17 608 97

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

BMW започна продажбите на новото поколение на своя бестселър 3er. Автомобилът не е радикално изменен екстериорно, но е направен на изцяло нова платформа и пълен с нови технологии. Новата "тройка" вече е на родна земя, а екипът ни направи обстоен тест драйв на версията с двулитров дизелов двигател. Ето и първоначалните ни впечатления от новия модел.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Както вече стана ясно, тестовият автомобил бе оборудван с двулитров дизелов мотор. Мощността на този агрегат е 190 конски сили, като момента се предава и на четирите колела посредством осемстепенна автоматична трансмисия ZF и фирмената xDrive система. Още с натискането на старт бутона прави впечатление изключително безшумната работа на обновения дизелов двигател.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

За разлика от предшественика си, този агрегат не предава почти никакви вибрации в купето. За тихата работа на мотора обаче съществена роля играе и доста подобреното шумоизолиране на салона, което включва и т.нар. "тихи" странични стъкла. Моторът е достатъчно динамичен и предоставя на водача много прилично линейно ускорение и доускорение. Познатата ни от много подобни мотори турбо дупка тук въобще не се усеща.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Що се отнася до настройките на шасито, то баварските специалисти са надминали себе си. Возията може да се определи като малко по-твърда, но за сметка на това колата се държи брилянтно в завои с висока скорост. Баварските инженери обясняват подобрената возия с нови амортисьори, като предните са снабдени с иновационни буфери за разтягане, а задните - за свиване. С такова окачване малките неравности по пътя не се усещат, а големите такива се преодоляват сравнително лесно въпреки неголемия клиренс на колата.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Що се касае до салона и удобството и технологиите в него, то трябва да кажем, че за разлика от по-малките екстериорни изменения, промените в салона са много. В него обаче няма да намерите огромни тъчскрийн екрани и видимо изобилие от технократизъм. За сметка на това воланът е тапициран с уникална кожа, останалите материали в купето също на много високо ниво, а сглобката е направена с познатата ни немска прецизност.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Седалките не са големи, но са удобни и много по-ергономични от тези на предишната "тройка". Мястото отпред е достатъчно, а в задната част, по традиция, е по-малко отколкото при доста от преките конкуренти. Багажникът обаче е голям и функционален за седан. Интерес представлява и опционното BMW Live Cockpit Professional табло, което е изцяло дигитално. Приборите са нестандартни, но пък за сметка на това информативни. Минусът тук е, че не могат да се персонализират.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

В средната конзола са налични физически бутони за регулиране на климатичната инсталация, а мултимедийният дисплей над тях е с перфектна резолюция. Системата е снабдена и с персонален асистент, с който водачът и пасажерите в купето могат да разговарят. При това въпросната система не отговаря само на строго зададени команди, а притежава т.нар. изкуствен интелект. Последният върши работа, но от него все още има какво да се желае.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Като цяло баварците са направили една съвсем различна кола, като напълно умишлено са оставили доста сходства във визията с досегашните представители на третата серия. Возията е спортно ориентирана, но в никакъв случай некомфортна, седалките са отлични, а дизеловият двулитров мотор - основно преработен. По време на теста средният разход на гориво, който отчете борд компютърът беше под шест литра (5.9) на сто километра, а динамиката е почти като на редови шестак. Що се отнася до цената, то тя си е стандартно висока, но при новата тройка - определено има защо.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.

Още по темата

  • BMW със 75% спад в печалбата си за 2019-а

    BMW със 75% спад в печалбата си за 2019-а

    Нетната печалба на баварския автомобилен производител е намаляла с цели 74.2% за първите четири месеца на годината в сравнение с аналогичния ...
    14.05.2019
    6 565
    30

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ali

    83 161 Отговор
    Автомобил за шофьори. Ще господства на пътя както е36 и голф 3 последните 20 години.Френски и японски недоразумения нямат място

    Коментиран от #2, #6, #26, #81, #91

  • 2 X drive

    106 13 Отговор

    До коментар #1 от "Ali":

    И къкво ти пречат японските и френските коли Ali?

    Коментиран от #8, #17

  • 3 Мартин

    67 69 Отговор
    Аз съм Мартин на 12 и баща ми кара bmv X и вече започвам да си мисля че това са най невероятните автомобили защото баща ми изпреварва всички и има хубава музика

    Коментиран от #12, #46

  • 4 сектант

    48 33 Отговор
    Аз съм Звезделин и съм професионален ВРЦ състезател в Рали Париц Дакар и катерене по хълм. Болида ми е дачия дъстър, направена за хилклаймб.

    Коментиран от #10, #31

  • 5 Хахо

    54 62 Отговор
    Тези таралясници трябва да бъдат забранени със закон.
  • 6 Хайл

    84 27 Отговор

    До коментар #1 от "Ali":

    Прав си-за това в сервиза на бмв в Русе никой не кара бмв,хората са умни

    Коментиран от #9, #57, #80


  • 7 Бравос

    36 14 Отговор
    Кефи ме
  • 8 Хайл

    25 15 Отговор

    До коментар #2 от "X drive":

    Пречат му,всички го изпреварват 😉👍
  • 9 Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)

    31 24 Отговор

    До коментар #6 от "Хайл":

    Не си прав. Щото им дават малки заплати, апък на хората не им се кара е46 или е90 щото са модели на 20 години пък сържат цена повече пт дачията на един болен мозък от тука коментиращите

    Коментиран от #11, #33

  • 10 Хайл

    19 6 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Дачия 1310 ще ми я тунинговат ли там
  • 11 Хайл

    30 10 Отговор

    До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":

    Абе де да знам,ама един познат беше с 2 литра дизел и ги питах как може да му помогнат ми казаха-на нашия паркинг да виждаш бмв? Нещо като чуят за този мотор и се мръщят не само русенлии...

    Коментиран от #19

  • 12 Емил

    67 10 Отговор

    До коментар #3 от "Мартин":

    Щом си на 12 и вечи си започнал да мислиш е много хубаво! Дано на есен те приемат първи клас!

    Коментиран от #14

  • 13 бачо мачо

    37 26 Отговор
    Цигански кенеф
  • 14 Хайл

    29 4 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Вече за 5 път опитва,тази година му обещали твърдо
  • 15 Хаха

    32 12 Отговор
    Не можаха ли да си измислят свой стоп, а са взели директно на лексуса 😁

    Коментиран от #25, #29

  • 16 Муя

    33 14 Отговор
    Дано по време на теста да сте се сетили да му долеете масло на тоя параклис, че майка ви жална инак...ЧудЪ се защо не им сипват "дитакс" в бензина направо?!?

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 jap

    24 13 Отговор

    До коментар #16 от "Муя":

    Ако са чули потракване е било от веригата,тя си е консуматив при BMW.
  • 19 Ф10 530д е500 в213

    19 10 Отговор

    До коментар #11 от "Хайл":

    Братко ти говориш за 4 цилиндрово бмв така не се говори. Говорим за истинско бмв 6 цил. Сега скоро дано с малко усилия копувам м2 за всекидневна кола 🙏🙏🙏🙏 Обаче не живея в България там е разликата във възможностите

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Хайл

    10 3 Отговор

    До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":

    Нали тук става въпрос за 4 цилиндрово,за 6/8 не говорим
  • 21 Хайл

    10 0 Отговор

    До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":

    Дано по-бързо се оборудваш щом ти харесва 👍
  • 22 1234

    40 33 Отговор
    В Бургас спирам с Хондата пред bmv и ги питам кои мотор и модел ще ми предложите човека ми каза караи си Хондата и си свирки не ти трябва тоя трошляк иди виж сервиза одзад всички са за ремонт и все още си карам Хондата и забелязвам че в Бургас много бмвисти минаха на японско само разни курвички все още карат на аванта там е ясно

    Коментиран от #23, #59

  • 23 Госта

    21 22 Отговор

    До коментар #22 от "1234":

    Гроздето...знаеш нататък

    Коментиран от #37

  • 24 jdm

    22 8 Отговор
    Караш 5 години и после в кофата. Не е като старите бмв-та които вече са на 20 години и се движат без проблем.
  • 25 асддса

    17 12 Отговор

    До коментар #15 от "Хаха":

    Ти понеже не си виждал нито едно на живо и няма как да знаеш - 3Д стопа на БМВ на живо е десет пъти по хубав от тоя на лексус. Това е все едно да кажеш на бяла 3ка че са взели цвета от лексус.
  • 26 Ян Собиески

    34 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ali":

    Човек с името Али да говори за недоразумения....
  • 27 Пешо

    31 11 Отговор
    Здравейте, аз съм Пешо и съм фен на БМВ. Карам хибрид 7ца и съм много доволен! Направих и големи руки, а не ходя на фитнес, но знаете как е с хибридите..караш, буташ, караш. Ще си купя най новата 7ца като излезне и ще върна на байнек старата ако я вземат от БМВ ама ще говорим като си я взема от тях. Обещаха ми да я направят и излезе от сервиза след месец....вече и крака направих между другото
  • 28 Пешо

    21 6 Отговор
    Като се замисля май по добре тва а...3-ката вървяла повече щото била по лека и по лесно буташ...вярно ли е?
  • 29 Някой

    21 10 Отговор

    До коментар #15 от "Хаха":

    Опушения стоп е още от Лагуна 1 1994 година , но като го сложат БМВ и ставо голяма работа, в следващите генерации чакам да е като на Лагуна 1 фейслифт .... Хаха

    Коментиран от #62

  • 30 Мунчо

    15 2 Отговор
    Марто от коя мала си,а лъскаш ли бастуна вече?
  • 31 Тошо

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Аз съм бай Тошко киловата от Енерго 3! 😊
  • 32 Tsvetan

    23 8 Отговор
    Големи разбирачи станахте всички , ама малко от Вас ще изкарат 80к за автомобил ! Продължавайте да плюете белкем съберете парите .

    Коментиран от #34

  • 33 Легенди

    11 5 Отговор

    До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":

    Изглежда, тези дето хвалят 20 годишните коли за безпроблемни, че си вярват. Точно такива са в сервизите. Нямаше да има сервизи, ако са безпроблемни И вижте разни с опит какви съвети дават при покупката на 20 годишно БМВ, да се проверят 100 неща, дето редовно издъхват и ако го няма в някоя морга да си го вземат полуиздъхнало, ново все е по бая стотачки и хилядарки.
  • 34 2 тона желязо

    21 4 Отговор

    До коментар #32 от "Tsvetan":

    80 000 е достатъчна причина да се оплюва. 1-во защото е надценена поне два пъти. 2-ро това в кола за хора, дето не се занимават да пишат по форуми, а въртят далавери, за да имат парите за нея.
  • 35 Мемфис

    9 32 Отговор
    Мащабите ги поставя Мерцедес! Всички останали се сравняват с тях.

    Коментиран от #39, #40, #67

  • 36 4х4

    13 7 Отговор
    Тествал съм тройки( аз и 2 момичета) десетки пъти, като ми се е случвало и да съм с 3 момичета т. е. тествал съм и четворки...Сега карам една еденичка, ма е нова.....

    Коментиран от #38, #85

  • 37 на госта кум

    13 6 Отговор

    До коментар #23 от "Госта":

    госте я обясни на всички сега защо тъпееш и се праиш на интересен с това грозде..май само ти не си разбрал че бмв и хонда са си на една и съща цена с малки изключения и ако имаш пари да си купиш някой мощен сивик тайп-р значи имаш пари и за бмв, то и подръжката им е еднаква....та какво грозде не разбрах те гони....ако беше намесил ферари или ламбо тогава може и да работи тъпия и банален лаф с гроздето

    Коментиран от #78, #86

  • 38 на госта другия кум

    6 1 Отговор

    До коментар #36 от "4х4":

    карай си наденичката и си трай...

    Коментиран от #44

  • 39 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "Мемфис":

    Минало бешело в забравеното време...
  • 40 карам колело

    17 5 Отговор

    До коментар #35 от "Мемфис":

    мерцедес никога нищо не е поставял а това че ганьо балкански е решил че това е най- най колата си е само за сметка на ганя...моя шеф скоро се върна от дубай и ми вика ами там всякакви коли ама много малко мерцедеси само гледам ролсове бентлита големите лендкрузери на тойота, лексуси ферарита ламбота а мерцове много малко....
  • 41 tarikat

    7 4 Отговор
    330d Ше взема
  • 42 Такси

    15 4 Отговор
    Колата е мечта за всеки който кара автомобил.Въпроса е кой може да си позволи ?Всички които го карат благородно им завиждам за това.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 4х4

    6 15 Отговор

    До коментар #38 от "на госта другия кум":

    Яж куме, пии ! Наденичката , която карам в момента е мечта за много от пичовете тук, любители на високи скорости....Ево 10 с повече от 400 к.с.,тунинг в чужбина. Не мисля да го продавам, но ако предложиш 6-цифрена сума е твое. Вече търся нещо 550- 800 коня фабрични.

    Коментиран от #45

  • 45 бай онзи

    3 5 Отговор

    До коментар #44 от "4х4":

    аз пък му сипах на "тестващия" много бързия син тракалник с една почти стокова VR-4ка ;)
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 едно и също

    4 1 Отговор
    Кола като за абитуриенти, лилави, тежко комплексирани гъзета и наивници който да я юрка до службата им на 100 км. Бих избрал това: https://www.youtube.com/watch?v=K-URUutJQ-Y
  • 48 Бацета

    5 2 Отговор
    Значи много ми ареса новия автобус БМВ и самосвала БМВ и кво яко 4х4 има на бат Пешо новия камион Ауди и нашата фирма скоро ще купува бусове от ВАГ групата. Кво Мерцедес ли? Кои са тия? Коли ли правят? А и тежки машини имали? Не съм ги чувал...важното е че БМВто кърти! Некой път не може улучиш с убаво...ама след като смених 5 пъти автоматика и направих два основни ремонта на двигатела ми казааа че мога да го карам безпроблемно поне една година!
  • 49 262

    5 4 Отговор
    БМВ само ново!Ако е старо си е голям разход! А зевзеците да си припомнят лафа за лисицата,дето не стигнала до гроздето и казала че е кисело!

    Коментиран от #58

  • 50 Абе батки

    11 4 Отговор
    Тва Тва 4х4 кво значи?! Че кат затъне се въртят и 4те гуми ли или че наливаш 4пъти повече кинти за ремонт? И Х драйва е демек теглиш му хикса като се прецака и вече не е драйв?
  • 51 дявола

    7 4 Отговор
    Манети ги тея измислици сами дизайн нищо повече външен вид горе долу бива но като коли са кръгла 0000000
  • 52 500-600 коня Сток

    6 7 Отговор
    Здравейте...аз съм Пенчо! За колегата с хондата дет си е направил тунинг за 400 коня. Чух че Дачия ще пускат модел с 550 коня +...ако ви интересува пишете. Явно само вие от тук присъстващите сте склонен да дадете много пари за ...класна кола и познавате качеството от далеч. Рядко се срещат такива хора с екзотични коли като Дачия, Хонда и трабант, които са склонни да инвестират 5-6 цифри в тях....
  • 53 БМВ

    9 4 Отговор
    БМВто е кола мечта за всеки сервиз...аз лично на мойте клиенти с БМВ съм им пуснал абонаментни карти за лоялен клиент и ползват 15% отстъпка от части и 35% отстъпка от цената за труд...при интерес пишете
  • 54 Нормално ли е

    7 3 Отговор
    Тестовата е около 120000 лв,което дискретно е пропуснато да се отбележи в статията.Пълно безумие.
  • 55 Viki

    17 5 Отговор
    БМВ нито старо - нито ново е здраво! Горчив опит в семейството с Е46 с първобитния мотор 1895 сс 118 к.сили 8 кл. от 12.1999 година с ръчна ск. кутия....всеки месец ремонт! Смяна гарнитури глава два пъти за 5 години и пак тече ли тече антифриза! Всяка година смяна - тройници - термостат - разширителен съд - маркуч свръзка към разш.съд....въобще всяка година по 1000 лв. ремонт по охладителната с-ма. - 750 408 коня....директно блокира мотора на 87 000 км. 2010 г.!!! - стар майстор ми рече бягай далече от бмв и френско - ама аз дебела глава и упорит та два пъти трибуквен отпадък и винаги до рев ме докарва! Все си мислех че третия сигурно ще е по-хубаво - а дано - ама надали! 20 години опит с всевъзможни коли ама такива боклуци като трибувените отпадъци и нови и стари няма никъде!

    Коментиран от #76

  • 56 Хайл

    8 1 Отговор

    До коментар #46 от "Данчо":

    Ти вземи ги снимай как играят на чичо доктор и го покажи на мама да видиш какъв голям шоколад ще ти даде 😉👍

    Коментиран от #77

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор

  • 58 Хайл

    7 2 Отговор

    До коментар #49 от "262":

    Още като помислиш за бмв и си в преразход-нова е НЕОПРАВДАНО СКЪПА,стара-ужасяващо трошлива и СКЪПА...Така че не ми говори за кисело грозде.тук има много хора с пари които мога да си я купят но са преценили,че да висиш в сервиз е по скъпо
  • 59 свиреп

    0 8 Отговор

    До коментар #22 от "1234":

    Ти си караш хондата и си свиркаш, аз си карам баварката и на мен ми свиркат.
  • 60 Опит

    9 1 Отговор
    Ами гледам колегата горе бая неща каза за БМВ от опит та и аз да вметна - коли съм карал всякакви и да старите бях по-корави от новите, но БМВ не може да се втърка никъде. Най добрите ми спомени от старите коли са от Тойота, Мерцедес и Мазда. VW ми напомня на руска техника и Лада. Сега съм минал на Мерцедес- една кола и един джип и не мисля че искам друга марка. По книжка на БМВ му дават че се сменят части по двигателя на определени периодични обслужвания - говорим за части които при никоя друга кола не се сменят и не отваряш двигателя - биелни/черупкови лагери или аксиалните шайби/лагери на коляновия. БМВ с блокирал ДВГ не съм имал ама обслужването е безмислен ад и черна дупка за кинти. То не са клапи на колектори, на турбини...самите турбини, скоростни кутий, охладителна, окачване и диференциали...ненужно е
  • 61 Караш БМВ

    5 1 Отговор
    И ти свиркат да отбиеш щот дими като печка отзад и пречиш...Знаеш ли как се кара БМВ..БМВ не се кара...БМВ се бута
  • 62 божее

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Някой":

    Каква лагуна, вие нормални ли сте бе ? Нищо чудно че държавата е такава, те половината в нея са неориентирани, заблудени тролове. Какво развитие от такива ?
  • 63 Баси

    8 1 Отговор
    Половината защитавате БМВ все едно държите пакет от акции от завода бе....пък карате бангийте дето са тоталка от западна Европа и за да не ги бракуват ги карат тука на смешни цени! Няма обяснение
  • 64 Все още имам

    7 4 Отговор
    3 ма приятели с БМВта - по новички на няколко години, като най старото е 2010. Имах 5 човека с БМВ..вече са 3ма. Пича с БМВ от 2015 го взе 2017 и го кара точно 1 и вече не ще и да чува за БМВ. А имаше А8 преди него. На останалите дето си ги държат радостта им продължи от три седмици до 4-5 месеца. Да върви супер, но разхода е кофти, газова уредба не може да сложиш на по новите или самата газова струва 5-6 бона...едното зимата се кара само на бензин и разхода в града е 20ка и...почват и проблемите - електрическа водна помпа, гарнитури, скоростни кутий...електроника по таблото и модули за комфорт, нощно виждаме, дистанция и...естествено вредни емисий с аварийните му режими...и накрая кво излиза? Взел си си кола карал си я една година ама...4 месеца е била сумарно в сервиза от тая една година...като сложиш и нервите и парите за части и пътна помощ и телефоните нагоре надолу...а и дизайна не е нещо...видял ли си едно- видял си всички...има само 1-2 дето ми допадат ама не ми трябва
  • 65 ново 3

    1 4 Отговор
    И каква е тази тройка,като от завода още миналата година обявиха,че повече тройки няма да произвеждат...няколко пъти показваха последната. Казаха, ще се замества от 4-та серия. Пуснаха и 2-ка. И двете коли са готини. Изглежда обаче, хората си искат трета серия.

    Коментиран от #84

  • 66 Subaru

    5 5 Отговор
    Бмв е кенеф! Само нов хундай!!!
  • 67 Subaru

    8 2 Отговор

    До коментар #35 от "Мемфис":

    Мерцедес отдавна умреха, брато!Мерцедесите бехс до лето 1998!!! След това всичко е КЕНЕФ!!! Напиши си го,и си го повтаряй!!! Лека и безаварийна от мен. :))))
  • 68 666

    3 1 Отговор
    Аз съм от държавата Бателандия, от град Брад, от квартал Батково. Да питам, става ли на газ, че след 10г. го взимам и избивам рибата!!!
  • 69 Дани

    5 1 Отговор
    Има два вида коли, хубави и евтини!!!

    Коментиран от #95

  • 70 vasik atanasova

    1 1 Отговор
    хубав е
  • 71 Батката

    5 3 Отговор
    Цвета ли ма? Мерцедес е в мъжки род... всичко друго е в среден...БМВ АуДи...има време да пораснат
  • 72 777999

    7 1 Отговор
    Ако това ,което чета наистина е обществото в България...положението е трагично!!!! Много зле! Много селско и повърхностно мислене - като цяло схващането за живота...ужас.

    Коментиран от #73

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор

  • 74 Фантомас

    3 2 Отговор
    Ще си проличи как е направена след 2-3 години. Нова кола в гаранция няма какво да я мисли човек, но след това започва да ти струва. Статистика в САЩ показва, че средния годишен разход за подръжка на БМВ е около 1700 долара на година. И въпреки това до преди появата на Модел 3 на Тесла, БМВ е най-продаваната луксозна марка в щатите. Вече две седмици карам такава 330ка. Като всяко ново нещо в началото е хубаво. Времето ще покаже.
  • 75 Евстати

    4 3 Отговор
    Абе кви БМВ-та , кви Пежа, кви Ситроени, кви 5 лв....хората са казали Мерцедес и останалите!

    Коментиран от #96

  • 76 бмве39

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Viki":

    добре си го написал за човек който надали и се е возил в бмв ама бил човека сменил гарнитура глава 2 пъти айде бре

    Коментиран от #88

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор

  • 78 Нищо не разбиращ

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "на госта кум":

    Ми то май Тайп Р ,трябва да е конкурент на М версиите на БМВ . А НЕ НА ОБИКНОВЕННИТЕ БМВ. А иначе си прав цената му е горе-долу еднаква , но с НОРМАЛНИТЕ БМВ.
  • 79 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Данчо":

    😂😂👍👍крий се под леглото и като вземат да се изморяват-снимаш,от умората няма да те забележат 😂😂😂
  • 80 Ачко

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Хайл":

    Не просто нямат пари за истинска кола, демек за БМВ!
  • 81 Bojidar

    4 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ali":

    Не,че нещо ама само не обиждайте японските автомобили,щото Nissan GT-R ще мине БМВ като пътен знак!!!!
  • 82 Шашлик

    3 0 Отговор
    Скандална 3ка 💪🏽💪🏽💪🏽
  • 83 БМВ М8

    4 1 Отговор
    Автомобилът е много приличен и иновативен. Който не го харесва да си гледа неговия вкус, но да пише откровени неистини.
  • 84 оня с дроня

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "ново 3":

    Тройки ще има и занапред, феновете на БМВ купуват 3,5 и седма серия, както феновете на АУДИ-4, 6 и осма. Четните серии на БМВ не са масови, няма такова търсене.
  • 85 Баджанак

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "4х4":

    Нема се плашиш, тая твойта единичка сите сме я карали..

    Коментиран от #90

  • 86 Госта

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "на госта кум":

    Карай си японската бангия и се кефи
  • 87 smeh

    8 1 Отговор
    Цената е добра за класа си, особено за премиум бранд. Изненадва ме, че толкова хейт се хвърля върху едни от лидерите в автомобилостроенето. Въпреки, че карам Ауди, не плюя по останалите, с изключение на прехвалените астматични мотори от миналото, които единственото им предимство е, че им се монтира евтина газова. Просто едни харесват модифицирани и ефективни двигатели, а други евтини и непретенциозни. Въпрос на вкус. Но да се плюе срещу нещо изпипано, докато се припотяваш преди дълъг път, дали старата кошница ще те закара за където си тръгнал, вече е сред основните черти у нас.
  • 88 Viki

    7 2 Отговор

    До коментар #76 от "бмве39":

    Слушай ме мъничко чалгарче! Шофьор съм от 1997 г. - когато си бил в на баща си кайсиите! Взел съм шофьорският си изпит на Газ 53А! И в казармата шофирах Зил една година - 8 години и половина и около 150 000 км. - бях собственик на трибуквени отпадъци. Животеца ми съсипаха! И Мондео дизел имах - беше рай сравнение с трибуквените отпадъци! ДА - два пъти сменях гарнитури на лайняния баварски - TUB19! При положение че докато аз и бях собственик никога не е виждала над 3 000 об. и то само извънградско. Без да е тормозена - всяка година и се събираха по около месец и половина на сервиз - последната година два месеца само ремонти!

    Коментиран от #89

  • 89 smeh

    6 3 Отговор

    До коментар #88 от "Viki":

    Не се ядосвай, просто си взел грешния мотор. Ако беше 3.0 атмосферния бензин или 3.0д, нямаше да береш такива ядове. Затова навсякъде съветват - БМВ започва от 6 цилиндъра нагоре. 4-цилиндровите им, с малки изключения, са нескопосани бюджетни разработки за да може цената да започва "ОТ", и за собственици които са се стиснали да вземат истинско БМВ/под капака/. Затова и много от БМВ-истите ще се съгласят, че ако бюджета не стига за такова и ще 4-цилиндрово, по-добре да се насочат към ВАГ продукцията/Ауди например/. Там с изключение на някои от ТФСИ изпълненията, другите 4-цилиндрови са направо китка спрямо аналогичните от БМВ. Затова когато се прави голяма покупка, се пробва, тества, сравнява...а не се основаваме на гол сектанизъм, защото всяка марка си има издънки. Без изключения.

    Коментиран от #94


  • 90 4х4

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Баджанак":

    Аха, значи она затова вика ти си ми втория. Първо сите и е сега ти. Оф, успокоих са.
  • 91 сектант

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ali":

    айде да не се караме, защото в гаража имам наточен Dacia Duster No Limit точно за такива ситуации
  • 92 e36

    0 0 Отговор
    кола еднодневка
  • 93 Зелено

    0 0 Отговор
    Според мен трябваше да се запази характерната извивка на задното стъкло. Сега бмвто е загубило идентичността си, малко бие на лексус в задната половина
  • 94 Ввв

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "smeh":

    Айде да не се изхвърляш неподготвен,а?Базовото е 316 не 320 и да моторът има някой проблемни неща,но не повече от нормално,изкара го Дачия с 1.0 двигател
  • 95 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Дани":

    НЕЕЕ ТРИ ВИДА СКЪПИ ТРОШЛЯЦИ
  • 96 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Евстати":

    ЕВСТАТКО, ТИ ОЩЕ НЕ СИ БИЛ ЗАПЛАНУВАН, КОГАТО МЕРЦОВЕТЕ ПРИКЛЮЧИХ С КАЧЕСТВОТО СЕГА Е САМО ФРЪЦКАНЕ И СКЪПОТИА
  • 97 истината

    0 0 Отговор
    Охх... сакам да се троши секи ден ама наслед пътя , пред много ора и да ме теглят след това през центъро ,така че всички да ме видят..... и да цъкат....

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.