Last news in Fakti

18 Април, 2019 12:49 4 134 31

Бюджетно Porsche на ток

  • sinomach-
  • zedriv gt3-
  • шанхай 2019

В Китай има над 450 регистрирани производители на автомобили и ако не сте чували името Sinomach, не сте единствени. Компанията е известна само на тесен кръг професионалисти заради естеството на продукцията си - кариерни самосвали.

На тазгодишното изложение в Шанхай обаче Sinomach се представя с коренно различен продукт. Zedriv GT3 е компактно спортно купе, което изобщо не се мъчи да крие стремежа си да прилича на Porsche.

Резултатът е симпатична количка с анимационен чар, дължина 4 000, широчина 1 650 и височина 1 280 мм. Задвижването е поверено на електромотор с мощност 133 к.с. и въртящ момент 175, който позволява ускорение до 100 за 7.6 сек. и максимална скорост 160 км/ч.

Акумулаторният блок с капацитет 33.9 кВтч позволява на Zedriv GT3 да изминава по 260 км с едно зареждане. Sinomach планира да произвежда дребни серии от електрическото купе.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реалист

    12 7 Отговор
    Нямам нищо против електричките, напротив - за тях съм. Но защо на магистралата, където е разрешено, аз карам с 200 а те с 90? Докато не оправят проблема с капацитета на батериите все още ще се предпочитат ДВГ.

    Коментиран от #3, #4, #5

  • 2 гост

    13 1 Отговор
    Предполагам.че на нашият пазар няма да ги пуснат за продажба.Готина количка за градско.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Не е проблема в батерията, а в държавата

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Проблемът не е, че ще спреш да пиеш кафе за 20 минути докато ти се дозареди батерията, за да стигнеш до морето с магистрална скорост, а това че няма къде да спреш да ги заредиш тези 20 минути. Когато българинът забогатее да си накупи повече електромобили или цените им паднат, когато станат 10-20 годишни (по-скоро второто), тогава ще се изградят повече и мощни зарядни станции, за да стане удобно пътуването. На този етап, няма бизнес модел за изграждане на зарядна инфраструктура. Тези които са си купили електромобили в България са ентусиасти, които са жертвали практичността на автомобила, защото за тях е по-важно да са в крак с новите технологии.
  • 5 гост

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Много скоро няма да караш с 200 НИКЪДЕ , дори в Германия , за България да не говорим , дето през 10 км на магистралите има допълнителни ограничения на скоростта !!! А "страшните" 380 км до Бургас и 370 км до Халкидики са напълно постижими и сега , да не говорим само след 2-3 години , ако си достатъчно голям мазохист да седиш 4 часа в автомобил без да спреш !!! А бързи зарядни 50 квт вече има 2 (ДВЕ) на магистрала Тракия , едната на бенз. Еко Царацово и една на бенз. Шел Хаджидимитрово , така че дозареждане не липсва дори да караш със 140 , което повтарям много скоро ще е невъзможно , ако не искаш 2-3000 лева глоби за едно ходене до морето !!!

    Коментиран от #6, #7, #9

  • 6 123

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Е с 200 не, ама със 150 км защо не? А проблемът е, че с електричките за 4 часа няма да стигнеш и до Сливен. За да докараш средна скорост за целия път 100 км в час, трябва на повечето отсечки да държиш поне 140. Много интересно, тези бързите зарядни, които са две, а догодина може да станат 4, ако се уцелите по магистралата 10-20 елекрички в една посока, колко време ще чакаш опашката за да заредиш. А пък око ви се сбъднат мокрите сънища за поголовно каране на ел. автомобили, дали няма да е по-бързо пеша да тръгнеш до морето? Защото да на правиш зарядна станция, пък особено бърза не е като да построиш бензиностанция - бодваш две цистерни и си готов. И не можеш да го направиш навсякъде - трябва ти мрежа с определено напрежение. Да не говорим, че като затворим след няколко години следващия блок на АЕЦ-а, ще трябва да се прави впряг за ел. автомобилите и кой каквото намери - магаренце, конче да го тегли.

    Коментиран от #8, #13, #28

  • 7 ьйъэф

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Майко мила какъв бесен радикализъм и фашизъм (без националистическата компонента) те гони тебе не е истина. Дано не се случва да докопаш някаква реална власт над някого, че жална му майка на клетия човек. Ама то като се замисли човек, "пази Боже спяпо да прогледа" не е случайна приказка...
  • 8 Пробег

    3 7 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Ако тръгнеш от София към Сливен със 140 км/ч при 40-градусова жега с включени светлини и климатик, като пристигнеш там ще имаш още 60 километра пробег. Към този момент зареждането на 120 километра пробег, се осъществява за 5 минути. Къде казваш е проблема?

    Коментиран от #11, #26

  • 9 Реалист

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да да, знаеш ли кога германците ще се откажат от неограничената скорост - НИКОГА! Аз карам със 190-200 и ме задминава не особенно модерна кола с поне 270. Хората искат който си бърза да има възможност да го прави. А иначе е съвсем нормално да видиш наточен мерцедес или порше да си джитка тежко и бавно в най-бавната лента. Въпрос на манталитет и приоритети! А даже и да няма ограничения на практика е много трудно да поддържаш скорости над 160 защото трафика обикновенно е тежък и все някой някого изпреварва. Истината е че пътищата отесняха защото тировете и колите станаха много.
  • 10 бавно е

    11 2 Отговор
    Абе какви глупости говорите. Пробвах Кона-та от София до Бургас. Едва издържа до Пловдив. После час зареждане, в Сливен още 1 час зареждане. Ами ако имаше друга кола да зарежда???
  • 11 123

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Пробег":

    Да, де ама аз за електричка говоря. Може би имаш предвид тесла Х с голяма батерия. Ама ако имам 200 000 лева за кола, щях да си купя самолет. Иначе, всички моделчета, при описаните метеорологични условия няма да стигнат и до Пловдив, с голям късмет ако стартираш от околовръстното може и до Стара Загора. И зареждането за 120 км може на бързо зарядно да го направиш за 5 минути, ама на бавната опашка преди това ще почакаш половин един час.

    Коментиран от #12

  • 12 Това ли измисли в бързането

    2 5 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    А да те питам по колко време чакаш за зареждане на бензиностанция? Обикновено колонките там са много по-малко отколкото на зарядна станция за електромобили. А времето за зареждане и плащане се доближава до 15-минутното зареждане на Тесла. Тесла модел 3 струва приблизително колкото недоразуменията наречени "електромобили" на стогодишните. Дори преди въвеждането на бързото зареждане, можеше да се движи със средна скорост над 90 километра в час и изминаваше 4600 км за 52 часа по американските магистрали, където ограничението е 110 километра в час.

    Коментиран от #15

  • 13 Не е ли точно обратното

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    "А пък око ви се сбъднат мокрите сънища за поголовно каране на ел. автомобили, дали няма да е по-бързо пеша да тръгнеш до морето? Защото да на правиш зарядна станция, пък особено бърза не е като да построиш бензиностанция - бодваш две цистерни и си готов. И не можеш да го направиш навсякъде - трябва ти мрежа с определено напрежение."

    Точно обратното е. Ако покрай всички пътища се монтират по един ред фотоволтаици, мрежата ще е необходима, за да има къде да отиде излишното електричество. Докато тези цистерни някой трябва да ти ги зарежда. бързите зарядни станции така или иначе представляват батерия с мощност един мегават, към която са вързани 4 колонки за автомобили или една за камион. Тези батерии се зареждат когато има излишно количество ток и не е задължително зареждането да става с мощност един мегават. Може да се зареждат и със 150 киловата, колко е мощността на старите supercharger.
  • 14 Tangens

    0 2 Отговор
    Китайците имат да учат от Ю. Корея още
  • 15 Язе

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Това ли измисли в бързането":

    Ако има 10 миксера преди теб да зареждат твоите 15мин стават 150.Оня пък един ред фотоволтаици и хоп зарядна станция Може ако реда е от София до Дуранкулак.И пак някакъв си хвали 4600км за 52 часа.Имаше преди години тест със един СААБ.Беше въртял км за някакъв тест цял ден на овална писта май и накрая средната скорост беше много близо до....250км/час.За 20часа 5хил.км.Тесла за 52 часа 4600км.Някаква разлика да вижда някой?

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Разлика

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Язе":

    То разлика има, ама ти се правиш на луд. Едното е безсмислен тест с нулева практическа стойност, а другото реално пътуване. Едното е кръгла писта с един-единствен автомобил на нея без никакви ограничения, а другото е автомобил движещ се по всички правила, по магистрала с ограничение 110 километра в час и реален трафик при минусови температури с електромобил, зареждащ на публични зарядни станции, на които си изчаква реда. Зареждал е десетки пъти и фактора "късмет" е изключен напълно.

    Коментиран от #19

  • 17 Supercharger

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "Язе":

    Абе ти виждал ли си въобще зарядна станция на Тесла? Ако не си напиши "supercharger Tesla" в Google. 10 колонки са абсолютния минимум за натоварен път през 100км, а ти говориш за 10 автомобила на магистрала, където колонките са по 30-40 броя на зарядна станция. Това е днес, когато електричките са под 1% от продажбите и под 0,1% от автомобилите по пътищата. Това са само зарядните станции на един единствен производител. Потенциалът за зареждане на електромобили е много по-голям, защото се зареждат директно на паркоместата, за разлика от бензиноколонките. Представи си Джъмбо плаза със 1000 паркоместа и зарядно на всяко от тях на няколко степени на мощност със съответните цени. Който бърза, спира и зарежда 300км за 50лв и 10 мин. Който не бърза, зарежда за 300км за 40 Мин, докато хапва салатка, пържола и десерт и плаща заедно със зареждането 30лв.

    Коментиран от #18

  • 18 Язе

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Supercharger":

    Ей това искам да го видя-1000паркоместа и всяко с зарядно.А АЕЦ Джъмбо ще се вижда ли някъде наблизо?Това е все едно 1000паркоместа за коли с ДВГ и до всяко бензиноколонка.Мечтай си.Знаеш ли каква инвестиция е това?

    Коментиран от #21

  • 19 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Разлика":

    А каква е практическата стойност на въпросното пътуване с Тесла?Какво искат да покажат?Избират си път с много зарядни и както сам казваш,зареждал е десетки пъти.Страхотно.Погледни го така-тръгваш за някъде и спираш на всяка бензиностанция за 10-15минути.Това е пътуването с електромобил в момента.За следващото ти пътуване ще се замислиш дали да тръгнеш с електричка.Съврменна кола на дълъг път със скорост от 100-110км/час ще мине с един резервоар много над 1000км или ще зарежда не повече от три пъти за 4600км.Аз ако трябва да пътувам с кола и да мисля постоянно да спирам да зареждам ще си хвана влак или самолет ако трябва да е на 1000-2000км.

    Коментиран от #22

  • 20 Янко

    3 1 Отговор
    Проблема си е в манталитета на хората, и аз предпочитам нова кола и то електрическа. Но да са на достъпни цени. А с тез ниски заплати от 1000 лева няма как да стане скоро да караме коли нови. Иначе колата си е супер като за нов продукт.
  • 21 Ток от къде

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Умишлено или не, си пропуснал факта за различните мощности на зареждане. Повечето "зарядни" които се ползват, за да предложат изгодна цена за зареждане, са на практика трифазен контакт с или дори без вграден електромер. Към него се включва кабела, който си носиш в колата и се ползва бордовото зарядно на електромобила. Цените започват от няколкостотин лева и има български производители дори. Токът както ти казах, спокойно може да се осигури от фотоволтаиците върху самите паркоместа. Така или иначе паркинга ще е свързан към мрежата с мощност колкото максималната на фотоволтаиците, следователно няма да има проблем за зареждане и когато не пече слънце, разбира се на различна цена. За търговски центрове и служебни паркинги, това е идеалния вариант.
  • 22 Практически смисъл

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Язе":

    Не мога да не се съглася че това пътуване няма нищо общо с реалността. Никой не пътува 4600 километра само с 15-20 неколкоминутни спирания. Аз си зареждам резервоара един-единствен път ,като ходя на море, но спирам поне 5-6 пъти. На кой му се пие кафе, на друг му се пуши, трети гладен четвърти му се пикае, тук прасковки, там кайсии....
  • 23 gvdff

    3 1 Отговор
    Европейските и азиатските производители едвам докарват 200 км с пълен заряд според книжка. Американчето 500, а китайчето колкото си прецени, а в случая 250км в спортен модел. Проблема на всички тези електрички есамата батерия, и то не колко км минава, а колко време е жива. След 6-7, макс 10г батерията е умряла, а количката за 100 бона в лева ще струва близко до нищо. Което решава единствения проблем на производителя, как да накарат хората да взимат нов автомобил.

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Пълни глупости

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "gvdff":

    Животът на батерията не се измерва в години, а в брой цикли, които при Тесла са 1500. Може да ги използваш и за 3 години, като изминеш 800 хиляди километра. Според настоящия ми годишен пробег, на мен живота на батерията ще ми стигне за ... 40 години. Ти имаш ли притеснения колко ще струва автомобила ти след 40 години? Аз нямам! По-скоро ще мисля какво ще е следващото приложение на батерията след края на живота на купето.
  • 25 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "gvdff":

    Стар коментар от друга статия,която отговаря на някой въпроси.Публикувано във факти.бг: Публикувано във факти.бг: Пич малко да те светна,защо ел.колите ще се продават повече и повече. Да вземем например Тесла Модел 3 и БМВ М3,нали са конкуренти. Тесла ти дава гаранция на двигател и батерия 8 години или 192 к.километра при БМВ е 5 години и 100 к.километра. Да кажем че и двете коли са по 100 к лв. БМВ-то харчи 15 на 100 по 3 лв.литър бензин са 45 лв.на 100 км.За 200 к.километра където Тесла има гаранция на агрегатите при БМВ ще си изгорил бензин за 90 к.лв. За 200 к.километра при БМВ имаш 13 смени на масла,2 ангренажа,съединител и мн.мн. други. При Тесла е без пари,защото като отидеш на работа се свързваш към зарядното,както и като отидеш до магазина например. Батерията на Тесла и да изгори в този период се сменя,също и мотора.Като сметнеш това,ще разбереш сам защо ще се купуват. След 8 година можеш да хвърлиш колата,тя ще се е изплатила.Ако батерията ти изгори на 7-мата година,имаш нова батерия.Абе ще разберете,но ще мине време.
  • 26 истината

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Пробег":

    Със големия Спарк тръгвам от София за Бургс, карам със 100-110 и не мога да издържа нито до Сливен, нито до Стара Загора, а само до пловдив и там зареждам 45 мин, но като има човек пред мен стават 2 x 45. Казвам ти го като голям фен на електричките.

    Коментиран от #27

  • 27 Истината боли

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "истината":

    Представи си какво ще стане, ако се качиш на единствения електромобил на най-големия производител в света. Говоря за е-голф разбира се. С тази скорост може да измине 100 и няколко километра с включен климатик, а след това се зарежда няколко часа. С Тесла модел 3 на приблизително същата цена, при тази скорост можеш да стигнеш до Бургас без да зареждаш. За кой от двата автомобила мислиш, че говорех в предишния си пост? Знаеш ли какво щеше да е реалността, ако преди 30-40 години, Volkswagen бяха започнали да разработват електромобилите от все сърце, както Тесла прави в момента.
  • 28 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Много си зле. Бензиностанция с 8 колонки струва в пъти повече от зарядна станция с 16 колонки вкл. и осигуряването на ел.захранване. Бодвал две цистерни!!! Имаш ли идея какви пари струва двустенна цистерна за гориво, нивомерна система, система за отвеждане на изпаренията, целия комплект датчици. Една мулти колонка от тези които има на ОМВ е шестцифрена сума. Една!
  • 29 Гост

    1 0 Отговор
    За всички ревящи че нямало ток. Ел. енергията употребена от петролна рафинерия за производството на 10 литра бензин е достатъчна електромобил да измине 80км. За по глупавите обяснявам - който кара електричка вместо да хаби ток в рафинерията си го зарежда директно в колата.
  • 30 САЩ

    1 0 Отговор
    Потърсете снимки от паркингите в градчето на гугъл. Да видите точки на зареждане, да видите Теслите и другите електрички. Седнали да обсъждат магистрала Тракия. България кога е била фактор в автомобилната индустрия да попитам
  • 31 Bravo

    1 0 Отговор
    Темата е много интересна ,но само да ви кажа ,че ако в един и същи момент се включат да се зареждат 70000 Ел. автомобила Ел. мрежата на България няма да издържи! Така ,че сме много далеч още от това !!☺