Last news in Fakti

26 Април, 2019 10:30 17 122 46

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

  • автомобилът на старо-
  • honda-
  • accord coupe-
  • prelude
Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ - 1

Феновете на японската марка не са никак малко у нас и именно за хардкор феновете на Honda е предназначен този материал. Той обаче не е препоръчителен за онези, които напълно отричат японските четириколесни и залагат на германското. Става дума за две двувратки Honda, които съвсем не са първа младост, но пък за сметка на това са сравнително евтини и все още носят радост от шофирането.

Honda Accord Coupe

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

Мнозина не вземат този автомобил насериозно, но ако се нуждаете от магистрален круизер с две врати на прилични цена и възраст, и то в комплект с кадифен V6 мотор – Honda имат какво да предложат. На вторичния пазар в България се намират машини, предназначени както за европейския пазар, така и за щатския. Не малка част от тях са оборудвани с АГУ, което редуцира експлоатационните разходи за тежкото купе. За цена до 5 000 лв. може да се намери запазена машина с кожен салон и в добро състояние. Вижте на какви цени се предлага у нас Honda Accord Coupe ТУК.

Honda Prelude

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

Втората Honda, на която акцентираме днес е ниска и спортна, Prelude е чудесно купе с приличен багажник. Печели от легендарното Honda качество, а VTEC двигателите са истинска магия. Четвъртото поколение все още изглежда добре, макар да е на повече от 20 години. Екземплярите с VTEC двигател и четири завиващи колела струват най-много. 5-то поколение е доста по-ново, но не толкова симпатично и доста по-тежко. Въпреки това и то е забележително, тъй като е последният Prelude. Вижте предложения за Honda Prelude в България ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Лудия касапин

    36 12 Отговор
    Да е, тея VW 3 са пълна скръб...
  • 3 ШОП

    21 67 Отговор
    "4 заввиващи колела"????!!!! Автора да не би да е използвал гугъл транслейт?

    Коментиран от #6, #10, #25

  • 4 ШОП

    45 6 Отговор
    Корекция. Има такова нещо като 4 завиващи колела! Чак да не повярва човек.
  • 5 Kkk

    34 1 Отговор
    Поздравления за добрата статия 👏
  • 6 Тъп си шопееее

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "ШОП":

    Има “завиващи” но за “завВиващи” не е ясно
  • 7 Obey the Law

    16 6 Отговор
    Нека хейта започне........сега!
  • 8 jap

    39 18 Отговор
    Годините в които Японците са създали тези уникално красиви,здрави и практични автомобили в Германия се гордееха с модели като първото CLK и Е36coupe,които като дизайн и техника са допотопни.

    Коментиран от #15, #29

  • 9 майстора

    17 43 Отговор
    Хонда акорд и магистрален круизер !!! 😂....
    "Легендарното Honda качество" !!! 😂😂
  • 10 Японеца

    22 9 Отговор

    До коментар #3 от "ШОП":

    Оооо, колко си оголфен, гладко мозъчен бенвист!
    Колите са стар, но си ги бива!
  • 11 шефиор

    17 1 Отговор
    Статията си е на мястото. Тук е пълно с разбирачи.

    Коментиран от #12

  • 12 шофьор

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "шефиор":

    Аман от разбирачи.

    Коментиран от #16

  • 13 Иво

    6 12 Отговор
    Teзи вече раждясаха има митсубишита
  • 14 777999

    18 35 Отговор
    Тези автомобили ,никога няма да бъдат запомнени в Европа като важна част от автомобилостроенето! Youngtimer’s, Outtimer’s никога няма да имат следата и тежестта ,която са оставили БМВ и Мерцедес. Точка. Статията се изчерпва.

    Коментиран от #22

  • 15 Очилааа

    13 25 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Ти сериозно ли имаш това от снимката за по-красиво от е36 и CLK ?
  • 16 Гостилничаря

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "шофьор":

    И от правописци.......
  • 17 локомотива

    4 14 Отговор
    изрод с тракащи карета

    Коментиран от #21

  • 18 Алфист

    27 6 Отговор
    Opel, VW, Audi, Saab, BMW, Lancia, Fiat, Honda, Alfa Romeo

    От всичките автомобили, които съм притежавал най-здравата беше определено Хондата (Сивик 6ген).
  • 19 Jek

    22 2 Отговор
    О да, и 4-те са завиващи. В Петрич има една такава сива и е автомат. Даже скоростите имат специални режими. Колата е страхотна.
  • 20 онзи

    4 7 Отговор
    За тези коли се опитайте да намерите дългата полуоска с висящия лагер (а като я намерите кажете колко струва) ....иначе са хубави явтомобили,спор няма...
  • 21 онзи

    8 4 Отговор

    До коментар #17 от "локомотива":

    На тези коли разтрака ли се вътрешно каре ....мамата си джаса...аз карам подобно нещо ....и оправия няма ....ще я продавам или ще я давам на скраб...откъм тенекета също е много зле...и мигач в калника е приключения и за капак си намерете майстор който им разбира...и да не забравяме диагностиката на хондите преди 2001година с японската букса....юдейска работа ....
  • 22 онзи

    12 4 Отговор

    До коментар #14 от "777999":

    На БМВ и Мерцедес плюса им е,че са по-масови и имат повече части афтърмаркет....иначе не са кой знае колко по-надежни от хондите....но пък за сметка на това немските имат части,които нямат заместител и тогава е Ай Хафте...и гова го научаваш от майстора или от магазина за авточасти и ревеш като малко дете ....но пък караш Бмв вси пак

    Коментиран от #26

  • 23 777999

    5 8 Отговор
    Интересувам се и имам поглед върху автомобилите повече от средностатистически мъж...искам да усещам автомобила и да имам желание да тръгвам с него на път.
    Имал съм 4 японски автомобила. Първата ми кола беше Авенсис T22 1.8 бензин 110к.с. Следващите 3 японски автомобила бяха дизел ,мога да кажа само едно - не съм имал ,никакви сериозни проблеми и са много здрави! Но след дълго лутане и смяна на поне 11-12 автомобила (общо)осъзнах напълно ,че японските коли не могат да ми предложат това от ,което имам нужда. Това е лично мнение и личен избор. Всеки сам си преценява ,какво го устройва.
  • 24 Оги

    17 2 Отговор
    Прелюд 5 (ф20), 97г - страхотен автомобил. За 8години съм сменил една задна биалетка и няколко тампона по окачването. Не знам какво е полуоска и защо изобщо трябва да я сменям. Забравих - и АГУ с плочка на пълен инжекцион ;). Откъм дизайн и направия да го сравняваме с е36 е доста нелепо и може да се изкаже само някоя тиква, която не се докосвала до такава кола. Отделно че е36 всеки втори селянин караше по онова време. Като минуси бих посочил много малък багажник и задни седалки за мацки до 50кг. Обичам я и още ми липсва.
  • 25 Хайл

    15 0 Отговор

    До коментар #3 от "ШОП":

    А добър ден-ти сега разбра че има и коли с 4 завиващи колела...е не е нужно да знаеш всичко,както и не е нужно да се напъваш като глист на суха буца
  • 26 Хайл

    14 3 Отговор

    До коментар #22 от "онзи":

    Ами хората правят колите здрави за да не се чупят,ползват здрави материали и за това една биалетка за японска е 3 пъти по-скъпа от тази на бмв и кара 3 пъти повече...така че сменяй на бмв биалетки през месец а аз на японката на 5 г веднъж и да видим кой е на сметка от части...пък и твоите са афтърмаркет /китаец отивайки на работа ги прави/ докато моите са made in japan

    Коментиран от #31, #45

  • 27 All

    13 2 Отговор
    Prelude 5.Все още актуална,здрава, бърза,стабилна .имам я от 11 години .Това е автомобил за ценители.Със малко подобрения успешно се конкурира със по нови модели немски колкото същия клас
  • 28 гощо

    11 1 Отговор
    През годините 4 коли Хонда съм имал две от които Прелюд! Кефеха ме!
  • 29 бмве39

    3 12 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    доста си далече от истината японците имат точно 2,3 неща който не са зле и то подвъпрос по-добре спри дрогата зле ти влияе

    Коментиран от #30

  • 30 jap

    11 3 Отговор

    До коментар #29 от "бмве39":

    Японците ако имат 2-3 неща които стават то Немците нямат нито 1.

    Коментиран от #32

  • 31 БАРО

    0 7 Отговор

    До коментар #26 от "Хайл":

    Да ама само ти така си мислиш и група съветски ученик щото сте еднакво тъпи
  • 32 Шпрехен з и Deutsch

    0 3 Отговор

    До коментар #30 от "jap":

    Ако не си Киров огледай се малко
  • 33 Джаф

    6 15 Отговор
    Хонда съм нямал, но знам, че всички до една са масларки, Тойота е хубава, но евтинията върре е ужасяваща.
  • 34 1234

    12 3 Отговор
    Единствените плюсове на немските коли са на акумулаторите от японското по здраво и иновативно няма неговоря за дизайн а двигателите на БМВ са взаимствани от v-teka на Хонда но това никои няма да ви го каже естествено както и на много други марки но под други букви
  • 35 Перник

    17 2 Отговор
    От къде тази омраза към японски коли!? от шофьори на немски возила, не знам! Смешна работа, какво ще стане, ако кажете, че японките са по качествени генерално? Това са фактите, това са и преобладаващи впечатления от собствениците имали немски и японски коли.

    Коментиран от #37

  • 36 Перник

    5 1 Отговор
    Омраза към техника!? Ха-ха, луда работа.
  • 37 Хайл

    14 1 Отговор

    До коментар #35 от "Перник":

    То не е омраза а глупост да не виждат очевадната истина...както някои тук дето казват "ама на мерцедеса са по евтини частите" а не мисли че са евтини защото са некачествени правени в китай,докато японците все още държат на качеството...мой приятел има пасат-скъса се от ремонти по ходова част,аз съм с японска-повече я карам от него и нищо за сега не съм правил-но японеца е мислил
  • 38 Лудия монтьор от ПЕРНИК

    16 0 Отговор
    Който еседнал във ХОНДА вече не иска и да помисли за(ваг)дръзгометините.Истинският автомобил ХОНДА.Голфу е пласмасова реплика на автомобил.Не говоря за истинския vw до 80-те.
  • 39 Ввв

    2 8 Отговор
    Пичове,вижте сега,работата е там,че японките са по-здрави и надеждни,но няма “душа” в тях,стоят безлично и “дървено”.Лично мнение.

    Коментиран от #43

  • 40 Умният

    8 0 Отговор
    Само филтри и масла.Моята е 97 година.Трепач
  • 41 ДОЙЧЛАНД БАЦЕ

    0 12 Отговор
    Оризови кенефи с тънки ламарини ! Никога не са били конкуренция на немските автомобили и не могат да бъдат !!! Такива курници се продават и карат основно в Щатите ,където разходите по вноса и всички такси са максимално опростени за азиатските автомобили и оттам ! В същото време царевичарите ,като видят и чуят за европейски автомобили и се подмокрят от кеф защото знаят и разбират отлично ,че това са вече истински автомобили а не оризови курници на килограм !

    Коментиран от #42

  • 42 Obey the Law

    10 1 Отговор

    До коментар #41 от "ДОЙЧЛАНД БАЦЕ":

    Ей, пак мита за тънките ламарини и прочие, вие май нямате друга глупост да измислите.
    А когато Lexus LS400 бе пуснат на пазара в САЩ, натри носа на S класите и E38. Винаги са били конкуренция, но вероятно си много заблуден за да го осъзнаеш. А кой ти иска мнение, ти вероятно никога не си се качвал в Японска кола. Да, вярно, има някои модели които са скучни, но какво толкова ти пука ако гониш надеждност. А щом са толкова чупливи, тогава защо са печелили Световните Рали Шампионати и Париж Дакар тогава, а !?
  • 43 Арнолд

    8 3 Отговор

    До коментар #39 от "Ввв":

    Ти за wrx sti, evo, supra, skyline, rx7, silvia, 200sx, nsx, 350z, gtr, integra чувал ли си.

    Коментиран от #44

  • 44 Ввв

    3 7 Отговор

    До коментар #43 от "Арнолд":

    Ти за 911,М5,М4,SLS чувал ли си?Не говоря за тинейджърски сапунерки с тунинг,а за изкуство
  • 45 никси

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Хайл":

    тьпчо ако пьтищата бяха хубаво асвалтирани навсякьде ,нямаше да се сменят доста често тампони ,биалетки накрайници и шарнири ,тогава в сервизите щеше да има глад ,да ви у комплексарите тьпи ,виж пьтищата в другите дьржави и направи сравнение с тука ,и да ти кажа и друго ,ти ако си дьрводелец или конски доктор и двете рьце са ти заврени отзаде ,ако ще и танк да караш ,пак ще го счупиш ,и стига с това величие на всемогьщи автомобили ,всите коли са добри ,стига да можеш да ги цениш и пазиш ,няма лоши автомопбили ,а има лоши стопани на тия коли ,вижда дипки пред него огромни и газ до ламарината ,е какняма да се правят ремонти ,като тие празна главата за да се ,защото не си си дал калта под ноктите за тая кола ,а тия е купил мама или тате, и се набутваш за авто части ,оправете си комплексите , комплексите .
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.