Уляновският автомобилен завод се подготвя да пусне едно специално изпълнение на култовия си модел, познат с прозвището "Буханка". Новата версия ще се нарича "Трофи" и ще се отличава с още по-голяма проходимост и с водонепромокаеми седалки.
Иновацията ще получи и специални стоманени джанти с офроуд гуми BFGoodrich All-Terrain, експедиционен багажник на покрива, стълба в задната част за по-лесен достъп до покрива и с въпросните водонепромокаеми седалки, които ще са с възможност за регулиране и с подгрев.
Двигателят е 2.7-литров бензинов четирицилиндров и разполага с мощност от 112 конски сили. Максималният въртящ момент е 198 Нм, който се предава на четирите колела през петстепенна механична трансмисия, демултипликатор и блокируем заден диференциал.
Шасито също е доработено сериозно. Поръчки за новата версия "Трофи" ще се приемат от първи май тази година, като цената на машината ще е 829 900 рубли - сума, равняваща се на 11 500 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
14:52 25.04.2019
2 Meganoob BG
Коментиран от #3
14:52 25.04.2019
3 стоян георгиев
До коментар #2 от "Meganoob BG":
хахаха!!!ти ква кола караш?предполагам западняшка!!!!или си с трамвая?Коментиран от #4, #46
14:54 25.04.2019
4 Незнайко
До коментар #3 от "стоян георгиев":
В гората карам УАЗ, а ти с какво ходиш за гъби ... може би с колелото, щото опела загасва в първата по-голяма локва???Коментиран от #31, #56
15:01 25.04.2019
5 стоян
15:04 25.04.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 сиктант
Коментиран от #8, #9, #14, #19
15:09 25.04.2019
8 Некой
До коментар #7 от "сиктант":
Кво туй Дръстър бе?15:17 25.04.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 СссереМ
Коментиран от #22, #49
15:39 25.04.2019
11 Мерджо
16:07 25.04.2019
12 Кракра
16:16 25.04.2019
13 В СТАРИЯ МОДЕЛ ХАКАХ ЧЕТИРИ
16:32 25.04.2019
14 сектант
До коментар #7 от "сиктант":
уазката ме дърпа мен, признавам си16:36 25.04.2019
15 И В ЯПОНИЯ ИМА КУЛТ ТОЧНО
17:00 25.04.2019
16 Borislav Popov
Коментиран от #17
18:31 25.04.2019
17 РЗС
До коментар #16 от "Borislav Popov":
няма климатик за жегата през лятото, щото климатиците в колите са доста голяма новост точно 80 години от както почнаха да ги монтират американците. Но кварталния майстор може да за 200 евро да сложи един конветорен на покриваКоментиран от #20
19:14 25.04.2019
18 Алфа Ромео
Коментиран от #55
19:27 25.04.2019
19 Пенчо
До коментар #7 от "сиктант":
За туй си постоянно у сервиза, щото на*кания ти 1.2 "мотор" бърже сдава багажа.19:35 25.04.2019
20 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #17 от "РЗС":
Ай да те открехна малко на автомобилни иновации. Американците монтират климатици на автомобилите си от края на 40-те години (било е много голяма екстра) тъй, че вземи прочети малко пък тогава се изхвърляй като чи**я на пясък.Коментиран от #21
19:40 25.04.2019
21 РЗС
До коментар #20 от "Синдикат на Ало Измамниците":
айде научи се да четеш пъ тогава ходи да открехваш - Първият сериен автомобил, оборудван с климатична система, е Packard 180 Formal, произведен от Packard motor car Company през 1939 г.Коментиран от #23
20:03 25.04.2019
22 Алфа Ромео
До коментар #10 от "СссереМ":
Недей се кахъри, достатъчни са конете, има и понижаващи предавки които повишават мощността драстично.20:26 25.04.2019
23 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #21 от "РЗС":
Въй как ма "нахрани".20:53 25.04.2019
24 ГОРАЗД
Коментиран от #48
21:01 25.04.2019
25 hienata
Минусите също са му много, комфорт нула (повече от час във фургона си е мазохизъм).Разход на гориво - убииствен. Ръждясва. Раздатката е проблемна. Има нещо недомислено в предницата -много лесно се "отваря". Двигателя се износва много бързо - 80 000 и ремонт. А "дребните" проблеми изнервят много. Почти винаги нещо на ток не работи.
Коментиран от #38, #40
21:40 25.04.2019
26 Матю Макконъхи
21:53 25.04.2019
27 2.0R
21:58 25.04.2019
28 Големия Хур
Коментиран от #47
22:27 25.04.2019
29 Бати Злати
22:35 25.04.2019
30 ник3900евро
22:47 25.04.2019
31 стоян георгиев
До коментар #4 от "Незнайко":
караш уаз в гората!!!ти си истински мъж еи!!!!таратаика от 40 те години на 20 ти век открадната от руснаците и произвеждана до днес е въпросната буханка.ти явно не си чувал за нисан или за даихацу или за сузуки ,да не говорим за мерцедес или унимог.тая таратаика може да я караш в гората само ако си много близо до гората щото ако трябва да стигнеш до гората с нея ти е спукана работата заедно с бъбреците.и не се напъваи да ми обясняваш колко много коли си изоставил в гората с тоя барутарник.тия съм ги слушал бая докато ви гледам в дупките.обясни и как се справяш с растояния от огромните 40-50 км без ремонт и без прегряване на двигател и пътници.и може да се посмееш от сърце като влезеш в някои руски форум кво ги правят руснаците такива фенове на буханката.Коментиран от #36
01:01 26.04.2019
32 Кико
06:57 26.04.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Българин във Воронеж
09:59 26.04.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА
До коментар #31 от "стоян георгиев":
НЕ ЗНАЕ ЧЕ В СИБИР СТЕПИТЕ НА МОНГОЛИЯ И КАЗАХСТАН ДЕТ НА ХИЛЯДА КВ. КМ. МОЖЕ ДА НЕ СРЕЩНЕШ ЧОВЕК СЕ КАРА САМО БУХАНКА И НИЩО ДРУГ ЩОТ СЕКИ СИ Я ПРАЙ НА МЕСТО С ДВА КЛЮЧА ОТВЕРКА И КЛЕЩИ. СИЧКО ДРУГО ЗАКЪСАЛИ ТАМ СИ ОСТАВА. ТИЯ ЗЕМИ СА ЗА ХОРА С КУРАЖ И ТОПКИ. ТАКВИЗ ВИЙ НЕ ПОЗНАВАТЕ В ЕС....Коментиран от #37, #42, #57
14:43 26.04.2019
37 А ПРОПО ВИЖДАЛ СЪМ
До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":
БУХАНКА ПРЕДВИЖВАЩА СЕ НА ЕДНО ЗАДВИЖВАНО КОЛЕЛО ЗАРАДИ РАЗБИТИ ДЕФИРИНЦИАЛИ И БЛОКИРАН ПИНЬОН С ЧЕТИРИ ПИРОНА НА ЕДИНСТВЕНОТО ЗАДВИЖВАНО КОЛЕЛО....14:48 26.04.2019
38 Гъсчо с З
До коментар #25 от "hienata":
Е то какво има на ток в тоз варел. Фарове и чистачки май са самоКоментиран от #41
15:58 26.04.2019
39 Tomi Tomov
17:57 26.04.2019
40 Random
До коментар #25 от "hienata":
ЗМЗ-402 и 409 са съвсем различни двигатели и нямат нищо общо. 402 може и да се е износвал бързо, но 409 е по-надежден19:33 26.04.2019
41 hienata
До коментар #38 от "Гъсчо с З":
Е точно те де. Лафа "..мига като на стара джипка фаровете" е измислен за това чудо.19:54 26.04.2019
42 Уазкаджия
До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":
През 1997 година карах уазка в Казахстан, после се прибрах с нея на ход до България . Страхотна машинка +40 ,-40 ,никакви проблеми, пали и върви, проблеми с ходовата час никакви. Ако имаш елементарни познания по ДВГ и автомобили ще стигнеш до края на света.Коментиран от #59
20:57 26.04.2019
43 Уазкаджия
20:58 26.04.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Симо
Благодаря ! Нямам повече въпроси
Jeep Forward Control от 50те години на ХХ в. това е Буханката, но тя от тогава не е мръднала и милиметър
23:04 26.04.2019
46 И още нещо
До коментар #3 от "стоян георгиев":
С трамвай се вози и повече от половината западен свят и само селски бекове,като теб се присмиват.Коментиран от #58
00:11 27.04.2019
47 И още нещо
До коментар #28 от "Големия Хур":
А нашата промишленост на кое място е,необразован. Гледай си в паницата.00:20 27.04.2019
48 Дадада
До коментар #24 от "ГОРАЗД":
Ето,затова са непромокаеми! После включваш подгрявката и изсъхват!09:12 27.04.2019
49 незнайко
До коментар #10 от "СссереМ":
УАЗ 112 коня, въртящ момент е 198 Нм. !!! Волвото ми е 115 коня, 165 Нм. Правите ли съпоставки изобщо ???13:11 27.04.2019
50 Роки
15:50 27.04.2019
51 ВАГ
00:14 28.04.2019
52 брей, да не видиш
07:00 28.04.2019
53 hienata
До коментар #44 от "Jessy James":
Зависимостта между к.с. и въртящ момент е обратно пропорционална .За висок момент е необходими ниски обороти и сваляне на к.с. Другото решение е турбо,тогава имаш от всичко по много, но за местата където се ползва това чудо, турбото не е оферта.09:38 28.04.2019
54 Повръщащия
Водонепроницаеми седалки дето като им капе покрива да не попива у седалките.
Мъдрооооо. Оно баят мъдро!
Водонепроницаемите седалки имат и друго предимство га минаваш през локви и барчини, водата примесена с масло влезнала през изгнилия под няма да попива у седалките.
Умен той руснака измислил го!
11:52 28.04.2019
55 годечанин
До коментар #18 от "Алфа Ромео":
ДА БЕ ,ЕДНО ВРЕМЕ ПО БОЛНИЦИТЕ ЛИНЕИКИТЕ КВИ БЯХА ,САМО УАЗКИ И ЛАТВИЯ ,А ЗНАЕШ ЛИ КАТО СЕ ПАДНАТ В НЯКОИ ПЛАНИНСКИ РАЬОН ,НАПРИМЕР КАТО ГРАД СВОГЕ ,ТАМ ДА НЕ Е САМО ПО АСВАЛТА ДА ХОДЯТ ЗА БОЛНИ ,ТО И НАШИЯ ГРАД Е С ПЛАНИНСКИ УЧАСТЬЦИ ,ТЕ ЗАТОВА СЕГА СИТРОЕН ДЖЬМПЕРА Е 4Х4 , ДА НЕ ТИ ГОВОРИМ ЕДНО ВРЕМЕ И ПО МИНИТЕ СЕ ВОЗЕХА С ТЯХ.17:36 28.04.2019
56 Boris Georgiev
До коментар #4 от "Незнайко":
Карам си мерцедеса и си купувам гъби от магазина, защото работя високо квалифицирана професия, и съм добър в нея. Ти ходи за гъби в гората и се прави на трапер. Твоя воля, само не си налагай мнението за руските бангии, защото съм карал какво ли не по времето на соца и няколко години след това. Ходех с по една чанта с инструменти, с чукче и наковалня, шкурка и няколко кламера за почистване на жигльорите на карбуратора. Затова не ми ги хвали тези боклуци. Христос воскресе. Амин00:09 29.04.2019
57 стоян георгиев
До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":
минаха вече 30 години от как падна времето на уазките бе убавецо.вече може да карш 1000 други коли в пъти по-добри от този комунистически таралясник лошо изпълнен по технология от преди втората световна воина.и не ми излизаи с тия мантри за лошите пътища и необятните простори на русия.ти да не мислиш че само там има дива природа бе красавецо?интересно как без буханката са се оправяли и оправят в австралия,канада,гренландия или норвегия?само да те светна леко.оправят се много по-добре без нея ама в пъти по-добре!!!щото въпросния дарак трудно минава 50 км без повреда ,а и возенето в него и карането му са мъчения.огромнте вибрации трудно подвижния волан и педали те карат да изминаваш в пъти по-малки разстояния от тия дето може да минеш със западен автомобил.та да ти обясня как ходиш ти в гората с тоя дарак ,както и останалите му фенове.минаваш от вас до последното село да речем 200 км с западния си автомобил ,после се возиш 30 км на буханката,после я прибираш и обясняваш колко голяма работа била и се връщаш нови 200 км с лошия западен автомобил.пробваи поне веднъж да идеш от селото преди гората до града в които живееш с нея и да се върнеш.ще научиш всички руски псувни от само себе си.бъди сигурен.01:11 29.04.2019
58 стоян георгиев
До коментар #46 от "И още нещо":
в целия западен свят всяко семеиство има поне по две коли,а трамвая си е трамваи!!!смях.интересно как целия тоя западен свят от аляска до антрактида се оправил без руския дарак наречен уазка?интересно що не го поръчат масово в норвегия или австралия та да замясат на аборигените в монголия и казакстан?01:13 29.04.2019
59 стоян георгиев
До коментар #42 от "Уазкаджия":
голяма работа си направил еи.дошъл си от казакстан с уазка !!!ти да видиш!!!в нета има един чичак с една умряла г класа дето е завъртял милион км по-всички дестинации на планетата ни без особени ремонти,а уаза след 20000 км не става за нищо.като почнем от вътрешния интериор дето се е разпаднал тотално ,минем през окачването дето е напълно строшено и стигнем до двигател и скорости дето са за основен ремонт.та тва е уазката ,а щом и си фен ти пожелавам само уазки да караш.по възможност буханки.пожелавам ги на всичките им фенове да не се сърдят.01:19 29.04.2019