Водач на Subaru WRX избегна на косъм смъртта, след като катастрофира тежко в американския щат Юта. При удара от автомобила изпаднали не само двигателят и скоростната кутия, а и самият шофьор, който не бил поставил колана си.
Според очевидци катастрофата станала на участък с ограничение 48 км/ч. На снимки от местопроизшествието се вижда, че "субаруто" се е плъзнало странично по улицата, ударило се е в бордюра и се е врязало в електрически стълб.
При изпадането от колата шофьорът получил силно сътресение на мозъка, счупил си няколко ребра и наранил сериозно едното си бедро, но животът му е извън опасност. По неофициална информация мъжът бил употребил алкохол и упойващи вещества.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 задокеански краварник
Коментиран от #20
12:09 05.05.2019
2 Дидо
Коментиран от #75
12:10 05.05.2019
3 Borislav Popov
Коментиран от #4, #31
12:10 05.05.2019
4 Obey the law
До коментар #3 от "Borislav Popov":
Пише че е катастрофирал в участък с ограничение 48 км/ч. Сигурно е карал най-малко с 200 км/ч.12:15 05.05.2019
5 БДЖ-РЕСТОРАНТИ И СПАЛНИ ВАГОНИ
Коментиран от #7, #17, #66
12:23 05.05.2019
6 Катафалка
12:29 05.05.2019
7 6oksi moksi
До коментар #5 от "БДЖ-РЕСТОРАНТИ И СПАЛНИ ВАГОНИ":
....nqma problem samo minava6 prez firma 6oksi moksi praim ti edna razpe4atka na zadnicata i ako iska6 moje i da go pee6 tyrski daje ....12:29 05.05.2019
8 Абе антиелектриците
Коментиран от #10, #18
12:30 05.05.2019
9 Ахахахаха
12:34 05.05.2019
10 ония там
До коментар #8 от "Абе антиелектриците":
И след 2 дена теслата се самозапали в гаража... :ДКоментиран от #12, #27, #52
12:46 05.05.2019
11 Щракайте минуси, не променят реалността
https://insideevs.com/news/347780/video-tesla-model-s-major-accident/ Ех, ако се беше запалила, щеше да има поне три новини тук под различни заглавия, кое от кое по-страшни, но нали Тесла спаси живота и здравето на шофьора си, нямам нужда от такива новини. Трябва да се създават "правилните" внушения, колко е опасна Тесла, въпреки че е избрана за най-безопасния автомобил, според краш-тестовете.
12:51 05.05.2019
12 Измисляйте си, не променя реалността
До коментар #10 от "ония там":
Още не се е запалила, но нито е невъзможно, нито ще е неочаквано и само пълен глупак би пренебрегнал тази опасност и не би изтощил батерията, за да се избегне инцидент. Ако се запали след седмица, няма да е виновна технологията, а глупостта. Все едно токът да удари дете, седмица след като бурята е скъсала кабел, паднал в двора на училището и да обявят, че токът бил опасен. Не токът, а нечия безотговорност ще е виновникът.13:08 05.05.2019
13 Дфен
14:01 05.05.2019
14 Garrincha
14:04 05.05.2019
15 Незадоволен
14:11 05.05.2019
16 Незадоволен
Коментиран от #28
14:12 05.05.2019
17 Хайл
До коментар #5 от "БДЖ-РЕСТОРАНТИ И СПАЛНИ ВАГОНИ":
В турция на свобода и демократично ще си говориш на турски...ако тамошните турци те разберът какво им казваш естествено...то един такъв "турчин" като теб отиде да приказва с турците а те питат кво е казал,та толкова го знаеш и ти14:28 05.05.2019
18 Антиелектрика
До коментар #8 от "Абе антиелектриците":
Явно си нямаш работа както винаги, за да се чудиш каква глупост да напишеш отново? Субаруто изгоряло ли е? Субаруто в класа на модел S или е на модел 3? Ще ти щракат хората минуси, защото ти си този, който е извън реалността!Коментиран от #32
14:31 05.05.2019
19 Цигани
14:38 05.05.2019
20 1944
До коментар #1 от "задокеански краварник":
в матушката ви рООсия смъртността при птп на 100 хиляди души е два пъти по-висока от българската. а ти мрънкай на тате ти столетника да продаде някоя нивица да ти купи бмв тройка нов внос да подрифтиш, че с жигулката не е кеф. може и жена да се уредиш на дърти години.Коментиран от #22, #48
14:42 05.05.2019
21 Хайл
14:43 05.05.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 jdm
16:20 05.05.2019
25 Прасчо
17:02 05.05.2019
26 Мотора е готов за присаждане
17:21 05.05.2019
27 Язе
До коментар #10 от "ония там":
Да допълня-изгорял освен гаража е и цялата къща към него заедно със собственика.След био чадилката от миксера всички в квартала са черни и говорят несвързано,врабчетата се чифтосват с катерици,делфини се разхождат в парка и те така.17:22 05.05.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Гостенин
Коментиран от #30
18:17 05.05.2019
30 Катапулев
До коментар #29 от "Гостенин":
КатАпултиране с катАпулт:). Гледай какво си написал че за дебели пръсти буквите са близо.18:36 05.05.2019
31 Zdravko
До коментар #3 от "Borislav Popov":
Прочети пак статията " внимателно" не се е движил с 45 km/h а със няколко пъти повече от тази скорост. Средната скорост за движение по този път е била 45 km/h ;)20:20 05.05.2019
32 Пак не знаеш какво пишеш
До коментар #18 от "Антиелектрика":
Теслата също не е изгоряла, но за разлика от Субаруто, е защитила шофьора си на 100%, за разлика от този ковчег на колела, който би предпочел пред Тесла модел 3, който е най-сигурният автомобил за всички времена в САЩ, откакто е създадена Националната администрация по безопасност на пътното движение. По-безопасен дори от Модел S. Това е реалността, независимо дали я знаеш или признаваш. Очевидно времето за обиколка на Нюрбургринг не е критерий за покупка на автомобил, защото клиентите са избрали по други критерии, след като са купили повече, в пъти повече Модел 3, отколкото WRX въпреки че теслата е два пъти по-скъпа. По всички пазарни принципи трябваше да има по-малки продажби, след като са в един клас, а според тебе недоносчето на Тесла е недоразумение спрямо великото Субару? За кой е време да се събуди? Фактите промениха ли ти мнението от преди 2 години?Коментиран от #33
20:34 05.05.2019
33 Антиелектрика
До коментар #32 от "Пак не знаеш какво пишеш":
Продължаваш да пишеш тъпотия след тъпотия! Публикувано във факти.бг: "Теслата също не е изгоряла, но за разлика от Субаруто, е ЗАЩИТИЛА ШОФЬОРА СИ НА 100%, ЗА РАЗЛИКА ОТ ТОЗИ КОВЧЕГ НА КОЛЕЛА". А ето какво пише в статията - Публикувано във факти.бг: "При удара от автомобила изпаднали не само двигателят и скоростната кутия, а и самият шофьор, КОЙТО НЕ БИЛ ПОСТАВИЛ КОЛАНА СИ". Последните въпроси си ги задай на себе си първо, че пак се излагаш адски много с невежество и фанатизъм!Коментиран от #45
21:07 05.05.2019
34 jdm
Коментиран от #36
21:50 05.05.2019
35 I have a dream
22:24 05.05.2019
36 Komapak
До коментар #34 от "jdm":
Ти колко си сигурен, че колите за които става въпрос са "семейни"? Ускорението на теслата покрива вийерон... А субарото е доста далеч от тези величини, не че не съм фен на японско произведението.... Факти.....Коментиран от #49
22:26 05.05.2019
37 Кенефи
Коментиран от #39
22:28 05.05.2019
38 Komapak
Коментиран от #42
22:31 05.05.2019
39 Komapak
До коментар #37 от "Кенефи":
Твърде много псевдоразбирачи се опитват да налагат ниското си образование и мнение, респективно. Глупоста, разбира се се адмиририра от същите "разбирали". Живей те в заблуда възхвалявайки немските още по-големи простотии. Забранил съм и немски винт чета да влизат в завода ми. Вие както искате :)22:37 05.05.2019
40 #555
После следва ше уникално нещо вързали с кон кола (субаро) за задната мост еми то има тегличи за тая работа и като за финал той е карал с минимум 150 км/ч а преди това е бил на майстор не му е направил всичко добре и какво а тоя е бил или дрогиран или пиян
Коментиран от #50
23:21 05.05.2019
41 Мартин
23:33 05.05.2019
42 Факти
До коментар #38 от "Komapak":
Има две причини. Първата е, че и двете катастрофи са от тази седмица.Ти изгледа ли клипа от коментар 11? Доста по-жесток челен удар, а на шофьора нищо му няма. Тук на Субаруто дори един еърбег не се е отворил. Това че е бил без колан и е излетял му е спасило живота. Втората причина е коментар на Антиелектрика от когато представиха Модел 3. Ще го копирам в следващо мнение.23:42 05.05.2019
43 Антиелектрика тогава пишеше с ник Гост
И каква мощност има? Мислиш, че за тези пари няма по-добри времена от 5,6 секунди до 100 км/ч ли? Не ми ги обръщай в левове, а гледай колко струва например в САЩ Subaru Impreza WRX с 5,2 секунди до 100 km/ч - 26 000$. Това са 30% по-ниска цена от недоносчето на Тесла. Или ще кажеш, че Impreza не става за нищо през това недоразумение на Тесла? Хайде събуди се! ... Аз разликата от 9 000 $ в полза на Imreza, много бързо я забравяш, а - това са почти 5 години по твоите изчисления, докато се изравнят уж?
Коментиран от #44
00:32 06.05.2019
44 Антиелектрика
До коментар #43 от "Антиелектрика тогава пишеше с ник Гост":
Сега тази глупост ли измисли? Не се бил отворил еърбека на Субаруто - ако имаше и най-малка представа от автомобили, щеше да знаеш, че на никоя кола не се отварят въздушните възглавници ако не си поставил колана си! Ако имаше малко акъл в главата, щеше да видиш, че този WRX е модел отпреди 15 години и сравнението си нова Тесла модел S за 200 000 лева е липса на каквато и да е мозъчна дейност при теб!!!00:44 06.05.2019
45 Пак ли отричаш какво си казал?
До коментар #33 от "Антиелектрика":
"Последните въпроси си ги задай на себе си първо, че пак се излагаш адски много с невежество и фанатизъм!" Аз пак да питам - все още ли мислиш това, което си писал в копиранотото от преди 2 години мнение или ще отречеш да си го писал ти?Коментиран от #46
00:47 06.05.2019
46 Антиелектрика
До коментар #45 от "Пак ли отричаш какво си казал?":
Наистина не си добре. Не ме занимавай повече след като тотално си прекъснал връзката си с реалността!Коментиран от #54
00:53 06.05.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Jdm
До коментар #36 от "Komapak":
Като се тунингова субаруто и ще мине теслата. Също тоя камион 2.5 тона мислиш ли че ще завива по-добре от импрезата 1400кг.10:38 06.05.2019
50 Arnold
До коментар #40 от "#555":
Пичага, къде я видя тая тесла 800 кила. Тя само батерията е повече. А субаруто е точно 1450кг. Даже форестъра където се води джип ти е 1500кг. Къде ги видя тия 2 тона незнам.10:43 06.05.2019
51 123
мислете преди да карате бързо
12:19 06.05.2019
52 123
До коментар #10 от "ония там":
на теслата с малко пари може да й инсталираш противопожарна система която да помпа батериите със специален за гасене на горящи литиово йонни батерии елемент дали ще е прах или течна смес, има си специалисти. и точно знаеш ли кога ще ми се запали теслата ? никога, и даже да стане, още при зараждането на пожара ще бъде угасен.клетките на батерията са в отделни firewall-и, т.е. още 1-вите като се запалят, ще бъдат потушени от системата, и всичко приключва
12:22 06.05.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Да или не
До коментар #46 от "Антиелектрика":
Толкова ли е трудно да отговориш с да или не това в пост 43 твои думи ли са или не са? Очевидно не съм си ги измислил аз! Написани са черно на бяло.Коментиран от #55
15:46 06.05.2019
55 Антиелектрика
До коментар #54 от "Да или не":
А на теб толкова ли е трудно да асимилираш какво съм ти отговорил, че се опитваш по най-малоумния начин да сравняваш 15-годишна кола за 7000$ с нова Тесла за 100 000$??? Та ти не може да осъзнаеш толкова елементарни неща, че еърбег не се отваря при непоставен колан, какво остава да се води смислен диалог?Коментиран от #56
17:31 06.05.2019
56 Да или не
До коментар #55 от "Антиелектрика":
Това твои думи ли са? Да или не?Коментиран от #57
18:04 06.05.2019
57 Антиелектрика
До коментар #56 от "Да или не":
Кои думи да са мои? Ти изобщо наясно ли си какво питаш и какво точно целиш с глупостите си?Коментиран от #60
18:22 06.05.2019
58 боклука субару
Коментиран от #68
19:10 06.05.2019
59 Не се прави на луд, тези думи:
19:19 06.05.2019
60 Не се прави на луд, тези думи:
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Предишното мнение е до тебе. Можеш да отговориш с просто ДА или НЕ и ДА ЗАПАЗИШ ДОБРИЯ ТОН КАКТО ОБЕЩА!Коментиран от #65
19:33 06.05.2019
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Бай ганьо
19:56 06.05.2019
64 Всеки от всичко разбира
19:56 06.05.2019
65 Антиелектрика
До коментар #60 от "Не се прави на луд, тези думи:":
Много ясно, че са мои!!! Какво не разбра и какво общо има с темата тук за кола на 15 години, за която твърдиш, че еърбега не е сработил, СЛЕД КАТО КОЛАНЪТ НЕ Е БИЛ ПОСТАВЕН???Коментиран от #67
20:05 06.05.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Благодаря че потвърди, не бях сигурен
До коментар #65 от "Антиелектрика":
След като думите са твои от 2017 година, защо обвиняваш останалите, че сравняват същите два автомобила, след като ти си започнал сравненията? Още тогава ти твърдеше, че всеки би предпочел subaru, пред Тесла модел 3, което вече не е в сферата на кристалните топки и се вижда, че жестоко си сгрешил и си подценил Тесла. Това по темата ли е? При сравнението с модел S, относно безопасността, жестоко си противоречиш. Казваш ,че тя е доста по-висок клас автомобил, но пропускаш фактът че модел 3 е много по-безопасен. Ако вместо модел S, в челния удар бе участвал модел 3, шофьора щеше да е още по-защитен. Смяташ ли че ако това беше новия модел WRX, шофьорът просто щеше да излезе и да си огледа щетите? Аз не мисля.Коментиран от #69
21:36 06.05.2019
68 jdm
До коментар #58 от "боклука субару":
Айде кажи ти какво караш тогава говори за субару. То си е рали кола за пътя. Да няма шумоизолация и хубав интериор, но коя спортна кола има? Това е кола за забавление а не да си возиш задника до работа. А като се тунингова какъв звяр става. С лек тунинг 0-100 под 4 секунди. Ама за българина ако не е немска е боклук...22:22 06.05.2019
69 Антиелектрика
До коментар #67 от "Благодаря че потвърди, не бях сигурен":
Абе ти вярно си изключителен нагляр щом твърдиш, че ако някой не си сложи колана в Тесла, ще е по-невредим. При такъв страничен удар, Теслата щеше да е изгоряла напълно.Коментиран от #70
22:32 06.05.2019
70 Хайде стига с този колан!
До коментар #69 от "Антиелектрика":
Първо, говорех ти за челния удар на Теслата. Какво щеше да стане, ако на нейно място беше Субаруто, на което двигателя ходи където си иска? Най-вероятно в този случай, двигателят щеше да е влязъл в купето и сплескал вързания с колан шофьор. Второ, само смотаните автомобили си задействат еърбека по това дали е закопчан колана. И то само на пътници те. На шофьора се отваря ВИНАГИ, защото там няма как да няма никой, ако автомобила е в движение. Съвременните автомобили отчитат дали на седалката стои човек по теглото и пресмятат с каква сила да се отвори еърбека спрямо теглото, позицията на седалката, скоростта и посоката на удара. Хай-тек автомобилите, освен силата регулират и скоростта на отваряне, като я намаляват за да не те нокаутират. За да е възможно това да се случи, започват бавното отваряне само на необходимите еърбеци ПРЕДИ УДАРА. С толкова много камери и датчици за положението на автомобила и страничното ускорение Тесла има всичкия хардуер и софтуер за да осигури най-добрата възможна защита.Коментиран от #71, #77
00:35 07.05.2019
71 2.0R
До коментар #70 от "Хайде стига с този колан!":
Не можеш да се сетиш колко си неграмотен. И на коя кола се отваря еърбега винаги, нали ще те утрепе ако не си вързан с колан.Коментиран от #72
09:56 07.05.2019
72 Антиелектрика
До коментар #71 от "2.0R":
Той не е виновен, остави го. Просто човека си има сериозни проблеми с психиката.Коментиран от #73
10:02 07.05.2019
73 В кой век живеете?
До коментар #72 от "Антиелектрика":
Това ли разбираш под добър тон? Да оправдаваш своето незнание с обиди към събеседника? Знанията ти за работата на еърбека са от 20 век, а сега сме 21-ви. Ъпдейтвай ги, че се излагаш както със знанията ти за правотоковите електропроводи от 19 век. Технологиите се развиват.Коментиран от #74
11:02 07.05.2019
74 2.0R
До коментар #73 от "В кой век живеете?":
Колко челни удари имаш бе брат, аз имам три челни с колан и без колан и едно спиране в стълб. Няма такава електроника, която да те спаси от законите на физиката.12:13 07.05.2019
75 Данко
До коментар #2 от "Дидо":
На теб ти е жал за Елена Йончева12:28 07.05.2019
76 Vilisav
13:15 07.05.2019
77 #555
До коментар #70 от "Хайде стига с този колан!":
Ти знаеш ли какво ще стане ако ти гръмне еърбегът ако не си сложил колан13:30 07.05.2019