Last news in Fakti

22 Април, 2019 10:57 7 545 26

Това VW ще чупи рекорда на "Нюрбургринг"

  • volkswagen-
  • id. r-
  • нюрбургринг-
  • рекорд
Това VW ще чупи рекорда на "Нюрбургринг" - 1

Новият състезателен автомобил на Volkswagen, който се нарича ID. R, има за цел да подобри рекорда на "Северната дъга" на пистата Нюрбургринг. Това е най-спортният представител на бъдещата серия от електромобили на VW, които ще се продават под името ID.

По-рано този прототип направи нов рекорд на състезанието Pikes Peak International Hill Climb, а сега колата е преработена, за да може да се справи възможно най-бързо със завоите на "Зеления ад". Докато на Pikes Peak инженерите са търсили максимална сила на притискане, тук скоростите ще са доста по-големи и ще се търси максимална обтекаемост.

Това VW ще чупи рекорда на "Нюрбургринг"

Нова е и конструкцията на задното антикрило, като в него е интегрирана технологията DRS (Drag Reduction System), известна от болидите във Формула 1. Ще припомним, че съществуващия в момента рекорд на Нюрбургринг е 6.45.90 минути.

От Volkswagen са убедени, че ID R ще успее да го подобри. Това показвали и предварителните изпитания, които са правени в аеродинамичен тунел. Все още от компанията не казват кога ще се опитат да счупят досегашния рекорд.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бат Гошо

    45 4 Отговор
    Абсолютният рекорд на пистата държи Porsche 919 Hybrid Evo, с време 5m19.55s. А споменатото време от 6.45.90 е за заводски автомобил с доработка, пак Porsche. В този ред на мисли въпросният ID, напълно състезателен концепт, трябва да се цели именно в абсолютният рекорд. Лично мнение..

    Коментиран от #3

  • 2 смях

    15 6 Отговор
    "Все още от компанията не казват кога ще се опитат да счупят досегашния рекорд." - Аз мога да ви кажа - чакат прогнозата за времето. 20 градуса температура и попътен вятър!

    Коментиран от #5

  • 3 гост

    11 29 Отговор

    До коментар #1 от "Бат Гошо":

    Въпросния рекорд е на КИТАЙСКИЯ електромобил NIO EP9 , който на всичкото отгоре има разрешение за нормална употреба по пътищата и вече е продаден в малка серия от десетина броя на клиенти !!!! Освен това фирмата която го произвежда вече изгради първата мрежа по магистралите в Китай за смяна на батерии за електромобилите и в рамките на 3-5 минути , така че Фолксваген имат мноооооого да наваксват , да не говорим , правят "супер прототип" да борят практически сериен автомобил !!!! А Поршетата си ги дръж на плакати на стената да им се радваш , за друго не стават !!!!

    Коментиран от #6, #14, #15

  • 4 сектант

    10 9 Отговор
    единственото което е счупи е коляновия си вал

    Коментиран от #10

  • 5 Хайл

    6 5 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    И да преместят финала с 200 м 😂
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Plameni

    2 0 Отговор
    Очаквам коментар от "Все тая* коя е най-бързата състезателна и доработена кола на Нордшлайфе .Според него най -бързата кола въобще била бугати и някаква на която не и знаел името.Коя е най-бързата на" Зеленият ад"?Оставям на вас коментиращите да му напишете.
  • 8 Ама то не е честно

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Знаех си че ако вече не си писал ще се появиш да обясняваш как няма да е честна битката, само защото става въпрос за електрически автомобил. Не бързай да се радваш. И на pikes peak бяха отишли да съборят електрическият рекорд, но падна абсолютния.

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 фенче

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Имат ли колянов вал електричките?
  • 11 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Леле нямаш ли други неща да правиш, освен да заплашваш хората по интернет.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Плаши гаргите

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Заплашва той, само че няма топки. Предложих му да се срещнем. Просто го помолих да дойде сам и невъоръжен. Щял да дойде въоръжен и с биячи.

    Коментиран от #21

  • 14 Ferdinand Porsche

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=PQmSUHhP3ug
  • 15 Бачо Киро

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Стига писа глупости моля те. Рекордът на Нио падна отдавна. GT2 RS е това, което е много близо, други минаха електричката.

    GT2 RS MR 6:40.33 700ps (доработки по шаси и аеро, без да е пипан двигателят)
    Aventador SVJ 6:44.97 770ps (с полу-клетка, предлага се като опция)
    Nio EP9 6:45.9 1360ps
    GT2 RS 6:47.3 700ps

    Старият абсолютен рекорд беше на Стефан Белоф с Порше 956 - 6:11.13 от 1983 г. Порше 919 Hybrid Evo подобри абсолютния рекорд на 5:19.55.

    Смешното е, че коли с половината мощност на Нио Еп9 го бият, донастроеното GT2 RS с цели 5 секунди при това. Лошо няма в развитието на EV, но трябва да престанете да летите из облаците. Да не говорим, че 911 и Авентадор, а особено 911, са си не само серийни автомобили, а и напълно използвани в ежедневието. Nio EP9 има продадени 6, малко трудно да мине за серийно производство, за цената въобще няма да говорим.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Димитър

    4 7 Отговор

    До коментар #15 от "Бачо Киро":

    Дори да имаш достатъчно пари за обслужване, нито една от двете не става за всекидневно шофиране. Със студени гуми и студени спирачки, спират по-зле от корейска малолитражка. Да не говорим интервалите на обслужване. Всеки месец да сменяваш гуми, накладки, спирачни дискове, масла и тн. си е убийвство от където и да го погледнеш.

    Коментиран от #19, #20, #22

  • 17 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Бачо Киро":

    Точно! Надявам се "Все тая"да чете.
  • 18 Spawn

    8 0 Отговор
    Слушай сега... на едно Порше може да му кажеш че е грозно, може да му кажеш че е непрактично... ама да кажеш че за нищо не става при положение че правят най–бързите и най-балансираните коли... тук вече се изложи мизерно... ама много мизерно! Аз на твое място бих потънал в земята от срам.
  • 19 Бачо Киро

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Димитър":

    И Авентадор, и 911 стават за ежедневно шофиране, стига си говорил глупости. Не, не са Е-клас Мерцедес. Никъде и не съм писал такова нещо. Ежедневно ползване не означава да караш 3км до кафенето. Познавам 2ма, единият с 997 GT2 RS, другият с 991.2 И двамата си ги карат абсолютно редовно. Както можеш да си представиш, не са им единствени автомобили, което означава, че не се карат 365 дни в годината. Дори в немското Мобиле има на по 12-13-15 хил.км, коли на по година... Ако сравняваш с карането на единствената си кола, не е баш същото. Като сложиш другите коли които имат такива собственици и няколкото месеца в шоуруума за продажбата - мисля, че и сам можеш да разбереш дали е карана, щом има примерно 13000км за няколко месеца... Колкото до Nio Ep9... Мисля, че въобще няма смисъл да говорим...

    Коментиран от #23

  • 20 Бачо Киро

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Димитър":

    Между другото никой не сменя всеки месец масла и накладки... Откъде ги изнамирате тези глупости? И кой си купува супер спортен автомобил за 300000+ евра ако не може да го поддържа? Дори изнеженото Ферари не сменя толкова често... Виж им големия и малкия кит... Дрънкате колкото да се намирате на приказки за неща, които сте видели само в Интернет...
  • 21 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Плаши гаргите":

    Хайде кажи къде бе шушумиго. Предложил бил, евнух!
  • 22 асддса

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Димитър":

    В големите градове повечето коли са все такива. Обслужват се като всяка друга кола, един път в годината. Ако я караш по улиците и гуми и спирачки не трябва да сменяш толкова често.
  • 23 Антиелектрика

    8 0 Отговор

    До коментар #19 от "Бачо Киро":

    Ти с болни електрофилски мозъци не може да излезеш на глава. Коли които чупят рекорда на Ринга спирали по-зле от корейски малолитражки - смятай за какво увреждане на втория етаж говорим!

    Коментиран от #24

  • 24 Димитър

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    Електрика,
    Коли са божествени. Това не се оспорва.
    Но и ти като Бачо Киро имате приятел, който има приятел, който кара такав автомобил, а цялата информация си я вадите от Youtube.
    Колкото и да не ти се вярва, със студени гуми и студени спирачки тези коли НЕ спират. С тръгни-спри в града все едно си с пластмасови галоши.
    Кола, която вадиш само събота и неделя, не е кола за всекидневна употреба. Това се опитах да кажа на Кирето, но явно ефектът е друг.
  • 25 Алфа Ромео

    2 2 Отговор
    Може ако им го направи Ламборгини, принципно нямат ранг да правят такива коли, тяхната сила е комби-трактори.
  • 26 Не зная дали Поршето е най-бързо ,Но

    3 0 Отговор
    да кажеш,че за нищо не става,това вече не сериозно.Може и да не е най- бързо, и това не толкова важно,по-важното е,че доставя супер удоволствие при шофиране .И все пак Поршето си е Порше.