Renault възражда проекта за бюджетен седан, който ще бъде позициониран под името Logan. Автомобилът ще бъде построен на платформата CMF-A и ще бъде по-къс от четири метра.
Новият седан ще представлява триобемна версия на кросоувъра Kwid, продаван на индийския пазар. От него ще бъдат взети и трицилиндровите двигатели с мощност 54 или 68 к.с., съчетани съответно с петстепенна предавателна кутия с ръчно превключване или роботизирана трансмисия.
За сравнение Dacia Logan, която в Индия се продава под името Mahindra Verito, е дълга 4 359 мм. Базовата версия на Kwid струва 271 500 рупии (€3 469).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Login
Коментиран от #19
18:13 25.04.2019
2 питам аз
18:16 25.04.2019
3 Boxer
Коментиран от #9
18:53 25.04.2019
4 xXx
Коментиран от #22
18:54 25.04.2019
5 XXL
Коментиран от #6, #16
19:13 25.04.2019
6 Va60
До коментар #5 от "XXL":
Защото там са рядкост 124ките и 80ките(яйце)19:43 25.04.2019
7 Реноминация
20:11 25.04.2019
8 Ммм даааа
Коментиран от #11, #29
20:29 25.04.2019
9 Ха ха
До коментар #3 от "Boxer":
Боксьор и ум дали са съвместимиКоментиран от #10
22:12 25.04.2019
10 Boxer
До коментар #9 от "Ха ха":
Е тип ДВГ. А колкото до рено, няма да ме чуеш да кажа нещо добро, защото тая марка умря след 2000г.22:22 25.04.2019
11 куку руку ку
До коментар #8 от "Ммм даааа":
Цял живот си карал сигурно над 140 коня?22:35 25.04.2019
12 Driever
22:58 25.04.2019
13 Баба Лада
23:39 25.04.2019
14 Хребет
00:12 26.04.2019
15 Факт!
00:52 26.04.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Рено
Е, това е същото.
Коментиран от #24
10:23 26.04.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Никата
До коментар #1 от "Login":
Добра логика, т@'ак да е - нов да е! така де - да не сме луди да вземем 2ра ръка... пф, тва е бедняците!12:18 26.04.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Иве
13:35 26.04.2019
22 Ивр
До коментар #4 от "xXx":
Кога европа не е била прецаквана кажи ми виж само цените на горивата.13:35 26.04.2019
23 Pitbull
16:40 26.04.2019
24 Boxer
До коментар #17 от "Рено":
Кое му е същото? Клиото от 92г е правено във Франция от французи, а туй в Индия от махленчета. Качествените материали, от които са правели клиото от 92, са ЗАБРАНЕНИ от мениджърите и са заменени с 4 кратно по-бързо стареещи. Коефициентите на запас са намалени на минимум, даже и под него За това има клио от 92, енерджи, дето още даянят, без да са претенциозни към масла и горива, а по-новите ги изпреварват по пътя за моргата.. Последно, клиото е двуобемно, а.това е триобемно, практично колкото жигули, т.е. нищо общо нямат освен емблемата.Коментиран от #25, #26
16:56 26.04.2019
25 фен на Ренаулт
До коментар #24 от "Boxer":
Този компактен автомобил, ако се продаваше тук на цена от 8000 лева щеше да е масов, въпреки ниското качество. Той е идеален за градска и дори таксиметрова дейност. Освен това всичко в него ще е ново. Ала политиката на монопола тук да ни обират с високи цени е държавна политика и за съжаление никой не ги наказва. Колата на Рено е практична. За 6 години ще издържи без ремонти. Даже маркучите ще са запаз1ени.Коментиран от #27
17:34 26.04.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Еко био
До коментар #25 от "фен на Ренаулт":
По добре да са скъпи колите и горивото за да не караме с маски на лицата като в Азия. Пиша този коментар от Виетнам. Тук градски транспорт няма, всички са с коли и мотори. Едвам се диша. По добре никъде в света да не се правят евтини мпс-та, че си затриваме планетата така.20:29 26.04.2019
28 Факт!
20:45 26.04.2019
29 Алфа Ромео
До коментар #8 от "Ммм даааа":
В Индия нямат високоскоростни пътища, има задръствания и хаос и не може да се кара много бързо, целта е ниска цена и да се придвижиш не да избиваш комплекси.20:47 26.04.2019
30 Чичо Кочо
21:45 26.04.2019
31 ник3900евро
08:49 27.04.2019
32 БАРО
16:39 27.04.2019