Last news in Fakti

25 Април, 2019 13:50 57 574 87

Къде отиват старите дизели от Германия?

  • германия-
  • дизелови автомобили-
  • износ
Къде отиват старите дизели от Германия? - 1
Снимки: Shutterstock

В Германия ограничението за движение на стари дизелови коли продължава да се разширява и немците масово се стремят да се отърват от тези автомобили. Знаете ли обаче къде отиват те?

Къде отиват старите дизели от Германия?

Отговор на този въпрос ни дава изданието Autozeitung и според него износът на стари дизелови возила от Германия през изминалата 2018-а е нараснал с 20.5% спрямо предходната година.

Къде отиват старите дизели от Германия?

Странно е, че тези автомобили не се изнасят само в страните от Източна Европа, но те определено преобладават. Нашата страна не е сред лидерите по внос на стари дизели, но определено присъства с приличен внос. Ето и къде се изнасят най-много старите германски дизели.

Къде отиват старите дизели от Германия?


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 джамбазин

    114 52 Отговор
    Как къде отиват - идват в България ... моргата за автомобилите от запада

    Коментиран от #3, #75

  • 2 Йозеф

    272 32 Отговор
    Отиват в Дупница и Горубляне. После им се маха катализатора, щот ги изкупуват по 300 кинта, затапва се DPF филтъра и се "чипосва" да може да фъгра сажди на светофарите.

    Коментиран от #30, #38

  • 3 Марто

    150 15 Отговор

    До коментар #1 от "джамбазин":

    Ми оказва се, че има по-големи морги от нас

    Коментиран от #24

  • 4 ЛУМПЕСТАН

    111 50 Отговор
    ОТИВАТ ТАМ КЪДЕТО ИМА ЛУМПЕНИ . . И НАЛИ СА СТАРИ ДИЗЕЛИ ТА ИМ ПРЕМАХВАТ И КАТАЛИЗАТОРИТЕ / ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ/ . . . . ТА ТАМ ОТИВАТ . . . ДЪРЖАВАТА СПИ ДОКАТО СЕ ПРЕМАХВАТ СТОТИЦИ ХИЛЯДИ КАТАЛИЗАТОРИ . . .

    Коментиран от #12

  • 5 с2н5он

    77 29 Отговор
    При бай Ганьо, къде да ходят!
  • 6 Amix

    63 44 Отговор
    Във Булгаристан 😁
  • 7 гост

    89 11 Отговор
    от коя и до коя година се води стар дизел ?всеки си има различни виждания колко му е стар дизеловият автомобил
  • 8 Геро

    94 12 Отговор
    Вие изобщо видяхте ли таблицата по горе или я карате на изуст???

    Коментиран от #44

  • 9 Геро

    103 15 Отговор
    Отворете поне статията.. не карайте на празен ход :)
    И тук идват и какво от това???
    От Италия не идват ли тук?
    Не сме производител на Автомобили все от някъде ще ги внесем!
    Стига с тази тъпотия дизел/бензин.
    Нима не внасяме бензинови?

    Коментиран от #11, #18

  • 10 124

    71 6 Отговор
    Изненадващо в случая е че пред нас в таблицата всички страни са по-богати

    Коментиран от #43, #83

  • 11 Ганьо

    67 62 Отговор

    До коментар #9 от "Геро":

    Почти не внасяме.... Всичко що се движи по пътищата трака на трактор.... Вечер по кръстовищата не се диша! Мисля да сменям още веднъж филтрите на купето с такива с активен въглен и да карам само на затворени прозорци че иначе няма спасение. Но и Лукоил е виновен. Трябва да паднат цените на газта и бензина а да вдигнат още тези на дизела!

    Коментиран от #14, #17, #48

  • 12 Ганьо

    37 26 Отговор

    До коментар #4 от "ЛУМПЕСТАН":

    Бтв дизелите нямат катализатори, само DPF. А наще масово ги махат, щот не могат през уикенда да покарат малко извънградско да го изчистят...

    Коментиран от #23

  • 13 onq s konq

    59 36 Отговор
    Добре е "некои хора" да разберат простата истина,че 1 двигател/ОСОБЕНО ДИЗЕЛОВ-несравнимо по-бавно амортизиращ се от бензинов поради по-бавните си обороти/ може да "зарови" ПОНЕ 2 ЧИСТО НОВИ КУПЕТА!И в тоя ред на мисли да уточним какво значи "стар дизел"-СТАРО КУПЕ,ИЛИ СТАР ДВИГАТЕЛ?!
  • 14 Bobo

    59 23 Отговор

    До коментар #11 от "Ганьо":

    И така ще се опазиш от саждите, но ще те отровят с храната която консумираш ,стига ривахте по дизела че и бензиновите Ви дриги са още по зле
  • 15 Бобо

    30 7 Отговор
    За това го направиха 300к.с на газ от 98г - 400лв данък поне много знаете , А мойте дизели евро 4 и 5 по 200 лв
  • 16 Александър

    95 6 Отговор
    Дайте ми пари, не ми давайте акъл кое е мръсно и кое не! Докараха хората до просешка тояга, а оялите се депутати си возят тлъстите задници и те в дизели, но ще спрат моя! Техните пак ще си пушат заедно с камиони и автобуси и ще се правим,че чистим Европа!
  • 17 111

    70 7 Отговор

    До коментар #11 от "Ганьо":

    И като вдигнат цената на дизела , после ще питаш защо ти искат 2 лв за хляб! :)

    Коментиран от #41

  • 18 123

    85 7 Отговор

    До коментар #9 от "Геро":

    Прав си в България, повечето са от Италия, защото от Германия са скъпи. Също другите са се подвели по леко заблуждаващата статия. Това в процентите е ръст във вноса. При нас вноса на стари бангии - включително дизели е огромен и не може да се очаква голям ръст. Сега ще ви разтълкувам таблицата. България има внос за миналата година 100 000 дизела. Тази сме внесли 27 % повече или 127 000 трошляка. Словения, миналата година са внесли 10 000 дизела, тази година този внос се е увеличил с 5 000, тоест при Словения ръста е 50 %. Ама тук някакви учени викат ние сме добре - по следата сме. Само дето ние сме вкарали 127 000 боклука, а словенците само 15 000.

    Коментиран от #20

  • 19 Иванчо l-ви

    58 3 Отговор
    Нашата страна е сред лидерите ако говорим за брой автомобили на година. Таблицата показва ръста за периода в % и не дава точна информация за бройките. Сигурен съм че сме в Топ 3 по брой внесени дизели.
  • 20 Иванчо l-ви

    16 1 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Геро ме изпревари :)
  • 21 007

    19 11 Отговор
    ИТАЛИЯНСКИТЕ ДИЗЕЛИ ОТИВАТ САМО В СТОМАНА ПЕРНИК.

    Коментиран от #77

  • 22 гост

    27 2 Отговор
    27.7% от Германия , 62.3 от южна Италия!!!!!
  • 23 Гостилничаря

    22 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ганьо":

    Те тава пък отде го чу!? Това, че ти не си виждал дизел с катализатор само доказва още веднъж казаното от #4.....
  • 24 Пешо

    22 0 Отговор

    До коментар #3 от "Марто":

    Прав си, усраинците този път ни изпревариха по сиромашия.
  • 25 Talisman

    35 1 Отговор
    Щото и дизела е много хубав в бг пък и цената му и айде турбинка и дюзички .Къде отиде икономийката от 5 на 100 разход във сервиза.
  • 26 БУКО БАЛАМАТА

    21 3 Отговор
    ПРОЗЗЗ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА. ПРОСТОТИИТЕ НЯМАТ ПОЧИВЕН ДЕН КАКВИ СА НИ ГОРИВАТА БУКОВЦИ???????
  • 27 Който разбира тук се спира

    23 3 Отговор
    Приятели,тук се внасят Италянки,Германките са по-скъпи.В класацията внос от Италито ще сме фърст /номер едно!!!/
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Guest

    32 6 Отговор
    Много е лесно решението за дизела у БГ-то. Постановление: види ли Ганчо полицая пушещ таралясник - трафик бан! Да ду'а супата. Ние не сме 100 млн. като германците, че чак в детайли да ни бърка Е1, 2... 6, на майка им ....... Ама поне да спрем директнот "хапване" на сажди. Друго, да се забрани със закон корменето на "тапи и запушалки" от тунинг ателиетата, а и смятам, че бъзикането на техническите параметри на всяка кола трябва законово да се документират официално!

    Коментиран от #64

  • 30 Пепи

    16 2 Отговор

    До коментар #2 от "Йозеф":

    Самата истина,класацията е за заблуда.

    Коментиран от #39

  • 31 месара

    27 7 Отговор
    значи в германия ги махат да не замърсяват околната среда, но разрешават да се внасят в България! нали уж сме в ес, нормите уж еднакви, уж няма двоен стандарт, но тук може да замърсяват. да си ги държат там и да си ги търкалят или да ги топят! защо разрешават износа им?

    Коментиран от #74

  • 32 Отчето

    10 6 Отговор
    Всичко Ива в Бойколандия чада мои тва дет пише по горе е лъжа
  • 33 Хахах

    23 8 Отговор
    Отиват там където е имало комунизъм - ограничени и прости хора си мислят че ще станат част от запада без да късат с изтока хахахахха
  • 34 ТОДОР

    27 13 Отговор
    По-добре дизел на 8-9години внос отколкото да си караш старата кола на 18-20 години няма пари за нова кола
  • 35 Tony Pro

    31 4 Отговор
    Дизела в България е за тежки бавно оборотни двигатели. За градско само на ток. Няма дизелак на 10 години и на “120000 реални”. Германеца взима кола да я кара, не да я бута и лъска в неделя. Там колите минават средно по 45000 на година. Така че всичко в Дупница и Горубляне не си знае километрите

    Коментиран от #55

  • 36 Алфа Ромео

    21 3 Отговор
    Айде бе родни авто-джамбази, излагате се, що не вкарвате повече димящи кюмбета, взе да ни става лошо от чистия планински въздух...
  • 37 realist

    44 6 Отговор
    На дизела нищо му няма, просто налагат електромобили, които в бъдеще не са никак икономични, понеже една батерия в най добрите прогнози издържа 7 - 10 години. После обаче какво се случва с милионите батерии, които вече ще са скрап, заводите произвеждащи трзи батерии колко замърсяват, добива на никел и другите химични елементи нужни за производството, батериите пък оказват влияние на озонния слой и тн и тн... Супер нерентабилно и недоизмислено...
  • 38 Алфа Ромео

    24 6 Отговор

    До коментар #2 от "Йозеф":

    Много добре описа картинката, после викат разни дизел-специалисти че те били много екологични щото били на 5-10 години, но забравят да споменат че са на 500 000 + км и са изтърбушени пречистващите системи тук.
  • 39 МБ 124

    21 1 Отговор

    До коментар #30 от "Пепи":

    Само че критерия за стари дизели за Австрия и Дания са коли до 3год.

    Коментиран от #42

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Ганьо

    51 3 Отговор

    До коментар #17 от "111":

    Никъде в Европа няма толкова високи цени на хранителните стоки. И са високи не заради цените на горивата а защото ни управлява престъпно картелно споразумение с правителството барбар!
  • 42 МБ 124 200д.

    27 1 Отговор

    До коментар #39 от "МБ 124":

    Карам 25годишен дъргел защото не мога да си купя друга а камоли и да я поддъжам.Но има много по замърсяващи и по нови без катализатори еро 3/4които пушат в пъти повече от моята.
  • 43 просяк

    11 1 Отговор

    До коментар #10 от "124":

    То по бедни от нас няма в таблицата!
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Коко

    13 1 Отговор
    Едни тролета ,които не са излизали по далеч от кварталния "магазин" се прописаха и даже влизат в спор , кой от тях е бил до по далечния.Аз днес връщайки се от Германия Ви заявявам ,че неможах да "ползвам отстъпка за дидел автомобил" замьрсяващ .Никой не отстъпва от цената!
  • 46 Иван

    15 3 Отговор
    Естествено, че в България или в Африка. Къде другаде?!
  • 47 Алфа Ромео

    11 0 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Ние тук сме малка част, общо 80% са дебилите в БГ, един учен умен човек ни го каза и за мен е на 100% прав.
  • 48 еко

    5 6 Отговор

    До коментар #11 от "Ганьо":

    5лв газ и 10 бензин и нафта. всичко замърсява.
  • 49 Най добрия

    19 3 Отговор
    Kато гледам автосалоните в БГ са 99% дизел трошляк и бг баламурниците ги купуват и си мислят че карат евтино и хубаво ама анемеца е половин век напред и го е измислил чистете ги при бедняци те.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Тсисан

    10 9 Отговор
    Само бензин.Без печки
  • 52 Здравомислещ

    30 13 Отговор
    Имайте малко мозък в главите си! Престанете да говорите това с което ви промиват мозъците. Истината е, че от много години потреблението на дизел е над три пъти повече от това на бензина. При получаването на дизел неминуемо се получава и бензин. Когато имаш излишък на бензин то тогава трябва да намериш начин как да го продадеш. Начина е намерен политически. Казваш на тъпаците, че дизела е вреден и те започват да купуват бензинови автомобили. Хем повече употребяват, хем си продаваш излишната стока на висока цена. Ако кампанията не проработи им налагаш забрани и санкции. Всичко е пари, мили хора!

    Коментиран от #60

  • 53 Ааааа

    11 3 Отговор
    Защо не е направена справка с подробна информация за колите, които се карат в България?????
    Няма кой ли да я изготви?
    На око може да се предположи, че всяка трета кола е замърсяваща, независимо от годината и модела. Няма административен капацитет да се предотвратява движението на подобни коли-гърмящи, тракащи, пушещи, вонящи, скърцащи.....???
    Кой печели от липсата на критерии , норми и контрол?
  • 54 TuTu

    16 1 Отговор
    Голема глупост!
    Старите дизели от Германия отивали в Австрия.
    Мале ,мале,мале.....а народа чете и верва
  • 55 Бачо Киро

    16 2 Отговор

    До коментар #35 от "Tony Pro":

    Така е, минимумът километри на година, според които има смисъл в Германия да се купува дизел са 30000 на година. Говорим за нови коли със сметнати обслужване и тн, които там са значително по-скъпи от при бензин. Отделно по-високата покупна цена. Под 30000км на година няма смисъл, разликата в горивото и разхода не оправдава по-високата цена на покупка и поддръжка. Затова и твоите 45000 най-вероятно са тамън пробега на средния потребител. Както знаеш, като наближи краят на гаранцията и често колата се сменя - и айде нов внос у нас на "малко" километри... Тя на 5 години е минала 250000, те на 8-9 ги предлагат на 120000км 😂😂😂

    Коментиран от #76

  • 56 Зайко Байко многознайко

    6 2 Отговор
    Не ми трий коментарите бе ограничено модераторче,много си жалък! Истината боли нали?
  • 57 Николай

    5 1 Отговор
    Масово от Германия и Холандия старите коли се изнасят за Африка и Южна Америка.
  • 58 Николай

    5 0 Отговор
    Тези проценти нищо не означават 136,8% за Украйна от колко са тези проценти от 100 коли, от 1000 или от 100 000?
  • 59 Срам и позор

    3 5 Отговор
    Отиват в герберската държава на БойкоРазбойко.
  • 60 Николай

    15 3 Отговор

    До коментар #52 от "Здравомислещ":

    Точно обратното имаха дизел в излишък на ниска цена и излъгаха хората, че дизела е евтин и икономичен. Обаче не им казаха, че цените на автомобилите е по висока и поддръжката е по скъпа. Така си продадоха новите технологии за дизелови двигатели и след това надуха цените на дизеловото гориво. А след това внедриха още по нови двигатели и спомагателни системи които оскъпиха още колите, след това ги направиха трошливи, да се скапват около 250 хиляди км.
  • 61 Нищо не разбиращ

    9 4 Отговор
    Радославе,вземи да се поинтересуваш от политиката на Австрия и Словения относно дизеловите автомобили със сертификат Евро4.Двете държави забраняват от 2019г какъвто и да е внос на тези автомобили дори за резервни части както беше до сега със сертификат Евро 3.Не пишете повърхностни коментари и таблици които нямат база кое от колко.
  • 62 Николай

    9 2 Отговор
    Това е след 95-96 година дотогава дизелите бяха железни, бензиновите също. Обаче дизелите бяха тромави и шумни. Нямаше комън рейл, помпа-дюза и други модерни дивотии. Материалите от които се произвеждаха компонентите бяха качествени. Старите дизелови Мерцедеси и Пежо даянеха по 500-600 хиляди км.

    Коментиран от #63

  • 63 Янко

    6 14 Отговор

    До коментар #62 от "Николай":

    Помпа дюза има всеки дизел бе глупак

    Коментиран от #78, #79

  • 64 МАК

    4 6 Отговор

    До коментар #29 от "Guest":

    Личи се че си неграмотен в рази област и пишеш!! При тезо горива подобия в Парцаландия,махането на катализаторите в незнайно състояние е правилно действие,защото ще замърсяват по малко!! Дълго за обяснение защо!!!а тунинг ателиетата вършат много добра работа като се пренапише грамотно софтуера, регулират се по финно гориво въздушната смес ,се подобрява горенето тоест по пъкно изгаряне на горивото оттам по малко вредни емисий отзад!!! Хайде стига такива Лаици като теб и други подобни сте говорили глупости!!! Аман!!
  • 65 Прост

    6 2 Отговор
    Ибахте малоумниците имало тук.
  • 66 lulu

    1 2 Отговор
    Така и не разбрах ,как се смятат тези проценти? Едно време в училище ни учеха ,че като събереш всички проценти в таблицата ,сбора трябва да е сто.
  • 67 Автоморга

    2 4 Отговор
    При нас идват тези дизелчета вие като незнаете колко печеля с автоморгата изобщо не коментирайте.Това са свежи пари от Германия още веднъж благодарим ти германиьо .
  • 68 Стършел

    5 7 Отговор
    Вижте таблицата - Северна Македония я няма! Там, ако не се лъжа от десетки години има забрана за внос на дизел по-стар от 3 години (не съм сигурен в цифрата),но им свалям шапка на макетата за това! Още не са в ЕС, но в мисленето си са много пред нас в това отношение.

    Коментиран от #71

  • 69 Радо

    5 1 Отговор
    Няма как просто ние да изкупуваме най-много дизели от Германия и Италия, много сме малко като народ, и сме бедни като покупателна способност, нас просто ни няма на картата на света, че да сме изобщо някакъв фактор за каквото и да е било, даже и за покупката на стари дизели.
  • 70 ивчо

    7 4 Отговор
    много дървени философи, то бензиновите са като листата на дърветата, кислород отделят. Чудно що австрия и франция внасят повече секонд хенд возила.
  • 71 ивчо

    3 2 Отговор

    До коментар #68 от "Стършел":

    затова карат още 40 годишни застави и фиатчета....от Титово време....

    Коментиран от #72

  • 72 Команг

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "ивчо":

    Сигурен ле си 😁, макар да подобро Застава од извозена дизел канта.
  • 73 Рашън

    3 1 Отговор
    Абе що не виждам тука Русия,май те карат само нови коли ,а пък са уж бедни,,,,,,,,,,,,,,,,
  • 74 Баба Вуна

    4 1 Отговор

    До коментар #31 от "месара":

    Наде, в Германия изхвърлят старите дизвли, за да принудят хората да си купят нови автомобили, че нещо след скандала на Фолксваген в САЩ, нещо зациклиха нещата с продажбите! А това са стотици милиарди за немската икономика!
  • 75 пак ли

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "джамбазин":

    при нас отиват най старите, но има и по нови дизели, пак на далавера,но не за бг.пазар,ни сме толкова бедни че се радваме и на най скапани -20-30г.боклуци,говоря за отровата която бълват тези коли.
  • 76 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Бачо Киро":

    За това вече се купуват елктрички. При Тесла гаранцията на двигател и батерия е 192 хил.км. За тези км.един бензинов двигател ще ти изгори гориво за 50 хил.лв. без да се смята подръжката за тези 200 хил.км. Тесла за тези км.ще изгори ток за 6 хил.лв. Тук все още не са включени 13 сервиза и много,много сменени части за тези 200 хил.км. Като сметнете разходите,Тесла излиза по-евтина. Тесла Модел 3 във Франция струва 85 хил.лв.

    Коментиран от #80

  • 77 Кмета

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "007":

    Това е коментар на пълен невежа.няма по-добри дизелови мотори от италианските.
  • 78 Николай

    13 0 Отговор

    До коментар #63 от "Янко":

    Помпа-дюза няма всеки дизел поинтересувай се. Например Common Rail технологията не е помпа-дюза. Старите дизели имат помпа високо налягане ГПВН която е зацепена към коляновия вал. И не ми казвай глупак. Аз не обиждам никого. Между другото специалността ми е ДВГ.

    Коментиран от #82

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 MAD

    2 5 Отговор

    До коментар #76 от "гост":

    И ЗА ТОВА ТЕСЛА ГЪРМЯТ ПОСТОЯННО И СА ОПАСНИ.
    А КОЛКО ПРОБЕГ ИМА ЕДНА БАТЕРИЯ ТЪПАКО СЛЕД ТОВА? БАТЕРИЯТА СТРУВАТ КОЛКОТО НОВА КОЛА
    А КЪДЕ ТЪПАКО ВОБЩЕ МОЖЕШ ДА СРЪВНЯВАШ ЕЛ БОКЛУК С АВТОМОБИЛ С КАЧЕСТВЕН И ПОДДЪРЖАН ДВИГАТЕЛ

    Коментиран от #81

  • 81 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "MAD":

    Много си интересен с коментара си. Така,ли са ви научили в БГ,че се палят? Е как се палят там,като имате 100 ел.коли,а в Норвегия като има 300 хил.ел.коли,нито една не се пали? Колко е пробега на една нова кола с бензинов мотор? ТСИ не бяха ли изчислени,за около 250 хил.км.? А ти на кола където ускорява,за по-малко от 5 сек.и кара с 230,казваш боклук? Защо,защото върви на ток? Какво имаш предвит с добре подържан ДВГ? Знаеш ли колко излиза добра подръжка на един ДВГ,за 200 хил.км. ,като не му сваляш половината компоненти,така че да не ти пречат?Имам предвит,катализатор,ДПФ,ЕГР и така,да нне говорим че и турбо заминава,на тези км.При ел.колите са ти в гаранция.Та какво имаш предвит тъпако?
  • 82 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Николай":

    Така е. Но в БГ,всеки си мисли,че знае всичко,никой не може да знае повече от тях и първо започват с обидите. До колкото разбирам и по училищата е така,учениците “разбират“ повече от учителите! Какво да правиш,такъв народ.
  • 83 Слави

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "124":

    Хаха а коя след нас в таблицата е по бедна
  • 84 авто джанбазин

    2 1 Отговор
    е ние в таблицата сме на 9то място ,та така че още ни е рано за ограничеие за дизела ,тука само болните мозаци бращолевят глупости да ни е дил мрьсен вьздуха, а и по жизнен стандарт сме по назат от другите и по зле , та да си купим нови дизели,от авто магазин.

    Коментиран от #85

  • 85 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #84 от "авто джанбазин":

    Не разбрахте ли,че тази таблица не ти дава информация на кое място сме по внесени коли.Тук ти дават увеличението в проценти,но няма информация колко коли са внесени предна година тук и в тези държави.
  • 86 ЛОШ МАТЕРИАЛ

    1 0 Отговор
    На мен ми прави кеф, как бръмчи и реве дизела, не мога да свикна с електрически електрокар.
    Не ми ли смърди на пушилка от нафта мани тая работа.
    Жалко че нищо не поизвеждаме, дори една игле неможем да правим, ажсега ни забраняват и домати да произвеждаме.
    Защо? Комисионерите трябвало да печелят.
    Ужас от некадърници и леваци, лош материал
  • 87 Иван

    1 0 Отговор
    Ама никой от коментиращите не допълни, че от Германия идва ръжда на колела, а не автомобил годен зя употреба.