Last news in Fakti

3 Май, 2019 11:38 56 870 93

Рядък Brabus ML58 за 8000 лв.

  • brabus-
  • mercedes-benz-
  • ml-
  • ml58-
  • обява-
  • продажба

Доработен от Brabus North America Mercedes-Benz ML с екзотичния работен обем от 5.8 литра си търси купувач на сайта Bring A Trailer срещу едва $4 500 (€4 029). До края на търга обаче остават още 6 дни, така че цената може да се покачи.

Черният Brabus ML58 е започнал живота си през 2001 г. като ML430. Кубатурата на оригиналния 4.3-литров осмак M113 е увеличена на 5.8 литра. Монтирани са нови бутала, колянов вал и мотовилки.

Благодарение на тези модификации, полираните глави, модифицираните разпределителни валове, по-големите клапани, изцяло новата изпускателна система и пренастроения управляващ софтуер мощността е нараснала от 272 на 400 к.с., а въртящият момент - от 390 на 580 Нм.

Тягата се предава към четирите колела през петстепенна автоматична трансмисия с възможност за ръчно превключване. От Brabus North America са монтирали пружини, спирачки и 20-цолови колела от ML55 AMG.

Салонът също е пипнат. Сменени са воланът, приборният панел и предните седалки, а оборудването включва аудиосистема Bose с касетофон (!) и CD-плейър, люк и предни седалки с подгряване и електрически настройки.

Редкият ML58 е изминал 76 752 мили (124 494 км) и ако се съди по снимките, се намира в отлично състояние. Сервизната история показва редовно обслужване и липса на удари.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    82 19 Отговор
    струва почти колкото новия самсунг дето гърми като се сгъва

    Коментиран от #6, #13

  • 2 сектант

    37 57 Отговор
    само айфон и дачия дъстър и тесни парчета

    Коментиран от #7

  • 3 Фен на сектанта

    53 52 Отговор
    Дъстъра колко ги влачил по Пампорово тея брабуси

    Коментиран от #17, #33

  • 4 Ивайло

    37 21 Отговор
    Хубава е колата, ама на снимките отдолу, дето се вижда напъпилата "природна" ръждица по шасито малко развалят картинката!!! Да бяха пипнали и там малко за по-търговски вид!!! ;)))
  • 5 Много му търсят

    25 17 Отговор
    Имах МL430-много рядко срещан двигател V8,но за колосалния разход на бензин не вървеше като X5 4.4 например.Продадох го на безценица но не съжалявам защото за 2.5години само спирачни дискове ми се наложи да сменя.Иначе съм чувал за CDI,че с тях много ядове берат.
  • 6 Хасан

    50 21 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    До сектанта и фена му , отидете се прегледайте в психиатрията кухари такива .

    Коментиран от #8

  • 7 Хасан фен

    11 27 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Само самсунг и g wagen

    Коментиран от #10

  • 8 Свидетел на Сектанта

    37 5 Отговор

    До коментар #6 от "Хасан":

    Фърляй килима на изток, Не са обяснявай.
  • 9 тубата

    9 42 Отговор
    тва е наааааааай-грозната кола

    Коментиран от #48

  • 10 сектант

    3 11 Отговор

    До коментар #7 от "Хасан фен":

    викаш като самсунга гръмне барабар с двигателя на антиката от 80те ще се върне чувството за перестройката и прехода

    Коментиран от #14

  • 11 Dasda

    12 6 Отговор
    Ръждата яде колата
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Коментара

    25 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Секта, кажи сега за тези пари колко нови дъстъра ще си купиш?!

    Коментиран от #22

  • 14 дедо

    13 6 Отговор

    До коментар #10 от "сектант":

    Страдаме от растроение на личността, а?
  • 15 Вики

    13 16 Отговор
    Стига бе - защо има ръжда луксозен клас возило - шофирано само в държава където няма сняг и не се лугира???

    Коментиран от #75

  • 16 бай Кольо

    14 24 Отговор
    МБ и ръждата са приятели-дейба и курника даже климатроник няма!

    Коментиран от #38

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 YAMAHA

    23 10 Отговор
    Супер е само който не е карал такова чудо, може да пише подобни глупости!

    Коментиран от #28

  • 20 БЕНЦ ФЕН

    18 15 Отговор
    ТЕКЕЗЕСАРКА.........ОТ КЪДЕТО И ДА Я ПОГЛЕДНЕШ

    Коментиран от #21

  • 21 МЛ никога

    14 15 Отговор

    До коментар #20 от "БЕНЦ ФЕН":

    Имаш в предвид-кола за селяндури?
  • 22 факт you

    24 7 Отговор

    До коментар #13 от "Коментара":

    Бягай с този Дъстър на село и не се връщай!

    Коментиран от #55

  • 23 Букова глава

    14 6 Отговор
    Само "Great Wall" от Баховица,ако не е китайско значи е менте.Мъъухахахахаха!!!!!
  • 24 Ха ха

    14 7 Отговор
    Стар грозен кошник не че новите bmv и мерцедеси са по добре още по зле са така че това ще ги надживее

    Коментиран от #29

  • 25 пропов

    21 3 Отговор
    Като знам че в Европа за тия пари, в аналогично състояние, да си купиш най много някое Е 46 или нещо от сорта. Тази кола е направо подарък. Да, няма да е евтина потдръжката, ама почваш от 4000 $. Дори и да налееш още толкова за няколко години, с нова глупава на лизинг (вкл. вноските) няма да ти е по малка сметката. Ама какво ще караш в единия и какво в другия случай. Аз току що купих една Мазда 6 на 10 години за същите пари. Сега направо се чувствам глупаво. Ама такава сделка в Европа не може да стане.
  • 26 аааааааа

    27 2 Отговор
    Някои хора не знаят какво означава Брабус.Все пак не забравяйте че това е начална цена и съм сигурен,че ще достигне 40 000$
  • 27 Дъ БоСС

    30 3 Отговор
    Не че колата е перфектна ( аз лично съм фен на VW group), ама явно тези коментари (негативни) произлизат от това, че явно всички "хейтъри" тук си карат голфчетата 3ки или 4ки,или някоя лагуна 2002 година за около 2500лв, и си мислят че тяхната кола е ДЪ БЕСТ (както повечето хора в нашата хубава държавица), а простата причина за тези коментари е, че в доста далечно бъдеще няма да могат да си позволят този МЛ, или дори някой обикновен 270 CDI за около 5000лв, или дори и да могат да го закупят, съмнявам се да се оправят с подръжката му. Та ще има още доста да си хейтят по разни такива статии

    Коментиран от #31, #59

  • 28 АLFA Q 4

    4 10 Отговор

    До коментар #19 от "YAMAHA":

    Е КАРА ЛИ. СЕ ТОВА ГРОЗОТИЛИЩЕ БЕ
  • 29 Гошо

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Ха ха":

    Много грамотно си написал bmw инече си прав
  • 30 Крис

    2 9 Отговор
    Някой случайно да забеляза, че тази кола няма климатроник и че няма мултиволан?

    Коментиран от #35, #36

  • 31 Христов

    7 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дъ БоСС":

    Умен човек си ти
  • 32 никси

    8 0 Отговор
    екво му е на тоя брабус ,вие поне имате ли представа за тоя джип BRABUS,аз имах мл270цди w163 киловата с 6 степенна механична скоростна кутия 2005 година ,ама му вземах добри пари от него . ,още ме е яд защо си го продадох ,беше с голямата навигация и кожен салон , много здрава джипка беше ,но ме е яд още.
  • 33 Николай

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "Фен на сектанта":

    По смешна и трошлива кола от Дачия няма. Ако не ти харесва си купи Х5 или Кю7. Ако нямаш кинти да се изкефиш такива сме ги слушали дето обясняват как М5 или АМДжи не стават за нищо. Товариш щайгите с компот на комбито с теглич и да си жив и здрав
  • 34 Vasli

    1 10 Отговор
    Много ми е интересно как с изброените доработки са повишили кубатурата. Нещо не ми се връзва.

    Коментиран от #40

  • 35 никси

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Крис":

    защот е преди феислифта ,затова няма климатроник,а тоя модел по принцип не му е мултифункционален волана ,няма такава опция и при феислифта ,компиютьра го командваш от арматирнито табло ,там има едни врьтки до часовникците и километража .

    Коментиран от #37

  • 36 Николай

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Крис":

    Верно, че няма ама си е яка точилка. Ако някой иска наточен Мерцедес с добро ускорение в мобилето има АМГ С32 за 11-12 хиляди 5,2 сек от 0 до 100. И поддръжката не е скъпа.
  • 37 никси

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "никси":

    пардом ,на армарурното табло ,исках да напиша .
  • 38 Николай

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "бай Кольо":

    Имам два Мерцедеса от 2005 и 2006 година нямат грам ръжда. Може колата да е удряна и изпъвана след това вече ръждясва много. Нарушава се антикорозионното покритие.
  • 39 Някой си286

    1 6 Отговор
    Лъскав кокошарник.
  • 40 никси

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Vasli":

    според мен ,или са му сложили голяма турбина ,или са го чипосали в електрниката , включват лаптопа кьмелектрониката и го настроиват с тестване на валовете .

    Коментиран от #41, #42, #46

  • 41 Vasli

    1 5 Отговор

    До коментар #40 от "никси":

    Така е безспорно ама от всичкото изброено може да се покачи мощността но не и обема на мотора.

    Коментиран от #43, #63

  • 42 Q4 00

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "никси":

    Смях в залата
  • 43 Q4 00

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Vasli":

    Ами чети ! Монтирани са нови бутала (разбира се по-големи) ,мотовилки ,колянов вал Няма нищо нестандартно

    Коментиран от #44, #58

  • 44 Vasli

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Q4 00":

    Точно така монтирали са нови бутала по-големи естествено и са ги набутали в малките цилиндри и на всичкото отгоре нови биели с нов вал и всичко това повишава обема на мотора. Нищо смислено нама тук.

    Коментиран от #57

  • 45 Железния

    9 2 Отговор
    Тъпанари.
    Карах ML 55 на AMG 10 г. и нямам оплаквания. А това е BRABUS. Вие, дето ги пишете тия дивотии, качвали ли сте се някога на Benz?
  • 46 Приятел

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "никси":

    Много си далеч, вземи прочети това онова и тогава пиши.
  • 47 Дългия

    7 0 Отговор
    От коментарите личи, кой знае за какво става въпрос. Колата е супер, през досегашния си живот от 18 год. е погребала много прехваляни кошници ( дъстари) и още много ще погребе! Има всичко от, което имаш нужда, и да ви кажа, който веднъж се е качил на Мерцедес не иска друга кола, това е , а за всички ушанки знам , че гроздето е кисело, и хайде на дъстара.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Кефите

    10 4 Отговор
    Абе много кефите пичове...ма много...говорим за коли дето не сме карали и няма и да караме а? 😂 Мултифункционален волан нямала, климатроник нямала 😂 Ти на голфетка та с волана кво правиш? Сменяш сама станцийте на касетофона а- яка екстра! А разликата между климатроник и климатик знаеш ли я? Ако кажеш и кво е това термотроник те признавам! Когато Мерцедес са почнали да слагат климатици в колите, VW са се чудили дали могат да сложат ел.стъкла за по бързо охлаждане на купето и колко е щяло да се оскъпи.Значи само за да чета коментари влизам. Истински се забавлявам. Нещата са така - Мерцедес - технологиите които ги имат и разработват Ауди и БМВ още ги търсят в гугъла. ВАГ групата е кола за народа- и още не е мръднала от това ниво. БМВ пък за качество да не говорим - кво означава подмяна на биелни лагери в нормално периодично техническо обслужване според тех.карта?! Да проверим колко пари наливат Мерцедес, и колко хора и компаний работят за тях. На кое място са във формулата и колко е развито тежкото машиностроене- камиони, автобуси...аз бус с марка Ауди не съм виждал или бъркам. Японските коли са хубави...или по-скоро бяха преди да се прицелят в средностатистическата ниша и да смъкнат малко качеството. Рено- правят много добри двигатели и снабдяват много от любимите ви марки с такива. Но никой не може да удари Мерцедес. Реално 90% от модулите на премиум колите се произвеждат от Бош, Сименс, Денсо...ама някои фирми не могат да си го позволят. Най-легендарния а
  • 50 Кефите

    9 1 Отговор
    Атмосферен двигател с най-много коне е на МБ, рекорда за км без основен ремонт на двигател е пак техен...да се разровим малко в нета а? Карам съм много коли и съм се спрял на МБ тва е. Доволен бях и от Тойота и Мазда ама..старите- имаха си всичко кажи речи макар и не развращаваха с лукс ама...незнаех тия коли имат ли свещи въобще и къде са. Незнаех какво е това детонация и прекъсване...кабелите пък накъсани ама увити с изолирбанд, колкото да не те хване тока, ремъците пък никога не бяха сменяни откакто са станали коли...ама бяха машини. Даже съжалявам че не си запазих някоя. А сега? Взели сме си бракувана кола на 5-10 години от Западна Европа- тоталка дошла за нов живот в БГ. Дали сме 10-30к лева и гъзареем че имаме повече от комшийте в квартала...ама наливаме по 200 лв всеки месец за части от автоморгите дето са ни на бързо набиране в списъка семейство и приятели! То в БГ 80% от колите са тотал щета и са тех. неизправни! Знаете ли кога се бракува кола в Европа? Два случая-
    1. Удар който нарушава носещите греди без значение с колко - спира се от движение;
    2. Когато цената на ремонта по застраховка надвишава цената на колата по пазарна стойност- спира се от движение
  • 51 Кефите

    8 2 Отговор
    Та значи караме тоталките на западна Европа и се смеем че са по нови и луксозни от тоя Брабус а? Тоя брабус е 100 пъти по читав и технически изправен от повечето коли в БГ и ще надживее още 3 поколения Дачий и БМВ х5ки...ръжда имало...като се разпъвала колата 😂корозионно покритие 😂 глупости много! Четете бе хора...интернет имате! Мога да ви разкрия тайната на антиръждата😂 потърсете как е построена операта в Сидни и какво правят за да не ръждясат железните и основи във водата....без корозионно покритие са. Та срещу 10 лв и малко труд да спрете ръждата по бангийтее
  • 52 Кефите

    3 2 Отговор
    БГ си е страна от третия свят- контрол няма, закони няма. Всичките коли тук по автокъщите са тотал щета а повечето нови са 2-3 качество коли, както и електроуредите. Вижте цените в мобиле ДЕ И БГ и сравнявайте. Как пък нашите джамбази се ги подбират тия коли бе хем евтини и все на по 10-15 години и под 150000км. Първия по нов джип дето си взех бе на 2 години и 120000км, което ви уверявам че е супер за километраж и въпреки това имаше неща за смяна...особено като чукна 180 и 250000км...пък тука Мерцедес 2000/2006 на метанче или гас от Италия на 180000км 😂 италианка с ръжда няма...даже и на кръст да е разпъвана...освен ако не са и шибнали три пръста кит върху удареното щото не са я изпънали...тогава вече ще избие след години

    Коментиран от #56

  • 53 Кефите

    1 1 Отговор
    Гас да се чете газ

    Коментиран от #54

  • 54 Дългия

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Кефите":

    Браво пич добре им го каза , ама разбери тия са празни кратуни знаят само Лада и Дачия, остави ги да си живеят с барутниците, които карат те така и така не могат да се качат на нещо по добро и само гледат от страни със завист и вият от яд.
  • 55 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "факт you":

    Да бяга ама не става за селски пътища.
  • 56 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Кефите":

    Защото колите са от третия ред. Ако знаеш какво означава това.
  • 57 Николай

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Vasli":

    Как става да вкараш по голямо бутало в по малък цилиндър и да увеличиш обема и мощността на двигателя. То да не е да претакаш зелето. Цялата математика на света е събрана в едно ДВГ. Брабус, АМГ и други професионални тунинг фирми не са случайни селски майстори дето шлайфат глави за по голяма степен на сгъстяване и изпиляват противотежестите на коляновия вал за да го олекотят.
  • 58 Николай

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Q4 00":

    Едно време Москвичите изкарваха около 100 хиляди километра и хоп основен ремонт. Шлайф на цилиндри, нови бутала първи, втори или трети ремонт с нови сегменти по спецификация, защото ако сложиш старите ще хлопат в цилиндрите. Обема на двигателя се повишаваше, колата почва да харчи повече но мощността падаше. Тука е съвсем друга работа всичко е изчислено до последно, включително каква турбина ще се монтира и какво налягане ще подава в цилиндрите. Иначе машинката може да не изкара и 10 хиляди км.
  • 59 Николай

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дъ БоСС":

    Добре им го каза. Гроздето е кисело.
  • 60 гощо

    2 0 Отговор
    След този модел всичко е трошляк на тази марка!
  • 61 Кефите

    4 1 Отговор
    Значи...цилиндъра освен по радиус може да увеличи обема си и по височина ( отново за пичовете с двойка по физика). Някой тунинг гаражи - ( не говоря за БГ ) слагат специални гарнитури на главата за да увеличат тази дължина и следователно обема...другия вариант е направо друга глава. Отделно обема ще зависи и от дължината на биелите, понеже от хода на буталото ще зависи компресията в цилиндъра. Инфинити имат механизъм на коляновия в долната част на биелите, който регулира хода на буталото по дължина на цилиндъра а оттам и компресията- оттам конете и разхода...с две думи, с малко основни познания по физика и ДВГ и малко повече опит, може да направиш всичко...а не в като в БГ- е ти нова ТРИМ карта на бордовия, дай 300 лева....вече бегачка с тунинг 😂😂
  • 62 Кефите

    4 0 Отговор
    Да не говорим че самите цилиндри може да са архитектурно разположени като решение в блока по няколко начина и ако блока разполага по възможност може да се разпробие и буталата да се поставят направо в гилзи (тръби)...варианти много...ама да ви дърпам лекция сега ще е тегаво...щото повечето още си мислят че TDi e турбо дизел интеркулер 😂😂
  • 63 никси

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Vasli":

    зада е 5.8 сигорно са сложили по големи бутала с голям диаметьр и ход ,но за целта се шлаиват цилиндрите с фреза на специялен струг, по този начин се вдига кубатурата ,мощноста и компресията ,сгьстяване то е по голямо ,нали знаеш цикала на карно ; смукване ,компресия ,работа и издухване ,но ако е 2ву валов количеството вьздух става по голямо в цилиндрите .

    Коментиран от #66

  • 64 Кефите

    0 0 Отговор
    Даже не мога да те разбера за кво ми говориш?
  • 65 Кефите

    1 0 Отговор
    14.7:1 е въздух към гориво като това варира при ускорение отрицателно или положително....компресията е сгъстяването на въздуха, обема на цилиндъра е логично обема на мястото дет се движи буталото. При разширение по радиус имаш по малка компресия, затова за да вкараш нещата в нормалните граници - увеличаваш хода на буталото - за да увеличиш компресията, и вкарваш повече гориво за да останеш на тия 14.7:1...горивото го впръскват посредством увеличаване налягането на горивото- по добрия вариант или увеличаване импулса за отваряне дюзата за впръскване ...като говорим че може да има много варианта- дори със още една дюза в смукателния колектор или направо с още по една на всеки цилиндър управлявана от още един бордови при високи обороти и ускорение...и не баце и на ръка може да шлайфнеш цилиндъра с неколко микрона нея ядове 😂😂😂
  • 66 никси

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "никси":

    всичко това което се слага допьлнително вьрху мотора ,се изчислява натоварването на коляновия и разппределителния вал ,а доработката в амг и брабус ги слагат с по качествени и потсилени части ,зада издьржа на напьна когато го тестват ,и после го пускат на пазара ,тези неса като обикновенните модели ,брабус и амг е сьвсем друга опция .
  • 67 Кефите

    1 0 Отговор
    Въобще тоя МЛ с заводския му двигател знаеш ли го къв е? Едновалов😂атмосферен ли е с чарджър ли е с турбина ли е.. карбураторен ли е къв е?...я веднага в чичо Гугъл
  • 68 Кефите

    0 0 Отговор
    Ти знаеш ли за какво стои съкращението АМГ и кво значи АМГ и брабус? И това с подсилените неща...нещо може бая да поспори
  • 69 Кефите

    2 0 Отговор
    Ясно не ти се чете или незнаеш друг език- тоя МЛ е с двигател м113 v8 бензинка и “заводски” е от 4.3 до 5.4...с две думи М113 вече го е имало и във вариант 5.4. Тоя МЛ някой си го е купил от Мерцедес преди време и по една или друга причина го е дал на Брабус и ония са го направили явно на 5.8...което не е знае какво и не е някаква супер шок новина....има го с чарджър с интеркулер....по скоро се чудя защо го няма във вариант с турбина...тогава вече говорим
  • 70 никси

    2 0 Отговор
    този е 8 цилиндров v-образен и е с един разпределителен вал ,тои е разположен в средата между блока и е с повдигачина клапаните ,а аз по принцип ти говоря за винтилирания ,а не за този ,бензиновите мотори са ;3.2,3.5,4.3,5.5 6.3,и 6.5 12-би турбо ,а чарджара няма нищо общо с турбината ,това са 2 различни неща ,например 200 компресор или 180 компресор ,тези са с чарджара и тои е по надежден от турбината ,освен ако не е хибридната .
  • 71 Кефите

    1 0 Отговор
    Не мога да те разбера честно...прочел си от нещо някъде ама и представа си нямаш. На български език и по форуми инфо за тези двигатели или упътването издадено от производителя за основен ремонт на БГ език няма да намериш. Но позволи ми да ти обясня основни неща
  • 72 Кефите

    2 0 Отговор
    М113 двигател е само в модификация 4,266сс 4,966 и 5,439 V образен под 90 градуса. Цилиндри 89.9мм 97мм диаметър. Ход бутало 84-92мм. SIngleOHC с 3 клапана- два смукателни един изпускателен ( архитектурно е важен дебита- диаметъра на клапана, както и хода,така че не е ултра мега важна разликата дали е със 1 или 2 клапана)
    Разликата между чарджъра и турбото е че чардъжа грубо казано представляват запчатки в масло задвижвани от ремък/Верига от коляновия вал и нагнетяват въздух. Турбото се задвижва единствено и само от изгорелите газове и нагнетява въздух. Турбините развиват по-голяма скорост и нагнетяват повече въздух. Не пада КПД-то основното понеже газовете са отработени и вторично ги караш да вършат работа
  • 73 Квфите

    1 0 Отговор
    Чарджъра отнема част от Конете разбирай на ДВГто щото е все едно да си пуснеш климатика. Надеждност? Да може би може да се каже че чарджъра поради по-ниската си скорост и температура се износва по-малко и дефектира по-рядко. Хибриден вариант с чарджър и турбо може да се направи но е практически инженерно безмислен и не съществува. За запълване на турбо ЛАГ механично се ползва например втора по малка турбина или компресорен/вакумен резервоар.
  • 74 Кефите

    0 0 Отговор
    От архитектурна гледна точка...може да имаш два, един или нито един разпределителен вал във V образен двигател, като този с два вала не превъзхожда този дето няма такъв вал. Реално задвижването/освобождаването на повдигачите може да се извърши от всеки въртящ се вал - дори и от коляновия. Двигател без клапани не съществува.Повдигач се нарича механизма отговарящ за отварянето и затварянето на клапана спрямо скоростта- най грубо казано. Архитектурно повдигачите се срещат в голямо разнообразие но в днешно време преобладават хидравличните който се контролират посредством налягането на маслото от двигателя постъпващи в тях чрез малки отвори
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Кефите

    0 1 Отговор
    Клапаните подлежат на сервизиране през определени периоди зависещи от архитектурата на двигателя.
    Direct Injection ДВГ то впръсква гориво в самия цилиндър...IDI го впръсква най-често веднага след входящия колектор и “облива” клапаните като ги охлажда и също така смазва, но практически и теоретично DI е по прецизната технология. Механичната част на клапаните трябва да се регулира през определени периоди в зависимост от вида повдигачи и начина на работа на самите клапани и валове....също така при DI се натрупва повече нагар, и се прави..от опит бих казал че е по добре - ръчно пренапасване на леглото на клапана с клапана и се чисти нагара ако има такъв.
  • 77 Кефите

    1 0 Отговор
    Кво да няма бе пич? Кво да няма? Вал ли разпределителен? Преди месец видях в Щатите да сглобяват роудстър по поръчка без разпределителен вал...беше 360 коня
  • 78 Кефите

    0 0 Отговор
    Това дали има вал или няма и колко са зависи от обема на двигателя - с какво място разполагаш на валовете по дължина, и радиуса на вала- на разпределителния се пресмята радиуса на ролката/запчатката отпред на вала така че да прави нужните отваряния и затваряния на клапаните спрямо оборотите на коляновия. Искаш да кажеш че с един вал не може ли? Или че с два разпределителни вала колата е по добра отколкото с един?
  • 79 Кефите

    0 0 Отговор
    Добре извинявай видях че не е за мен....накратко...двигателя на Ото винаги бачка по един и същи начин и трябва да разполага с едни и същи компоненти. Конете идват от прецисзността и използването на качествени и нови материали. И трите двигателя атмосферен, с турбина и чарджър имат плюсове и минуси. Повече коне може да изкараш с турбина понеже нагнетява повече въздух в един и същ обем цилиндър отколкото чарджъра или атмосферния. Хубаво е основните ти компоненти да са механични- било то водна помпа или ГНП за да имаш максимална надеждност...и основните да са на ангренажния ремък/верига/запчатка ( Чероки 4.7 щутгард е със запчатка). Мерцедес са единствената фирма с чудовищния атмосферен двигател от АМГ- няма друг производител създал атмосферен двигател дето да се доближи до него дори.
  • 80 Кефите

    0 0 Отговор
    Аз лично имам в колекцията един м111 атмосферен двигател. М113 е с модификация чарджър от АМГ. Обяснението ми защо ползват чарджър е че може би са искали да създадат по надежден двигател, който е безотказен. И при щета на чарджъра ще продължи да работи. Турбината от своя страна ползва маслото от двигателя и при дефект го набива в смукателния колектор и може дори да получиш маслен хидроудар. На дизелите ползват турбини...но там оборотите на ДВГ са по-малки и чарджър не би ти свършил работа много...освен ако не е с по агресивни лопати тип турбина и разчита на въртящия момент на дизела, а и разширението на газовете е различно....на БМВ v 6 бензин би турбо Е89-Е93 турбинката е невъобразимо малка.
  • 81 Кефите

    1 0 Отговор
    Накратко искаш корава кола вземи си Мерцедес- колкото по дърт толкова по-добре и евтино за поддръжка. Максимум 2005 година. Искаш да те залепя - дизелова е Класа 2005 с големия двигател -204 коня е. Искаш по евтина кола - C класа компресор с газ....искаш още по евтина C класа атмосферна с метан стария двигател покрай 2000-2004 - ще ти гори 4-5кг метан на 100км. Имаш кинти ама искаш да е тънко- Е 200 NGT класа 2014-5 до 30 бона 40 кила бензин/ 20кила метан заводско. Имаш много кинти- S класа AMG разбира се или поне S500/600
  • 82 Кефите

    0 0 Отговор
    Тоя Брабус е за хора поне с 3-4 коли дето са колекционери просто. Ако имаш много пари - отиваш в Мерцедес избираш си Gкласата или Sката която ти е на сърце...и взимаш АМГто или пък базовото...S600 - не мисля май че ще има значение- караш я във фирмата за тунинг Брабус и им обясняваш кво искаш и кое как да изглежда....оставяш им кинти колкото за още една кола такава и 2-3 месеца и след това отиваш да си вземеш уникалната направена специално за теб кола качена на 900 или 1000 коня

    Коментиран от #86

  • 83 Кефите

    1 1 Отговор
    Алфата са крило на Мерцедес наемащи допълнителни инженери за разработка или по скоро доработка излизащи със цялостна концепция накрая и вкарващи кола в поточната линия...Брабус е по скоро фирма занимаваща се с тунинг само на няколко марки коли затова и ще видите S класа майбах която идва от Брабус и лицензите и всичко е уредено...но при тях освен стандартните пакети изпълняват и желания....искаш 1100 коня Гелендеваген - няма проблем- искаш да пише отпред Пешо- няма проблем. С две думи Брабуса е в пъти по ценен от АМГ и по скъп

    Коментиран от #85

  • 84 АМG

    2 0 Отговор
    еииии ти ква лекция му изнесе на човека ,дане работиш монтьор в сивьрстар в кв.хаджи димитьр ,или си някои проферор в бан, тои може да не се е сбльсквал с такива иновации ,тои сам ти е написал ,имал е мл270 и го е продал ,ако е карал такьв дето му обясняваш и се правиш все едно ти си ги измислил и брабус и амге,и амг, сигорно щеше да знае и да спори с теб , ако не е добро за тебемг то ,значи макларьн е още по зле ,така ли да те разбирамзащото като цена и тои е скьп като брабус , а не като обикновените модели .
  • 85 АМG

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Кефите":

    а AMG to e доработвано в порше ,я да видиме сега ,афата ли е по добра или поршето ,колко струва едното и другото като качество и визия
  • 86 никси

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Кефите":

    това което ми го обясняваш ми е пределно ясно ,а кажи го това на някои каруцар дето не знае за какво става дума , защото аз и да имам много пари ,никога няма да се набутам да дам за скьпи играчки като някои комплексари ,аз бих ги ивенстирал за нещо по ценно ,бих отворил ресторанти или да купя хотел 5 звезди ,или дори някои огромен аквапарк ,за това което народа има нужда ,апьк да речем защо пьк не и няколко тира които ще ми носят печалба след време , нали знаеш в бизнеса пьрво има изваждане ,а после сьбиране ,но някои немогат да си направят сметаката както трябва ,бьлгарина има последните пари и тьрчи да си купува скьпи глезотии от които няма и полза от това ,но комлексите трябва да го тресьт пред сьседа ,пред дамите щото няма да му обьрнат внимание ,и може и детето да му гладува ,ама тои трябва да е модерен ,я виж колко коли са вьрнати от лизинг ,от такива които нямат никакво покритие ,всеки трябва да си прави сметката по джоба и с разум , сине аз и запорожец да карам пак ще сьм си добре ,независимо другите какво говорят за мене ,на мен да мие добре и на семейството ,а на всичките други маината им .
  • 87 Кефите

    2 0 Отговор
    Не аз не споря кой каква кола прави и каква и е цената. Обясних разликата между АМГ отдела и Брабус фирмата. За Порше няма да говоря сега. За мен най-добрите коли са Мерцедес като технология, без значение дали е 1970, 1990 или 2019, дали е АМГ или друга. А иначе мерцедесите не са за изгъзици или кисели газари. При цена 150000€ за кола трябва да си милионер а не да даваш последните си пари за кола! Евреите са казали 5-10% от парите ти за кола, 25% за имот. Но е факт че може и обикновен човек да си вземе Мерцедес и да получиш разход 6-7 лв на 100км ( В БГ сме мизерия, нормално) Чисто нова от магазина не съм си купувал. Най-новата ми е била на 2 години. Иначе се занимавам с коли и то държа да отбележа в пъти по професионално от силвър стар- които ако се поинтересувате не са сертифицирани да ремонтират МБ!

    Коментиран от #90

  • 88 Кефите

    2 0 Отговор
    Откъде знам? Много просто... исках да се запиша и да изкарам курсовете в Германия за отделните агрегати и системи на колите им, чрез тях. И се оказа че няма да ми дадат сертификат, че мога да работя по определена система на определена кола модел, а само че съм участвал в двуседмичен или едномесечен курс. И каква изненада- на нашите също не им дават сертификат, а само документ че са участвали. Отделно помисли колко от монтьорчетата разбират немски и английски и кажи според теб курсовете на Български ли са? Цялата ми документация, която е оригинална било то за VW или МБ е на английски. А знам и двата езика така, че мога да твърдя че са леш. Обслужвал съм си колата при тях няколко години под ред и съм тотално недоволен и то от елементарни неща. А за цени от рода на 650 за термостат и 2500 лв за окабеляване от 4 жици/1М няма какво да говоря
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 АМG

    2 0 Отговор

    До коментар #87 от "Кефите":

    добре брато ,рдвам се че се занимаваш с автомобили и уважаваш марката Мерцрдес,бьди жив и здрав и весели празници .
  • 91 Кефите

    1 0 Отговор
    Отделно пак се бачка по желание на клиента пример: идва S класа блъскана отпред/отстрани изпънати и боядисана ама огледалото страничното прецакано на сол. 650лв от автоморга- скъпо му е. Намирам го и му го давам за 150лв скъпо му е. Огледалото се пръска на части- Основа ЦАМ - разпробива се, лепи се с течен метал, моторчето се оправя, отливат се запчатки, напасва се, гресира се, сменят се кабелите и се затваря работещо ...за 70лв (20-25лв са само консумативите за ремонта) ЦАМ за незнаещите е сплав Цинк алуминий магнезий- не се заварява. Може но се заварява със специален магнезиев прах дето е към 400-600лв кг и в БГ незнам къде се заварява това. Общо взето нявсякъде го бяха върнали вече и никой не искаше да си играе с това огледало. Или пък охладителна- дърта кола, всичко ръждиво и запушено, пари няма за нови неща- промивка с киселини, лепене на пластмасите по радиатора и филтър на охладителната издържащ 90+ градуса. Лимонена ( активира се топлинно) фосфорна “калцира” метала действа по-добре- съотношение 5%

    Коментиран от #93

  • 92 Кефите

    1 0 Отговор
    Весели празници и на теб! При нужда от нещо на някой ще дам мейл. Рециклирам всичко на нормални ниски цени (по евтино излиза от автоморгата)- водни помпи електрически, вакуум модулатори, турбини...може и пращане по Еконт и връщане с наложен платеж и гаранция разбира се.
  • 93 никси

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "Кефите":

    аз защо ти викам , за такива ,карат такива коли ама без грам покритие ,яде хляб и сол и няма 2 лева у джоба ,и после като отиде на ремонт започва да се пазари , като нямаш пари за есовица ,да си купи по евтина кола ,сьщата работа вьрши , но комплесчетата братино ,това е , а на тебе светьл ти празник .