи ли? Глупости! Преди години имах едно комби, много е готино да го караш. А поддръжката е направо без пари.Коментиран от #23, #24
14:39 17.04.2019
16 СТАЛИН
Коментиран от #22
15:00 17.04.2019
17 Алфа Ромео
Коментиран от #26
15:33 17.04.2019
18 ГостЪ
До коментар #1 от "сектант":
Ако намериш нова кола 500 килограма обади ми се . Днес като слизат до тон влизат в категория чудо . Лустрото , исигурността взимат своя дан .
15:34 17.04.2019
19 тъпчев
До коментар #11 от "гост":
....да дадеш 1000лв за интериор... само дето е няколко пъти по 1000лв...Коментиран от #27
16:14 17.04.2019
20 Любезния лос
16:34 17.04.2019
21 Rektor
До коментар #12 от "Гъдю Гъдев":
Не метална пласмасова линийка .Коментиран от #29
17:00 17.04.2019
22 Rektor
До коментар #16 от "СТАЛИН":
Питаме ? Как се форсира ?Коментиран от #32
17:02 17.04.2019
23 Rektor
До коментар #15 от "Иван":
Не тежи бе слагаш го на гръб и ...носиш.17:04 17.04.2019
24 Rektor
До коментар #15 от "Иван":
Толко е готино да го караш че ти спира дъха когато минават покрай теб.А поддръжката ууууу песен !
А бе вий кво ви става бе ? Нали лошия соц нищо добро нямаше ! Я покъжете хъс !
17:08 17.04.2019
25 Rektor
До коментар #10 от "Ерих Хонекер":
А стига бе 250 коня ! ...малко са поне 5/600 му требе !Тиквите не свършват ... !!!! Да то баба му се чуди хляб ли да купи или хапчета а то трабанта му били малко 250 к. !
17:15 17.04.2019
26 Rektor
До коментар #17 от "Алфа Ромео":
Е братчет кът си виждал само снимки нас са ни удряли не стаа на стърготини.Абе вие с девствените мустаци а бе мноо знаете бе !
Коментиран от #30
17:19 17.04.2019
27 Rektor
До коментар #19 от "тъпчев":
Е ще дадеш ако имаш ! Ако нямаш ...няа да моиш да дадеш !17:22 17.04.2019
28 ел фен
17:54 17.04.2019
29 Гъдю Гъдев
До коментар #21 от "Rektor":
Да черна. Нищо не се виждаше.18:11 17.04.2019
30 Алфа Ромео
До коментар #26 от "Rektor":
Дано, ама нали се сещаш че от удар до удар има разлика...18:16 17.04.2019
31 ОБ4
18:46 17.04.2019
32 АLFA Q 4
До коментар #22 от "Rektor":
СЪС ЗНАНИЕ МЕРАК И КАДЪРНОСТМОЖЕ ДВОЙНО ДА СЕ ВДИГНЕ МОНОСТА НА ОРИГИНАЛНИЯ МОТОР
20:47 17.04.2019
33 Дачия Докер
22:00 17.04.2019
34 туньо нгов
Коментиран от #35, #39
23:58 17.04.2019
35 АLFA Q 4
До коментар #34 от "туньо нгов":
ТУНИНГ ОЗНАЧАВА ПРЕРАБОТЕНЧЕ НЕ Е В ЗАВОДСКИТЕ СИ ДАДЕНОСТИ
08:11 18.04.2019
36 нане
10:09 18.04.2019
37 Боби
15:39 18.04.2019
38 Аз казах
До коментар #6 от "Жоро":
Няма вода, няма проблем!!18:32 18.04.2019
39 никси
До коментар #34 от "туньо нгов":
оригиналните двигатели на вартбург и трабант са 2ву тактови ,после излезна вартбург спецялно с 4тактов волксфагенов двигател ,а тунинг не е само да му сложиш брони решетки или прагове стопове и лед светлини ,а има тунинг на двигателя ,тоест подобрение ,или както му викат феислифт ,допьлнително доработвано ,ама не в някои гараж ,а в завода .Коментиран от #41
19:57 18.04.2019
40 Хайл
До коментар #6 от "Жоро":
Кой ти каза че нямаха- последните са с 4 тактов 4 цилиндров на поло 1.1,а вартбурга имаше 4 тактов 4 цилиндров от голф 1.315:00 11.06.2019
41 Този
До коментар #39 от "никси":
Пич, нещо си в грешка ми се струва. Тунинг е всичко, което не е заводско по колата или така нареченото подобрение на български език. Също така има оптичен и силов тунинг, като двата дяла нямат никаква допирна точка и могат да съществуват независимо поотделно13:33 05.07.2019